تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تاثیر تغییر دستگاه لیزر موهای زائد بر روی بدن

تاثیر تغییر دستگاه لیزر موهای زائد بر روی بدن ، اگر دستگاه لیزر موهای زائد خود را عوض کنیم چه می شود؟


تاریخ انتشار : 29 شهریور 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

1/5 - (1 امتیاز)

اگر دستگاه لیزر را عوض کنیم چه می شود ؟  این سوال برای بسیاری از کسانی که از دستگاه لیزر خود راضی نیستند و به دنبال تغییر آن هستند پیش می‌ آید . در این مقاله قصد داریم به این سوال که تاثیر تغییر دستگاه لیزر موهای زائد بر روی بدن پاسخ می دهیم با ما همراه باشید .

تغییر دستگاه لیزر :

دستگاه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از کارآمد ترین روش ها برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه دستگاه های لیزر گوناگونی در کلینیک های زیبایی وجود دارد که هر کدام از آن ها تاثیرات متفاوتی را می توانند روی بدن  داشته باشند .

این تاثیرات با توجه به رنگ پوست و ضخامت موها است ، پس بسیار حائز اهمیت است که پیش از انجام جلسات لیزر نسبت به انتخاب دستگاه مورد نظر خود تحقیق کنید تا بتوانید به راحتی به حذف موهای زائد خود با کمترین درد و ناراحتی بپردازید . ممکن است به دلایل مختلفی شما بخواهید دستگاه لیزر خود را تغییر دهید .

در این مرحله سوالاتی در ذهن شماایجاد می ‌شود که از مهم ترین آن ها این است ، اگر دستگاه لیزر را عوض کنم چه می شود ؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کرد چنانچه که پس از انجام چندین جلسه نتوانستید به نتایج قابل قبولی برسید می توانید با مشورت پزشک می توانید نسبت به تغییر دستگاه لیزر خود اقدام کنید . در حقیقت اگر شما با یک دستگاه خاص به نتیجه نرسید عوض کردن دستگاه لیزر می ‌تواند برای شما مفید باشد . ما در کلینیک مهراز از بهترین دستگاه لیزر یعنی الکس کندلا آمریکایی استفاده می کنیم که نتیجه ۹۰٪ در جلسه اول را شاهد خواهید بود. با ما با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ و یا ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ در تماس باشید.

تغییر دستگاه لیزر

آیا تغییر دستگاه لیزر عوارضی دارد ؟

تاثیر تغییر دستگاه لیزر موهای زائد بر روی بدن ، به طور کلی ، تغییر دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد سبب بروز عوارض خاصی نخواهد شد . پس از تعویض دستگاه ، شما به صورت عادی و مثل همیشه با مشکلاتی مانند قرمزی پوست و احساس گرما مواجه خواهید شد .

با توجه به تجربه ی بدست آمده ، باید به خاطر داشت که حذف موهای زائد به وسیله ی لیزر باید زیر نظر اپراتور لیزر مجرب و توسط دکتر متخصص پوست و مو در کلینیک‌های زیبایی مجاز با استفاده از دستگاه‌های استاندارد که مجوز سازمان بهداشت را داشته باشند انجام گیرد . در غیر این صورت ، امکان دارد شما با مشکلات و عوارض متعددی که در این ضمینه وجود دارد روبرو شوید .

آیا تغییر دستگاه لیزر عوارضی دارد ؟

آیا تغییر دستگاه لیزر باعث افزایش تعداد جلسات لیزر می شود ؟

تاثیر تغییر دستگاه لیزر موهای زائد بر روی بدن ، لیزر موهای زائد روشی جهت از بین بردن آن ها است اما آنچه در این باره حائز اهمیت است این است که تمامی افراد باید به صورت منظم چندین جلسه درمانی را انجام دهند تا موفق به کسب نتیجه‌ دلخواه شوند . تغییر دستگاه لیزر بین جلسات لیزر در صورتی که دستگاه انتخابی قوی تر باشد ، تعداد جلسات شما را بیشتر نخواهد کرد بلکه می تواند به روند درمان شما سرعت ببخشد .

برای تعیین تعداد جلسات مورد نیاز در از بین بردن کامل موهای زائد ، نمی توان یک عدد مشخص عنوان کرد زیرا این مورد در هر فرد به فرد دیگر متفاوت می باشد . از جمله مهم‌ ترین این عوامل می ‌توان به تنوع ، رنگ و ضخامت پوست و موهای زائد افراد اشاره کرد . برای مثال انجام لیزر موهای زائد بدن در کسانی که موهای روشن ، بلوند ، قرمز و یا مایل به خاکستری دارند تاثیر کمتری دارد و این اشخاص جهت از بین بردن کامل موهای خود باید تعداد جلسات بیشتری را پشت سر بگذارند .

با توجه به عوامل بیولوژیکی و محیط زندگی ، هر شخص می تواند نوع خاصی از پوست و مو را داشته باشد که این مسئله تاثیر مستقیم در میزان تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد خواهد داشت .

تعیین تعداد جلسات مورد نیاز در نواحی مختلف بدن و همچنین با توجه به جنسیت فرد هم می تواند متفاوت باشد . نهایتا این پزشک شما است که این تعداد جلسات را با توجه به ویژگی های فردی شما تعیین می کند . اما در حالت کلی تمام افراد به صورت میانگین جهت از بین بردن موهای زائد بدن خود با دستگاه های لیزر به 6 الی 8 جلسه نیاز دارند . لازم به ذکر است این تعداد می ‌تواند در بعضی افراد بیشتر و یا کمتر باشد .

آیا تغییر دستگاه لیزر باعث افزایش تعداد جلسات لیزر می شود ؟

نکاتی که پس از انجام لیزر باید در نظر داشته باشید :

تاثیر تغییر دستگاه لیزر موهای زائد بر روی بدن ، پس از لیزر مو‌های زائد انتظار از بین رفتن تمام مو‌های خود به صورت دائم را نداشته باشید . بعد از انجام جلسات لیزر می ‌توانید تغییرات زیاد و قابل را در روند رشد مو‌های زائد مشاهده کنید ، اما این به معنی دائمی بودن رشد نکردن مو‌های زائد نیست . مو‌های زائد بعد از به اتمام رسیدن جلسات درمانی بسیار نازک و با رنگ روشن رشد می ‌کنند . پس می ‌توان گفت که تکرار جلسات تمدید لازمه‌ ی عدم رشد مجدد مو‌های زائد می ‌باشد .

از ضد آفتاب غافل نشوید ، از موارد مهمی که لازم است حتماً پس از انجام لیزر مو‌های زائد انجام دهید استفاده از ضدآفتاب به مدت 6 هفته با SPF مناسب می ‌باشد که توسط پزشک برای شما تجویز خواهد شد . توجه داشته باشید که استفاده نکردن از ضد آفتاب مناسب در صورتی که در معرض نور خورشید قرار بگیرید ، ممکن است عوارض شدید و متعددی را برای شما در پی داشته باشد .

چنانچه بعد از انجام جلسات درمانی خود متوجه تورم و قرمزی پوست خود شدید اصلاً نگران نباشید ، این موضوع کاملا طبیعی است . در صورت روبرو شدن با این مشکل از کیسه آب سرد یا یخ بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید . البته توجه داشته باشید که در صورت تداوم داشتن قرمزی و تورم و برطرف نشدن آن باید با پزشک متخصص خود ارتباط برقرار کنید و در صورت نیاز از پماد‌های استروئیدی استفاده کنید .

نکاتی که پس از انجام لیزر باید در نظر داشته باشید

سخن پایانی :

چنانچه قصد تغییر دستگاه لیزر موهای زائد خود را دارید ، لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید . در گام نخست باید به دقت تحقیق کنید و ویژگی‌ها و قابلیت ‌های دستگاه جدید را بررسی کنید و ببینید آیا برای نیاز های شما مناسب است یا خیر . همچنین باید مطمئن شوید که دستگاه جدید قابلیت از بین بردن موهای زائد شما را دارد یا خیر .

پیش از تصمیم گیری جهت تعویض دستگاه ، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا نظر ایشان را در این رابطه دریافت کنید . پزشک می ‌تواند به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که آیا دستگاه جدید انتخاب مناسبی برای شماست یا خیر و شما را  در این زمینه راهنمایی کند .

و در آخر امکان تغییر دستگاه لیزر حذف موهای زائد وجود دارد ، ولی باید با احتیاط و با مشورت پزشک ، از طریق روش ‌های ایمن و موثر این کار صورت گیرد . شما می توانید برای انجام لیزر موهای زائد خود با دستگاه الکس کندلا در کلینیک مهراز با شماره های ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ و یا ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما