تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر موهای زائد بازو

لیزر موهای بازو +‌ مزایا ، معایب ، تعداد جلسات و هزینه لیزر بازو


تاریخ انتشار : 12 مهر 1402          تاریخ بروزرسانی : ۱۵ مهر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (8 امتیاز)

اگر از داشتن موهای زائد بر روی دست خود احساس ناخوشایندی دارید ، لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای شما خواهد بود . لیزر موهای زائد ، بر خلاف روش های دیگر از بین بردن موهای ناحیه بازو همچون اپیلاسیون و شیو ، اثر بسیار ماندگارتری خواهد داشت .

لیزر موهای بازو

یکی از مشکلات بسیار شایع در میان بانوان رشد بیش از حد موهای بازو است که می تواند ظاهر ناخوشایندی ایجاد کند . روش های قدیمی برای از بین بردن این موها می تواند دردناک باشد و معمولا نتایج رضایت بخشی نیز به همراه نخواهد داشت و پس از گذشت مدت زمان کم مجددا رشد خواهند کرد . بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد بازو و خلاص شدن دائمی از شر این موها استفاده از لیزر است . در ادامه به مزایای لیزر موهای زائد بازو خواهیم پرداخت .

مزایای لیزر موهای زائد بازو

علت محبوبیت بسیار زیاد لیزر موهای زائد این است که سبب از بین رفتن فولیکول‌های موجود در ریشه مو می شوند ، این در حالی است که شیو کردن (به وسیله تیغ و…) تنها موهای سطح پوست را از بین می برد . به همین علت موها همیشه به سرعت رشد می کنند و همواره در زیر سطح پوست عوامل‌ رشد مو وجود دارند . پس از نخستین جلسه لیزر درمانی ، دیگر به شیو کردن بازوها نیاز ندارید .

همچنین استفاده از تیغ ، مشکلاتی همچون بریدگی و احساس سوزش ، به وجود آمدن کیست ‌ها و مو هایی که به داخل بدن بر می گردند (برگشت مو) و در نتیجه سبب ایجاد عفونت در آن ناحیه می ‌شوند و …. ایجاد می ‌کند . لیزر کل بدن به راحتی انجام می گیرد و برای کسانی که زندگی پرمشغله‌ای دارند یا کسانی که می ‌خواهند از شر شیو کردن خلاص شوند گزینه‌ی بسیار مناسبی است . مهمتر از همه این است که لیزر موهای زائد بازو نتایج طولانی مدت به دنبال خواهد داشت و برای طولانی مدت دغدغه‌ی موهای زائد را نخواهید داشت .

مزایای لیزر موهای زائد بازو

از مزایای مهم لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کمترین عوارض جانبی را به دنبال خواهد داشت .
  2. بسیار سریع و آسان انجام خواهد شد .
  3. به شیو کردن موها دیگر نیاز نیست .
  4. به صورت دوره‌ای و منظم انجام خواهد گرفت .

نحوه آماده شدن برای لیزر بازو :

برای آماده شدن جهت از بین بردن موهای زائد با لیزر ، باید از استفاده ی داروهایی که می توانند حساسیت پوستی شما را افزایش دهند پرهیز کرد . لازم است داروهای مصرفی خود را با پزشک خود در میان بگذارید . چنانچه بازوهای فرد در معرض نور خورشید قرار می گیرند ،  پوشیدن پیراهن ‌های آستین بلند و استفاده از کرم‌ های ضد آفتاب پیش و در طی مراحل درمان ضروری است . به ویژه پس از درمان باید چند روز از بازوهای خود جهت جلوگیری از بروز مشکلات ، محافظت کنید .

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بازو

جهت از بین بردن موهای بازو بین 6 تا 8 جلسه لیزر لازم است . لازم به ذکر است که این تعداد جلسات برای هر شخص با توجه به شرایط بدنی متفاوت است .

چه افرادی برای لیزر موهای بازو گزینه مناسبی هستند ؟

چه افرادی برای لیزر موهای بازو گزینه مناسبی هستند ؟

کسانی که رنگ موهایشان تیره است ، گزینه ‌های بسیار خوبی جهت لیزر موهای زائد هستند . هر فردی که احساس می‌ کند موهای زائد بازو موجب ایجاد حس ناخوشایند می شود و باید آن را حذف کند ، باید از این روش بهره ببرد و از انجام این کار بهره مند شود . کسانی که می خواهند به بهترین نتیجه ممکن برسند لازم است چندین جلسه درمانی را پشت سر بگذارند .

جمع بندی :

لیزر موهای زائد دست با استفاده از لیزر در بین بانوان و همچنین آقایانی که می خواهند برای همیشه از شر موهای ضخیم و تیره دست خود خلاص شوند بهترین گزینه است . برای از بین بردن موهای زائد بازو به 6 الی 8 جلسه نیاز است با انجام این کار دیگر به شیو کردن این موها نیاز نخواهد بود . برای انجام این کار به مراکز معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما