تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر موهای زائد روی سینه

لیزر موهای سینه و اطراف سینه برای خانم ها و آقایان


تاریخ انتشار : 2 مرداد 1402          تاریخ بروزرسانی : ۱ مرداد ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

لیرز موهای سینه در بانوان ؟! جای تعجب نیست ممکن است در برخی از بانوان هم مانند آقایان در سینه و یا اطراف آن دارای موی زائد وجود داشته باشد . این مقاله مختص آقایان و خانم هایی است که می‌خواهند با حذف موهای زائد سینه با لیزر از شر آنها خلاص شوند .

لیزر موهای سینه و اطراف سینه برای خانم ها و آقایان

در تمام قسمت های بدن انسان فولیکول مو وجود دارد . فولیکول مو برای رشد مو می باشد . موهای زائد در ناحیه قفسه سینه در آقایان و اطراف نوک سینه در بانوان از موارد شایع است و معمولا نشان دهنده مشکل خاص پزشکی ای نمی باشد و جای نگرانی وجود ندارد .

تنها گاهی رویش ناگهانی این موها می تواند نشان دهنده مشکل خاصی در بدن فرد باشد که در آن صورت حتما باید به پزشک مراجعه شود . گاهی پرمویی قفسه سینه آقایان و اصلاح مداوم آن برایشان حالت خستگی ایجاد می کند .

همچنین بانوانی که به علل گوناگون از جمله ژنتیک و تغییرات هورمونی دور نوک سینه آن ها موهای ضخیم و مشکی دارد به دنبال راه حلی برای رهایی و رفع این موهای زائد به صورت دائمی هستند . لیزر می تواند یکی از راحت ترین روش ها برای حذف دائمی موهای زائد این نواحی می باشد .

دلایل رشد مو در نوک سینه واطراف سینه چیست؟

دلایل رشد مو در نوک سینه واطراف سینه چیست؟

  • تغییرات و نوسانات هورمونی
  • تولید بیش از حد هورمون های مردانه
  • استفاده از برخی از داروها
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک
  • سندروم کوشینگ

بیشتر بخوانید : لیزر آقایان

چه افرادی نیاز به لیزر مو سینه دارند ؟

رشد مو های اطراف سینه در بدن آقایان طبیعی است . اکثر آقایانی که به بهداشت و زیبایی بدن خود اهمیت می‌ دهند و بیشتر آقایان ورزشکار تمایل به لیزر موهای زائد سینه دارند . معمولا خانم ‌ها دارای موهای زائد کمتری در ناحیه سینه هستند ، البته نباید برای موی نازک حساسیت زیادی به خرج داد و موی سینه باید واقعا زائد باشد ! زیرا لیزر موی نازک به هیچ وجه انجام نمی‌ پذیرد .

ممنوعیت لیزر مو های زائد

در برخی از افراد لیزر موهای زائد اطراف سینه مناسب نمی باشد در ادامه افرادی نباید لیزر موهای زائد سینه انجام دهند را ذکر کرده ایم :

  1. بانوان باردار و شیرده
  2. افرادی که سرطان سینه داشته اند .
  3. افرادی که عفونت فعال دارند .
  4. اشخاصی که زخم و اسکار کلوئیدی در ناحیه لیزر دارند .
  5. افرادی که مشکلات هورمونی دارند .
  6. اشخاص که در ناحیه خالکوبی دارند .
  7. افرادی که داروهای حساس کننده پوست به نور مصرف می کنند .
  8. اشخاصی که به تازگی آفتاب گرفته اند .
  9. افرادی که در ناحیه لیزر زگیل دارند .

نحوه انجام لیزر موهای سینه

نحوه انجام لیزر موهای سینه

در ابتدا لازم می دانیم این نکته را یاد آور شویم که برای انجام اعمال زیبایی از جمله لیزر موهای زائد حتما به کلینیک و پزشک متخصص و متبحر مراجعه نمایید تا از به به وجود آمدن مشکلات جدی جلوگیری کنید .

برای انجام لیزر کل بدن سینه پزشکان دستگاه را بر روی ناحیه مورد نظر با رعایت فاصله ای مناسب به منظور جلوگیری از بروز هرگونه عوارض قرار می دهند . سپس دستگاه ، اشعه مورد نظر خود را بدون آسیب به پوست و ایجاد سوختگی به فولیکول های مو رسانده و در کسری از ثانیه آن را از بین می برد و افراد را به نتیجه دلخواه می رساند . البته نتایج دلخواه در صورت رعایت تمامی نکات ذکر شده امکان پذیر است .

ماندگاری لیزر موهای زائد سینه

اگر قصد دارید برای انجام لیزر موهای زائد اقدام کنید شاید این سوال در ذهنتان بوجود آمده باشد که تا چه مدت از شر موهای زائد سینه خلاص می شویم ؟

نکاتی مانند انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو و همچنین چند جلسه لیزر مو را بدون وقفه طی کنید و اینکه نکات قبل و بعد از لیزر موهای سینه را رعایت کنید یا نه ، همه در ماندگاری و نتیجه این کار تاثیر مستقیم دارند .

معمولا افرادی که توانسته اند تمامی جلسات درمانی را  ایجاد وقفه ای طی نمایند و تمامی نکات هم رعایت کنند بعد از گذشت حدود یکسال شاهد تغییراتی در ناحیه مورد نظر بوده اند . البته این مسئله با توجه به نوع پوست و میزان زبری مو و همچنین ناحیه ای که لیزر می کنید می تواند متفاوت باشد و متخصص مورد با دیدن پوست و موی شما زمان دقیق و تعداد جلسات را به شما اعلام میکند .

ماندگاری لیزر موهای زائد سینه

هزینه لیزر موهای سینه

شاید این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که هزینه لیزر مو برای دفع موهای سینه در انتهای کار چقدر می شود ؟

عوامل زیادی در تعیین هزینه نهایی موثر می باشند . که از جمله آن می توان به تخصص ، مهارت ، تجربه و توانایی پزشک ، موقعیت جغرافیایی کلینیک ، دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد ، تعداد جلسات درمانی ، کیفیت خدمات و تجهیزاتی که ارائه می شود و همچنین ناحیه مورد نظر اشاره کرد . قطعا هر چقدر کیفیت خدمات ارائه شده بیشتر باشد ، هزینه نهایی نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند .

چند سوال متداول در رابطه با لیزر موهای اطراف سینه

پس از حذف موهای زائد سینه با لیزر چکار کنم ؟

لطفاتا ۲۴ ساعت پس از جلسه لیزر به موضع آب نزنید . از مواد آرایشی مانند لوسیون و اسپری خوشبو کننده در ناحیه سینه استفاده نکنید . از قرار دادن سینه در مقابل نور آفتاب بپرهیزید . سولار نروید و در کل مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد سینه را با دقت رعایت کنید . این نکات توسط اپراتور لیزر مجموعه به شما داده خواهد شد .

چند جلسه برای لیزر موهای زائد سینه نیاز دارم ؟

بین 8 الی 10 جلسه ، این تعداد ممکن است با تشخیص پزشک مجموعه کمتر و یا بیشتر شود .

آیا لیزر سینه باعث سوختگی می‌شود؟

آیا لیزر سینه باعث سوختگی می‌شود؟

خیر ، در صورتی که طول موج مناسب برای لیزر مو سینه توسط اپراتور انتخاب شده باشد و اپراتور کار با دستگاه لیزر به صورت تخصصی آموزش دیده باشد ، هیچ گونه عوارضی در اثر لیزر موی زائد متوجه شما نخواهدشد .

آیا حذف موهای سینه با لیزر موجب آسیب به غدد لنفاوی خواهد شد ؟

به هیچ عنوان همچین چیزی امکان ندارد ، باید بدانید که طول موج دستگاه ‌های استاندارد لیزر مو ، هیچ گاه بیشتر از بافت پوست فراتر نخواهد رفت . پس نگران آسیب به بافت‌های داخلی بر اثر لیزر موهای سینه نباشید .

لیزر موهای زائد سینه باعث سرطان می ‌شود ؟

سینه قسمت حساسی مخصوصا در بدن بانوان است . اما سرطان زا بودن لیزر مو در هیچ منبع پزشکی تاییدنشده است . لیزر مو سینه باعث سرطان نخواهد شد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما