تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

هزینه مزوتراپی مو چقدر است

هزینه مزوتراپی مو ۱۴۰۲ اسفند (تخفیف ویژه) برای ۱۰ جلسه + هزینه ۱۰ جلسه مزوتراپی مو + قیمت مزومو


تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1402          تاریخ بروزرسانی : ۵ اسفند ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (7 امتیاز)

مو های سالم یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی برای هر شخصی محسوب میشود بعضی از عوامل محیطی و هورمونی گاهی موجب ریزش مو و از بین رفتن سلامت آن میشود اگر شما هم دچار این مشکل شده اید و به دنبال روشی برای برای بازگرداندن موهای از دست رفته خود هستید،مزوتراپی یکی از بهترین روش هایی است که میتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را کسب کنید.اگر تصمیم گرفته اید که مزوتراپی را برای درمان خود انتخاب کنید ما در این مقاله به شما اطلاعاتی در باره هزینه مزوتراپی مو و تعدادجلسات به شما خواهیم داد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی به روشی گفته می شود که در آن انواع آنزیم ها ،ویتامین ها،عصاره های گیاهی و هورمون ها به کف سر تزریق می شوند این روش اولین بار توسط پزشکی فرانسوی در سال 1952 برای تسکین درد استفاده شد ولی در سال های اخیر از این روش برای تقویت پوست و مو(تقویت مو،درمان ریزش مو و آلوپسی) استفاده می شود.

هزینه مزوتراپی مو 1402 چقدر است؟

قیمت مزوتراپی مو برای هر جلسه بین 900,000 تا 1,500,000 تومان متغییر می باشد و بسته به شرایط هر فرد و کوکتل مصرفی مزوتراپی مو می تواند بیشتر شود . حتی ممکن است ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات کمتر و یا بیشتر شود .

به همین دلیل بهتر است با مشاوران و پزشکان کلینیک مهراز در تهرانسر مشورت نمایید. برای تعیین وقت و مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ و یا ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ تماس بگیرید.

شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که با توجه تکرار جلسات مزوتراپی قیمت چگونه محاسبه خواهد شد.هزینه مزوتراپی مو بر اساس مهارت و  تخصص پزشک،گستردگی ناحیه ریزش موی سر همچنین با توجه به مواد مصرفی محلول های درمان و شرکت تولید کننده آن در هر کلینیک متفاوت است.معمولا قیمت محلول های چینی و کره ای به نسبت محلول های اروپایی ارزان تر هستند.

اگر برای تقویت موی خود از مزوتراپی استفاده میکنید نیاز به تعدادجلسات کمتری نسبت به زمانی که به دلیل بیماری دچار ریزش مو می شوید دارید در نتیجه هزینه کمتری هم پرداخت خواهید کرد.به طور کلی تعداد جلسات مزوتراپی برای بیشتر افراد 7 تا15 جلسه است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت مزوتراپی و پی آر پی مو به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

هزینه مزوتراپی مو ۱۴۰۲ کلینیک مهراز  برند مزوتراپی مو
😍 هر جلسه 1,200,000 تومان (برند فیوژن) هزینه مزوتراپی مو اسپانیایی
😍 هر جلسه 2,000,000 تومان رویتا
😍 هر جلسه 900,000 تومان درماهیل

(قیمت آمپول مزوتراپی مو) هزینه هر جلسه مزوتراپی مو

هزینه ۱۰ جلسه مزوتراپی مو چقدر است؟

هزینه ۱۰ جلسه مزوتراپی مو را نمی توان مشخص کرد زیرا تعداد جلسات و مواد مصرفی برای هر فرد متناسب با بدن او تعیین می شود و یک فرد ممکن است به تعداد جلسات بیشتر با کمتری نیاز داشته باشد اما شما می توانید با خیال راحت به کلینیک مهراز مراجعه نمایید . پزشکان ما بهترین روش برای درمان ریزش موی شما را به شما پیشنهاد می دهند.

از روش های دیگر درمان ریزش مو می توان به تزریق هیرفیلر و پی آر پی مو اشاره کرد که برای اطلاع از هزینه پی آر پی مو و هزینه هیر فیلر مو به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

نتایج مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی موجب تقویت مو خواهد شد و اگر ریزش موی خود را درمان کرده اید مزوتراپی در رویش مجدد موهای از دست رفته شما موثر خواهد بود.اگر شما موهای سالم و بدون مشکلی هم دارید می توانید با چند جلسه مزوتراپی موهای خود را تقویت کنید.شما می توانید به صورت دوره ای از مزوتراپی استفاده کنید تا از بروز مشکلاتی که ممکن است اتفاق بیوفتد جلوگیری کنید.

تعداد جلسات مزوتراپی مو

مزوتراپی به چه صورت انجام می گیرد؟

قبل از تزریق ممکن است برای شما در ناحیه مورد نظر داروی بی حسی تزریق شود سپس به وسیله ی یک سوزن کوتاه که برای تزریق های متوالی به یک قطعه مکانیکی متصل شده است تزریق انجام می گیرد.تزریقات در عمق های مختلف از 1 تا 4 میلیمتر به پوست انجام می گیرد با هر  تزریق فقط یک قطره از محلول به پوست شما نفوذ خواهد کرد.

مراقبت های بعد از مزوتراپی :

بعد  از انجام مزوتراپی ممکن است پزشک برای شما برخی مکمل ها،شامپو،ماسک و تونیک و…. تجویز کند تا نتیجه بهتری از مزوتراپی بگیرید.

مزوتراپی بر ریزش مو چه تاثیری دارد؟

مزوتراپی مو یکی از بهترین روش های درمان ریزش موی غیرارثی است. از فواید مزوتراپی مو این است که در این روش عصاره های طبیعی گیاهان ، ویتامین ها یا داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل به داخل پوست سر تزریق می شوند. در سریع ترین زمان ممکن نتیجه می دهد و باعث رشد مو می شود و مواردی را اصلاح می کند:

  • تعادل هورمون های اطراف فولیکول مو را اصلاح می کند.
  • تمام مواد مغذی مورد نیاز مو برای رشد را تامین می کند.
  • گردش خون در ناحیه ی مورد نظر را افزایش می دهد و بهبود می بخشد.

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو در تهرانسر :

تعداد جلسات تزریق تاثیر زیادی در هزینه کلی مزوتراپی مو دارد. اگر برای تقویت مو مزوتراپی انجام دهید قطعا تعداد جلسات کمتری نسبت به زمانی که دچار بیماری و ریزش مو هستید خواهید داشت.

هرچقدر علائم بهبود زودتر ظاهر شوند باعث می‌شود پزشک تعداد جلسات بعدی شما را کمتر کند. به طور کلی برای اکثر افراد بین ۷ تا ۱۵ جلسه مزوتراپی موثر است.

هزینه ۱۰ جلسه مزوتراپی مو چقدر است؟

هزینه ۱۰ جلسه مزوتراپی مو را نمی توان به طور دقیق بیان کرد زیرا تعداد جلسات مزوتراپی مو در افراد مختلف متفاوت می باشد و ممکن است یک فرد به تعداد جلسات کمتر و بیشتر ی نیاز داشته باشد.

عوامل تعیین کننده قیمت مزوتراپی مو :

به طور کلی عواملی مانند مارک کوکتل مزوتراپی ، میزان مهارت پزشک و کلینیک ، تعداد جلسات درمان و وسعت ناحیه تزریق مزوتراپی می باشد..

  • مارک کوکتل مزوتراپی : یکی از عوامل موثر بر قیمت مزوتراپی مو مارک کوکتل مزوتراپی یا همان داروی تزریقی می باشد. هرچقدر که از برندهای باکیفیت و معتبری برای تزریق استفاده کنید هزینه هر جلسه مزوتراپی مو افزایش می یابد.
  • تعداد جلسات درمان : تعداد جلسات درمانی که با توجه به اهداف و نیازهای پوستی شما و همچنین وضعیت پوست طبق نظر پزشک تعیین می گردد و بر قیمت مزوتراپی مو موثر است و طبیعی است که هر چقدر تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه بیشتر می شود.
  • وسعت ناحیه تزریق مزوتراپی : بدیهی است که هرچقدر وسعت ناحیه تزریق بیشتر باشد هزینه مزوتراپی مو نیز افزایش می یابد.

بروز چه علائمی باعث می شود به مزوتراپی سر نیاز پیدا کنیم؟

  • شوره سر
  • افزایش ریزش مو
  • افزایش شکنندگی مو
  • کف سر خشک و آسیب دیده
  • کاهش حجم مو در ناحیه پایه
  • سبوره شدن کف سر همراه با شکسته شدن غدد چربی

فواید مزوتراپی مو کدام اند

فواید مزوتراپی مو :

  1. جلوگیری از ریزش مو
  2. رویش مجدد مو
  3. جلوگیری از سفید شدن مواه و تقویت رنگدانه ها
  4. افزایش تراکم و ضخامت تارهای مو
  5. تغذیه و تنظیم هورمون های جنسی در ناحیه پوست سر
  6. جلوگیری از التهاب ، خارش و خشکی پوست ناحیه سر
  7. کاهش سلولیت های پوستی
  8. جوانسازی یا تجدید پوست با تحریک تولید کلاژن

محتویات محلول مزوتراپی چیست ؟

محلولی که با مزوتراپی به پوست تزریق می شود ترکیب ثابتی ندارد و بسته به دلیل انجام، ترکیبی از فاکتور ها و مواد موثره است؛ مانند:

  1. فاکتور های رشدی مانند فاکتور رشد اپیدرمال، فاکتور رشد پایه فیبروبلاست و یا فاکتور رشد انسولین
  2. پپتید های پروتئینی و پپتید های مس
  3. رتینول، آسکوربیک اسید، گلوتاتیون و آنتی اکسیدانت های قدرتمند که مستقیما محرک عوامل بازسازی کلاژن و کاهش دهنده رنگدانه ها هستند.
  4. هیالورونیک اسید به منظور جوان سازی و تجدید بافت پوست
  5. ترکیبات روشن کننده و درخشان کننده برای کاهش رنگدانه های پوستی
  6. آنتی بیوتیک ها برای رفع التهاب
  7. هورمون هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین
  8. ویتامین ها و مواد معدنی
  9. عصاره های گیاهی

انواع کوکتل مزوتراپی

  • Whitening cocktail shine ؛ کوکتل مزوتراپی روشن کننده و ضدلک تخصصی
  • Vitamin C؛ جوانسازی پوست، کمک به روشن کنندگی پوست
  • Lift cocktail؛ رفع افتادگی و شلی پوست
  •  Trace elements ؛ از ریزش مو جلوگیری میکند، کمک به احیای پوست و جوان‌سازی
  • Hyaluronic acid؛ آبرسان، لیفت، کلاژن ساز، جوان ساز پوست
  • Brightening antiacne ؛ از بین برنده جای جوش ، آکنه ، روشن کننده و ضدلک
  • Antiaging top age ؛ برطرف کننده انواع چین و چروک ، منافذ باز پوست و جوان سازی پوست
  • Lipolytic cocktail؛ لاغری موضعی شکم، پهلو، ران
  • Eye top cocktail؛ برطرف کردن پف دور چشم، رفع چین و چروک اطراف چشم
  • Glutathione؛ درخشان و روشن کننده پوست، جلوگیری از پیری پوست

مزوتراپی مو چند جلسه است

مزوتراپی مو به چه صورت انجام می‌شود؟

ابتدا باید با پزشک مشورت کنید و انتظارات خود را بیان کنید. ممکن است مجبور باشید از مصرف آسپرین (بوفرین) و سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی  به مدت یک هفته قبل از عمل خودداری کنید. این تسکین دهنده های درد می توانند خطر خونریزی و کبودی در طی مزوتراپی را افزایش دهند.

هنگام تزریق ممکن است داروی بی حسی روی ناحیه تزریق استفاده شود. با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص که به یک قطعه مکانیکی برای تزریق‌های متوالی متصل است، تزریق مواد مزوتراپی انجام می‌شود.

تزریقات را می توان در عمق های مختلف از ۱ تا ۴ میلی متر به داخل پوست انجام داد. پزشک ممکن است سوزن را به صورت زاویه دار درون پوست شما قرار دهد. با هر تزریق  فقط یک قطره کوچک از محلول به پوست شما نفوذ پیدا می‌کند.

برای گرفتن بهترین نتیجه، احتمالاً به چندین جلسه مزوتراپی نیاز خواهید داشت. حدودا باید بین ۳ تا ۱۵ بار به پزشک مراجعه کنید. در ابتدا ، هر ۷ تا ۱۰ روز تزریق انجام می‌شود. اگر بهبودی حاصل شد، درمان‌ها به ماهی یکبار کاهش پیدا می‌کنند.

عوامل تعیین کننده هزینه مزوتراپی :

به طور کلی پارامترهای مختلفی بر هزینه نهایی درمان تاثیرگذار می باشد که ما در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

داروها و مواد مورد استفاده :

مارک کوکتل مزوتراپی یا همان داروهای تزریقی مزوتراپی در هزینه مزوتراپی موثر می باشد. چرا که اگر از برندهای با کیفیت و معتبر برای تزریق استفاده کنید هزینه های مزوتراپی شما افزایش می یابد.

شدت ریزش مو در مزوتراپی :

شدت ریزش مو در مزوتراپی می تواند بر هزینه این خدمات تاثیر داشته باشد. برخی از افراد دارای ریزش مو هستند به جلسات بیشتری به همراه غلظت بیشتری از مولد مغذی احتیاج دارند. این مورد باعث میگردد تا هزینه درمان افزایش یابد.

مهارت و تخصص پزشک و اعتبار کلینیک :

از آنجایی که پزشک نیازهای پوست را تشخیص می دهد و بهترین درمان را برای آن در نظر می گیرد وظیفه تزریق این مواد را نیز بر عهده دارد در نتیجه مهارت و تجربه پزشکی که مزوتراپی را انجام می دهد در قیمت مزوتراپی موثر است.

تعداد جلسات درمان :

با توجه به اهداف و نیازهای پوست شما و هم چنین وضعیت پوست ، پزشک تعداد جلسات مورد نیاز شما را تعیین می کند. طبیعی است که چه به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

وسعت ناحیه تزریق مزوتراپی :

هرچقدر وسعت ناحیه تزریق بیشتر باشد هزینه مزوتراپی مو نیز افزایش می یابد. برای مثال در مزوتراپی مو اگر بخواهید فقط بخش هایی از مو یا جلوی سر را از مزوتراپی کنید هم نیاز به داروی مزوتراپی کمتری خواهید داشت و هم تزریق زمان کمتری از پزشک می گیرد.

سوالات متداول

هر جلسه مزوتراپی مو چقدر طول می کشد؟

مدت زمان جلسات مزوتراپی مو ممکن است متفاوت باشد چراکه به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد. اما معمولا هر جلسه مزوتراپی مو بدون احتساب زمان بی حسی، بین ۲۵ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد.

کوکتل مزوتراپی مو از چه موادی ساخته شده اند؟

کوکتل‌های مزوتراپی معمولا مواد ثابتی ندارند، در هر برند ممکن است مواد تشکیل دهنده با دیگری متفاوت باشد. اما اغلب برندهای مزوتراپی از کلاژن، هیالورونیک اسید، ویتامین، مواد معدنی و … تشکیل شده اند.

آیا ماندگاری اثر مزوتراپی دائمی است؟

خیر ماندگاری مزوتراپی دائمی نیست و نیاز به ترمیم داشته . بنابراین هرچند وقت یکبار و در فاصله زمانی کوتاه و مزتب باید نسبت به درمان مجدد اقدام نمایید.

به طور میانگین هزینه مزوتراپی مو ۱۴۰۲ چقدر است؟

در سال ۱۴۰۲ هزینه مزوتراپی مو ۱۴۰۲ بسته به عوامل مختلفی دارد اما به طور میانگین می توان گفت که هزینه ای حدود ۹۰۰.۰۰۰ تومان تا ۲ میلیون تومان متغییر می باشد.

برای گرفتن نتیجه چند جلسه لازم است؟

بسته به موی مراجعه کننده دارد هرچقدر ریزش مو در یک فرد بیشتر باشد به طبع باید تعداد جلسات بیشتری را برای اینکار در نظر گرفت و البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تعداد جلساتی که متخصص برای هر فردی تجویز می کند را کمتر انجام دهید قطعا اثر مزوتراپی سریع تر از بین رفته و باید دفعات بیشتری را برای اینکار انجام دهید.


۲۱ پاسخ به “هزینه مزوتراپی مو ۱۴۰۲ اسفند (تخفیف ویژه) برای ۱۰ جلسه + هزینه ۱۰ جلسه مزوتراپی مو + قیمت مزومو”

  1. سحر گفت:

    سلام
    مزوتراپی یه روش دائمیه؟

  2. farnaz zare گفت:

    سلام مزوتراپی مو عوارض داره ؟

    • سلام تزریق مواد ممکن است کمی با درد همراه باشد و پس از تزریق احتمال بروز کمی تورم در ناحیه ی تزریق وجود دارد که کاملا طبیعی است و سریعا برطرف می گردد. علاوه بر اینها امکان دارد بیمار به مواد تزریقی آلرژی داشته باشد و دچار واکنش‌های آلرژیک شود

  3. سعیده محرابی گفت:

    سلام نتایج نهایی مزوتراپی کی معلوم میشه ؟

    • سلام دوست عزیز
      نتایج بستگی به وضعیت بدن و موقعیت درمانی دارد. به طور متوسط بیماران پس از ۳ جلسه به طور عینی متوجه تغییرات می شوند. در برخی از موقعیت ها، بیماران پس از یک جلسه نیز، نتایج را مشاهده می کنند.

  4. افسانه واحدی گفت:

    سلام
    می خواستم بدونم مزوتراپی روش دائمیه ؟

    • سلام عزیزم
      خیر، این روش موقت است و باید در جلسات متعدد درمان را تکرار کرد که در ابتدای درمان در فواصل کوتاه و در نوبت های بعدی با فواصل طولانی تر درمان دنبال شود.
      در مورد مزوتراپی مو هم زمانی که از محلول‌های مناسب برای تزریق استفاده شود، ریزش مو تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند و حتی گاهی شاهد رشد مجدد مو هم خواهیم بود؛ اما در این مورد هم باید تزریق و درمان،‌ادامه ‌دار باشد.

    • برای دیدن نتایج اولیه به جلسات متعدد PRP درمانی نیاز است. پس از ظاهر شدن نتایج، بیماران برای حفظ و تقویت اثرات درمانی هر ۶ تا ۱۲ ماه نیاز به ویزیت پیگیری دارند. اگرچه این راه حل دائمی نیست، اما قطعاً می تواند نتایج طولانی مدت داشته باشد.

  5. m.m.o.s گفت:

    پزشک مواد رو برای تزریق تهیه می کنه ؟

  6. SHADI گفت:

    سلام وقت بخیر
    چقدر می تونم انتظار داشته باشم که بعد از اولین درمان نتایج را ببینم ؟

  7. asma گفت:

    سلام مزوتراپی مو درد داره ؟

  8. elmira گفت:

    آیا مزوتراپی برای جنس پوست و موی خاصی توصیه می‌شود یا هر فردی می‌تواند از این روش استفاده کند ؟

    • سلام عزیزم
      این روش برای تمام افراد با هر جنس پوست و مویی مناسب است ولی بسته به اینکه برای هر فرد چه مقدار موثر است یا باید بنا بر احتیاج هرکسی چه مواد تزریقی استفاده کرد متفاوت است. بنابر این بهتر است قبل از هرگونه درمان زیبایی با پزشک مشاوره شود

  9. سیما گفت:

    انجام مزوتراپی برای نواحی خاصی از پوست، خطرناک‌ یا ممنوع نیست؟

  10. شیما گفت:

    سلام هزینه مزوتراپی رو می فرمایید ؟

  11. masoume گفت:

    سلام هر جلسه مزوتراپی مو چند دقیقه طول می‌کشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما