تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم را بهتر بشناسید + مزایا و عوارض و هزینه لیزر با دستگاه تیتانیوم


تاریخ انتشار : 3 تیر 1402          تاریخ بروزرسانی : ۳ تیر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.8/5 - (6 امتیاز)

یکی از بروزترین دستگاه هایی که برای رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اثربخشی طولانی بوده و به پوست آسیبی وارد نمی‌ کند ، دستگاه لیزر تیتانیوم است . این دستگاه ، یکی از مطمئن ترین و کاربردی ترین دستگاه هایی است که امروزه متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است .

امروزه دستگاه‌های لیزر گوناگونی با طول موج‌های متفاوت در بازار موجود است که لیزر تیتانیوم یکی از جدیدترین‌ دستگاه‌های موجود در بازار می باشد . اثربخشی این دستگاه سبب شده که بیشتر کلینیک‌های زیبایی از این دستگاه استفاده کنند .

هم چنین توسط این دستگاه در هر شات محدوده ی وسیعی از موهای زائد بدن تحت پوشش قرار می گیرد و موجب تسریع مدت زمان لیزر در هر جلسه ی درمان می‌ شود . این دستگاه دارای سیستم خنک کننده ی پیشرفته می باشد که با فناوری خنک کننده ی خود از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند .

این دستگاه لیزر درمانی بدون درد را ارائه می دهد و برای هر نوع پوست و هر رنگی ایمن بوده و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است .برای اطلاع از مزایا و معایب لیزر تیتانیوم با انتهای مقاله با کلینیک مهراز همراه باشید.

ویژگی‌ های مهم لیزر تیتانیوم :

این دستگاه ویژگی های خاص و زیادی دارد . در این قسمت 7 ویژگی مهم آن را مورد بررسی و قرار می دهیم .

1 . بهره‌ مندی از طول موج‌های مختلف

2 . تسریع روند درمان

3 . مناسب برای تمامی پوست‌ ها

4 . مجهز به سیستم خنک کننده

5 . از بین بردن کامل فولیکول‌ های مو

6 . بدون درد حین درمان و پس از آن

7 . قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن

ویژگی‌ های مهم لیزر تیتانیوم

تأثیر و بازدهی دستگاه لیزر تیتانیوم :

این دستگاه شامل سه طول موج متفاوت است . ترکیب این سه طول موج به این معنا می باشد که اپلیکاتور به طور همزمان می تواند از سه عمق مختلف از بافت پوست ناحیه مد نظر را برای درمان و حذف موهای زائد ، هدف قرار دهد . بدین ترتیب فولیکول‌ های مو در سطوح مختلف آسیب دیده و کاربر در آخر شاهد از بین رفتن موهای زائد خواهد بود . ترکیب جذب و نفوذ در هر طول موج سبب می‌شود تا نتایجی بی نظیر به وجود آید .

رنگ پوست و ناحیه هدف برای درمان به وسیله دستگاه لیزر تیتانیوم تفاوت چندانی روی نتایج نهایی ندارد. دستگاه‌های تیتانیوم بسیار تاثیر گذار تر از به رقبای سنتی خود هستند . دستگاه‌ های لیزر سنتی با استفاده از یک طول موج ثابت ، قدرت زیادی برای نفوذ به عمق‌های مختلف را ندارند . واما دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از سه طول موج متفاوت این اجازه را می‌دهد تا بتواند بیش از 85 درصد ریشه موهای زائد را از بین ببرد .

با توجه به این نکته که هیچ دستگاه لیزری نمی‌تواند موهای زائد را به طور کامل از بین ببرد و دستگاه تیتانیوم نیز از این خارج از این مسئله نیست اما تاثیرگذاری بیشتری دارد است .

ویژگی های مهم دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که این دستگاه را نسبت به دستگاه های دیگر لیزر موهای زائد متمایز می سازد . تعدادی از ویژگی های مهم لیزر تیتانیوم که باعث برتری این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های لیزر موجود در بازار شده است عبارت اند از :

– دستگاه تیتانیوم با سه طول موج الکساندرایت (۷۵۵نانومتر) ، دایود (۸۰۸نانومتر) و اندیاگ (۱۰۶۴نانومتر) برای انواع پوست مناسب می باشد .

– توان داخلی پاوردستگاه تیتانیوم 3000 وات است . 1200 وات توان خروجی لیزر بار دستگاه تیتانیوم است .

– دمای سیستم خنک کننده ی دستگاه تا منفی 20 درجه پایین می آید .

– دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی است .

– دستگاه تیتانیوم دارای استابلایزر داخلی می باشد .

– دو هندپیس قدرتمندی که در دستگاه لیزر تیتانیوم وجود دارد در تسریع مراحل درمان مؤثر است .

آیا لیرز تیتانیوم امن است

آیا لیرز تیتانیوم امن است ؟

دستگاه تیتانیوم از ایمن ترین دستگاه های لیزر است که به کمک آن می توان بدون هیچ گونه آسیب و سوختگی در حداقل تعداد جلسات ، کمترین میزان درد و آسیب را تجربه کرد . هم چنین دستگاه لیزر تیتانیوم از جمله دستگاه هایی است که در صورت استفاده ی صحیح و اصولی از آن و همچنین به کارگیری اپراتور متخصص با عوارضی روبرو نمی شوید و می توانید از تیتانیوم به عنوان دستگاهی امن استفاده نمایید .

دستگاه لیزر تیتانیوم برای کدام مناطق بدن قابل استفاده است؟

دستگاه‌های لیزر باید قابلیت‌ های زیادی داشته باشند تا بتوانید از آنها برای قسمت های مختلف بدن استفاده کرد . در گذشته دستگاه‌های لیزر فقط می‌توانستند موهای نازک بدن را از بین ببرند که برای برخی قسمت های بدن که فولیکول های مو نازک تر هستند ، کارآیی نداشت  .

با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه‌ های فوق العاده پیشرفته ای مانند دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم این مشکل به طور کامل بر طرف شد و می‌توان گفت که استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم برای کلیه قسمت های بدن مانند پشت لب ، ابروها ، موهای قسمت‌های دست و پا و همچنین بخش‌های شکم و زیر شکم کارآیی دارد .

عوارض دستگاه لیزر تیتانیوم

هر دستگاه لیزری امکان دارد عوارض مخصوص به خود را به وجود بیاورد ، با این حال هر چه دستگاه لیزر از قدرت بیشتری برخوردار باشد ، احتمال ایجاد عوارض کمتر خواهد شد . امروزه عوارض قابل توجهی پس از انجام عمل لیزر توسط دستگاه لیزر موهای زائد گزارش نشده است ، به جز چند مورد کوفتکی یا وجود التهاب بدن که کاملا طبیعی هستند .

توجه داشته باشید که برای برطرف کردن موارد نام برده شده می‌توانید از کمپرس آب یخ استفاده کنید و در حداقل زمان ممکن آسیب های ایجاد شده را رفع نمایید پس نتیجه می‌گیریم استفاده از دستگاه تیتانیوم کمترین عوارض ممکن را دارا است .

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر با توجه به عملکرد فوق العاده ای که دارد در مقایسه با دستگاه های لیزر دیگر از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن توسط کلینیک‌ های زیبایی از هر نظر مقرون به صرفه تر می باشد .

امروزه با توجه به تغییرات دائم و نوسانات بازار ، لیزر تیتانیوم از این قاعده مستثنی نمانده و از آنجایی که  دستگاه لیزر تیتانیوم هم مانند بسیاری از دستگاه های دیگر از سایر کشورها ها به ایران وارد می‌شود ، قیمت آن بر اساس نرخ دلار محاسبه می گردد . بنابراین نتیجه می گیریم ، کاهش و افزایش دلار بر قیمت نهایی دستگاه تیتانیوم تاثیرگذار خواهد بود .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما