تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

بهترین کلینیک لیزر آقایان در تهرانسر

بهترین کلینیک لیزر اقایان در غرب تهران + قیمت مرکز لیزر آقایان


تاریخ انتشار : 14 فروردین 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (9 امتیاز)

مرکز لیزر آقایان در غرب تهران کلینیک مهراز

اگر در رابطه با انتخاب کلینیک لیزر مجهز و مدرن با پرسنلی با تجربه و کاربلد دچار تردید شدید لازم است تا پرس و چویی از دوستان و نزدیکان خود نمایید. در این خصوص کلینیک لیزر اقایان در غرب تهران به عنوان مرکزی معتبر و متخصص در این زمینه در حال خدمات رسانی به زیبا جویان می باشد.

فرآیند لیزر موهای زائد به گونه ای است که در طول مدت با استفاده از اشعه لیزر و عبور آن از لایه اپیدرم پوست  فولیکول مو مورد هدف قرار می گیرد که نتیجه ی آن رویش مو به مرور از کار می افتد به گونه ای که به پوست نیز آسیبی وارد نخواهد شد. به مروز زمان و تکرار جلسات فولیکول مو از بین رفته و  ساقه مو ضعیف و شل شده و در نهایت فولیکول می میرد و دیگر مویی رشد  نخواهد کرد.

با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته اغلب مراجع کنندگان تا 8 جلسه به نتیجه دلخواه خود دست می یابند. امروزه آقایان نیز با توجه به بدن خود و تجربه های بدنسازی خود اغلب به دنبال راهی برای خلاصی از رشد موهای زاید خود می باشند.

بنابراین لیزر درمانی یکی از این روش های مناسب است . به این صورت  بدون موهای زائد عضلاتشان بیشتر دیده می شود. به طور کلی اغلب مردم  بدن پر از مویی دارند، که البته هرچه موهای زائد کلفت تر و مشکی تر، جوابدهی لیزر بر آن ها افزایش می یابد و همچنین رنگ پوست هم جز فاکتور های مهم می باشد.

کلینیک مهراز دارای اپراتور آقا برای لیزر مردان می باشد شما می توانید برای رزرو وقت با شماره ۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

ویژگی بهترین مرکز لیزر آقایان در غرب تهران :

  • یک مرکز لیزر خوب در غرب تهران باید اپراتور لیر مرد ماهری داشته باشد که با توجه به دستگاه لیزر موجود در کلینیک لیزر بتواند بهترین بهره وری را ببرد. حتما به این نکته توجه کنید که اپراتور لیزر مرد از مهارت کافی برخوردار باشد.
  • بهترین کلینیک لیزر آقایان در غرب تهران قبل از شروع جلسات لیزر با حضور پزشک متخصص با فرد متقاصی صحبت می کند و درمورد مشکلات و بیماری های احتمالی او میپرسد تا متناسب با آن کار لیزر آغاز شود.
  • با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی برای لیزر موهای زائد تولید شده اند که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و برای نوع خاصی از پوست و مو مناسب می باشد کلینیک مهراز با بهره مندی از دستگاه لیزر الکس کندلا توانسته است بالاترین رضایت را بگیرد.

چرا لیزر موهای زائد آقایان

پُر مویی بیش از حد / زیبایی اندام :

لیزر موهای زائد برای مرد هایی اهمیت دارد که رویش بیش از حد مو روی کمر، سینه، شکم و یا سایر اندامشان آن ها را ناراضی کرده است . لازم است بدانید لیزر موهای زائد صرفا شما را مانند یک ورزشکار و یا فیتنس کار نخواهد کرد. اغلب آقایان برای لیزر موهای زائد آقایان روی کمر و سینه خود به مراکز زیبایی مراجعه می کنند. این موضوع در افزایش اعتماد به نفس آن ها موثر است.

علت لیزر آقایان چیست؟

رعایت بهداشت :

سوءتفاهم دیگر: پُر مویی بدن به معنای عدم رعایت بهداشت فردی نمی باشد . تنها رفع موهای زائد برای برخی آقایان  باعث از بین رفتن تحریک و خارش پوستی می شود. پرپشتی و خارش ناشی از موهای زائد گاها آقایان را مجبور به حذف مو زائد می کند. امروزه لیزر موهای زائد برای آقایان افزایش یافته است. بطوری که طبق گزارش دریافتی از برخی مراکز زیبایی، 40 درصد مراجعه کنندگان لیزر، آقایان می باشند.

نظافت راحت تر صورت و موهای زیرپوستی :

صورت، سومین قسمتی که آقایان به لیزر آن علاقمند هستند. اغلب آقایان جهت راحتی بیشتر صورتشان را اصلاح می کنند تا موی کمتری روی صورتشان بروید.بخصوص در صورتی که روی گردن شان مو های زیر پوستی داشته باشند.تنها راهی که در درمان مو زیر پوستی موثر است، لیزر می باشد. چرا که به دلیل  شیو صورت، اطراف فولیکول مو توده هایی قرمز و چرکی تشکیل می شود. این ها همان موهای زیر پوستی بوده که در روی صورت با جهت  مختلف رشد می کنند که در نهایت موجب ایجاد  این توده ها، اسکار پوستی  می شود. برای اطلاع از لیزر ریش آقایان به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

کچلی و یا کاشت موی اشتباه :

بر اساس گزارش صورت گرفته  حدودا  5 درصد مراجعه کنندگان لیزر موهای زائد آقایان، موهای سر خود را لیزر می کنند. شاید باور کردنی و حتی عجیب باشد. اما  برخی آقایان ترجیح می دهند قبل از اینکه دچار کچلی پراکنده شوند، موهای سرشان را درمان کنند.  برخی دیگر به این صورت از شر زخم هایی که بواسطه کاشت مو روی سرشان بوجود می آید، خلاص می شوند. زیرا ظاهر زخم ها آنها را آزار می دهد.

لیزر ناحیه تناسلی مردان چگونه است؟

لیزر موهای زائد مناسب ترین گزینه برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی مردان است. ماندگاری این روش موجب می شود دغدغه از بین بردن موهای زائد این قسمت کم شود و در یک طول درمان برای همیشه از دردسر رویش مجدد موهای زائد این قسمت رهایی یابید.

آیا ورزشکاران باید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

یکی از مهم ترین دلایلی که ورزشکاران برای لیزر موهای زائد بدن داوطلب می شوند بهداشت می باشد. داشتن موهای زائد در بدن به این منظور نمی باشد که سطح بهداشت شما پایین است اما لیزر موهای زائد باعث کم شدن حساسیت پوستی در برخی از افراد می شود و سوزش ناشی از عرق را تسکین می دهد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای مردان :

بهترین مرکز لیزر آقایان در غرب تهران تعداد جلسات مورد نیاز را بین ۶ تا ۸ جلسه در فاصله زمانی ۱ الی ۲ ماه بیان می کند که باعث کاهش موهای زائد در مردان می شود. این روش دائمی نیست زیرا زمانی که فولیکول های فعال مو با لیزر از بین می روند فولیکول های غیر فعال شروع به ساخت مو می کنند. اگر فرد به طور منظم جلسات لیزر خود را پیش بگیرد تراکم موها در حدود ۵۰ الی ۸۵ درصد به صورت دائم کاهش پیدا می کند.

عوارض لیزر آقایان چیست؟

آیا لیزر برای آقایان عوارض دارد؟

کلینیک لیزر اقایان در غرب تهران ، حرف های بسیاری در مورد اثرات خطرناک لیزر، در دراز مدت وجود دارد . ولی با توجه به تحقیقاتی که در این خصوص صورت گرفته هیچ بیماری و یا اثر مخربی ندارد و حتی اثر خوبی بر بافت پوست می گذارد. ممکن است در صورتی که  اپراتور حرفه ای نباشد شما را دچار سوختگی کند بنابراین در انتخاب خود دقت داشته باشید. به طور کلی پس از لیزر پوست شما به صورت موقتی دچار مقدار کمی، آسیب می شود  توصیه می شود  تا زمان خوب شدن آن

  • در معرض گرما
  • نور شدید قرار نگیرد
  • و همچنین تا دو روز بعد سراغ ورزش نروید
  • به سونا و جکوزی نیز نروید تا دچار التهاب نشوید.

مزیت لیزر موهای زائد آقایان در کلینیک غرب تهران :

نقاهت برای از بین بردن موهای زائد به روش لیزر  نیست و ضمن درد نداشتن به ندرت در مواردی درد کمی دیده می شود.

موهای زائد تنها  با انجام 6-5 جلسه (کمتر یا بیشتربسته به خصوصیات فردی)  را از بین می برید.

کلینیک لیزر اقایان در غرب تهران ، بطور کلی دلیل استقبال و محبوبیت لیزر موی زائد در کلینیک لیزر آقایان در غرب استفاده از دو دستگاه از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا ،یعنی لیزر الکس کندلا جنتل لیز و لیزردایود لایت شیر بوده که این قابلیت را دارد تا به  خوبی  انواع پوست ومو (حتی موهای مقاوم به درمان وپوست های تیره) را بطور مؤثر تحت درمان لیزر قرار دهد و در کمترین جلسات ممکن به حداکثر نتیجه درمانی دست یابد.

  • آقایانی که لیزر موهای زائد انجام می دهند دیگر نیازی به شیو کردن مدام موها ندارند.
  • لیزر موهای مردان به خصوص برای ورزشکاران موجب افزایش اعتماد به نفس می شود.
  • این روش درمان بدون درد ، ایمن و تاثیرگذار است.
  • لیزر موی مردان در نواحی سینه و زیربغل موجب کاهش تعرق می شود.

نکات مهم بعد از لیزر موهای زائد :

  • حمام آفتاب طبیعی یا مصنوعی تا ۳ روز بعد ازلیزر موهای زائد صورت و بدن ممنوع می باشد.
  • از رفتن به استخر و سونا تا چند روز اول بعداز لیزر کردن موهای زائد پرهیز کنید.
  • تا یک هفته بعد از انجام لیزر بدون ضدآفتاب در معرض نورخورشید قرار نگیرید.
  • برای کسانی که موهای زائد زیر بغل خود را لیزر کرده اند مصرف مام و عطر تا ۳ روز ممنوع است.
  • در روز اول از فعالیت های شدید بدنی خودداری نمایید
  • نواحی لیزر شده را خشک و تمیز نگه دارید
  • از دستکاری نواحی لیزر شده بپرهیزید
  • در صورتی که نواحی همچون صورت که در معرض آفتاب قرار می گیرند را لیزر کردید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

هزینه لیزر آقایان در بهترین کلینیک تهرانسر

هزینه کلینیک لیزر آقایان غرب تهران :

قیمت مناسب داشته باشند. هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست. درسطح شهرمراکزلیزر بسیارخوبی وجود دارد که خدمات لیزر را با رعایت استانداردهای روزدنیا ارائه می کنند و می توان با کمی تحقیق و جستجو آن ها را بیابید.

امروزه وجود دستگاه های متفاوتی قیمت های متفاوتی نیز تعیین می کند. هر اندازه که  دستگاه جدید تر و اثر بخشی بیشتری داشته باشد، هزینه آن نیز افزایش می یابد. به طور معمول هزینه لیزر آقایان، از خانم ها بیشتر است که دلیل آن می تواند به خاطر  حجم بیشتر موهای زائد و نیاز به شات های بیشتر باشد. همچنین قسمتی که لیزر  روی آن انجام می شود و به کلینیکی که قصد دارید به آن مراجعه کنید، نیز بستگی دارد. برای اطلاع از لیزر کل بدن با ما درتماس باشید.

در صورتی که اپراتور حرفه ای نباشد و کیفیت کار پایین باشد، هزینه کمتری به همراه خواهد داشت که البته با عوارض زیادی نیز همراه است. به طور کلی می توان گفت که عوامل مختلفی در هزینه کلینیک لیزر غرب تهران می تواند موثر باشد که عبارت اند از :

  • متفاوت بودن هزینه لیزر با توجه به نواحی مختلف بدن
  • میزان تخصص و مهارت و تجربه تیم تخصصی لیزر
  • سطح بهداشت و استانداردهای مجموعه
  • نوع دستگاه های لیزر و اصالت و فناوری استفاده شده در آن
  • قدرت از بین بردن موهای زائد توسط دستگاه لیزر
  • عوارض جانبی حاصل از لیزر
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر
  • جنس موهای زائد و رنگ پوست مراجع

قیمت لیزر موهای زائد آقایان ۱۴۰۲ :

قیمت لیزر آقایان

سخن پایانی

کلینیک لیزر اقایان در غرب تهران ، امروزه لیزر موهای زائد برای حذف موهای بدن یک روش کلینیکی به شمار می رود که در آن اشعه‌ ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ ی رشد موها می‌ گردد. کلینیک لیزر در غرب  تهران همواره با به کارگیری جدیدترین دستگاه ها این خدمات را در سطح بالایی ارائه می کند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما