تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

معرفی بهترین کوکتل های مزوتراپی مو

معرفی بهترین کوکتل های مزوتراپی مو+‌بررسی۷ تا از بهترین کوکتل های مزوتراپی


تاریخ انتشار : 27 شهریور 1402          تاریخ بروزرسانی : ۵ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (7 امتیاز)

مزوتراپی مو یکی از روش‌ های درمانی ریزش مو است . در این روش ، داروی مزوتراپی مو به وسیله ی سوزن ‌های بسیار ریز ، به لایه میانی پوست سر تزریق می‌ شوند . تزریق داروی مزوتراپی سبب تقویت ریشه مو و کاهش ریزش آن خواهد شد . بهترین کوکتل های مزوتراپی مو ترکیبی از انواع مواد مغذی ضروری جهت مراقبت از موها است . از مزایای استفاده از این نوع کوکتل‌ ها می توان به این اشاره کرد که پس از استفاده فوراً درخشندگی را به موهای شما بر می‌ گردانند و اثرات طولانی مدتی دارند . در این مقاله بهترین کوکتل مزوتراپی مو را مورد بررسی قرار می دهیم با ما همراه باشید .

کوکتل مزوتراپی چیست ؟

بهترین کوکتل های مزوتراپی مو ، به موادی که از طریق سوزن به پوست تزریق می شوند کوکتل گفته می شود . کوکتل تراپی مو به تزریق قوی ویتامین ها ، مواد معدنی ( کلسیم ، ید ، منگنز ، مس ، روی ، سلنیوم ، آهن ، پتاسیم ) گفته می شود که در بهبود شرایط مو موثر است . با استفاده از شیوه تزریق کوکتل ، دارو سریع تر تاثیرات خود را گذاشته و نتایج درمانی آن به سرعت ظاهر خواهد شد .

کوکتل تراپی مو ، موجب بازسازی سلولی خواهد شد . مزوتراپی کوکتل مو با عدم تعادل هورمونی و مشکلات طبیعی در شرایط ریزش مو در مردان و زنان مقابله می کند .

درمان کوکتل مو با ایجاد ساختار کراتینه بهتر علاوه بر اینکه کیفیت مو را بهبود می بخشد ، و مو را قوی تر می کند . استفاده از کوکتل مزوتراپی برای افراد مبتلا به ریزش مو به علت درمان های نامناسب ، برای افراد مبتلا به اختلالات تغذیه ای و غدد درون ریز که روی موها تأثیر می گذارد و برای آلوپسی توصیه می شود . بیمارانی که تحت این درمان قرار می گیرند ، کیفیت موی بهتری را تجربه می کند . برای اطلاع از هزینه مزوتراپی مو به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

مزایای کوکتل تراپی درمانی مو :

کسانی که کوکتل تراپی مو انجام می دهند از مزایایی بهره مند می شوند که این مزایا عبارتند از :

  • عدم تعادل هورمونی در فولیکول مو و اطراف آن را اصلاح می کند .
  • مواد مغذی را به مو منتقل می کند .
  • گردش خون را تکامل دهد .
  • ریزش مو به تدریج متوقف می شود .
  • رشد مو را تقویت می کند .
  • فعالیت غدد چربی کاهش می یابد .
  • افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به فولیکول مو .
  • شوره سر کاهش می یابد .
  • بهبود در تراکم مو ، صافی ، روشنایی در هنگام برس مو و حالت دادن مو قابل مشاهده است .

مزایای کوکتل درمانی مو

عوارض جانبی مزوتراپی مو

قرمزی و ورم جزیی ، سوزش و درد اندک ، عفونت ، برآمدگی زیرپوستی ، آلرژی به مواد شیمیایی تزریق شده که معمولا همه ی این علائم جانبی پس از طی حداکثر 72 ساعت رفع خواهد شد . ( در صورت تداوم آن ها حتماً پزشک معالج خود را در جریان قرار دهید . )

مواد تشکیل دهنده کوکتل مزوتراپی مو :

محتویات کوکتل های مو همچون هر درمانی دیگر می تواند متفاوت باشد . اما بیشتر آن ها حاوی دی پانتنول ، پیریدوکسین ، تیامین ، بیوتین و گلوکونات آهن هستند .

بهترین کوکتل مزوتراپی مو :

مو از اولین قسمت‌ هایی است که به شدت تحت تاثیر آلودگی هوا ، مشکلات تغذیه‌ای ، تغییرات بدن ، استرس و… قرار می ‌گیرد . با گذشت زمان مو ، درخشندگی و شادابی خود را از دست می‌ دهد و امکان دارد با مشکلات زیادی روبرو شود . برای برطرف کردن این مشکلات روش‌ های مختلف زیبایی همچون مزوتراپی مو پیشنهاد می‌ شود .

همانطور که گفتیم مزوتراپی مو تزریق مستقیم کوکتل حاوی ویتامین‌ها ، مواد معدنی ( کلسیم ، ید ، منگنز ، مس ، روی ، سلنیوم ، آهن ، پتاسیم ) ، اسید آمینه‌ها مورد نیاز جهت رشد مو به پوست سر است .

بهترین کوکتل مزوتراپی مو پس از تزریق با مشکلات زیادی مقابله می ‌کند . کوکتل مزوتراپی مو با تحریک فولیکول ‌های غیر فعال ، تغذیه فولیکول ‌های مو و از بین بردن شوره سر موجب سلامت و رشد موها خواهد شد .

کوکتل‌ های مزوتراپی برای درمان انواع مشکلات مو به صورت ویال‌های آماده عرضه می ‌شوند . نکته حائز اهمیت در زمان انتخاب بهترین کوکتل مزوتراپی مو این است که ماده فعال ماینوکسیدیل نباید در کوکتل گنجانده شود . اگرچه ، ماینوکسیدیل یکی از موثرترین مواد برای مقابله با ریزش مو است اما ، فقط زمانی که سایر روش ‌ها موثر نباشند مورد استفاده قرار می گیرد .

لازم به ذکر است که این دارو بسیار سمی بوده و عوارض جانبی زیادی ایجاد می ‌کند . در ادامه نقش برخی ویتامین ها و مواد مغذی ( با تزریق کوکتل مزوتراپی مو ) را در بهبود سلامت مو بررسی می کنیم .

  • ویتامین‌های گروه B در این کوکتل‌ها متابولیسم طبیعی را فراهم کرده و رشد و ترمیم مو را سرعت می بخشند .
  • مس و روی از ضعف ساختار مو جلوگیری می‌ کنند .
  • مسئول تغذیه فولیکول‌ها اسید هیالورونیک است که رشد مو را سرعت می ‌بخشد .
  • پایه و اساس ساختار مو اسید آمینه‌ ها هستند که به ساخت پروتئین کراتین کمک می ‌کنند .
  • فاکتورهای رشد با بهبود جریان خون در پوست سر ، استحکام بخشیدن به فولیکول‌های مو و تامین کوآنزیم‌ های مسئول تراکم ، ساختار موهای شما بهبوده بخشیده و آن ‌ها را شاداب ‌تر می ‌کنند .

کدام برندها از بهترین کوکتل مزوتراپی مو هستند ؟

کدام برندها از بهترین کوکتل مزوتراپی مو هستند ؟

کوکتل‌های مزوتراپی مو توسط شرکت‌های گوناگون مواد آرایشی بهداشتی تولید و و در ویال ‌های آماده همراه با سرنگ مخصوص عرضه می شوند . در ایران هم برندهای معروف جهانی در کلینیک‌های معتبر مورد استفاده قرار می گیرند . هر برند خصوصیات منحصر به فردی دارد که پزشک با توجه به شرایط موی هر فرد مناسب‌ترین برند یا مدل را انتخاب می ‌کند .  در بخش چند برند معروف را معرفی می ‌کنیم .

  1. رویتاکر

رویتاکر کوکتل مزوتراپی مو ، ساخت فرانسه می باشد که در درمان بسیاری از مشکلات مو موثر عمل می ‌کند :

  • درمان ریزش موی ناگهانی و پیشرونده
  • درمان موهای کدر ، آسیب دیده و کم آب
  • درمان موهای چرب
  • درمان شوره و اگزما سر
  • پاکسازی و آبرسانی پوست سر
  1. فیوژن یا Fusion

کوکتل مو فیوژن ترکیبی از ویتامین‌ها ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است . مواد فعال این کوکتل مرحله آناژن چرخه مو را طولانی می‌ کند و بدین ترتیب سبب کاهش ریزش مو می ‌شوند و رشد مجدد موها را تحریک می‌ کنند . همچنین :

  • ساختار مو را بهبود می ‌بخشند .
  • تولید سبوم را تنظیم کرده و از ظهور مجدد شوره سر جلوگیری می ‌کند .
  • سبب تحریک رشد مو می شوند .
  • پوست سر را تقویت می‌ کند .

درماهیل یا Dermaheal HL

  1. درماهیل یا Dermaheal HL

کوکتل درماهیل ساخت کره رشد موی سالم را تحریک کرده و ریزش مو را متوقف می ‌کند . همچنین کوکتل‌ درماهیل جریان خون را در پوست سر افزایش داده و فولیکول‌ های مو را احیا می کند .

  • موها را ضخیم‌تر ، پرتر و سالم‌ تر می‌ کند .
  • ظاهر کلی مو بهبود می ‌دهد .
  • برای ریزش مو ناشی از تغییر در چرخه رشد مو (برای مثال ، بعد از بارداری یا ریزش موی فصلی ) مفید است .
  1. BCN اسپانیا

شرکت بی سی ان یک شرکت در زمینه‌ی تولید محصولات مزوتراپی پوست و مو می باشد . این شرکت تولید کننده طیف گسترده‌ای از درمان‌ های مختلف کوکتل مزوتراپی تولید می‌ کند . در ادامه دو مزو معروف و پر استفاده از این برند در ایران را مورد بررسی قرار می دهیم .

  • مزو مو BCN مدل اسکالپ

مزو BCN SCALP ترکیبی از مواد مختلف است ، که با نادیده گرفتن شرایط نامتعادل هورمونی سبب بازسازی سلولی موها می ‌شود . این محصول با ایجاد اتساع عروقی سبب بهبود خون‌ رسانی و در نتیجه تغذیه ‌ی پیاز موها می ‌شود .

مزو مو BCN مدل کپیلوم

  • مزو مو BCN مدل کپیلوم

مزو BCN CAPILLUM پیشرفته ‌ترین کوکتل ریزش‌ مو شرکت BCN است . این محصول در درمان ریزش مو ایجاد شده بر اثر از عوامل هورمونی ، تغذیه ای و استرس موثر است .

سخن پایانی :

بهترین کوکتل های مزوتراپی مو ، برندهای زیادی از کوکتل‌های مزوتراپی در بازار ایران عرضه می ‌شود که هر یک از ترکیبات خاصی برخوردار هستند و اهداف درمانی متفاوتی نیز دارند . تشخیص اینکه کدام برند و کدام ترکیب برای موهای شما مفید تر است را به متخصص پوست و موی خود بسپارید . شما می توانید برای انجام خدمات مزوتراپی مو با ما در کلینیک مهراز در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما