تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

۲۰ موردی که قبل از تزریق زل لب باید بدانید

٢٠ موردی که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید


تاریخ انتشار : 30 مهر 1402          تاریخ بروزرسانی : ۳۰ مهر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (6 امتیاز)

٢٠ موردی که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید ، یکی از بهترین گزینه ‌ها برای حجم دهی به لب‌ها تزریق ژل لب برای پر کردن و یا قلوه ای کردن لب‌ها است . انواع مدل ‌های تزریق ژل لب عبارتند از : مدل عروسکی ، تزریق فیلر لب مدل روسی و طبیعی و نچرال که بدون شک بهترین و زیباترین مدل تزریق فیلر لب طبیعی و یا نچرال است . اما بهتر است پیش از تزریق نکاتی را در مورد این عمل زیبایی بدانید . در این مقاله ٢٠ موردی که باید برای تزریق ژل لب بدانید را مورد بررسی قرار می دهیم با ما همراه باشید .

٢٠ موردی که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید

۱ – هر پزشکی همچون یک نقاش روش و فرمولی دارد که از آن استفاده می کند . تجربه ، مهارت و نوع ژل هایی که یک پزشک استفاده می کند در نتیجه کار موثر است .

۲ – چنانچه به هر دلیلی پس از تزریق ژل از فرم لب خود راضی نبودید می توانید به راحتی آن را از بین برده و به حالت اول برگدانید .

۳ – با توجه به پزشک و منطقه ای که برای تزریق ژل لب به آن مراجعه می کنید قیمت برای تزریق هر سی سی ژل متفاوت است .

۴ – ژل های لب بین ۴ الی ۱۲ ماه دوام دارند . بنابراین تحت تاثیر تبلیغاتی نباشید که از اعداد اغراق آمیز استفاده می کنند  .

۵ – نتیجه تزریق ژل لب در همان جلسه قابل مشاهده است .

۶ – چنانچه تزریق ژل لب به درستی انجام شود . پس از تزریق شما احساسی کاملا طبیعی مانند گذشته خواهید داشت و هیچ گونه تفاوتی حسی با لب های واقعی شما ندارد .

۷ – در شروع مرحله تزریق با ورود سوزن احساس نیش کوچک می کنید . البته با داروهای بی حسی که پیش از آن به شما تزریق می شود ، شما متوجه هیچگونه دردی نخواهید شد .

۸ – شما می توانید پیش از تزریق ژل به لب بی حسی موضعی یا بی حسی با تزریق آمپول دندانپزشکی را انتخاب کنید .

۹ – پس از تزریق ژل شما به استراحت نیاز ندارید و بلافاصله می توانید به امور روزمره  خود بپردازید  .

٢٠ موردی که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید

۱۰ –در روز ترزیق ژل شما نباید تمرین وررزشی کنید زیرا ضریان قلب و به طبع فشار خون شما بالا خواهد رفت . بهتر است آن روز آرام و به دور از تنش باشید .

۱۱- نیاز نیست که فرم کل لب های خود را تغییر دهید . می توانید از پزشک بخواهید بر روی قسمت هایی که برای اصلاح مد نظر شماست ، اقدام کند  .

۱۲ – جهت تزریق ژل باید حتما به پزشک با تجربه و مراکز معتبر مراجعه کنید و از مراجعه به افراد غیر پزشک جدا خودداری نمایید .

13 – 10 روز پیش از تزریق ژل لب از داروهای مسکن (بجز تیلنول) ، روغن ماهی ، ویتامین E و آسپرین که خون را رقیق می کنند بپرهیزید .

۱۴ – بعضی از کبودی های کوچک و خونریزی در محل تزریق طبیعی و دور از انتظار نیست .

۱۵ – شما می توانید از کرم عصاره گل همیشه بهار جهت کاهش کبودی و التهاب بعد از تزریق ژل لب استفاده کنید  .

۱۶ – بعد از تزریق ژل لب ، نباید انتظار رویایی داشته باشید که لب های شما شبیه به هنرپیشه های هالیوودی گردد  .

۱۷ – در صورتی که برآمدگی هایی رو در سطح لب مشاهده می کنید به این دلیل است که ژل ، در ناحیه نزریک به پوست تزریق شده است .

۱۸ – در صورتی که تبخال دارید و پماد مصرف می کنید ، باید 2 روز پیش از تزریق ژل لب ، آن را متوقف کنید  .

۱۹ – چنانچه به هر علتی هنگام تزریق ژل لب از ادامه کار پشیمان شدید ، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و لب های شما به فرم قبل باز خواهد گشت .

۲۰ –این واقعیت را نیز بپذیرید که تزریق ژل لب یک روش تهاجمی به شمار می رود و اگر توسط افراد بی تجربه و غیر پزشک تزریق شود ، خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت .

نتیجه ‌گیری

یکی از روش های موثر و محبوب جهت بهبود شکل و حجم لب‌ها تزریق ژل لب است . افزایش حجم و پر کردن لب‌ها ، بهبود ظاهر لب ، بهبود اعتماد به نفس ، ماندگاری قابل قبول ، میزان کبودی پایین و… از جمله ویژگی‌ ها و مزیت‌های این عمل است .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما