تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

نکات مهم خوابیدن بعد از هایفوتراپی

نکات مهم خوابیدن بعد از هایفوتراپی


تاریخ انتشار : 18 خرداد 1402          تاریخ بروزرسانی : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

نکات مهم خوابیدن بعد از هایفوتراپی ، یکی از به جدید ترین و به روزترین تکنیک هایی که بدون هیچ گونه عارضه ای اقدام به جوانسازی و رفع چین و چروک به وجود آمده بر روی سطح پوست می نماید هایفو تراپی است . نتایج هایفوتراپی در همان جلسه ی اول قابل مشاهده خواهد بود . اما اگر مراقبت های بعد از درمان هایفوتراپی را جدی نگیرید ، انجام این روش درمانی فقط اتلاف وقت است . زیرا در صورت رعایت نکردن و عدم مراقبت های بعد از هایفوتراپی امکان رسیدن به نتیجه ی مطلوب وجود نخواهد داشت .

عموما پس از انجام اکثر روش های زیبایی ، مراقبت های مخصوص توسط پزشک به شما توصیه میگردد که فرد ملزم به رعایت آن ها جهت بهبود سریع تر روند پوستی خود است . یکی از مهمترین این موارد نحوه خوابیدن افراد است .

کسانی که از روش هایفوتراپی برای کاهش چین و چروک ها و لیفت صورت خود استفاده می کنند ، تمایل دارند بدانند که آیا نحوه خوابیدن بعد از هایفوتراپی در  پسرفت یا پیشرفت این تکنیک زیبایی دارد تاثیر دارد یا خیر ؟ یا نکات مهم خوابیدن بعد از هایفو تراپی شامل چه مواردی می شود ؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه مطالب با ما همراه باشید . شما می توانید برای هایفوتراپی صورت خود با ما در کلینیک مهراز همراه باشید و با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

چرا نحوه خوابیدن در برخی روش های زیبایی مهم است ؟

نکات مهم خوابیدن بعد از هایفوتراپی ، در تکنیک های زیبایی که با تزریق یا جایگذاری مواد شیمیایی در زیر پوست انجام می گیرد ( به ویژه در تکنیک لیفت پوست با نخ ) می تواند نحوه خوابیدن فرد در نوع پیشرفت درمانی وی تا حد زیادی تاثیرگذار باشد . در این نوع روش ها به فرد توصیه می گردد به هیچ وجه بر روی صورت نخوابد و تا جای ممکن به پهلو نیز قرار نگیرد که مواد تزریق شده امکان جابجایی پیدا نکنند .

بهترین روش خوابیدن پس از انجام این نوع روش ها خوابیدن به پشت است و تا جای ممکن سر بالاتر از بدن قرار گیرد . قرار دادن ملحفه ای تمیز در زیر سر هم می تواند از ورود میکروب های احتمالی به محل های بخیه یا دارای خونریزی جلوگیری کند .

چرا نحوه خوابیدن در برخی روش های زیبایی مهم است ؟

آیا نحوه خوابیدن پس از هایفوتراپی دارای مهم است؟

نکات مهم خوابیدن بعد از هایفوتراپی ، از آنجا که هایفوتراپی روشی مدرن و بدون درد ، زخم ، برش، بخیه و خونریزی می باشد و فقط با تاباندن اشعه فراصوت به پوست باعث تحریک کلاژن سازی میگردد و هیچ نوع مواد خارجی شیمیایی و دیگر موارد به صورت تزریق نمی شود ، نیازی به ارائه دستور العملی برای نحوه خوابیدن پس از انجام هایفوتراپی وجود ندارد و افراد می توانند با خیال راحت و طبق روتین همیشگی خود استراحت کنند و نیازی به قرار دادن سر در وضعیت خاصی نخواهد بود .

در حقیقت روش هایفوتراپی علاوه بر اینکه جزو ایمن ترین و بهترین روش ها در جوانسازی پوست می باشد ، به همان اندازه دارای مراقبت های کاملا راحت و روتینی می باشد که به همین علت می تواند تکنیکی مناسب برای کارمندان و افرادی باشد که دارای مشغله زیادی هستند و امکان انجام روتین ها و مراقبت های پوستی زیادی بعد از انجام روش های زیبایی را ندارند .

آیا خواب راحت  تاثیری در پیشرفت هایفوتراپی دارد ؟

آیا خواب راحت  تاثیری در پیشرفت هایفوتراپی دارد ؟

نکات مهم خوابیدن بعد از هایفوتراپی ، به طور قاطعانه نمی توان منکر این قضیه شد که خوابیدن راحت و بدون دغدغه می تواند تا حد زیادی بر روی سلامت پوست افراد تاثیر بگذارد . خواب راحت باعث تولید کلاژن بیشتر در بدن می شود ، این ماده در زیبایی و جوانسازی پوست تاثیر شگرفی دارد .

لذا خوابیدن راحت می تواند موجب بهبود روند و پروسه تکمیلی هایفوتراپی نیز شود ، زیرا هدف اصلی انجام هایفوتراپی ، تحریک کلاژن سازی در لایه دوم پوست که در نهایت منجر به جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها و همچنین از بین رفتن لک های پوستی می شود ، می باشد و به همین علت خواب راحت و بی دغدغه خود عامل مهمی در تولید بیشتر کلاژن و کمک به حفظ سلامتی پوست می باشد . پس هر دوی آنها در یک جهت هستند و هر دو در کنار یکدیگر موجب افزایش سلامت پوستی خواهد شد .

آیا بلافاصله پس از انجام هایفوتراپی می توانیم بخوابیم ؟

آیا بلافاصله پس از انجام هایفوتراپی می توانیم بخوابیم ؟

با توجه به اینکه تکنیک هایفوتراپی نوعی روش غیر تهاجمی و بدون درد و التهاب است ، پس می توان به طور قطع بعد از انجام این روش به استراحت پرداخت و طبق روال روزانه خود بخوابید .

در حقیقت این تکنیک دارای دوره نقاهت می باشد و مراقبت های بعد از آن نیز دارای پیچیدگی خاصی نیستند و همین که شخص بتواند دور از نور مستقیم خورشید قرار بگیرد و از وارد شدن ضربه سنگین به صورت جلوگیری کند و پوست را تحت دمایی بالا قرار ندهد ، در واقع توانسته است به خوبی از پوست خود پس از انجام هایفو مراقبت کند .

انجام چه فعالیت هایی بعد از هایفوترپی محدود می شود ؟

نکات مهم خوابیدن بعد از هایفوتراپی ، با توجه به اینکه پس از انجام هایفوتراپی می توان بلافاصله به انجام کارهای روتین خود پرداخت و هیچ فاصله ای در این میان وجود نخواهد داشت ، ولی باید بهتر است برخی نکات مهم را پس از این تکنیک رعایت کنید تا علاوه بر اینکه تاثیر آن را سریع تر مشاهده خواهید کرد ، مانع از بروز التهاب احتمالی بر روی پوست خود هم می شوید .

1 . در صورت امکان از شستشوی صورت با آب گرم و در دمای بالا خودداری کنید .

2 . از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم اشعه آفتاب خودداری نمایید .

3 . از مصرف مواد آرایشی سنگین پرهیز کنید .

4 . از انجام ورزش های سنگین خودداری نمایید .

چند نکته مهم پس از انجام هایفوتراپی

چند نکته مهم پس از انجام هایفوتراپی

پس از انجام هایفوتراپی پوست کمی دچار التهاب شده و حساس تر می شود پس بهتر است به صورت موقت فعالیت های گفته شده در ادامه مطلب را محدود کنید . همچنین اگر هنوز هایفوتراپی را انجام نداده اید برای مشاوره هایفوتراپی با مشاوران خبره ما تماس بگیرید .

1 . دوری از دمای بالا : به علت التهاب و حساسیت موقت پوست از رفتن به سونا و یا دوش گرفتن آب بسیار گرم به صورت موقت خودداری کنید .

2 . دوری از مواد شیمیایی : موقتا استفاده از لایه بردارهای شیمیایی و آرایش سنگین را محدود کنید . التهاب پوست شما بیش از یک روز طول نخواهد کشید .

3 . پرهیز از رژیم غذایی سنگین : کلاژن سازی بیشتر هدف اصلی هایفوتراپی است . گرفتن رژیم غذایی سنگین می‌تواند بر روی پروسه کلاژن سازی تاثیر منفی بگذارد .

سخن پایانی

مراقبت های پس از انجام هایفوتراپی به اندازه ی خود فرایند درمان اهمیت دارد . استفاده از این روش می تواند در جوانسازی پوست صورت تاثیر شگفت انگیزی از خود به جای بگذارد ، اما برخی از افراد بهره ی مطلوب را از این روش نمی برند . دلیل این موضوع هم به دلیل اهمیت ندادن به مراقبت های بعد از درمان هایفوتراپی صورت می باشد .

کلینیک ما برای انجام هایفوتراپی گردن و صورت با کمترین عوارض آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد . همچنین ما با بهره گیری از پزشکان متخصص و کارآزموده در زمینه ی رفع مشکلات و بازسازی زیبایی پوست و مو و استفاده از آخرین تجهیزات و فناوری های روز دنیا تحت مجوز وزارت بهداشت خدمات با کیفیتی را به شما ارائه خواهیم داد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما