تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

فرق مزوژل با مزوتراپی چیست؟

فرق مزوژل با مزوتراپی چیست؟ + ۳ تفاوت آن و مقایسه کامل


تاریخ انتشار : 28 فروردین 1403          تاریخ بروزرسانی : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

به مرور با بالا رفتن سن مشکلاتی هم بر روی پوست ایجاد می شوند . چین و چروک ، شل شدن و افتادگی پوست از این دست مشکلات هستند که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است . روش های زیادی برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد که می توان به مزوتراپی و مزوژل اشاره کرد . در این مقاله به فرق مزوژل با مزوتراپی می پردازیم .

مزوتراپی چیست؟

برای اینکه با فرق مزوژل با مزوتراپی بیشتر آشنا شویم ، ابتدا باید در رابطه با هر کدام به صورت جداگانه اطلاعاتی کسب کنیم . هیالورونیک اسید، ویتامین ها، مواد مغذی برای پوست و … مواد تشکیل دهنده مزوتراپی هستند که با تزریق در محل مورد نظر با تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین، موجب جوانسازی پوست می شود .

مزایای مزوتراپی

برخی از مزایای مزوتراپی عبارتنداز :

  • رفع چین و چروک ها
  • چربی زدایی و ایجاد شفافیت مناسب برای پوست
  • جوانسازی پوست و مقابله با پیری زودرس
  • برطرف کردن اسکار، آکنه و جوش ها
  • درمان مناسب برای ریزش مو

مزوژل چیست؟

مزوژل چیست؟

با پیشرفت صنعت زیبایی ترکیب جدیدی از مزوتراپی به وجود آمد که تفاوتی معمول در مقدار هیالورونیک اسید و پروتئین های کلاژن داشت. مزوژل با توجه به آن که متشکل از 48 درصد اسید هیالورونیک است می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به دنبال جوانسازی دائمی پوست هستند .

تزریق مزوژل در زمینه رفع چین و چروک ها و سایر درمان هایی که در ادامه به آن پرداخته می شود بسیار موثر تر از مزوتراپی عمل می کند . به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند تزریق مزوژل را در برنامه درمانی خود قرار دهند. زیرا هیالورونیک اسید در بدن انسان به صورت طبیعی وجود دارد و این 48 درصد تطبیق پذیری مناسبی با بافت های بدن دارد.

مزایای مزوژل

مزایای تزریق مزوژل عبارتنداز :

  • بهبودی ظاهری در چهره
  • برطرف شدن گودی زیر چشم و بهبود سیاهی دور آن
  • رفع خط اخم، پنجه کلاغی، خنده و …
  • حجم دار کردن و پر نمودن نواحی مورد نظر در صورت
  • برطرف کردن چاله های روی پوست و درمان کامل آن ها
  • شفافیت پوست و جوانسازی کامل آن
  • افزایش درخشندگی و رفع خستگی پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

فرق مزوژل با مزوتراپی

فرق مزوژل با مزوتراپی

حالا که اطلاعات کاملی از مزوژل و مزوتراپی کسب کردید به صورت کامل به فرق مزوژل با مزوتراپی می پردازیم . علاوه بر مزایای بیشتری که مزوژل به نسب مزوتراپی دارد ، دارای تائیدیه وزارت بهداشت و CE اروپا هم می باشد. همچنین مزوژل در درمان بهتر از مزوتراپی عمل می کند. اما به یاد داشته باشید که مزوتراپی هم برای درمان چین و چروک های شما بهترین انتخاب است .

مزوتراپی بیشتر برای درمان چین و چروک ها استفاده می شود; اما مزوژل ترکیبی از همان مزوتراپی است که ارتقا پیدا کرده است. در این دو روش، مواد به لایه درم پوست تزریق می شوند و از نظر روش انجام کار تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند.
  • فرق مزوژل با مزوتراپی از نظر سن مناسب تزریق

از مهم ترین تفاوت های مزوژل و مزوتراپی در سن مناسب افرادی است که می خواهند این اقدامات زیبایی را انجام دهند . با توجه به گفته پزشکان مزوتراپی برای افراد بالای 25 سال مناسب است. ولی تزریق مزوژل را به دلیل داشتن 15 درصد هیالورونیک اسید می توان از سنین 20 سال به بعد مورد استفاده قرار دارد. جالب است بدانید که هیالورونیک موجود در مزوتراپی تنها حدود 1 تا 3 درصد. این مزیت موجب می شود تا مزوژل سالم تر عمل کرده و باعث بروز نتایج موثری شود.

  • فرق مزوژل با مزوتراپی از نظر قیمت

عوامل زیادی موجب افزایش یا کاهش قیمت انتخاب شما می شود. به عنوان مثال، برند محصول، حجم ، تعداد جلسات، دستمزد کار پزشک و تیم همراه، موقعیت جغرافیایی و … همه می تواند باعث نوسان قیمت شوند. اما به طور کلی هزینه تزریق مزوژل بیشتر از مزوتراپی می باشد.

  • فرق مزوژل با مزوتراپی از نظر عوارض

از دیگر تفاوت های لازم برای انتخاب بهترین گزینه تزریق زیبایی، بررسی عوارض کار انتخابی می باشد. به طور معمول این دو اقدام عوارض زیادی برای افراد به دنبال نخواهند داشت ولی امکان دارد با عدم رعایت صحیح و اصولی اقدامات درمانی و عملکرد مناسب پزشک موجب بروز اتفاقات ناخوشایند برای افراد شود.

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده می توانید مناسب ترین روش را برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید. در این مقاله دریافتیم که مزوتراپی هم برای برطرف کردن چین و چروک و هم برای رفع مشکلات پوستی استفاده می شود همچنین داشتن خاصیت آبرسانی قوی در مزوژل ها سبب شده تا محبوبیت بیشتری داشته باشد. شما می توانید برای تعیین وقت با ما در کلینیک مهراز در ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما