تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر ریش مردان

لیزر خط ریش آقایان بهترین روش آنکارد خط ریش + قیمت 1402


تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1401          تاریخ بروزرسانی : ۱۶ دی ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (10 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

قیمت لیزر خط ریش آقایان ۱۴۰۲ :

لیزر خط ریش آقایان ، تراشیدن ناحیه ریش احتمالاً منفورترین برنامه روزانه برای مردان است. با این حال، برای ارائه یک حضور آراسته و جذاب برای محل کار و همچنین اجتماعی ضروری است. لیزر موهای زائد ریش به سرعت به گزینه شماره یک درمان موهای زائد مردان تبدیل شده است. نه تنها بسیار موثر است، بلکه یک فرآیند نسبتاً ارزان و بدون درد است و نتایج بسیار طولانی مدت است.

جای تعجب نیست که رفع موهای زائد صورت مردان به سرعت در حال محبوب شدن است. در این مقاله از کلینیک مهراز به بررسی لیزر خط ریش آقایان می پردازیم. با ما همراه باشید و سئوالات خود را از ما بپرسید.

بسیاری از آقایان به فکر لیزر موی مردانه و خط ریش هستند. شیو روزانه وقت گیر بوده و با مشکلاتی نظیر زبری مو ، ایجاد زخم و جوش بر روی صورت همراه خواهد بود. امروزه یکی از راه های خلاص شدن از دست موهای زائد به صورت دائمی انجام لیزر می باشد.

کلینیک مهراز با داشتن تکنسین لیزر آقا با بهترین و به روزترین دستگاه لیزر آماده خدمت رسانی به شما می باشد شما می توانید برای تعیین وقت با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲ تماس حاصل فرمایید.

لیزر خط ریش چیست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که لیزر موهای زائد در غرب فقط مخصوص بانوان است اما لیزر خط ریش آقایان یکی از روش‌های بسیار ارزشمند بوده که سبب می شود دیگر نیازی به شیو روزانه نباشد. لیزر در ناحیه ریش به آقایان کمک می کند تا بتوانند ریش خود را به شکل دائمی و با توجه به سلیقه خود اصلاح نمایند. به طور کلی دقت کنید که لیزر موهای زائد مردان نیاز به تعداد جلسات بیشتری نسبت به لیزر موی بانوان دارد.

لیزر خط ریش یک روش کلینیکی برای حذف موهای زائد می باشد و از لیزر نوری پر انرژی استفاده می شود که باعث غیرفعال شدن چرخه رشد موها می شود و موهای خط ریش را از بین می برد و برای آنکارد کردن خط ریش و خط انداختن می تواند گزینه مناسبی باشد.

لیزر خط ریش یکی از بهترین روش هاست که اگر در کلینیک های معتبر انجام شود هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. میتوانید برای انجام آن با ما در کلینیک مهراز در تماس باشید.

جلسات مورد نیاز برای لیزر خط ریش آقایان و گردن

جلسات مورد نیاز برای لیزر خط ریش آقایان و گردن

لیزر خط ریش مردان برای چه افرادی مناسب است؟ آقایان برای رسیدن به نتیجه بهتر باید تعداد جلسات بیشتری را برای لیزر در نظر بگیرند.در یک ارزیابی کلی مشخص شده که تعداد جلسات مناسب لیزر خط ریش بیش از ۶ جلسه بوده و گاه تا ۱۲ جلسه ادامه پیدا می‌کند.

در صورتی که قصد لیزر موهای زائد ناحیه پشت و سینه دارید، حداقل ۸ جلسه می بایست در نظر بگیرید. معمولا فاصله جلسات نیز بین ۶ الی ۸ هفته ارزیابی شده است.

لیزر موهای مردان و لیزر ریش آقایان چه اهمیتی دارد؟

کسانی که علاقه مند به از بین بردن موهای زائد صورت خود هستند معمولا هر روز وقت زیادی برای شیو در نظر می گیرند. شیو روزانه علاوه بر وقت گیر بودن با مشکلاتی اعم از زبری مو و ایجاد زخم روی پوست همراه است. بسیاری از آقایان به ابزارهای شیو حساس اند و درگیر جوش صورت می شوند.

یکی از راه های خلاص شدن از این موارد لیزر خط ریش آقایان می باشد که به طور کلی کمک می کند تا دیگر نیاز به شیو روزانه نداشته باشند. البته لیزر در ناحیه ریش طبق سلیقه آقایان و به مدل دلخواه صورت گرفته و این رویکرد سبب می شود تا چهره همیشه تمیز و زیبا بماند.

معمولا تعداد جلسات لیزر خط ریش متغیر بوده و دوره های یادآور آن نیز بین ۱ الی ۴ جلسه براساس ضخامت ریشه و همینطور تراکم آن در نظر گرفته می شود.

  1. صرفه جویی در وقت : اقایان معمولا برای خط ریش و شکل دادن و مرتب کردن یه به آرایشگاه می روند و یا وقت زیادی را در حمام صرف زدن ریش و خط ریش خود می کنند که گاهی نیز ممکن است قرینه در نیایند. با انجام لیزر خط ریش شما وقت و هزینه کمتری صرف میکنید.
  2. حالت دادن به ریش : استفاده از لیزر همیشه برای از بین بردن کامل مو نیست بلکه از آن می توانید برای فرم یا حالت دادن به ریش ، کوتاه کردن ریش و کندی رشد مو استفاده کنید.

چه کسانی کاندید برداشتن ریش با لیزر هستند؟

چه کسانی کاندید برداشتن ریش با لیزر هستند؟

کاندیدای ایده آل برای از بین بردن ریش با لیزر مردانی هستند که موهای صورت سیاه یا قهوه ای دارند. این به این دلیل است که نور لیزر مورد استفاده برای از بین بردن ریشه های فولیکول مو به راحتی توسط رنگدانه های تیره جذب می شود. اگر شما مردی هستید که به طور طبیعی موهایی بلوند یا رنگ روشن دارید، اگر موهای صورت در تاریکی رشد می کنند، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، همچنان می توانید کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد باشید.

بسیاری از آقایان به فکر لیزر موی مردانه و خط ریش هستند. شیو روزانه وقت‌گیر بوده و با مشکلاتی نظیر زبری مو، ایجاد زخم و جوش بر روی صورت همراه خواهد بود. امروزه یکی از راه‌های خلاص شدن از دست موهای زائد به صورت دائمی، انجام لیزر است.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، لیزر صرفاً برای خانم‌ها کاربرد ندارد و آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند و نتیجه بگیرند؛ بنابراین، لیزر موی مردانه و خط ریش می‌تواند موجب از بین بردن موهای زائد در آن نواحی شود و آقایان را از اصلاح هر روزه، تقریباً راحت کند.

نکته‌ای که در رابطه با لیزر موهای زائد آقایان باید در نظر داشت این است که نسبت به خانم‌ها به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. لیزر موهای زائد یک روش کلینیکی برای حذف موهای بدن است که در آن اشعه‌ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ی رشد موها می‌شود. این اتفاق بدون اینکه به پوست بدن آسیبی برسد، رخ می‌دهد.

در واقع با لیزر ارگان‌های کوچکی به نام «فولیکول مویی» از بین می‌رود. هنگامی که فولیکول آسیب می‌بیند، ساقه‌ی مو ضعیف و شل می‌شود. طی چند جلسات درمانی به فولیکول‌ها آسیب می‌زنند که نهایتاً فولیکول می‌میرد و دیگر مویی از آن رشد نمی‌کند.

مزایا و معایب لیزر خط ریش کدامند؟

  • کاهش تراکم مو در نواحی خاصی از صورت
  • ایجاد خط ریش ثابت در صورت
  • ایجاد خط ریش متقارن در دو طرف صورت
  • کوتاهی ریش
  • کاهش موهای زیرپوستی
  • ثابت نگه داشتن فرم ریش
  • کند شدن رشد ریش
  • جلوگیری از هدر رفت زمان در هنگام اصلاح
  • ایجاد خط ریش متقارن در دو طرف صورت

نحوه انجام لیزر خط ریش

نحوه انجام لیزر خط ریش

کاهش و رفع موهای زائد بدن به‌ طور معمول مستلزم استفاده از لیزر غیرتهاجمی است. قبل از لیزر مو، عینک‌های مخصوص برای محافظت از چشمان شما از اشعه لیزر بر روی چشم‌ها قرار داده می‌شود. به‌منظور کاهش هرگونه ناراحتی در طول درمان ممکن است یک بی‌حسی موضعی به پوست شما اعمال شود.

در طول فرآیند کاهش و یا از بین بردن موهای زائد بدن، یک ابزار لیزر دستی بر روی پوست شما فشار داده می‌شود. بسته به نوع لیزر، یک دستگاه خنک ‌کننده در نوک ابزار و یا یک ژل سرد برای محافظت از پوست شما استفاده می‌شود.

ارتباط لیزر موی مردانه و باروری

لیزر خط ریش آقایان بر اساس شایعات ایجاد شده، یکی از ترس‌هایی که در ارتباط با انجام لیزر در بین آقایان و حتی خانم‌ها وجود دارد، احتمال ایجاد ناباروری است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد و لیزر موهای زائد به هیچ وجه موجب ناباروری، چه در آقایان و چه در خانم‌ها نمی‌شود.

اشعه و نور لیزر به اندازه یک الی دو میلی متر وارد پوست می‌شود و بر فولیکول و رنگدانه مو اثر می‌گذارد. به همین دلیل، عمق نفوذ نور لیزر کاملا سطحی می‌باشد و آنقدر شدید نیست که بتواند وارد اندام تناسلی شود و بر روی بافت‌های بدن تاثیر بگذارد. بنابراین اصلا نمی‌توان خطر نازایی یا ناباروری داشته باشد. نکته‌ای که حائز اهمیت است،

نوع دستگاهی است که برای لیزر استفاده می‌شود. حتما باید دقت شود که متخصص از بهترین دستگاه‌ لیزر روز دنیا که متناسب با نوع و رنگ پوست فرد  است استفاده کند. بنابراین در صورت استفاده از کلینیک و متخصص معتبر، جای هیچگونه نگرانی نمی‌باشد.

دلایل استفاده آقایان از لیزر موهای زائد

دلایل استفاده آقایان از لیزر موهای زائد :

انجام لیزر موهای زائد بدن آقایان نیز با اهداف مختلف صورت می‌گیرد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت:

  • زیبایی و کاهش حجم موهای زائد بدن
  • اصلاح و تغییر الگوی موهای صورت
  • رفع مشکلات ناشی از اصلاح صورت و بدن

لیزر برای مردان به دلایل دیگری همچون تغییر در حالت و شکل رویش موها در قسمت ریش و یا سر قابل ارائه است. مثلاً در صورتی که فردی از مدل و الگوی ریش یا موهای خود ناراضی است و یا موهای صورت و نواحی خط ریش او بسیار پرپشت و نامتقارن است می‌تواند با کمک لیزر، حجم و فرم دلخواه را برای این نواحی ایجاد کند.

نکات مهم درباره لیزر خط ریش آقایان :

در ادامه چند نکته مهم در ارتباط با لیزر خط ریش و صورت مردان بیان می کنیم:

  • جلسه اول لیزر می بایست تمام موهای زائد نواحی مد نظر صورت خود را به طور کامل شیو کنید.
  • به هیچ عنوان نباید از کرم یا محصولات مراقبتی روی پوست خود استفاده کنید.
  • اگر بیماری خاصی دارید حتما قبل از انجام آن را با پزشک خود درمیان بگذارید.
  • تا یک هفته پس از انجام لیزر خطر ریش نباید در معرض مستقیم آفتاب قرار بگیرید.
  • تا یک ماه قبل از لیزر موهای صورت به هیچ عنوان از وکس استفاده نکرده و نواحی صورت خود را به طور ریشه ای اصلاح نکنید.

آیا لیزر خط ریش و گردن آقایان بدون درد است؟

طول موج نور لیزر خط ریش آقایان به واسطه دستگاهی که انجام می شود دو میلی متر بوده و درد ایجاد شده بسیار کم و قابل تحمل است دقت کنید که دستگاه دارای اپراتور خنک کننده بوده و دردی احساس نخواهد شد.

دلایل استفاده آقایان از لیزر موهای زائد

لیزر خط ریش برای چه کسانی ممنوع است؟

به طور خلاصه می‌توان این افراد را به گروه‌های زیر تقسیم کرد:

  • افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند.
  • افرادی که از اختلالات هورمونی رنج می‌برند.
  • افرادی که بدن یا پوست آنها در اثر لیزر کردن آسیب خواهد دید.
  • افرادی که به بیماری‌های خاص یا بیماری های پوستی مبتلا هستند.

عوارض جانبی لیزر خط ریش مردان چیست؟

از ایمن‌ترین و کم‌خطرترین روش‌های درمانی استفاده از لیزر برای اصلاح خط ریش و لیزر خط ریش آقایان است. تاکنون عارضه خاصی از این عمل گزارش نشده است. عوارض لیزر در حالت کلی مختص به ناحیه خاص نمی‌شود و برای تمامی نقاط مختلف بدن یکی است. عوارضی مثل قرمزی موضعی، خارش، سوزش و … که بعد از عمل لیزر رخ می‌دهد و تا 1 الی 2 روزه از بین می‌رود.

در خصوص عوارض لیزر خط ریش می‌توان به قرمزی بیشتر پوست اشاره کرد.

پوست پوست شدن :

گاهی ممکن است به دلیل نوع دستگاه لیزر ، منطقه مورد نظر پوست پوست شود. به طور کلی پوست پوست شدن نواحی صورت زودگذر می باشد و پس از ۲ تا ۳ هفته به طور کامل برطرف می گردد.

درد:

در لیزر موی صورت مردان ممکن است درد خفیف در نواحی لیزر شده ایجاد شود. به طور متوسط ممکن است بین یک تا دو هفته احساس درد خفیفی در نواحی لیزر شده صورت خود داشته باشید. ولی جای نگرانی نیست و از بین می رود.

قرمزی :

از عوارض دیگر لیزر صورت مردان قرمزی پوست می باشد. پوست صورت به دلیل نازکی و حساس بودن ممکن است براثر تابش لیزرهایی با طول موج مشخص ، واکنش دفاعی از خود نشان داده و در نتیجه سبب قرمزی صورت شما شود. قرمزی صورت نیز در مدت زمان کوتاهی به طور کامل از بین می رود.

عوارض جانبی لیزر خط ریش

هزینه لیزر موهای زائد خط ریش مردان :

هزینه لیزر موهای مردانه و خط ریش در آقایان، به موارد متعددی بستگی دارد. مهم‌ترین موردی که در هزینه تاثیرگذار است، ناحیه‌ای است که لیزر صورت می‌گیرد. موارد دیگری همچون، تعداد جلسات، نوع دستگاهی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، کلینیکی که در آن لیزر انجام می‌شود، در هزینه لیزر اثر می‌گذارند.

برای اینکه بهترین و بیشترین نتیجه از لیزر گرفته شود، انتخاب کلینیک معتبر و متخصص، اولین گام است. دومین گام این است که بیمار تمام نکاتی که متخصص متذکر شده است را به خوبی رعایت کند. جلسات را در موقع مقرر و تعیین شده انجام دهد و سعی کند وقفه‌ای در بین آن‌ها نیندازد.

لیزر موهای زائد آقایان باید توسط افراد کاربلد و اپراتورهای متخصص انجام شود تا پوست آسیب نبیند و لیزر اثر بخش باشد. استفاده از اپراتورهای با تجربه و دستگاه های به روز کندلا آمریکا باعث افزایش قیمت کار شده و همین موضوع بعضی ها را به سمت قیمت های ارزان تر سوق می دهد.

فواید لیزر خط ریش مردان :

یکی از مهم ترین فواید لیزر خط ریش این است که دیگر نیاز به شیو روزانه ندارد و در وقت صرفه جویی صورت میگیرد. از سوی دیگر با مشکل زبری پوست همراه نبوده و پوستی لطیف خواهید داشت. لیزر خط ریش آقایان به جوان شدن پوست نیز کمک می کند.

لیزر خط ریش آقایان به طور کلی به بهداشت فردی نیز کمک کرده و سبب افزایش اعتماد به نفس آقایان می شود.

هزینه برداشتن ریش با لیزر چقدر است؟

مراقبت های قبل و بعد از لیزر خط ریش آقایان :

پیش از انجام لیزر خط ریش آقایان و لیزر کل بدن آقایان به آنها گفته می شود که صورت خود را شیو کنند اما از هیچ ماده ای برای شیو استفاده نکنند. مواد بهداشتی و آرایشی باید از روی پوست پاک شده و پوست کاملا سالم باشد. در صورتی که پوست دارای زخم باشد نمی توان لیزر انجام داد. از طرفی پس از انجام لیزر خط ریش استفاده از ژیلت ، تیغ و دستگاه های مشابه ممنوع می باشد و حتما باید با پوست خود با آرامش برخورد کنید.

از لیف های خشن و زبر رای پوست خود استفاده نکنید. حتما تمام جلسات لیزر خود را مطابق آنچه به شما گفته می شود انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. کمی سوزش پس از انجام لیزر خط ریش امری طبیعی است و پزشک لوسیون های خاصی را برای از بین رفتن آن به شما تجویز می کند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

چه کسانی نباید لیزر خط ریش انجام دهند ؟

لیزر خط ریش یک روش زیبایی است که با استفاده از پرتو لیزر خط ریش را صاف کرده و موهای اضافی را از بین می برد. برخی از عوامل مانند رنگ پوست ، رنگ مو ، شرایط پزشکی ، دارو ها و … می توانند بر اثر بخشی لیزرموهای زائد تاثیر بگذارند.

برخی از عواملی که می توانند بر ایمنی و اثربخشی لیزر موهای زائد خط ریش تاثیر بگذارند عبارتند از :

۱. رنگ پوست :

افراد دارای پوست تیره یا برنز پس از لیزر خط ریش بیشتر دچار تحریکات پوستی ، تغییر رنگ یا سایر عوارض جانبی می شوند.

۲. رنگ مو :

اثربخشی لیزر موهای زائد به تضاد رنگ مو و پوست بستگی دارد. افرادی که موهای بلوند ، قرمز ، خاکستری یا سفید دارند ممکن است کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد نباشند.

شرایط پزشکی :

برخی شرایط پزشکی مانند لوپوس ، دیابت یا اختلالات پوستی می توانند بر ایمنی و اثربخشب لیزر موهای زائد تاثیر بگذارند.

قیمت لیزر خط ریش آقایان :

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت لیزر خط ریش آقایان و همینطور قیمت لیزر موهای زائد تاثیرگذار است نوع دستگاهی است که برای اینکار استفاده می شود. چون مکانیزم دستگاه متفاوت بوده و در نهایت در هزینه مورد نظر تغییر ایجاد می کند.

از سوی دیگر تعداد جلسات لیزر از دیگر مواردی است که روی قیمت تاثیر می گذارد و همینطور کلینیکی که لیزر در آن انجام می شود نیز از موارد تاثیرگذار است.

سئوالات متداول :

آیا لیزر موهای زائد  خط ریش مردان دردناک است؟

این یک فرآیند نسبتا بدون درد است و تکنسین های آموزش دیده ما می دانند که چگونه درمان شما را با ناراحتی بسیار کمی انجام دهند. اگر موهای صورت بسیار متراکم هستند یا اگر مشتری پوست حساسی دارد، می‌توانیم قبل از درمان از یک بی‌حس کننده موضعی مؤثر و قوی استفاده کنیم. ترکیب ژل بی حس کننده ای که ما استفاده می کنیم در داروخانه با توجه به مشخصات دقیق ما مخلوط می شود. به این ترتیب مشتریان ما از داشتن تجربه ای بدون استرس و بدون درد مطمئن می شوند.

هزینه لیزر خط ریش با لیزر چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد صورت به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه است، به خصوص در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد.

آیا لیزر خط ریش آقایان دائمی است؟

شما باید تعداد جلسات اولیه را پشت سر بگذارید سپس تایمی برای تمدید و شارژ لیزر شما در نظر گرفته می شود و رفته رفته تعداد جلسات کاهش می یابد اما یک الی دوبار در سال نیاز به تمدید لیزر دارید تا نتیجه لیزر برای شما دائمی باشد.

البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که دائمی بودن آن در افراد مختلف متفاوت بوده و بر اساس رنگدانه های ریش مشخص می شود مثلا افراد دارای ریش های تیره و مشکی نتیجه بهتری دریافت می کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما