تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا

لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا؟


تاریخ انتشار : 12 آذر 1402          تاریخ بروزرسانی : ۱۶ آذر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

3.1/5 - (11 امتیاز)

از بین بردن موهای زائد یکی از موضوعات مهمی است که در  زیبایی و بهداشت اشخاص وجود دارد . با توجه به اینکه موهای بدن به سرعت رشد می ‌کنند افراد باید دائما درگیر از بین بردن آن ها به روش ‌های متفاوتی باشند . در سال‌ های اخیر خوشبختانه با روی کار آمدن دستگاه‌ های لیزر همچون کندلا و سایناشور این مشکل برطرف شده است . در این مقاله قصد داریم به موضوع دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا بپردازیم با ما همراه باشید .

دستگاه لیزر کندلا

دستگاه لیزر کندلا ، یکی از محصولات معروف و پر طرفدار شرکت کاندلا می باشد . دستگاه لیزر کندلا با دارا بودن ویژگی ها و مزایای مختلفی یکی از بهترین دستگاه های لیزر در دنیا شناخته می شود . کاربرد این دستگاه تنها برای از بین بردن موهای زائد و کاهش رشد آن ها نیست ،

بلکه می توان از دستگاه کندلا جهت درمان ضایعات خوش‌خیم پوستی ، کاهش چین و چروک پوست ، لایه برداری کردن به صورت ملایم و خفیف ، از بین بردن آکنه و جای جوش ، کاهش سلولیت و از بین بردن خالکوبی ها در صورت و بدن استفاده کرد .

مزایای لیزر کندلا

  • از مهم ترین ویژگی های لیزر کندلا می توان به استفاده همه افراد با انواع نوع پوستی از آن اشاره کرد .
  • لیزر کندلا می تواند حتی موهای نازک و روشن را نیز از بین ببرد .
  • یکی از مهم ترین ویژگی های الکساندرایت می توان به میزان نفوذ آن به پوست اشاره کرد .
  • درمان مراجعین در جلسات کمتر با لیزر کندلا .
  • در درمان پر مویی یا سندرم آمبراس می توان لیزر کندلا را توصیه کرد .

مزایای دستگاه کندلا

دستگاه لیزر سایناشور

دستگاه لیزر سایناشور با توجه به بررسی های صورت گرفته تمامی استاندارد های جهانی لازم را کسب نموده و همچنین با توجه به نتایج درمانی که در سال های اخیر به دست آورده ، یکی از بهترین دستگاه های لیزر در دنیا شناخته می شود . در حقیقت نتایج درمانی لیزر سایناشور به اندازه ای بوده که این لیزر میان 60 کشور در دنیا به جهت استفاده از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده می شود . در ادامه بیشتر به بررسی دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا می پردازیم.

مزایای لیزر سایناشور

از مزایای دستگاه لیزر سایناشور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نسبت به سایر دستگاه های لیزر موهای زائد درد کمتری دارد .
  • به مراقبت پس از لیزر بسیار کم نیاز دارد و اشخاص می توانند بعد از انجام عمل لیزر به فعالیت های روزمره خود رسیدگی کنند .
  • برای اشخاص مختلف با پوست های روشن یا تیره کاربرد دارد .
  • رشد موهای زائد را برای همیشه با غیر فعال کردن فولیکول های مو متوقف می کند .
  • برای نواحی مختلف بدن قابل استفاده است و کمترین صدمه را به پوست وارد می کند .
  • مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو) آمریکا می باشد و کاملا ایمن است .

علاوه بر مزایای گفته شده که سبب محبوبیت لیزر سایناشور در میان مراجعه کنندگان شده است ، مقرون به صرفه بودن خرید دستگاه لیزر سایناشور و نیاز نداشتن به مواد مصرفی و کالیبراسیون مداوم ، توجه کلینیک های زیبایی و پزشکان مجرب پوست و مو را به سمت خرید و استفاده از این دستگاه جلب کرده است .

مزایای دستگاه سایناشور

دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا ؟

دستگاه لیزر سایناشور و کندلا هر دو از مشهورترین ، دستگاه های لیزر در دنیا هستند . در این بخش از مقاله ، برای پاسخ به این سوال که لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا به بررسی تفاوت های اصلی این دو دستگاه لیزر در نحوه عملکرد و مشخصات فنی خواهیم پرداخت .

سیسیتم خنک کننده لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا ؟

دستگاه لیزر سایناشور دارای سیستم باد سرد فشرده است که به جای کپسول اسپری گاز به کار می رود . وجود این سیستم موجب می شود کلینیک های زیبایی نیازی به تعویض مداوم کپسول های باد سرد نداشته باشند . سیستم خنک کننده دستگاه لیزر سایناشور ساخت شرکت آلمانی زیمر (Zimmer) است و دارای طراحی ساده ای می باشد که این سادگی موجب افزایش دقت و کیفیت عملکرد دستگاه و هنگ نکردن آن زمان کار کردن می شود . همچنین وجود این سیستم خنک کننده در دستگاه لیزر سایناشور سبب کاهش شدید درد و سوزش لیزر شده و از التهاب پوست هم جلوگیری می کند .

دستگاه لیزر کندلا دارای دو نوع سیستم خنک کننده بوده که نوع دستی آن (ACC) جریان هوا را روی قسمت مورد نظر در دمای مشخص می دمد و نوع دینامیک خنک کننده می تواند جریان هوای خنک را چند میلی ثانیه پیش و پس از تابیدن دستگاه لیزر روی ناحیه مورد نظر اسپری کند . می توانید بیشتر راجب اهمیت کولینگ دستگاه لیزر بخوانید.

 هندپیس دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا ؟

هندپیس دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا ؟

یکی دیگر از مقایسه دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا هندپیس دستگاه لیزر می باشد . دستگاه های لیزر کندلا دارای هندپیس های قابل تعویض است . اما هندپیس یا همان دسته لیزر در دستگاه لیزر سایناشور از نوع استیل و غیرپلاستیکی بوده و به صورت مستقیم با پوست تماس ندارد . این موضوع موجب می شود هندپیس دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس به راحتی قابل استریل و ضدعفونی کردن باشد و امکان انتقال بیماری های پوستی ویروسی به علت تماس نداشتن هندپیس با پوست به صفر برسد .

تعداد جلسات لیزر سایناشور و کندلا

تعداد جلسات لازم برای هر شخص به نوع مو و پوست شخص و این که بخواهد کدام ناحیه را تحت درمان قرار دهد بستگی دارد . با توجه به اینکه نواحی مختلف بدن ، چرخه رشد موی خاص خود را دارند ، پس از بین بردن دائمی موها در هر ناحیه بستگی به این دارد که فولیکول‌ها در زمان درمان در چه فازی قرار داشته باشند . امکان دارد نیاز باشد 4 تا 8 جلسه درمان انجام شود . شما می توانید برای انجام لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر کندلا در تهرانسر  با ما در کلینیک مهراز در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما