تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

قیمت تزریق ژل خط خنده

قیمت تزریق ژل خط خنده (پاییز 1402) +‌قیمت عالی ، بهترین مارک ژل


تاریخ انتشار : 21 آبان 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲۱ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

کاربرد تزریق ژل خط خنده

با بالا رفتن سن و کاهش روند کلاژن ‌سازی پوست، به مرور شاهد نمایان شدن خطوط عمیقی بر روی پوست خود خواهیم شد که موجب کاهش اعتماد به نفس ما خواهد شد. مواد موجود در ژل ها به عنوان پر کننده، جایگزین مناسبی برای چربی از دست رفته قسمت های مختلف و جوانسازی پوست می باشند. تزریق ژل خط خنده باعث از بین رفتن کامل و یا بسیار کمرنگ شدن خطوط و چین و چروک های ایجاد شده در اطراف دهان خواهند شد که به زیباتر و جوان تر دیده شدن چهره کمک زیادی می ‌کند.

قیمت ژل خط خنده 1402 در کلینیک مهراز

همانطور که پیش از این گفتیم تزریق ژل خط خنده می‌ تواند به عنوان یک روش خوب جهت پر کردن خطوط خنده مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مزایای انجام این درمان، سفت شدن پوست در این قسمت، جوانتر شدن و شاداب به نظر رسیدن چهره فرد است.

ماندگاری ژل در این قسمت ها بین 6 الی 12 ماه می ‌باشد که در این عمل با توجه به عمق خطوط خنده و دهان و مقدار فیلر مصرفی پزشک، قیمت ژل خط خنده این کار برای افراد مختلف متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت ژل خط خنده با کلینیک مهراز در تماس باشید.

قیمت ژل خط خنده 1402 در کلینیک مهراز

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ژل خط خنده

سوالی که ذهن افراد را در رابطه با تزریق ژل خط خنده به خود درگیر می ‌کند، قیمت آن است. در حساب کردن هزینه نهایی این کار باید پارامتر های مختلفی را مورد توجه قرار داد.

از جمله مهم ترین عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل خط خنده می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حجم مورد نیاز ژل تزریقی

مورد دیگری که بسیار مهم است، حجم مورد نیاز ژل برای رسیدن به نتیجه مورد نظر و مطلوب است. برای مثال افرادی که از چین و چروک بیشتری در چهره خود برخوردار هستند در مقایسه با افرادی که خطوط صورت آن ‌ها کمتر است جهت رسیدن به ظاهر ایده‌آل خود لازم است حجم بیشتری از مزوژل را تزریق کنند و در نتیجه افزایش قیمت کار را در پی خواهد داشت.

  1. تعداد سرنگ ‌های مورد نیاز جهت انجام تزریق ژل

بیشتر هزینه ‌های مربوط به فیلر های پوستی با توجه به تعداد سرنگ‌ها محاسبه می شود؛ اما این معیار قابل استفاده نیست، به دلیل اینکه تعداد سرنگ ‌هایی که برای انجام این کار در یک جلسه لازم است، در بین داوطلبان متفاوت است. در صورتی که شما نیاز به بیش از یک سرنگ در جلسات دارید، هزینه میانگین درمانی شما در مقایسه با شخصی که تنها به یک سرنگ نیاز دارد، به ناچار بیشتر خواهد شد.

  1. نوع ژل تزریقی

ژل‌ های تزریقی انواع گوناگونی دارند که هر یک دارای ویژگی خاص هستند. این ژل‌ها شامل ژل رستیلن، ژوویدرم، اسکالپترا، هیلافرم، رادیس و کاپتیک می‌ شوند که ماندگاری هر کدام متفاوت است. ژل‌ های رستیلن از مواد غیر حیوانی ساخته شده اند و ماندگاری آن‌ ها بین ۶ الی ۱۲ ماه است. ژل‌های ژوویدرم هم مانند رستیلن ‌ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارند و نزدیک به ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارند.

مهارت پزشک برای تزریق ژل خط خنده

  1. مهارت پزشک برای تزریق ژل خط خنده

هر ژل قابل تزریق فرمول خاصی را به همراه دارد که برنامه ‌ای مبنی بر تزریق تا یک عمق مشخص را می ‌دهد که بتوان از آن نتیجه ای مطلوب را به دست آورد. هر چه پزشک متخصص در زمینه تزریق فیلر های پوستی با مهارت ‌تر و متخصص ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای انجام تزریق ژل خط خنده دریافت می‌ کند.

  1. دستمزد پزشک برای انجام تزریق ژل

پزشک‌ ها با توجه به تخصص و مهارتی که در انجام تزریق ژل دارند دستمزد های مختلفی را برای خود تعیین می کنند.

  1. محل سکونت متقاضی

از عوامل دیگر موثر در تعیین قیمت تزریق ژل خط خنده محل سکونت متقاضی می باشد. افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند با توجه به بالا بودن هزینه‌ زندگی در این شهر ها نسب به کسانی که در شهر های کوچک زندگی می کنند باید هزینه‌ بیشتری را برای تزریق ژل پرداخت کنند.

  1. تعداد جلسه

مانند هایفوتراپی تعداد جلسات نیز در تعیین‌ کردن هزینه تزریق ژل خط خنده موثر است؛ زیرا هزینه تزریق ژل خط خنده در کسانی که با یک جلسه مشکلشان برطرف می شود با کسانی که برای برطرف کردن مشکل خود به چند جلسه نیاز دارند به یک اندازه نخواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما