تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

ژل آلیاکسین SR سوئیس

ژل آلیاکسین SR سویٔیس؛برای فیلر زیرچشم،گونه وچانه+ قیمت


تاریخ انتشار : 13 اسفند 1401          تاریخ بروزرسانی : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (4 امتیاز)

ژل آلیاکسین SR سویٔیس ، جوانی و زیبا به نظر رسیدن صورت با چشم ها بیشتر دیده می شود. درواقع مواردی چون  سیاهی ، گودی و پف در زیر آن می تواند تاثیر مخربی بر جوانی صورت داشته باشد. استفاده از ژل های تزریقی یکی از بهترین راه های خلاصی از مشکلات پوستی در ناحیه زیر چشم  به شمار می رود.

فیلر زیر چشم آلیاکسین SR محصول مشترک دو کشور ایتالیا و سوییس از بهترین محصولات ژل آلیاکسین جهت از بین بردن  سیاهی ، چین و چرک و پف زیر چشم می باشد. کیفیت و ایمنی در طراحی و ساخت این فیلر هدف اصلی سازندگان آن می باشد و می توان گفت از ایمن ترین فیلر های موجود در بازار می باشد. فیلر SR آلیاکسین با توجه به ویژگی های مثبت بسیار زیادی که دارد که  می تواند در دسته بهترین مارک فیلر زیر چشم قرار بگیرد.

از روش های درمانی غیر تهاجمی به منظور کانتور (صورت و حجم و برش دهی به اجزا صورت)هیدراته سازی و لیفت صورت  و آب رسانی به بافت پوست میتوان به ژل آلیاکسین اشاره کرد.

این قاعده درمانی، روشی موثر و کاملا ایمن است و ثمره ای سریع را در ترمیم بافت پوست و زیبا و متناسب سازی اجزا صورت، اشکار مینماید.
همانطور که در ترکیبات تزریقی پروفایلو (Profhilo)ترکیب شیمیایی هیالورونیک اسید وجود دارد درپایه ساختار شیمیایی آلیاکسین ها نیز این ترکیب شیمیایی مشاهده میشود.

ترکیبات آلیاکسین قادر هستند در نواحی مختلفی از اجزا صورت به منظور ترمیم مورد استفاده قرار بگیرند و در مورد میزان مورد نیاز تزریق ژل آلیاکسین SR سویٔیس می توان گفت، در طی یک جلسه درمانی مقدار 2 میلی لیتر از این ترکیب به ارگان مورد نظر صورت، تزریق می شود و البته لازم به ذکر است که برای بافت لب، تنها تزریق میزان 1 میلی لیتر کافی میباشد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

آلیاکسین چه گونه ترکیبی است؟

همانند ترکیب پروفایلو،به دلیل وجود ماهیت زیست محرکی (biostimulator) در ترکیبات آلیاکسین ، این ترکیب ازدیگر ترکیبات تزریقی پوستی متفاوت هست. در توصیف ماهیت زیست محرکی میتوان گفت که این ترکیبات تزریقی باعث تحریک سنتز پروتئین های کلاژن و الاستین در بافت پوست شده و همچنین سبب افزایش خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست می شوند؛ البته باعث از بین رفتن حس نامطلوب و تپل شدن و پر شدن صورت نیز می شود. به بیانی دیگر، این تزریق، تواناییکاهش افتادگی و شل شدگی پوست را نیز دارد.

در اخر می توان اضافه نمود که استفاده از این ژل ، موجب بوجود آمدن ظاهری جوان تر در پوست شما می شود و این ثمره ی مطلوب به علت زیست سازگار بودن ترکیب این ژل است و شباهت آن به ترکیبات طبیعی بافت پوست بسیار نزدیک است.

استفاده از ژل آلیاکسین SR سویٔیس جهت افتادگی پوستی ناحیه گردن از دیگر کاربرد های آن میباشد. تزریق فیلر آلیاکسین نسبت به سایر ترکیبات تزریقی در اولویت هست، زیرا ترمیم شل شدگی پوست گردن، یکی از مهمترین چالش ها در تاریخ متد های ترمیمی بوده است و براساس گزارشات دریافتی، استفاده از ترکیباتی دیگر مانند بوتاکس و یا ترکیبات پرکننده سنتی، چندان هم دارای ثمرات مطلوبی نبوده است.

علت آن است که ترکیبات ذکر شده، تنها بافت پوست را پرمیکنند، اما فیلر پوستی آلیاکس، علاوه بر پرنمودن بافت پوست، باعث تحریک مکانسیم های طبیعی ترمیم کننده و جوان کننده بافت پوست نیز می شود.

ویژگی های ژل آلیاکسین سوئیس

فرمولاسیون های متنوع آلیاکسین :

از آلیاکسین ها، چهار فرمولاسیون مختلف در دسترس بیماران قرار دارد؛ که هر 4 نوع آنها ، ماهیتی مشابه از ترکیب پایه هیالورونیک اسید دارند. ترکیب ساختاری این ژل در 4 گونه تولید شده که ازجنبه ی مقدار جرم ملکولی ساختار ملکول های سازنده وخاصیت ارتجاعی-چسبندگی متفاوت می باشند که ثمره ی ان 4 فرمولاسیون متفاوت است و علت سنتز 4 گانه این ترکیب، استفاده بخصوص هر نوع از این آلیاکسین ها در ناحیه خاصی از صورت است ؛ از این جهت یک فیلر پوستی یکسان، برای تمامی قسمت های صورت مورد استفاده قرار نمیگیرد.

شکل دهی و بازسازی بافت پوست :

لازم به ذکر است استفاده از ژل آلیاکسین SR سویٔیس دو خاصیت را به طور همزمان به ارمغان می اورد که عبارت اند از، ایجاد لیفت صورت و همچنین محدودسازی زیستی بافت صورت که در نهایت باعث کمک به شکل دهی و ترمیم تعادل اجزا چهره شما می شود. اثرات این ترمیم می تواند به مدت طولانی ماندگار و قابل مشاهده باشد.

حجم دهی به میزان لازم و ضروری به اجزا صورت :

تزریق آلیاکسین در بازسازی و حجم دهی ارگان های صورت بسیار موثرخواهد بود. رعایت اصول در تزریق این ترکیب ترمیمی باعث حفاظت تقارن مناسب دو نیمه چهره بیمار شده و چهره ترمیم یافته به صورت چهره ای طبیعی جلوه کند.

ترکیبات آلیاکسین، عملکردی موثر دارند :

تزریق این ژ‌ل ، ترمیم چین و چروک ها و عیوب شایع پوستی را به راحتی و با عملکردی تاثیرگذار امکان پذیر میکند.

ترمیم خطوط ظریف پوست :

شما با تزریق آلیاکسین ،علاوه بر حفظ و ترمیم استحکام ساختاری بافت پوست و صورت طبیعی چهره، خطوط ظریف پوستی و خطوط بافت لب را به همراه کانتور و فرم دهی به بافت برطرف میکنید.

مزایا استفاده از پرکننده های پوستی آلیاکسین :

بافت صورت شما به سبب پرکننده های پوستی آلیاکسین ، حجم دار و پر میشود و باعث ایجاد ظاهری جوان در چهره شما می شو.اما مزایا های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است از چشم شما پوشیده مانده باشد.

در ادامه به چندین مزیت در نتیجه نهایی استفاده از این پرکننده های پوستی اشاره شده است:

  •   تراکم پروتئینی دو پروتئین رایج پوستی، کلاژن و الاستین را افزایش می دهد.
    افزایش سن  باعث کاهش میزان سنتز کلاژن و الاستین می شود واستفاده از این ترکیب سبب تحریک سنتز مجدد این دو ساختار پروتئینی شده و نقش مهمی در ترمیم و جوان سازی پوست ایفا می کند.
    هیالورونیک اسید، یکی از ترکیبات اصلی فرمولاسیون آلیاکسین است که به عنوان عنصر افزاینده میزان تراکم کلاژن و الاستین شمرده می شود.
  • می توان بیان کرد به صورت کلی ثمرات ترمیمی به صورت سریع آشکار می شوند.
    و در عرض یک هفته  نتایج این ترمیم قابل مشاهده است اما امکان دارد که بدلیل تثبیت نهایی در پوست صورت و جلوه کردن نتیجه نهایی، دو هفته نیز طول بکشد. معمولا بیماران، نتیجه دریافتی خود را در مدت دو هفته مشاهده می کنند. اثرات ترمیمی آلیاکسین به مدت طولانی باقی می مانند، به شرط آنکه بیمار پس از تزریق و ترمیم، به خوبی از بافت پوست خود نگهداری و حفاظت کند.
  •  در این متد ترمیمی شما با کم ترین میزان خطر و ریسک مواجه هستید
    پرکننده های پوستی آلیاکسین، کم ترین میزان خطر را به همراه دارد.البته ممکن است بلافاصله بعد از تزریق شما شاهد تورم ، التهاب و سرخی و همچنین کبودی در محل تزریق باشید ،اما این اثرات عموما خفیف هستند و پس از چند روز از بین می روند.
    مشاهده و تجربه اثرات و عوارض جانبی خطرناک در این متد ترمیمی، امری بسیار نادر است که البته این مورد به میزان تجربه و مهارت پزشک معالج شما بستگی دارد که تا چه میزان، بیمار را متحمل عوارض جانبی کند.
  • آلیاکسین را می توان به صورت همزمان با دیگر متد های ترمیمی مورد استفاده قرار داد.
    از ویژگی های خاص و ارزشمند آلیاکسین میتوان به استفاده ی آن همزمان با دیگر فرایند های ترمیمی اشاره کرد . در حقیقت، ترکیب آلیاکسین با متد بوتاکس سبب ایجاد نتیجه ای با کیفیت بهتر به جهت ایجاد پوستی صاف تر و طبیعی تر در چهره بیمارمیشود.
  • مدت زمان ماندگاری نتایج ترمیمی حاصل از آلیاکسین طولانی است
    ماندگاری نتایج و اثرات ترمیم آلیاکسین بین 6 تا 18 ماه است البته چندین فاکتور در میزان دقیق این زمان تاثیر دارد که عبارتند از: سبک زندگی بیمار ، میزان مراقبت از پوست توسط بیمار و مکان و عضوی از صورت که ترمیم یافته
  • نتایج ترمیمی بسیار ظریف و نامحسوس هستند
    تزریق آلیاکسین باعث میشود ترمیم به صورت کاملا طبیعی جلوه کند و اثرات چندانی از ترمیم پوستی و تزریق و مصنوعی بودن چهره، قابل مشاهده نباشد.
  • تزریق آلیاکسین سبب میشود کاهش جای زخم های پوستی به حداکثر برسد.
    از بهترین مزایا آلیاکسین میتوان به ترمیم کنندگی و کاهش حداکثری جای زخم های پوستی اشاره نمود.در آلیکسین هیالورونیک اسید به کار رفته است،این ماده باعث نرم شوندگی بافت محل زخم صورت می شود و تزریق آن به صورتی است که ناحیه تزریق در مجاورت محل اسکار پوستی قرار دارد.
  • این روش درمانی به زمان و دوره ریکاوری نیازی ندارد.
    تنها طی یک پروسه ترمیمی  10دقیقه ای و حتی کمتر، شما می توانید این عمل ترمیمی را انجام دهید. همانطور که در ابتدا گفته شد این متد یک روش غیر تهاجمی است، بدین معنا که نیازی به  دوره آمادگی پیش از عمل، جراحی و دوره از کارافتادگی و استراحت بعد از عمل در این روش نیست.

کاربردها و مزایای ژل آلیاکسین

Aliaxin filler چه کاربردی دارد؟

شکل دهی و حجم دهی به بافت لب و گونه ها :

تزریق این ترکیب با افزایش حجم در ناحیه استخوان های گونه همراه بوده وسبب ظاهری برجسته در گونه ها ایجاد می کند. میتوان گفت به نسبت روش جراحی لیفت صورت، این متد با میزان سطح کم تری از تهاجم بافتی همراه است.

محو شدن و حذف خط لبخند :

این خطوط عبارتند از:

  • خط بین دهان تا چانه (خط بغض)
  • خطوط عمیق از پایین بینی تا دو سمت دهان کشیده شده اند (خطوط دورلب)
  • خطوط لبخند (خطوط عمودی که از دو طرف بینی و اطراف دهان ادامه دارند)

آلیاکسین با تزریق در ناحیه خطوط عمیق و چین های اصلی اطراف دهان، سبب افزایش حجم در ناحیه مذکور شده و در نهایت باعث کاهش میزان وضوح و تشخیص خطوط و چین و چروک در بافت پوست می شود.

تغییر شکل و فرم دهی به ساختار فک و چانه :

ژل آلیاکسین SR سویٔیس در محل چانه باعث ایجاد :

  • سفت سازی و استحکام بخشی به ساختار پوست
  • برجسته سازی فرم ناحیه چانه و فک
  • کاهش و تقلیل ظاهر نامناسب چانه های کوچک
  • کشیده تر جلوه دادن چانه به دلیل متعادل و متناسب نشان دادن ساختار اعضا صورت نسبت به یکدیگر.

درمان و ترمیم اسکار آکنه و جوش های پوستی :

به طور معمول پرکننده های پوستی آلیاکسین دقیقا زیر محل زخم تزریق می شوند. تزریق آلیاکسین سبب بوجود آمدن برآمدگی و بالا آمدن سطح چال شده و فرو رفته اسکار می شود و باعث میشود پوست درخشنده تر و صاف تر دیده شود.

از بین بردن خطوط و چین های ناحیه گردن :

شما با تزریق پرکننده های آلیاکسین میتوانید شاهد نتایجی تقریبا سریع در ترمیم پوست ناحیه گردن خود باشید و شکل دهی و ترمیم در جهت جوان سازی بافت پوست ناحیه گردن را با کیفیت اعمال می کنند.

استفاده از پرکننده های پوستی آلیاکسین به جهت حجم دهی و پرکردن گودی زیر چشم ها :

حجم دهی پوست و اعضا صورت با پرکننده های پوستی آلیاکسین به خوبی امکان پذیر است و از انتخاب های مناسب و عالی برای ترمیم گودی و فرورفتگی زیر چشم میتوان به آلیاکسین اشاره نمود.
علاوه براینکه این فیلرهای پوستی ثمره ای سریع را از خود نشان می دهند، آلیاکسین ها می توانند محرک بافت پوست به جهت تولید میزان کلاژن و الیاکسین بیش تر نیز باشند، در نتیجه نقشی موثر در حجم دهی گودی زیر چشم، در مدت زمان طولانی دارند. استفاده کردن از فیلرهای پوستی مذکور باعث دریافت مزایاهای دیگر، از جمله موارد زیر خواهد شد:

چه کسی کاندیدا مناسبی برای استفاده از فیلر پوستی آلیاکسین است؟

اگر به دنبال روش های ترمیمی غیر تهاجمی و غیر جراحی هستید تا بتوانید نشانه ها و چروک های پیری خود را ترمیم کنید، کاندیدای مناسبی برای دریافت فیلر های پوستی آلیاکسین هستید.
اگرچه می توان گفت این فیلر پوستی برای اغلب انواع پوست ها، رنگ ها و میزان حساسیت های پوستی مختلف روش خوبی خواهد بود، اما پیشنهاد این متد ترمیم برای بیمارانی که میزان حساسیت پوستی شدیدی دارند، مناسب نخواهد بود و یا حتی بیمارانی که بافت پوست ناحیه تحت تزریق آنها عفونت و سوزش دارد نیز کاندیدای مناسب دریافت این متد ترمیمی نخواهند بود. در جلسات اولیه مشاوره پیش از عمل ترمیم، پزشک مربوطه به شما در انتخاب نوع مناسب ازفیلر های پوستی آلیاکسین کمک خواهد کرد.

دستورالعمل شرایط پیش از انجام عمل تزریق ژل آلیاکسین

پیش از تزریق فیلر پوستی ژل آلیاکسین SR سویٔیس :

  • از مصرف آسپیرین و داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب مانند ایبوبروفن پرهیز کنید.
  • در صورتی که از داروهای رقیق کننده خون با نسخه پزشک استفاده می کنید، مانند دارو کومادین (Coumadin) و یا دارو پلاویکس (Plavix)، می باسیت با پزشک خود مشورت کنید و بدانید که آیا ممکن است که به مدت 7 تا 10 روز پیش از زمان تزریق و حداقل دو روز پس از زمان تزریق، از استعمال دارو خودداری کنید یا خیر.
  • از انجام عمل های درمانی و ترمیمی دندان به مدت 2 هفته پیش و 2 هفته پس از زمان تزریق، خودداری کنید.

پروسه تزریق فیلر پوستی آلیاکسین چگونه است؟

گام اول- ارزیابی وضعیت صورت و نفشه و طرح کشی مسیر ترمیمی

در ابتدا ظاهر و رنگ صورت شما مورد ارزیابی پزشک قرار میگیرد و نواحی ای از صورت که قرار است بوسیله ی فیلر پوستی مذکور تقویت شود را بررسی می کند و ممکن است، مناطق خاص و استراتژیک تزریقی به جهت سهولت کار برای تزریق کننده، علامت گذاری و مشخص شود.

گام 2 – پاکسازی محل تزریقی و بی حس سازی محل تزریق

سپس با استفاده از محلول های آنتی باکتریال، محل تزریق مورد نظر را ضدعفونی و پاکسازی کرده و پزشک از پماد بی حس کننده به جهت بی حس سازی پوست استفاده کرده و یا در مواردی، ماده بی حس کننده را به صورت تزریق موضعی استفاده می کنند.

گام 3 – مرحله تزریق فیلر پوستی

تزریق این فیلر در هر یک از محل های تزریق پوستی تنها چند لحظه زمان می برد. پروسه تزریق اولیه به همراه ماساژ و بررسی نتایج به دست آمده در حین تزریق انجام شده و در ادامه براساس نتایج بررسی شده، مقدار فیلر اضافی در تزریق دوم نیز به پوست تزریق شده و البته میزان، کیمیت و کیفیت تزریق دوم می تواند طبق صلاحدید پزشک متغیر باشد.
زمان دقیق پروسه تزریق براساس تعداد نقاطی که در چهره شما لازم به ترمیم است، مشخص خواهد شد؛ به طوری که  کل پروسه تزریق می تواند به کوتاهی 15 دقیقه به طول بیانجامد و همینطور می تواند به مدت یک ساعت نیز به طول بیانجامد. مدت زمان تزریق، مبتنی بر میزان مساحت مورد نیاز ترمیمی، در چهره بیمار می باشد.

مرحله بعد از تزریق و ترمیم فیلر پوستی

بعد از مرحله تزریق فیلرپوستی آلیاکسین :

  • سرخی، تورم، کبودی و حساس شدن پوست از اغلب واکنش های پوستی است که حاصل تزریق فیلر پوستی می باشد. ظرف مدت چند روز بعد از تزریق این علائم از بین می روند اما امکان دارد به مدت یک هفته نیز در چهره شما باقی مانده و سپس ترمیم و محو شوند.
  • یکی از گزینه های مناسب به جهت کاهش میزان تورم و سرخی ایجاد شده، کمپرس سرد می باشد.
  • 24 ساعت اول بعد از اعمال تزریق فیلر، از در معرض آفتاب قرار گرفتن و یا امواج لامپ UV پرهیز کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا حرارت زیاد، می تواند سبب افزایش قرمزی، کبودی و یا تورم به صورت موقت در بافت پوست محل تزریق بشود.
  • از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین در48 ساعت اولیه ی بعد از تزریق خودداری کنید، به جهت اینکه فیلر تزریق شده در بافت پوست حرکت نکرده و جابجا نشود و همچنین میزان فشار جریان خون در مدت 48 ساعت اولیه بعد از تزریق در بافت پوست نباید افزایش یابد.
  • به جز در موارد ضرورت پزشکی،از مصرف آسپرین و دیگر داروهای غیراستروئیدی ضد التهاب خودداری شود. ازجمله داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب، می توان به ایبوبروفن و ادویل (Advil) اشاره نمود.
  • از لمس زیاد و اضافی و یا ماساژ ناحیه تزریقی به مدت 6 ساعت بعد از زمان تزریق، بپرهیزید.

چه مدت زمانی اثر ترمیمی آلیاکسین در پوست ماندگار است؟

میزان ترمیم مورد نیاز پوست، سن و سبک زندگی بیمار بر مدت زمان ماندگاری این اثر ترمیمی تاثیر دارد. پزشکان بر این باورند که ژل آلیاکسین SR سویٔیس می تواند در مدت طولانی و موثری ماندگاری داشته باشد . این ماندگاری میتواند به مدت 6 تا 12 ماه به طول بیانجامد . البته پیشنهاد می شود که بیمار کافی است، سالی یک یا دو بار به جهت تمدید فیلر، تزریق را تکرار کند.

آیا هیچ گونه عوارض جانبی و یا خطری در متد ترمیمی تزریق آلیاکسین، وجود ندارد؟

یکی از عوارض شایع این تزریق، تورم و کبودی محل ترمیم و تزریق است که می توان از آن به عنوان یک عارضه قابل پیش بینی یاد کرد که ماندگاری این عارضه تنها به مدت چند روز است و سپس اثرات مذکور ازبین می روند.
از دیگر عوارض وابسته به نوع پروسه ترمیمی میتوان به تورم طولانی مدت، درد، خارش و میزان ترمیم ضعیف بافتی و به جای ماندن جای زخم و اسکار حاصل از تزریق فیلر اشاره کرد.

عملکرد فیلر دور چشم SR آلیاکسین

ژل آلیاکسین SR سویٔیس پعدس از تزریق در نواحی زیر و دور چشم و نواحی با خطوط فاین عملکردی بسیار مطلوب از خود نمایش می دهد. عملکرد ژل زیر چشم آلیاکسین همچون بسیاری از فیلر های هیالورونیک اسیدی جایگیری در لایه های میانی و بالایی پوست دارد که پرکنندگی و کشیدگی خطوط ، منافذ و شکاف های پوست منجر می گردد. نکته مهمی که در در فیلر های آلیاکسین وجود دارد، یکپارچگی و انسجام در لایه های زیرین بافت پوست می باشد که به علت آن اثرات کاملاً طبیعی با ماندگاری بالا برای پوست به ارمغان خواهد آورد.

اثر ژل آلیاکسین SR سویٔیس کاملاً طبیعی بوده که در لیفت و کشندگی پوست زیر چشم دارد. ضمن اینکه ژل علاوه بر نقش پرکنندگی تا حدودی به تحریک فیبروپلاست برای تولید کلاژن کمک چشمگیری می نماید. ضمن اینکه اسید هیالورونیک طبیعی موجود در این ژل در هیدراتاسیون عمیق پوست زیر و دور چشم را به همراه دارد. تکنولوژی کراس لینکینگ هیالورونیک اسید موجود در فیلر ، تعیین کننده میزان انسجام بافتی است. فیلرهای با امکان شکل دهی عالی می ‌توانند بدون ایجاد ناهمواری و برجستگی اغلب در نواحی ای از صورت که ظرافت پوست آن اهمیت زیادی دارد همچون اطراف چشم ‌ها یا بالای لب به‌ شکل سطحی تزریق گردد.

ژل آلیاکسین gp

یکی از آن پرکننده های اسید هیالورونیک ژل حجم دهنده آلیاکسین جی پی (ژل آلیاکسین جی پی) می باشد که دوز بسیار کمی از کراس لینکر به همراه دارد و از نظر بیولوژیکی 100% ایمن می باشد. این فیلر محصول مشترک ایتالیا و سوئیس است و اغلب جهت رفع و اصلاح چین و چروک های عمیق و نیمه عمیق همچون خط خنده، چین های لبه دهان، چین های بینی و ماریونت کاربرد دارد .

ژل آلیاکسین ev

فیلر حجم دهنده Aliaxin EV بعد از تزریق در زیر اپیدرم شروع به عمل خواهد کرد. این عملکرد همراه با قرار دادن میان لایه های بالایی پوست و جذب ساشه های آب جهت ایجاد حجم در محل تزریق می باشد. ضمن اینکه این آبرسانی و تحریک سلول های فیبروبلاست پوست از دیگر اهداف هیالورونیک اسید در این ژل می باشد. لذا با تزریق ژل الیاکسین ای وی ضمن اینکه  هایلایت و حجم دهنده، آبرسانی و کلاژن سازی جهت رفع چین و چروک پوست نیز امکان پذیر می باشد.

سوالات رایج درمورد ژل آلیاکسین

سوالات رایج و متعدد در مورد آلیاکسین

آیا آلیاکسین به صورت موقتی و یا به صورت دائمی اثرات ترمیمی دارد؟

پس از چند دوره چند ماهه ترکیب هیالورونیک اسید به کار رفته در آلیاکسین به صورت کامل تخریب و تجزیه می شود و در اخر هیچ اثری از ماده تزریق شده بعد از گذر چند ماه در بافت پوست مشاهده نمی شود.

آیا ترکیب ساختاری آلیاکسین، هیالورونیک اسید است؟

آلیاکسین، ترکیب فوق خالص شده هیالورونیک اسید است که ماهیت پرکننده پوستی دارد و به منظوره آب رسانی و هیدراته سازی بافت پوست، حجم دهی و شکل دهی به همراه لیفت اجزا صورت، استفاده می شود.

سخن آخر

برای اطلاع کامل از قیمت ها می توانید با متخصصان کلینیک مهراز ارتباط برقرار نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما