تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

سیاست انتشار مقالات پزشکی کلینیک مهراز :

کلینیک مهراز واقع در تهرانسر با بیش از ۷ سال سابقه در امور زیبایی و لیزر موهای زائد فعالیت می کند. ما در کنار فعالیت های پزشکی و زیبایی خود سعی بر آگاه سازی هموطنان عزیز با تولید مقاله های علمی و پزشکی معتبر در زمینه سلامت ، تزریق ژل ، لیزر موهای زائد در این باور هستیم تا دانش عمومی و سلامت افراد را افزایش دهیم. با توجه به حوزه سلامت تمام تلاش ما بر این است تا مطالبی را تدوین و بارگذاری کنیم که تایید شده هستند به همین دلیل انتشار مقاله در کلینیک مهراز توسط پزشکان و زیرنظر آنها تدوین و تولید می گردد.

ما در انتخاب نویسنده هایی که برای تولید مقالات پزشکی با کلینیک مهراز همکاری می کنند بسیار دقت می کنیم.

موضوع مقالات بر اساس نیاز روز جامعه و موضوعات ترند دنیای پزشکی انتخاب می شودهمچنین بعضی از مقالات شامل بیماری ها ، علایم بعد از انجام کارهای زیبایی و … می باشد.

با توجه به سرعت زیاد پیشرفت در علم پزشکی مقاله های تولید شده توسط تیم محتوای مهراز به طور مرتب بازنویسی می شود تا مطالب از نظر علمی به روز باشد.

اما این نکته را بدانید که مصرف دارو و پمادهای مختلفی بسته به بدن هر فرد و داشتن بیماری یا نداشتن آن ممکن است متفاوت باشد و معمولا در مقالات پزشکی این موضوعات بررسی نمی شود و یک دید کلی به فرد می دهد لذا خواهشمندیم قبل از خرید و مصرف هر دارویی که تماس مستقیم با سلامت و زیبایی شما دارد و در هر مطلبی از نت آورده شده است قبل از استفاده حتما حتما با پزشک خود مشورت کنید.

مقاله های ما صرفا جهت اطلاع رسانی می باشند تا شما نسبت به کاری که میخواهید انجام دهید آگاهی کافی داشته باشید و حتما کارهای پزشکی خود را زیر نظر متخصص انجام دهید.

داروهایی که سر خود و بدون تجویز پزشک مصرف می شوند گاها ممکن است اثراتی به مراتب بدتر از آنچه فکرش را بکنید بر روی سلامتی شما بگذارند. حتما حتما برای انجام خدمات زیبایی به پزشکان متخصص و کلینیک های معتبر دارای مجوز مراجعه نمایید .

سلامت شما اولویت کار و حرفه ماست. ما اینجا هستیم تا زیبایی را به شما هدیه دهیم. 

Call Now Buttonتماس با ما

رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما