تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

ماساژ لب بعد از تزریق ژل لب

ماساژ لب بعد از تزریق ژل لب + مراحل و میزان اثرگذاری آن


تاریخ انتشار : 2 اسفند 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲ اسفند ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (8 امتیاز)

به منظور نتیجه گیری بهتر پس از تزریق ژل یکی از مهمترین  مواردی که باید به آن توجه کنید انجام مراقبت های پس از تزریق ژل لب روسی است . ماساژدادن یکی از این مراقبت های پس تزریق ژل است که تاثیر مستقیمی روی نتیجه کار خواهد داشت . شما با ماساژ لب پس از تزریق به فرم دهی بهتر لب ها کمک می کنید و همچنین از گلوله  شدن ژل در لب ها جلوگیری می کنید . در این مقاله مطالب بیشتری در رابطه با ماساژ لب بعد از تزریق ژل لب به شما عزیزان ارائه می دهیم با ما همراه باشید .

تاثیر ماساژ لب بعد از تزریق ژل

ماساژ دادن لب ها بعد از تزریق ژل به طرز قابل توجهی به صاف و یکنواخت شدن سطح لب کمک می ‌کند و همچنین از ایجاد ناهمواری و گلوله شدن ژل در لب جلوگیری می کند . زمانی که کسی تصمیم به تزریق فیلر لب می ‌گیرد ، پزشک افزون بر ارائه نکات و توصیه ‌های پس از تزریق ، چگونگی ماساژ ناحیه تزریق را به شما آموزش می‌ دهد تا شما بتوانید این عمل را در خانه انجام دهید و هر گونه ناهمواری و گلوله شدن ژل در لب ‌ها را از بین ببرید .

بیشتر بخوانید : انواع مارک فیلرهای لب

طریقه ی ماساژ لب بعد از تزریق ژل

طریقه ی ماساژ لب بعد از تزریق ژل

ماساژ دادن لب ها بعد از تزریق ژل به صورت  زیر انجام می شود :

  • لب های خود را ابتدا به وسیله ی وازلین یا پماد ویتامین AD چرب کنید تا بتوانید حرکات مورد نظر را ساده و روان انجام دهید .
  • هنگامی که قصد ماساژ دادن دارید باید به خاطر داشته باشید که حرکات دست شما باید از داخل به سمت بیرون باشد ، در صورتی که ناخن های شما مانع از انجام درست این حرکت می شود از یک فرد دیگری بخواهید این کار را برای شما انجام  دهد .
  • در ماساژ دادن لب خود زیاده روی نکنید ، زیرا این کار موجب می شود از فرمی که برای لب های خود انتخاب کرده اید فاصله بگیرید . علاوه براین زیاده روی در ماساژ دادن لب ها موجب کبود شدن آن ها خواهد شد .

آیا می ‌توان با کمک ماساژ از گلوله شدن ژل لب جلوگیری کرد ؟

ماساژ لب از روش های موثر به منظور رفع گلوله شدن لب به شمار می رود . ماساژ لب به تسهیل صاف شدن گلوله‌ های به وجود آمده در لب کمک می‌ کند و علاوه بر این از خارج شدن ژل لب به سمت نواحی دیگر جلوگیری می کند . اما توجه داشته باشید که برای شروع ماساژ ،  حداقل باید 5 الی 7 روز بعد از تزریق صبر کنید . در طول این مدت ، تورم و کبودی ‌های لب بهبود یافته و باید برای جلوگیری از هرگونه آسیب و عوارض ، از لمس و فشار روی لب خودداری کنید .

از دیگر عواملی که امکان دارد موجب برآمدگی لب شود ، ضرباتیست که در محل تزریق وارد می ‌شود . این برآمدگی‌ ها در طول زمان کاهش می ‌یابند و ممکن است ماساژ زود هنگام شرایط را بدتر کند . چنانچه بعد از گذشت 5 الی 7 روز هنوز هم گلوله ‌ها و برآمدگی ‌هایی روی لب خود مشاهده کردید ، احتمالا علت آن مواد تزریقی یا روش نادرست تزریق است . در این صورت ، می ‌توانید ماساژ لب را آغاز کنید .

آیا می ‌توان با کمک ماساژ از گلوله شدن ژل لب جلوگیری کرد ؟

بیشتر بخوانید : معرفی ژل نورامیس

شدت ماساژ لب پس از تزریق ژل

پس از تزریق ژل بهتر است از هرگونه ماساژ با فشار سخت و شدت زیاد بپرهیزید . فشار آوردن بیش از اندازه می‌ تواند عوارضی همچون درد و کبودی را در اطراف لب ایجاد کند و یا سبب جابجایی ژل از محل تزریق گردد . بهترین کار این است که ماساژ را به صورت حرکات دایره‌ای و بسیار آرام انجام دهید . این حرکات ملایم و آرام کمک می ‌کنند تا گلوله ‌ها به صورت طبیعی جذب شده و لب به صورت یکدست و صاف باشد .

مدت زمان لازم برای ماساژ لب پس از تزریق فیلر

مدت زمان لازم برای ماساژ لب پس از تزریق فیلر

به شما عزیزان توصیه می کنیم که ماساژ بعد از تزریق ژل لب را به مدت 2 تا 3 روز انجام دهید تا به مرور گلوله ‌های ایجاد شده در لب از بین برود و لب های شما حالتی صاف و یکدست بگیرد . این تکنیک می ‌تواند بهبود چشمگیری در ظاهر لب شما ایجاد کند و در برطرف کردن گلوله ‌ها و نقص‌ های موجود در لب موثر باشد .

سخن پایانی

رعایت مراقبت ‌های پس از تزریق ژل یکی از نکات بسیار مهم به منظور بهبود نتیجه پس از تزریق ژل لب است . شما باید با رعایت این نکات به نتایج دلخواه خود دست می یابید . ماساژ یکی از مراقبت ‌های پس از تزریق ژل لب به شمار می رود . با انجام ماساژ ، شما به فرم دهی بهتر لب‌ها و جلوگیری از گلوله شدن ژل کمک می ‌کنید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما