تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

بهترین مزوژل جوانساز

بهترین مزوژل جوانساز + کدام مزوژل بهتر است و مزایای و هزینه هر کدام


تاریخ انتشار : 28 مرداد 1402          تاریخ بروزرسانی : ۷ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (11 امتیاز)

بهترین مزوژل جوانساز ، افزایش سن موجب کاهش سطح مواد با ارزشی همچون کلاژن ، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست می شود ، در نتیجه پوست به مرور قابلیت انعطاف و لطافت طبیعی خود را از دست می دهد و به تدریج خطوط ریز و چین و چروک روی صورت ایجاد می‌ شوند . با پیشرفت علم پزشکی تکنیک های زیادی برای جوانسازی پوست ابداع شده است  .

مزوژل یکی از جدیدترین این روش ها است که با تحریک تولید کلاژن و الاستین ، چین و چروک صورت را به طور چشمگیری کاهش می دهد . قصد داریم در این مقاله به بهترین مزوژل جوانساز و اینکه کدام مزوژل بهتر است به همراه مزایا آن بپردازیم با ما همراه باشید .

مزوژل چیست ؟

مزوژل یکی از تکنیک های درمان چین و چروک و جوانسازی پوست صورت است .  تزریق مزوژل علاوه بر جوانسازی صورت ، جهت از بین بردن سیاهی اطراف چشم هم مورد استفاده قرار می گیرد .

در این تکنیک درمانی از هیالورونیک اسید جهت از بین بردن عوارض پوستی استفاده می ‌کنند . یکی از مهم‌ترین ترکیبات پوستی هیالورونیک اسید است که در ساخت کلاژن و حالت ارتجاعی پوست نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد . هیالورونیک اسید با تحریک سلول‌ هایی که در پوست کلاژن تولید می‌ کنند موجب بهبود فرآیند خون رسانی به بافت ‌های بدن و جوانسازی پوست صورت می شود .

در ترکیبات مزوژل تنها هیالورونیک اسید نیست که باعث تحریک کلاژن‌ها و جوانسازی صورت می‌ شود ، بلکه ترکیبات دیگری همچون آمینو اسید ، کوآنزیم‌ها ، مواد معدنی ، ویتامین‌ها ، آنتی اکسیدان در آن وجود دارد .

تفاوت مزوژل و فیلرهای معمولی

تفاوت مزوژل و فیلرهای معمولی

فیلرهای معمولی در پر کردن و حجم دادن به نواحی مختلف صورت نقش دارند اما مزوژل ها به دلیل اینکه قابلیت پخش زیاد در بافت را دارند ، به بافت پوست کیفیت می بخشند و در بافت حجم ایجاد می کنند . درمان فیلر به صورت موضعی می باشد ، زیرا آن ها در همان ناحیه ای که تزریق می شوند ، باقی می مانند . ولی هیالورونیک اسید موجود در مزوژل به صورت یکنواخت در تمام سطح پوست پخش می شود به همین دلیل نتایج درمان در کل صورت قابل مشاهده خواهد بود .

کاربردهای مزوژل

  • تولید کلاژن را تحریک می ‌کند .
  • کیفیت و بافت کلی پوست را افزایش می ‌دهد .
  • خطوط ریز و چین و چروک را صاف می ‌کند .
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می ‌بخشد .
  • درخشندگی پوست را افزایش می‌ دهد .
  • رفع چین و چروک و افتادگی اطراف لب .
  • از بین بردن هاله سیاه دور چشم .

کاربردهای مزوژل جوانساز

بهترین مزوژل جوانساز

  • مزوژل جوان ساز پروفایلو

یکی از بهترین مزوژل جوانساز ، مزوژل پروفایلو ساخت شرکت IBSA ایتالیا است . پروفایلو یک درمان غیر غیر تهاجمی ، غیر جراحی ، ایمن جهت اصلاح شل شدن و افتادگی پوست ، رفع چین و چروک صورت ، بهبود رنگ و آبرسانی پوست می باشد . پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین باعث بازیابی سلامت پوست می گردد . این محصول از هیالورونیک اسید  غیرحیوانی ساخته شده است .

هیالورونیک اسید به عنوان فیلر پوستی شناخته می شود اما پروفایلو به علت ساختار منحصر به فرد خود ، از چندین جهت با فیلر های معمولی متفاوت است . تکنولوژی خاص تولید و ترکیب این محصول سبب می شود که از غلظت خوبی برخوردار باشد و به آن اجازه دهد تا در یک منطقه گسترده ، آبرسانی و بازیابی پوست را تقویت کند . هیالورونیک اسید می تواند 1000 برابر وزن خود ، آب نگه دارد . افزایش قوام پوست ، بالابردن الاستیسیته پوست ، شفافیت ، هیدارته شدن و لیفت پوست از مهمترین مزایای پروفایلو است .

از مزایای دیگر آن می توان به کاهش خطر عوارض جانبی به علت خلوص بالای پروفایلو و عدم وجود مواد افزودنی ، این درمان ایمنی بیشتری را ارائه می ‌دهد و در نتیجه کاهش عوارض جانبی تورم و کبودی اشاره کرد .

همچنین تکنیک تزریق منحصر به فرد تنها با حداکثر 10 نقطه کوچک امکان انجام یک روش ایمن و موثر با حداقل ناراحتی را فراهم می ‌کند .

پروفایلو تقریبا به مدت 28 روز در پوست باقی می ‌ماند . در این مدت 4 نوع مختلف کلاژن و الاستین را با به آرام آزاد کردن HA تحریک می ‌کند . این تحریک موجب بهبود قابل توجه بافت می ‌شود .

مزوژل جوانساز پروفایلو

  • مزوژل جالپرو

یکی از بهترین مزوژل جوانساز ،  مزوژل جالپرو ساخت کشور سوییس است . مزوژل جالپرو  ترکیب منحصر به فردی دارد که شامل انواعی از آمینو اسیدهای ضروری و هیالورونیک اسید می باشد . هیالورونیک اسید آبرسان بسیار قوی می باشد که به طور طبیعی در بدن وجود دارد که با افزایش سن میزان آن کاهش می یابد . آمینو اسیدها نیز در پروتئین سازی دخیل هستند و به بازیابی بافت پیوندی و در نتیجه افزایش قوام پوست کمک می کنند . با تزریق مزوژل جالپرو ، این مواد به وسیله ی پوست جذب می‌‌ شوند و بافت پوست را بهبود می بخشند و تا حد زیادی موجب کاهش چین و چروک های صورت می شوند .

مزیت این مزوژل جالپرو این است که تاثیرات طولانی ‌تری نسبت به درمان‌های مشابه دارد و تنها یک تزریق می ‌تواند تاثیر قابل توجهی برای 6 ماه یا حتی بیشتر را به همراه داشته باشد .

مزوژل جالپرو

  • مزوژل اجال 40 (Ejal40)

بهترین مزوژل جوانساز ، مزوژل اجال یکی از جدید ترین محصولات زیبایی وارد شده به کشور در سال 2021 می باشد که عملکردی بسیار با کیفیتی از خود نشان داده است . مزوژل اجال 40 خاصیت لیفت کننده نیز داشته و دارای درصد بالایی هیالورونیک اسید می باشد و نسبت به محصولات مشابه خود از مقدار بالاتری از هیالورونیک اسید بر خوردار می باشد .

مزوژل اجال 40 جدیدترین نسل هیالورونیک اسید با هدف بازیابی عملکرد های فیزیولوژیکی و بهبود تراکم پوست با بازسازی ماتریکس خارج سلولی مورد استفاده قرار می گیرد . مزوژل اجال 40 به علت تحریک فعالیت فیبروبلاست و ایجاد فیبرهای کلاژن و الاستین جدید ، جهت سفت شدن پوست افتاده و درمان شلی پوست ، کاهش چین و چروک و کاهش رنگ و کشسانی پوست و بازگرداندن خطوط از دست رفته صورت بسیار مناسب است .

از مزایای مزوژل جالپرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • از بین بردن علائم پیری .
  • از بین بردن علائم کشش .
  • صاف کردن چین و چروک .
  • از بین بردن عواقب بعد از جراحی و دیگر روش‌ها .
  • مزوژل جالپرو جهت تزریق در صورت و بدن (گردن ، دکلته ، زیر بغل ، دست‌ها ، ران‌ها ، زانوها ، شکم ) مناسب است .

بیشتر بخوانید : تزریق ژل پروفایلو بهتر است یا جالپرو

هزینه مزوژل جالپرو

هزینه بهترین مزوژل

خدمات زیبایی پوست و مو دارای قیمت های مشخص و تعیین شده ای نیستند و عوامل زیادی روی آن تاثیر گذارند ، که چند نمونه از آن عبارتند از :

  • تعداد جلسات
  • نوع و مقدار مزوژل
  • محل مورد نظر تزریق
  • مهارت و تجربه پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک و ….

برای اطلاع از تعرفه ها و قیمت خدمات با ما در کلینیک مهراز ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما