تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تزریق ژل لب مدل نچرال

تزریق ژل لب مدل نچرال + هزینه تزریق ژل لب نچرال ، مزایا و معایب


تاریخ انتشار : 13 اسفند 1402          تاریخ بروزرسانی : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (7 امتیاز)

خوش فرم بودن لب ها و در عین حال طبیعی بودنشان ، در زیبایی ظاهری تأثیر بسیار زیادی  می گذارد . بعضی از افراد تمایل زیادی به تزریق ژل لب ندارند چرا که نمی خواهند فرم نچرال لب هایشان از بین رود . تزریق ژل لب مدل نچرال یکی از پرطرفدارترین مدل های لب می باشد ، زیرا علاوه بر زیبا و طبیعی بنظر رسیدن لب ها ، سبب اصلاح فرم لب هم می شود .

تزریق ژل لب مدل نچرال

در تزریق ژل لب طبیعی ، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نمی شوند . برای آن که تزریق ژل لب ، طبیعی به نظر برسد نسبت بسیار خاصی  وجود دارد . به بیان دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به گونه ای باشد که برای افراد دیگر قابل تشخیص گردد و آن ها متوجه شوند که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید زیباتر از قبل از تزریق نیز باشد . لازم به ذکر است که انواع مختلف ژل های تزریقی و اینکه کدام یک را انتخاب کنید ، نتیجه ی متفاوتی در نتایج تزریق ژل لب خواهد داشت .

مزایا تزریق ژل لب مدل نچرال

ماندگاری نسبی نتایج حاصل تزریق ژل لب : با اینکه تزریق فیلر لب نتیجه‌ ای موقت دارد اما با توجه به ماندگاری‌ نتایج آن می‌توان گفت که مورد رضایت مراجعه کنندگان است .

کبودی کمتر در تزریق فیلر مدل نچرال : چنانچه از ژل مدل هیالورونیک اسید استفاده گردد کبودی به وجود آمده کمتر از سایر ژل ‌ها است .

راحتی و سهولت در از بین بردن توده و برآمدگی‌ها در تزریق ژل لب مدل نچرال : چنانچه هنگام صحبت کردن و یا غذا خوردن توده و یا برآمدگی در لب به وجود آید می‌ توان به راحتی آن‌ را از بین برد به این علت که ژل تزریقی به لب در مدل نچرال عمیق نیست .

کم بودن احتمال به وجود آمدن آلرژی : مواد اولیه مورد استفاده در فیلرهای تزریقی با ساختار بدن سازگار است به همین دلیل احتمال به وجود آمدن حساسیت در افراد بسیار کم است . به جز افرادی که به ماده لیدوکائین حساسیت دارند که قبل از تزریق ژل بهتر است با پزشک مربوطه مشورت کنند .

کنترل آسان حجم لب با تزریق فیلر مدل نچرال توسط پزشک : پزشک ماهر و باتجربه در این حوزه می‌ تواند به راحتی با توجه به سلیقه ی مشتری حجم لب را کنترل کند تا به نتیجه دلخواه برسند و فرم طبیعی به خود بگیرند .

مدل لب نچرال برای چه صورت هایی مناسب است ؟

بیشتر بخوانید : ژل نورامیس 

مدل لب نچرال برای چه صورت هایی مناسب است ؟

امروزه به دلیل تنوع در مدل های مختلف تزریق فیلر لب تمامی افراد با توجه به سلیقه ی خود می توانند یک مدل را انتخاب کنند ولی به طور کلی مدل لب نچرال ، برای کسانی مناسب تر است که صورت کوچک دارند و یا افرادی که تمایل به تغییرات زیاد در ظاهر لب هایشان ندارند و تزریق ژل لب را با هدف کمی برجسته تر شدن لب انجام می دهند .

نحوه تزریق ژل لب نچرال

قبل از شروع تزریق ابتدا قسمتی را که لازم است تا ژل به آن تزریق شود ، تمیز کرده و مواد بی حسی موضعی بر روی آن ناحیه زده می شود تا آن قسمت به طور کامل بی حس و در هنگام تزریق دردی به همراه نداشته باشد . بعد از آن مقداری از ژل به زیر پوست تزریق می شود تا لب به میزان فرم و برجستگی طبیعی مورد دلخواه برسد .

ماندگاری ژل لب نچرال

معمولا ماندگاری فیلر لب تزریقی ، بین 2 تا 3 سال است . عوامل موثر در ماندگاری ژل لب مدل نچرال عبارت است از :

  • میزان عمق تزریق ژل لب
  • شرایط سنی و فیزیکی فرد متقاضی
  • روش ‌های بکار رفته در زمان تزریق
  • برند ژل لب تزریقی

بیشتر بخوانید : ماساژ لب بعد از تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب نچرال ۱۴۰۳

هزینه تزریق ژل لب نچرال ۱۴۰۳

هزینه تزریق ژل لب مدل نچرال ۱۴۰۳ برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد . زیرا برای برآورد هزینه تزریق ژل لب مدل نچرال باید به فاکتورهای گوناگونی توجه داشت ، به همین علت نمی‌ توان قیمت مشخص و واحدی را برای آن عنوان کرد . این عوامل عبارتنداز  :

  • نوع ژل
  • مقدار حجم مورد نیاز ژل برای تزریق به لب ها
  • برند و شرکت سازنده ژل مورد استفاده
  • دستمزد پزشک برای تزریق ژل
  • سایر هزینه های کلینیک زیبایی

بیشتر بخوانید : مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

سخن پایانی

تزریق ژل لب مدل نچرال یکی از بهترین روش های تزریق است که لب ها را از حالت طبیعی خارج نمی کند تزریق ژل لب را یک عمل ساده در نظر نگیرید چراکه امکان دارد خطرات جدی را به دنبال خود داشته باشد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما