تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه ای +ماندگاری ، عوارض و مراقبت ها


تاریخ انتشار : 4 مرداد 1402          تاریخ بروزرسانی : ۳ بهمن ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (9 امتیاز)

تزریق ژل لب مدل قلوه ای ، لب ها عضوی بسیار مهم در زیبایی چهره هستند . به همین علت است که امروزه تزریق ژل لب به یکی از پر طرفدارترین خدمات زیبایی در میان افراد تبدیل شده است . لب های کمی برجسته و خوش فرم جذابیت و زیبایی صورتتان را تا چندین برابر افزایش می دهد . لب های قلوه ای به عنوان یک مدل لب فانتزی و حجیم جز محبوب ترین انواع مدل لب می باشد .

چنانچه قصد حجم دهی یا اصلاح فرم لب هایتان را از طریق درمان های پزشکی مانند تزریق ژل دارید بهتر است پیش از اقدام به تزریق با پزشک مشورت کنید و از اینکه مدل تزریقی که انتخاب می کنید ، می تواند جلوه ی مناسبی به لب هایتان بدهد و با صورت شما متناسب باشد مطمئن شوید . در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با مدل ژل لب قلوه ای ارائه دهیم با ما همراه باشید .

شما می توانید برای تزریق ژل لب به کلینیک مهراز مراجعه نمایید و با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ در تماس باشید.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چیست ؟

هدف از تزریق ژل به مدل قلوه ای ، افزایش برجستگی لب است . در حقیقت در این روش سعی بر این است  که فرم اولیه ی لب حفظ شده اما لب ها پرتر و حجیم تر به نظر برسند . در تزریق ژل لب مدل قلوه ای زوایای تیز لب هم اصلاح شده و به وسیله ی تزریق فیلر به آن حالت گرد در می آیند تا حالت قلوه ای بودن آن کامل شود . در این حالت فرم لب نمایی منحنی به خود خواهد گرفت .

توجه اشته باشید در تزریق لب به مدل قلوه ای ، تمرکز بر روی لب بالا و لب پائین به یک مقدار بوده و هدف برجسته سازی و متقارن کردن لب است . اگر لب های نامتقارن و یا کم حجمی دارید تزریق فیلر لب مدل قلوه ای می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد .

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چیست ؟

ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلوه ای

ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلوه ای و سایر روش های تزریق ژل لب به فاکتور های گوناگونی بستگی دارد . اولین فاکتور نوع ژلی است که برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای استفاده می شود ، اگر ژل تزریقی از ژل های هیالورونیک اسیدی باشد ، ماندگاری آن ها 6 الی 9 ماهه است ولی ژل های نیمه دائمی تا دو سال هم ماندگاری دارند .

دومین فاکتور برند ژلی است که برای تزریق به لب استفاده می شود که آن هم در ماندگاری ژل موثر است و الزامی است که متخصص با توجه به تمامی شرایط بیمار برند مناسب وی را انتخاب کند و علت انتخاب خود را نیز با بیمار در میان بگذارد . مواد تشکیل دهنده ژل لب بیشترین تاثیر را در ماندگاری آن دارند به عنوان مثال ژل آلیاکسین تا حداکثر 9 ماه ماندگاری دارد ولی ژل الانسه تا 2 سال نیز اثرات آن بر روی لب باقی می ماند .

تزریق ژل لب مدل قلوه ای به چه افرادی توصیه می شوند؟

  • کسانی که دارای لب های باریک، کم حجم و خطی شکل هستند.
  • افرادی که دارای لب های نامتقارن هستند.
  • بین لب و سایر اجزای چهره تناسب و تعادل مناسبی وجود ندارد.
  • تحت تاثیر افزایش سن، لب ها کم حجم شده و دچار خطوط و چین و چروک نواحی اطراف لب شده اند.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای به چه افرادی توصیه می شوند؟

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چگونه انجام می شود ؟

تزریق ژل لب مدل قلوه ای ، در ابتدا و پیش از تزریق ژل لب نیاز است یک جلسه مشاوره ی رایگان با پزشک مورد نظر داشته باشید . در این جلسه ابتدا فرم صورت و لب های شما بررسی شده و سپس با توجه به آناتومی صورت و سایر اجزای چهره ، بهترین مدل ژل لب که حداکثر همخوانی با سایر اجزای صورتتان را داشته باشد توسط پزشک به شما توصیه می شود .

هنگام تزریق ژل لب مدل قلوه ای ، در ابتدا اطراف لب ضد عفونی و سپس بی حس می شود . در مرحله بعد فیلر انتخاب شده از داخل جعبه بیرون آورده شده و در قابل شما از پلمپ خارج می شود . پس از آن پزشک با توجه به فرم لب ، اقدام به تزریق ژل در نواحی مورد نیاز و نقاط مورد نظر می کند . پس از اتمام کار جهت کاهش عوارض ناشی از تزریق ژل ، توصیه های مراقبتی و در صورت نیاز برایتان پماد یا دارو تجویز می گردد .

بیشتر بخوانید : ماندگاری ژل لب 

بهترین برند برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای چیست؟

  • پرفکتا(فرانسه)
  • نورامیس
  • پرینسس(اتریش)
  •  تئوسیال(سوئیس)
  • آیدیا (ایتالیا)
  • فیورج (ایران)
  • ژل نیوویا (ایتالیا)
  • ژوویدرم(فرانسه)
  • رستیلن(آمریکا)
  • استایلج(فرانسه)
  • بلوترو(آلمان)
  • ریوانس(کانادا)
  • آلیاکسین(ایتالیا)

نمونه ژل لب تزریق شده در کلینیک مهراز

مدل ژل لب قلوه ای | فرم لب قلوه ای

عوارض تزریق ژل لب قلوه ای :

تزریق ژل لب مدل قلوه ای ، روش تزریق ژل به طور کلی روشی غیر تهاجمی و ایمن می باشد ، معمولا ژل هایی که به لب تزریق می شوند از جنس هیالورونیک اسید هستند ، این ماده به طور طبیعی در بافت های بدن وجود دارد و استفاده از آن هیچ خطری برای افراد ندارد . اما برخی مواقع امکان دارد فرد به تزریق حساسیت بیشتری نشان دهد یا از فرم لب های خود بعد از تزریق رضایت نداشته باشد . در صورتی که از فرم لب بعد از تزریق راضی نباشید ، پزشک می تواند با کمک آنزیم به تجزیه ژل و بازگشت فرم لب به شکل سابق کمک کند .

این روش عوارض شدیدی ندارد اما معمولا پس از تزریق ژل تنها کمی عوارضی مانند قرمزی ، کبودی ، تورم ، خارش و حساسیت به لمس محل تزریق را احساس می کند . هر چند که این عوارض موقتی هستند و خیلی زود برطرف می شوند . در صورتی که عوارض پس از 3 روز رفع نشدند ، حتما به پزشک خود مراجعه کنید .

تفاوت ژل لب قلوه ای با ژل لب روسی

در ژل لب قلوه های لب ها پرحجم و برجسته هستند و تفاوت چندانی بین لب بالا و پایین وجود ندارد اما در تزریق ژل لب روسی حجم لب بالا و پایین با یکدیگر متفاوت بوده به گونه ای که در مدل روسی لب بالا مورد توجه و فرم دهی بیشتری قرار می گیرد.

در مدل لب قلوه ای هیچگونه زوایای خاصی را در لب های بالا و پایین مشاهده نمی کنید لب قلوه های در ناحیه وسط برجسته بوده و همین موضوع سبب می شود ظاهر زیبا و جذابی برای لب ها ایجاد شود.

تغذیه مناسب برای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

اقدامات لازم قبل از تزریق مدل قلوه ای :

یکی از مسائل مهمی که در تزریق ژل لب بسیار حائز اهمیت است و نیاز است که حتما به آن توجه کنیم مراقبت های پیش از تزریق ژل لب مدل قوه ای است . بیماران باید قبل از تزریق ژل لب ، نسبت به باید ها و نباید های قبل از تزریق ژل لب با متخصص زیبایی مشاوره داشته باشند .

چنانچه شما از داروی خاصی استفاده می کنید ، لازم است که آن را به پزشک اطلاع دهید تا دچار عوارض نشوید .

برخی از اقدامات رایج پیش از تزریق ژل لب عبارت اند از :

  • چنانچه سابقه تبخال زدن دارید 1 یا 2 روز پیش از تزریق ژل از داروی ضد تبخال استفاده کنید ، زیرا ممکن است تزریق ژل لب باعث شود مجددا تب خال بزنید .
  • 1 روز قبل از تزریق ژل لب از مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزید .
  • یک هفته تا 10 روز قبل از تزریق ژل لب ، داروی ضد التهاب و رقیق کننده خون مصرف نکنید .
  • چند روز پیش از تزریق ژل لب از مصرف ویتامین ای و روغن ماهی پرهیز کنید .

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای

  • جدا از خاراندن ، ماساژ دادن و دست زدن به محل تزریق خودداری کنید
  • برای تسکین درد از داروهای ضدالتهابی مانند ایبوپروفن یا ژلوفن استفاده نکنید زیرا باعث خونریزی و کبودی می شوند.
  • برای رفع کبودی از کمپرس آب سرد و یا کرم ها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق ژل از اصلاح صورت و آرایش آن به شدت خودداری کنید.
  • از گرم و سرد شدن شدید محل تزریق ژل لب خودداری کنید زیرا این کار اثرات درمانی را کاهش می دهد.

هزینه و قیمت تزریق ژل لب مدل قلوه ای چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب مدل قلوه های با توجه به میزان ژل مورد نیاز ، برند ژل و فرم اولیه و پزشک متخصص و محل کلینیک متفاوت می باشد. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که برای هزینه کمتر سلامتی و زیبایی خود را به خطر نندازید. شما می توانید برای انجام خدمات تزریق ژل لب به مدل های مختلف با ما در کلینیک مهراز در تماس باشید و از طریق سایت و اینستاگرام نمونه کارهای مارو دنبال کنید و با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

کلام آخر :

تزریق ژل لب مدل قلوه ای و ژل لب روسی امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مراجعین درخواست ژل لب مدل قلوه ای را دارند. اما این نکته را بدانید که شما با تزریق ژل لب مدل قلوه ای لب های حجیم تری خواهید داشت و این موضوع ممکن است به همه فرم صورت نیاید پس حتما قبل از تزریق ژل لب با پزشک متخصص مشورت کنید و نظر او را بپرسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما