تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

ماندگاری فیلر و ژل لب

فیلر لب و ژل لب چقدر ماندگاری دارد ؟


تاریخ انتشار : 6 تیر 1402          تاریخ بروزرسانی : ۶ تیر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (5 امتیاز)

ماندگاری فیلر و ژل لب ، لب عضوی از صورت است که با افزایش سن حجم آن کم شده ، ارتفاعش کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد . تزریق ژل لب می تواند برای بر طرف کردن این تغییرات و افزایش زیبایی صورت بسیار مفید باشد . به هر ماده طبیعی یا مصنوعی که باعث ایجاد برآمدگی در پوست می شود فیلر گفته می شود ، این مواد تزریقی شامل ژل ها و فیلرها هستند .

فیلر لب ماده ای است که باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شود و ظاهری برجسته به لب‌ها می‌بخشد . همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می‌کند . انواع مختلفی از مواد جهت تزریق فیلر استفاده می‌شوند اما محبوب‌ ترین آنها هیالورونیک اسید است . یکی از دلایل محبوبیت هیالورونیک اسید این است که یک ماده طبیعی بوده و در حالت عادی در بدن یافت می‌شود .

در نتیجه خطر واکنش‌های آلرژیک کمتر خواهد بود و عوارض جانبی بسیار کمتری دارد . در مورد تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب باید گفت که ژل ها هم نوعی از فیلر هستند ولی هر نوع فیلر ، ژل به شمار نمی رود . ژل ها نیز مانند فیلرها انواع مختلفی دارند که به دو دسته ژل‌ های نیمه ماندگار و ژل ‌های ماندگار تقسیم می شوند . لازم به ذکر است ژل های دائمی و ماندگار عوارض شدیدی را به همراه خواهند داشت و در بعضی مواقع حتی موجب مرگ نیز می شوند به همین دلیل امروزه از این ژل ها استفاده نمی شود .

این نوع ژل ها با نام پاژ شناخته می شوند و معمولا برای رفع چین و چروک سطحی استفاده می شوند  . در این مقاله به معرفی تعدادی از با کیفیت‌ترین ژل‌ها و فیلرها جهت فرم‌ دهی و حجم‌دهی لب و میزان ماندگاری ژل لب می‌پردازیم .

شما می توانید برای تزریق ژل لب و فیلر لب با بهترین برندها وقت خود را در کلینیک مهراز رزرو نمایید.

۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱

۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲

میزان ماندگاری انواع ژل لب

یکی از انواع ژل ‌هایی که برای حجم دهی و فرم ‌دهی لب مورد استفاده قرار می‌گیرد ، ژل‌ های حاوی هیالورونیک اسید هستند . در ادامه مطالب برخی از متداول‌ ترین محصولات و برندهایی که برای فرم دهی لب مورد استفاده قرار می‌گیرند را به همراه میزان ماندگاری ژل لب معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید .

برخی از نمونه کارهای تزریق شده در کلینیک مهراز 

تزریق ژل لب و ماندگاری آن

تزریق ژل لب و ماندگاری آن

هزینه تزریق ژل لب

نمونه ژل لب تزریق شده در کلینیک مهراز

ژل‌ های رستیلن :

ژل ‌های رستیلن توسط شرکت گالدرما تولید و عرضه شده اند و دارای انواع مختلفی می‌باشند . ژل های رستیلن حاوی اسید هیالورونیک می باشد که آبرسانی به منافذ پوستی‌ را بر عهده دارد ، به طوریکه که نتایج این ژل پس از تزریق بسیار فوری است .

رستیلن : این ژل برای برطرف کردن چین و چروک های صورت و افزایش حجم لب ها مناسبL

می باشد و ماندگاری بین 4.5 الی 9 ماه دارد و لازم است برای تثبیت ، ترمیم شود .

رستیلن ریفاین : ماندگاری این ژل 1 سال است و مناسب برای از بین بردن چین و چروک‌های متوسط و عمیق نواحی بینی و دور لب می باشد . همچنین برای ماندگاری بیشتر می‌توان از روش‌های ترمیمی و تکرار آن استفاده کرد .

رستیلن دیفاین : این ژل همانند مدل ریفاین دارای 1 سال ماندگاری بوده و خطوط عمیق بین بینی و لب را از بین می‌برد . همچنین مناسب برای اصلاح طرح خنده و محو کردن چین و چروک‌های دور دهان است .

رستیلن سیلک : ماندگاری این ژل حدودا 6 ماه است و قابلیت ترمیم نیز دارد . این ژل برای بر طرف کردن خطوط ظریف اطراف دهان و برجسته کردن لب‌ ها مفید است .

رستیلن لیفت : این ژل قدرت بالایی در از بین بردن چین و چروک‌های عمیق اطراف دهان دارد و حجم ‌دهنده بسیار مناسبی برای گونه‌ها است . ماندگاری رستیلن لیفت بیش از 1 سال است . جهت ماندگاری بیشتر می‌ توان از روش‌ های ترمیمی و تکرار این روش استفاده کرد.

ژل های ژوویدرم و نورامیس

ژل‌های ژوویدرم

ماندگاری فیلر و ژل لب ، ژل ‌های ژوویدرم مانند رستیلن ‌ها حاوی هیالورونیک اسید می باشد و به جوانسازی پوست کمک بسیار زیادی می‌ کند . این روش عوارض بسیار کمی دارد و نتایج آن بسیار فوری است .

ژوویدرم وولبلا : این مدل ژل به مدت 1سال ماندگاری دارد و برای از بین بردن چین و چروک زیر چشم بسیار مفید می‌باشد . این ژل جهت حجم‌ دهی به لب و خطوط عمودی اطراف آن مورد استفاده می گیرد . جهت ماندگاری بیشتر می‌توان از روش ‌های ترمیمی و تکرار تزریق این ژل استفاده کرد .

ژوویدرم اولترا ایکس‌سی : این ژل گزینه مناسبی برای برای برطرف کردن چین و چروک متوسط اطراف دهان و نواحی مختلف صورت بوده و ماندگاری آن تقریبا 12 ماه است .

ژوویدرم اولترا پلاس ایکس‌سی : این مدل ژل کمی از نمونه قبلی قوی ‌تر بوده و موثر برای از بین بردن چین و چروک‌های عمیق صورت و اطراف دهان است . این فیلر هم 12 ماه ماندگاری و قابلیت ترمیم و تکرار نیز دارد .

ژل ژوویدرم ولوما : این مدل ژل بالاترین ماندگاری را نسبت به سایر فیلرها داشته و طول عمر آن تقریبا 2 سال است . این ژل بسیار موثر جهت از بین بردن چین و چروک صورت ، بازیابی حجم گونه‌ها و لیفت غبغب است .

ژوویدرم ولور : این ژل راهی جهت عنوان جوانسازی صورت و حجم‌ دهی لب‌ها می باشد . ماندگاری این فیلر بین 12 الی 18 ماه است و بعد از از بین رفتن نتیجه ، می توان مجددا آن را تکرار کرد . یکی از مهمترین مسائلی که در تزریق ژل باید توجه کرد ، انجام روش‌های ترمیمی به منظور افزایش ماندگاری نتایج است .

عوامل موثر در ماندگاری ژل لب

عوامل موثر در ماندگاری ژل لب

ماندگاری فیلر و ژل لب علاوه‌ بر کیفیت محصول به عوامل دیگری بستگی دارد که عباتند از :

  • روش تزریق توسط پزشک متخصص
  • نوع ژل و برند آن
  • ژنتیک فرد
  • مراقبت‌ پس از ژل لب روسی و سبک زندگی شخص

نکاتی برای افزایش ماندگاری ژل لب

  • مصرف مواد غذایی حاوی روی و زینک مثل حبوبات را بیشتر کنید .
  • از کرم‌ لب آبرسان و رژ های ویتامینه استفاده کنید .
  • از مصرف مواد قندی بپرهیزید .
  • از بالم لب و رژهای حاوی ضد آفتاب استفاده کنید .
  • در فصل های سرد سال ازبرای پیشگیری از خشکی لب از نرم‌ کننده لب استفاده کنید .

تا 72 ساعت پس از تزریق ژل لب

تا 72 ساعت پس از تزریق ژل لب :

  • از ماساژ و دستکاری لب‌ها و محل تزریق خودداری کنید .
  • گاز زدن ساندویچ ، کشیدن سیگار ، قلیان و پیپ ممنوع می باشد .

تا 2 هفته پس از تزریق ژل لب :

  • از رفتن به سونا و حمام داغ پرهیز کنید .

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب :

هزینه تزریق ژل لب در نواحی مختلف لب و بسته به نوع ژلی که استفاده می‌شود ، متفاوت خواهد بود . همانطور که در این مقاله مطالعه عنوان کردیم ماندگاری ژل لب برندهای مختلف متفاوت است و همین موضوع می‌تواند روی قیمت نیز تأثیرگذار است . هزینه تزریق ژل بر اساس تعداد سرنگ‌ها یا به عبارتی حجم ماده‌ای که برای هر فرد مصرف می‌شود ، محاسبه می گردد .

سخن پایانی

به شما توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از بروز عارضه ، حساسیت و … به کلینیک مهراز مراجعه کنید با مراجعه به مراکز نا معتبر و سلامتی و زیبایی خود را به خطر نیاندازید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما