تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

عنوان صفحه لیزر در کلینیک زیبایی مهراز

 

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در تهرانسر حتما تجربه این رو داشتید که روش هایی  که ساقه موها رو به طور موقت حذف می کند باعث بروز موهای زیرپوستی ، جوش ، لک و حساسیت در پوست می شوند.
لیزر در غرب با ایجاد انرژی گرمایی سلول های تولید کننده مو در ریشه را هدف قرار داده و از بین می برد، به همین علت طولانی مدت و دائمی است.

 

مرکز لیزر  در غرب تهران مهراز کلینیک ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر ، جوانسازی ، تناسب اندام ، prp ، RF  و … می باشد. شما می توانید برای ارائه خدمات بهتر و تعیین وقت با شماره 02144500811 و 09124940252  تماس حاصل نمایید. با از طریق فرم زیر اقدام به تعیین وقت نمایید.

اما چرا؟! هر لیزری لیزر نیست.

در سالهای اخیر دستگاه های زیادی وارد عرصه پزشکی شدند ، قبل از هر از چیزی بهتر است با تکنولوژی های لیزر موهای زائد آشنا شوید که خیلی ها به اشتباه فکر می کنید ، اسم های دستگاه لیزر هستند.
الکساندرایت یا به اختصار الکس ، دایود و ان دی یاگ ، صرفأ طول موجی از لیزر هستند که می توانند برای از بین بردن موهای زائد استفاده شوند ، اما هر دستگاهی توانایی دقیق تولید این طول موج را ندارد چراکه کشورهای آسیایی ، اروپایی ، آمریکایی لیزر را با کیفیت و کارایی متفاوتی به بازار ارائه می کنند و یک انتخاب اشتباه می تواند باعث از دست دادن هزینه ، وقت (جلسات بیشتر ) و ناامیدی و گاهأ عوارض جبران ناپذیری شود.
پس مهمترین نکته ای که باید بدانید این است که از برند دستگاه لیزر اطمینان پیدا کنید. اگر با داشتن اطلاعات کافی یکبار راه درست را انتخاب کنید و فریب دستگاه های بی کیفیت کره ای و چینی را نخورید ، دیگر نیاز نیست چند دوره لیزر کنید . مشاوران ما در کلینیک تخصصی لیزر موهای زائددر تهرانسر شما را به خوبی راهنمایی می کنند.

 

قبل از لیزر حتما ببینید…


در این ویدیو می خواهیم شما را با نکات زیر آشنا کنیم

تیک خدمات لیزر چگونگی عملکرد لیزر روی مو

تیک خدمات لیزر روند چرخه رشد موها

تیک خدمات لیزر چه زمانی لیزر می تواند ریشه موها را از بین ببرد

تیک خدمات لیزر تعداد جلسه درمان برای از بین بردن موهای زائد

تیک خدمات لیزر لیزر روی چه موهایی تاثیر میگذارد

تیک خدمات لیزر تایپ های پوستی مختلف در لیزر

تیک خدمات لیزر تاثیر آفتاب روی پوست قبل لیزر

چه کسانی می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

همه کسانی اعم از زنان و مردان می توانند در تمام قسمت های بدن خود از لیزر موهای زائد استفاده کنند هر چقدر رنگ موها تیره تر باشد لیزر برای آن تاثیر بیشتری خواهد داشت ، البته خصوصیات و ویژگی های فردی شخص نیز در نظر گرفته می شود و قوانین جاری در مورد کاربرد لیزر نیز اجرا می شود. شما می توانید برای انجام لیزر موهای زائد خود به کلینیک مهراز در تهرانسر مراجعه نمایید.

انواع تکنولوژی در رفع موهای زائد را بشناسید.

‏‎بطور کلی شامل دو گروه اصلی هستند
۱.گروهای لیزری مثل الکساندرایت – دایود – ان دی یاگ که بسته به اینکه ساخت کدام کشور و کمپانی باشد از نظر کیفیت متفاوت است.
‎ ۲.گروهای شبه لیزر یا لامپ های نوری فشرده مثل ایلایت، ای پی ال که اصلا لیزر نیستند.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در هر تکنولوژی چیست؟

1- ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر:
الکس یا الکساندرایت نام عمومی لیزرهایی است که طول موج 755 نانومتر تولید می‌کنند. بهترین کمپانی لیزر الکساندرایت کمپانی کندلا Candela ساخت آمریکا (با ارزش ۱۵۰ هزار دلار) است که یکی از برترین دو کمپانی لیزر دنیاست که قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است و با جذب بسیار بالا ملانین (رنگدانه مو) ، بر خلاف لیزرهایی که باعث به تاخیر انداختن سرعت رویش مو میشوند، منجر به از بین رفتن فولیکول مو و عدم رویش مجدد برای افراد حتی با پوست های تیره و سبزه می شود. همچنین علاوه بر موهای ضخیم و تیره تاثیر به سزایی بر روی درمان موهای نازک و زیرپوستی دارد. از دیگر کمپانی خوب در زمینه تولید الکساندرایت میتوان به تولید آپوجی ساخت کمپانی cynosure برای پوست های روشن با موهای مشکی اشاره کرد.

۲- لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر:
لیزر دایود عمق نفوذ بیشتری نسبت به الکساندرایت دارد. ‏‎از آنجا که لیزرهای دایود می توانند در عمق بیشتری از درم نفوذ کنند همیشه ریسک سوختگی یا تغییر رنگ پوست توسط این قبیل لیزرها وجود دارد. لیزر دایود خوب و موثر است و برای انواع رنگ پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد اما برندهای مطرح این تکنولوژی در ایران نیستند به این علت بیشتر از دایود کره جنوبی با نام تجاری olive استفاده میکنند. 
• سطح تماس در دستگاه دایود ،هندپیس کاملا در تماس با بدن است و سر آن قابل تعویض نیست ، از این رو‌ نمیتوان اصول بهداشتی را رعایت کرد.
• سطح مقطع دایود کوچکتر است همچنین به علت عمق نفوذ بالاتر طول موج لیزر دایود درد بیشتری دارد.
•  بهترین کمپانی لیزر دایود Lightsheer ساخت کمپانی Lumenis آمریکاست. که از سال ۲۰۱۳ وارد ایران نشد.

٣- ليزر ان دى ياگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠٦٤ نانومتر:
این لیزر با طول موج 1064 نانومتر، منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره (نوع ۵ و ۶) طراحی شده است. استفاده از آن محدود به موارد خاص مى‌باشد.

 

گروه های شبه لیزری لیزر نیستند

آی پی ال intense pulse light

یعنی سیستم های نور شدید پالسی،هر چند IPL از لحاظ فنی یک لیزر نیست، اما گاهی اوقات به اشتباه به عنوان "لیزر مو" استفاده می‌شود.IPL از فلش زنون لامپ که کاملاً طیف نوراست و نور چند طول موجی ایجاد میکند استفاده می‌کند که به اشتباه گاها به آنها لیزر هم می گویند. (معمولا در سیستم های نوری بر روی سطح بدن از ژل استفاده می گردد.)
دستگاه Elight ؛
دستگاه Elight ترکیب دستگاه IPL و دستگاه RF یا رادیو فرکانسی است.
دستگاه های IPL – E light – SHR و.. از انواع سیستم های نوری می باشند.

 

چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم ؟

شما جزو کدام گروه تایپ پوستی هستید

در تقسیم بندی رنگ پوست شش گروه داریم :

افراد تیپ پوستی ۱ : بسیار سفید و دارای کک و مک اغلب چشمهای رنگین دارند و نسبت به آفتاب بسیار حساس هستند.

افراد تیپ پوستی ۲ : پوست سفید و موههای رنگین دارند ، اینها نیز نسبت نور آفتاب حساس هستند.
افراد تیپ پوستی ۳ : پوست معمولی و موههای قهوه ای یا تیره نسبت به نور آفتاب معمولی هستند اگر از محافظت کننده های ضد آفتاب استفاده کننده مشکلی ندارند.
افراد تیپ پوستی ۴ : پوست کمی سبزه تر است و اغلب چشمهای تیره دارند به نور افتاب مقاومت خوبی دارند.
افراد تیپ پوستی ۵ : پوست قهوه ای یا برنزه کامل هستند . چشمان تیره دارند .
افراد تیپ پوستی ۶ : پوست کامل تیره مثل سیاه پوستان افریقایی


تصاویر قبل و بعد بیماران


Before
Before
Before
After
After
Before
Before
Before
After
After
Before
Before
Before
After
After

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا


تیک خدمات لیزر الکساندرایت آمریکایی مدل Gentle lase Pro U ساخت کمپانی کندلا

تیک خدمات لیزر قابلیت تنظیم طول موج و انرژی که این لیزر را مناسب ترین لیزر انتخابی برای ۶ نوع تایپ پوستی حتی سیاه پوستان میکند.

تیک خدمات لیزر از بین رفتن بیش از ۸۰٪ موها در جلسه اول

تیک خدمات لیزر داشتن نتایج قابل توجه در از بین بردن موهای نازک علاوه بر موهای ضخیم و مشکی

تیک خدمات لیزر دارای سیستم خنک کنندگی گاز کرایوژن که دمای پوست را قبل و بعد از هر شات پایین می آورد.

تیک خدمات لیزر دارای سری اختصاصی برای هر نفر جهت رعایت بهداشت برای هر نفر

تیک خدمات لیزر رتبه اول موثرترین دستگاه لیزر موهای زائد روز دنیا همراه با امکان استعلام گرفتن از اصل بودن دستگاه


آیا دستگاه لیزر الکسانداریت کندلا درد و سوزش دارد؟

این دستگاه از گاز کرایوژن (DCD ) که سیستم خنک کنندگی انحصاری کمپانى Candela است، استفاده میکند. گاز سرد کرایوژن بصورت پودرهای بلور ریز یخی قبل از تابیدن نور لیزر به پوست ، قبل و بعد از هر شات ، روی پوست مراجعه کننده اسپری میشود و دمای پوست را تا ۵ درجه پایین می آورد و اجازه بالارفتن دما درپوست را نمى‌دهد وبه این ترتیب درد و احتمال سوختگى به حداقل می‌رسد.



چگونه از اصل بودن دستگاه و کیفیت مرکزی که مراجعه میکنیم مطمئن شویم؟

استفاده از دستگاهی مطمئن و اپراتوری با تجربه زیر نظر پزشک دلیل اصلی تفاوت کیفیت در مراکز مختلف است.
سازمان غذا و داروی امریکا با بررسی کامل و ارزیابی سخت گیرانه به هر شرکت تولیدکننده ای تاییدیه کیفیت و ایمنی نمی دهد . پس وجود تاییدیه ودر کنار آن تاییدیه وزارت بهداشت ایران یکی از مهمترین دلایل برای بالا بودن ایمنی و کارایی این دستگاه است.
این نکته بسیار بسیار مهمی است که در انتخاب مراکزی که دستگاه لیزر الکساندرایت دارند باید مد نظر گرفته شود پس پیشنهاد ما این است با مراجعه به تنها سایت نمایندگی کمپانی کندلا ،شرکت پرتو درمان صمیمی بطور کامل از امکانات و مشخصات دستگاه و اصل بودن و داشتن مجوز و تاییدیه های لازم حاصل کنید.
همچنین شما میتوانید در هر منطقه چند عدد شات بصورت تست رایگان بزنید.

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

‏‎اثربخشی ليزر در حذف موی زائد به سه عامل بستگی دارد ‏‎

دستگاه

اپراتور ‏‎

خصوصیات فردی بدن ‏‎: نوع پوست ، نوع مو، رنگدانه ، همه عوامل هستند که می توانند نتیجه را برای یک فرد تعیین کنند.

بر اساس این عوامل فردی ، کار ما تعیین بهترین انتخاب دستگاه لیزر و بهترین طرح درمان با تکنسین مجرب همراه با مدرک تخصصی زير نظر پزشک متخصص است که نتایج مطلوب را تولید می کند. به طور میانگین ۶ الی ۸ جلسه نیاز است .



چرا لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می‌شود؟

معمولا موها در فازهای رشد متفاوتی هستند و همیشه مقداری از موها در فاز خواب (نهفته) می باشند، در این حالت موها فاقد ملانین یا رنگدانه می باشند. زمانی که این موهای زاید وارد فاز رشد شود، دارای رنگدانه یا ملانین می شوند. از آنجا که لیزر موهای زاید فقط موهای رنگدانه دار (در فاز رشد) را تحت تاثیر قرار می دهد بنابر این نیاز به تکرار جلسات تا زمان کامل شدن موها وجود دارد به طور میانگین باید ۶جلسه تکرار شود تا بدین ترتیب تمام موها را که در زمان های مختلف وارد فاز رشد می شوند را از بین ببرد.همچنین ‏‎طول زمان درمان و تعداد جلسات به پارامترهای مختلفی از جمله منطقه از بدن که تحت درمان است یا رنگ پوست، درشتی مو، تیرگی مو، جنس مو بستگی دارد.


قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد به چندین عامل مختلف بستگی دارد که مهمترین آن نوع دستگاه لیزر و تعداد شات مصرفی برای هرنفر است چراکه دستگاه های لیزر وابسته به اینکه ساخت چه کشور و کمپانی باشند از نظر کیفیت و کارایی و قیمت متفاوت اند. افتخار ما در این مرکز ، پایین نگه داشتن قیمت ها در ازای ارائه بالاترین سطح کیفیت با استفاده از بهترین دستگاه لیزر ، الکساندرایت آمریکایی کمپانی کندلاست.



پنل اقتصادی

۶۰۰ هزار تومان

این پنل از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و با هزینه کمتر خدمات بیشتر را دریافت می کنید

تمام بدن

۷۵۰ - ۸۰۰ هزارتومان

این پنل مختص لیزر موهای زائد تمام بدن می باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خدمات از شرایط مطلوبی برخوردار است

پکیج کاربردی

۵۰۰ - ۵۵۰ هزار تومان

این پنل بسیار کاربردی می باشد و خدمات این پنل برای نقاط کاربردی بدن است

خدمات مورد نظر خود داخل پنل ها نبود ؟

از طریق تکمیل فرم نقاط مورد نظر بدن را انتخاب نمایید و ارسال فرمایید کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت
تکمیل فرم



آخرین مقالات لیزر موهای زائد


نکات مهم بعد از انجام لیزر موهای زائد

نکات بعد از لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد به عنوان یک روش سریع،محبوب و دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است و برای کسانی مناسب است که درگیر مشکلات پوستی مثل موهای زیرپوستی ،جوش و .... هستند و دیگر تمایل به انجام اپیلاسیون ندارند در این روش فولیکول ...



بیشتر بدانید
عملکرد لیزر روی موی زائد در کلینیک مهراز

نحوه عملکرد لیزر روی موهای زائد عملکرد لیزر روی موی زائد در پوست به گونه ای است که وقتی ليزر روى سطح پوستى كه موى زائد دارد، تابانده مى‌شود طول موج نور منتشر شده از لیزر سلول هاى توليدكننده مو در ريشه (فولیکول) را هدف قرار داده با توجه به اینکه ملانین ...



بیشتر بدانید
آیا تفاوت لیزر و ipl را در لیزر موهای زائد میدانید ؟

تفاوت لیزر و IPL چیست: با پیشرفت تکنولوژی در حوزه لیزرموهای زائد دستگاه های مختلفی برای از بین بردن این موها ( لیزر موهای زائد ) به وجود آمده است ، این دستگاه ها هر کدام با استفاده از یک تکنولوژی خاصی کار می کنند . خیلی ها به اشتباه تصور می کنند ...



بیشتر بدانید



سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که در حوزه لیزر موهای زائد پرسیده می شود


+

لیزر موهای زائد یک لیزر درمانی و باعث ناباروری نخواهند شد.
اگر تخصصی تر به آن نگاه کنیم لیزر موهای زائد رنگدانه موجود در فولیکول مو را جذب میکند و به عمق کمتر از یک میلی متر جایی که فولیکول مو وجود دارد نفوذ می کنند، بنابراین راهی برای رسیدن به تخمدان های بیمار برای لیزر این دستگاهها وجود ندارد.

+

لیزر موهای زائد تا حدی از پوست میتواند نفوذ کند که به فولیکول مو برسد، فولیکول مو در لایه های سطح پوست قرار دارد و به اعضای داخلی بدن نمیرسد به همین دلیل ضرری ندارد

+

بعد از کامل شدن مراحل بلوغ، معمولا از سن ۱۴ سالگی میتوان لیزر موى زائد انجام شود.

+

دستگاه های لیزر از نظر کیفیت خیلی باهم متفاوت ، علاوه بر این دانش و تجربه اپراتور لیزر مهم.
اگر این دو به درستی انتخاب شه ، در حداقل تعداد جلسات بالاترین اثر بخشی رو دارید.

+

احتمال ضخیم تر شدن موها در صورتی که روی موهای کرکی زده شده شه وجود داره که اصلا این مناطق لیزر نمیشه.

+

لیزر موهای زائد رو درمان میکنه ممکنه بعد از کامل شدن دوره درمان ممکن درصد کمی از موها توی بعضی از مناطق خیلی نازک و کرکی رشد کنن که جلسات شارژ توصیه میشه.
البته به شرط اینکه کیفیت دستگاه و مهارت اپراتور خوب باشه.



Call Now Buttonتماس با ما

رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما