تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تزریق ژل لب در دوران شیردهی

تزریق ژل لب در دوران شیردهی + عوارض و نکات مهم آن


تاریخ انتشار : 26 دی 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲۶ دی ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

تزریق ژل یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای دستیابی به لب هایی خوش فرم و حجیم تر است . تزریق ژل لب روسی روشی کم تهاجمهی بوده که خطری نیز به همراه ندارد . تزریق ژل لب در خانم های باردار توصیه نمی شود و بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنند . شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا تزریق ژل لب در دوران شیردهی خطراتی برای شما به دنبال خواهد داشت یا خیر ؟ برای گرفتن پاسخ این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

ژل لب برای چه افرادی مناسب است ؟

، تزریق ژل لب مناسب افرادی است که به دلایل گوناگونی ، لب های نامتقارن و یا نازکی دارند . به عنوان مثال اگر قسمتی از لب های شما بالا و قسمت دیگر آن پایین بود ، با تزریق ژل لب می توانید این مشکل را رفع نمایید . بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که لب های باریک و یا نامتوازنی دارید و در شرایط جسمی کاملا متعادلی به سر می برید ، می توانید از این روش استفاده کنید .

تزریق ژل لب به چه کسانی توصیه نمی شود ؟

تزریق ژل لب به چه کسانی توصیه نمی شود ؟

تزریق فیلر لب در دوران شیردهی با محدودیت هایی روبرو است و برخی از افراد نیز نمی توانند این روش را استفاده کنند . در این قسمت از مقاله برخی از مهم ترین افرادی که نمی توانند از تزریق ژل لب انجام دهند را به اختصار نام می بریم . بنابراین اگر شما نیز هر کدام از شرایط زیر را دارید ، نمی توانید تزریق ژل لب انجام دهید و تا از بین رتفتن تمامی این علائم و نشانه ها باید صبر کنید .

  • زنان باردار
  • بانوانی که دوران شیردهی به سر می برند
  • افراد مبتلا با بیماری های پوستی
  • افرادی که بدن آن ها به واکنش های پوستی ، حساسیت نشان می دهند
  • اشخاص مبتلا به بیماری های خود ایمنی
  • افرادی که داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین مصرف می کنند
  • کسانی که مبتلا به دیابت هستند

در صورتی که هر کدام از شرایط بالا را دارید ، پیش از انجام تزریق ژل لب حتما باید با پزشک خود مشورت کنید تا از اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر مطمئن شوید . اما به طور کلی ، تزریق ژل لب در دوران شیردهی اصلا توصیه نمی شود ، لذا تا حد امکان ، این عمل را به تعویق بیاندازید .

بیشتر بخوانید : از بین بردن ورم بعد از تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب در شیردهی امکان پذیر است ؟

از مهم ترین سوالاتی که در رابطه با تزریق ژل لب در شیردهی پرسیده می شود ، این است که آیا در این دوران می توان این کار را انجام داد ؟

در دوران شیردهی فرزند شما تمام انرژی و مواد غذایی مورد نیاز خود را از شیر شما دریافت می کند . در صورتی که در دوران شیردهی از تزریق ژل لب جهت فرم دهی لب استفاده کنید ، ممکن است مواد ژل ، به صورت ناخواسته به بدن فرزندتان نیز وارد شود . این موضوع می تواند سبب بروز عوارض زیادی در فرزندتان شود و همین علت تا حد امکان تزریق ژل لب در دوران شیردهی را به تعویق بیندازید .

بیشتر بخوانید : مراقبت بعد از تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل در دوران شیردهی

عوارض تزریق ژل در دوران شیردهی

همانطور که میدانید بدن کودکان مقاومت خیلی کمتری نسبت به افراد بزرگسال دارد . به همین علت این امکان وجود دارد که ژل های تزریق شده در لب برای فرم دهی و برجسته کردن ، موجب بروز عوارض شدیدی در فرزند در حال رشد شما شود . به همین علت اگر سلامتی فرزندتان برای شما مهم است  تزریق ژل لب در شیردهی را به تعویق بیندازید تا بتوانید از عوارض آن کاهش دهید .

نه تنها تزریق ژل لب در دوران شیردهی که بسیاری از افراد نگران آن هستند ، بلکه بسیاری دیگر از عمل های زیبایی مانند تزریق ژل به بینی باید در دوران شیردهی متوقف شوند . پس از گذشت چند ماه و بعد از اتمام دوران شیردهی ، می توانید از این روش جهت فرم دهی لب خود استفاده کنید .

سخن پایانی

یکی از تاثیر گذارترین اعضای صورت لب ها هستند . امروزه تزریق ژل لب به یکی از رایج ترین اعمال زیبایی تبدیل شده که با پیشرفت‌ هایی که در زمینه تهیه و تولید ژل صورت گرفته خوشبختانه این عمل بدون عارضه و آسیب می‌باشد . اما برای تزریق ژل لب در شیردهی بهتر است دست نگه دارید و این کار را به زمانی دیگر موکول کنید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما