تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

روش های لیفت باسن بدون جراحی کدامند؟

روش های لیفت باسن بدون جراحی کدامند؟


تاریخ انتشار : 10 دی 1402          تاریخ بروزرسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

شل شدن و افتادگی باسن می تواند در اثر عواملی همچون بالا رفتن سن و افزایش سن اتفاق بیوفتد . به همین دلیل بساری از افراد به دنبال راهی برای خوش فرم کردن باسن هستند . در این مقاله به روش های لیفت باسن بدون جراحی می پردازیم با ما همراه باشید . شما می توانید برای انجام فیلر باسن با ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲ در تماس باشید.

لیفت باسن بدون جراحی چیست ؟

ممکن است با گذشت زمان و در اثر عواملی همچون افزایش سن و تغیرات وزنی وزن باسن شما از حجم و فرم قبلی خود خارج شود . در صورتی که از این مشکل احساس ناخوشایندی دارید ، می‌ توانید به فکر لیفت باسن بدون نیاز به جراحی باشید . این تکنیک به شما کمک می ‌کند تا باسن خود را به فرم قبلی بازگردانید بدون اینکه به عمل جراحی نیاز داشته باشید .

لیفت باسن بدون عمل جراحی روشی غیرتهاجمی می باشد که با استفاده از روش های مختلفی همچون ماساژ ، تمرینات و استفاده از محصولات خاص ، به شما کمک می ‌کند تا باسن خود را تقویت و خوش فرم کنید .

بهتر است پیش از اقدام به تزریق فیلر باسن و  لیفت باسن بدون جراحی ، با یک پزشک مشورت کنید تا بتوانید روش مناسبی را برای این کار انتخاب کنید و از اثرات جانبی و محدودیت‌های ممکن مطلع شوید .

لیفت باسن بدون جراحی چیست ؟

انواع روش‌ های لیفت باسن

روش‌های زیادی برای خوش فرم کردن باسن وجود دارد . بعضی از این روش های لیفت باسن بدون جراحی و یا  همراه با جراحی است ، درحالی‌که روش‌های دیگر کم تهاجم هستند . انواع روش ‌های متداول برای لیفت و خوش فرم کردن باسن عبارتنداز :

  • لیفت باسن با تزریق چربی

لیفت باسن به وسیله ی تزریق چربی یک روش جراحی سرپایی است که با بیهوشی عمومی صورت می گیرد . مدت زمان انجام این کار به وضعیت باسن فرد بستگی دارد ، اما زمان تقریبی انجام این کار حدود ۲ ساعت است . مراحل انجام تزریق چربی عبارتنداز :

لازم است برای لیفت باسن از یک قسمت بدن چربی برداشته شود و به باسن تزریق گردد . پس لازم است ناحیه مورد نظر توسط پزشک مشخص شود و پس از ضدعفونی کردن برش داده شود .

معمولا نظر اغلب پزشکان این است که برشی روی شکم ایجاد کنند و چربی مورد نظر را با لیپوساکشن و به وسیله ی لوله‌ای به نام کانولا برداشت کنند . چربی برداشت شده در یک ظرف نگهداری می‌ شود . سپس در پایین باسن یک شکاف ایجاد می ‌شود و چربی به محل تزریق میگردد تا حالت و فرم باسن تغییر کند .

در آخر پس از انتقال چربی ، لازم است محل برش با بخیه بسته شود و روی آن پانسمان ضد آب قرار داده شود .

لیفت باسن با تزریق چربی

  • لیفت باسن با پروتز

استفاده از پروتز سیلیکونی باسن از دیگر روش‌ های فرم دهی و برجسته کردن باسن است . در این روش با قرار دادن یک پروتز انعطاف ‌پذیر در باسن به بزرگتر و خوش فرم‌تر شدن باسن کمک می کنند . بعضی از پزشکان این روش را همراه با روش‌ های دیگر همچون تزریق ژل انجام می ‌دهند تا رضایت از نتیجه‌ی این عمل بالاتر رود . البته در این تکنیک باید به تمام موارد احتمالی همچون حساسیت و آلرژی به ماده‌ی پروتز توجه شود .

  • لیفت باسن با لپوساکشن

لیپوساکشن یکی دیگر از عمل‌های جراحی برای لیفت باسن است . این روش با تهاجم همراه است و لازم است شخصی که از این روش استفاده می ‌کند ، مراقبت ‌های پس از عمل را با دقت بیشتری انجام دهد تا درگیر عوارض بعد از عمل نشود .

در تکنیک لیپوساکشن چربی ‌های اضافی تخلیه می شود و پوست ‌های شل اطراف باسن برداشته می ‌شود به این ترتیب باسن فرم بی نظیری به خود می ‌گیرد . البته فردی که از این روش استفاده می ‌کند باید این ریسک را بپذیرد که امکان دارد فرم باسن به صورت کامل قرینه نباشد ، مگر اینکه جراح دقت و مهارت زیادی برای انجام عمل داشته باشد .

  • تزریق ژل به باسن

می ‌توان با تزریق ژل به باسن آن را خوش فرم و بزرگ کرد . این تکنیک اثربخشی بالایی دارد و معمولا افرادی که از این تکنیک استفاده می‌ کنند ، به علت عوارض کم و نتیجه‌ی خوب از این تکنیک رضایت زیادی دارند . البته پیش از تزریق ژل پزشک باید سابقه‌ی آلرژی در بیمار را دقیق بررسی کند .

مراقبت‌های بعد از انجام روش‌ های لیفت باسن

مراقبت‌های بعد از انجام روش‌ های لیفت باسن

در ادامه روش های لیفت باسن بدون جراحی باید گفت که لیفت باسن روش سخت و پیچیده‌ای نیست ، اما باید پس از انجام جراحی یا تزریق ژل و چربی  برای اثربخشی بهتر ، مراقبت ‌های لازم انجام شود . این اقدامات عبارتنداز :

دو هفته روی باسن نشستن ممنوع است . یعنی شخصی که جراحی انجام داده در هنگام خوابیدن هم باید به پهلو یا شکم بخوابد .

بانوانی که برای فرم دادن به باسن از تکنیک های تزریق چربی استفاده می‌ کنند باید به مدت 14 روز پس از جراحی ، گن‌های مخصوص بپوشند و از انجام فعالیت‌ های شدید و ورزش‌های سنگین بپرهیزند . بیمار پس از جراحی می ‌تواند جهت کاهش درد و ناراحتی از داروهای مسکن استفاده کند .

سخن پایانی

امروزه یکی از معیارهای جذابیت ، داشتن باسن برجسته و خوش فرم است . در این مقاله به بررسی روش ‌های مختلف لیفت باسن پرداختیم . امیدواریم اطلاعات ارائه شده برای شما مفید باشد و بتوانید با انتخاب پزشک ماهر به نتیجه‌ی مورد دلخواه خود برسید . شما می توانید برای انجام فیلر باسن با ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲ در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما