تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

بهترین نخ لیفت صورت

بهترین و موثرترین مارک نخ لیفت صورت کدام اند؟ + معرفی 8 مدل نخ لیفت


تاریخ انتشار : 24 خرداد 1401          تاریخ بروزرسانی : ۶ شهریور ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (12 امتیاز)

بهترین مارک نخ لیفت صورت ، امروزه بسیاری از افراد به دنبال صورتی زیبا و لیفت شده هستند. به همین دلیل روش های بسیار متعددی توسط جراحان و پزشکان مختلف به وجود آمده است که می تواند در این خصوص بسیار تاثیر گذار باشد. یکی از این راهکارها، لیفت صورت به وسیله نخ است.

لازم به ذکر است که در عمل لیفت صورت با نخ ، قسمت های شل و افتاده ی پوست تا حدی قابل بازگشت هستند  و با سفت شدن پوست چروک ها از بین می روند و می تواند پوستی شاداب به شما هدیه دهد. گاهی رد نخ در صورت دیده می شود که اگر این کار توسط یک متخصص با تجربه انجام شود، عوارض زیادی از خود به جای نمی گذارد. همان گونه که می دانید، با از بین رفتن چروک ها، صورت جوان تر شده و اعتماد به نفس افراد بالاتر می رود.

این روش در بسیاری از موارد نیاز به بیهوشی کامل ندارد و برشی در پوست زده نمی شود. در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک قصد داریم تا به بررسی بهترین مارک نخ لیفت صورت بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات لازم و کافی تا انتهای این مطلب با مهراز کلینیک همراه باشید.

نحوه انجام لیفت نخ صورت

لیفت صورت با نخ چیست؟

قبل از بررسی نوع مارک نخ لیفت می خواهیم کمی با فرآیند لیفت نخ آشنا شوید. در گذشته یکی از راه های رفع افتادگی و شلی پوست صورت ، جراحی لیفت صورت بود که با وجود کارآمد بودن آن ، همه افراد مایل به انجام آن نبودند زیرا هم روشی تهاجمی و پر ریسک بود و هم دوران نقاهت زیادی داشت. بنابراین نوع جدیدی از درمان لیفت صورت به وجود آمد با نام لیفت صورت با نخ. این روش روشی کم تهاجمی بود ، نیازی به بیهوشی و عمل جراحی نداشت و عوارض آن نسبت به جراحی خیلی کمتر بود.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ:

بهترین مارک نخ لیفت صورت ، یکی از روش های مناسب برای انجام لیفت صورت، استفاده از نخ های مخصوص است. این روش با عمل جراحی تفاوت بسیاری دارد و می تواند زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. در این روش به جای عمل جراحی، با استفاده از نخ و کشیدن پوست، چروک ها را از بین می برند و یا تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. این یک عمل زیبایی نیمه دائم است که 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. ممکن است در ابتدا با عوارضی مانند کبودی و تورم ودیگر مشکلات همراه باشد اما به مرور زمان از بین خواهد رفت. این درمان برای نواحی زیر چشم، گونه ها، فاصله ی بین لب و بینی، چروک های پیشانی و غبغب انجام می شود. هزینه انجام این روش نسبت به جراحی بسیار مقرون به صرفه تر است اما ماندگاری روش جراحی را ندارد.

لیفت نخ چگونه است

مارک نخ لیفت صورت:

عوارض لیفت صورت با نخ از سایر روش ها کمتر است به همین دلیل است که استفاده از این روش مورد استقبال قرار گرفته و برای افرادی که از جراحی می ترسند و یا به دنبال روش ساده تری هستند، انتخاب مناسبی به شمار می آید. با این حال این روند باید به دست افراد متخصص، در محیطی امن و مواد درجه یک انجام شود. عوارض آن در صورت رعایت این نکات به حداقل رسیده و خطری در پی نخواهد داشت. نخ های مرغوب می تواند ماندگاری لیفت صورت را افزایش دهد و در عوض نخ های غیر مرغوب می تواند مشکلات متعددی را برای شما به وجود آورد. به یاد داشته باشید استفاده از نخ غیر مرغوب سبب ماندن رد روی صورت و تورم خواهد شد. به همین دلیل است که باید از بهترین نخ برای لیفت صورت استفاده می شود.

انواع نخ لیفت صورت:

نخ های لیفت صورت انواع و اقسام بسیار مختلفی دارد که هر کدام از آن ها می تواند تاثیر خاصی بر روی پوست شما داشته باشد. از جمله نخ های لیفت صورت به شرح زیر خواهد بود:

  • نخ PDO-COG

بهترین مارک نخ لیفت صورت ، این یک نخ تک رشته ای است که خار های بسیار ریزی دارد که این باعث می شود تماس با سطح پوست بیشتر شود و تاثیرات شگفت انگیزی بر روی پوست صورت دارد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که تماس بیشتر به معنی التهاب بیشتر و همچنین افزایش کلاژن سازی می باشد که خود موجب کشش پوست خواهد شد. همچنین این نخ به پوست قلاب شده و روند لیفت صورت را بسیار تسریع می دهد. استفاده از آن به تنهایی انجام نمی شود و تنها در برخی مواقع که نیاز باشد به کار می رود و قیمت آن نیز بالاست.

  • نخ‌های مونو

باید اشاره شود که نخ ‌های مونو صاف و بدون خار هستند. از این نخ ‌ها به منظور  سفت شدن پوست استفاده می کنند. این نخ ها تاثیر زیادی در لیفت صورت نداشته و با قرار دادن تعداد زیادی از این نخ‌ کلاژن سازی آغاز و جوانسازی صورت انجام خواهد گرفت. استفاده از نخ های مونو می تواند در مواقعی که پزشک تشخیص می دهد، بسیار کاربردی باشد.

انواع نخ لیفت صورت

  • نخ‌ کاگ

نخ های خاردار یا کاگ شبیه به نخ های مونو می باشند اما در ساختار آن ها خارهای ریزی وجود دارد که به لایه های پوست اتصال خواهد یافت و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتری خواهد کرد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که این شیارها سیستم مشخصی به پوست داده و با خون رسانی پوست کشیده و سفت می گردد. نخ های کاگ هم به تنهایی و هم با ترکیب شدن همراه نخ های مونو برای درمان افتادگی ها و انجام  انواع زیباسازی و جوان سازی پوست صورت به کار می رود. برای زاویه سازی فک، لیفت غبغب، لیفت ابرو و بینی نیز از این جنس نخ بسیار بهره می برند. بافتی که پس از استفاده از آن در سطح پوست ایجاد می شود بسیار نرم و لطیف است.

  • نخ‌ پیچ دار

یکی دیگر از نخ هایی که برای لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد، نخ پیچ دار است. در واقع افرادی که قصد دارند حجم صورت خود را بیشتر کنند و به عبارتی صورت خود را پر تر نمایند، باید از نخ های پیچ دار بهره ببرند. این نخ ها با ترکیب نخ های دیگر دور سوزن بافته می شوند. اگر بخواهید صورتتان در ناحیه چانه باریک شود و یا تورفتگی هایی را پر کنید، این نخ ها امکان انجام یک لیفت تمیز برای پر کردن این نواحی را برای شما فراهم کرده و می تواند ظاهری بسیار زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر دو نخ به هم بافته شوند، به آن چند پیچی گفته می شود.

لیفت نخ با نخ های متفاوت

  • نخ PGA

نخ    PGA  جز نخ های چند رشته ای به شمار می آیند. این نخ ها با تحریک پوست باعث التهاب و کلاژن سازی خواهند شد و هم چنین در خود گلیکولیک دارند که این نیز باعث کلاژن سازی مضاعف خواهد شد. افرادی که به دنبال پوستی بسیار شاداب هستند و می خواهند تاثیر لیفت صورت با نخ بر روی پوست آن ها به خوبی نمایان شود، می توانند از نخ های PGA استفاده نمایند. به طور کلی این نخ ها ۱۰ درصد بیشتر از نخ های دیگر التهاب ایجاد میکنند و نتایج بهتری در پی خواهند داشت.

  • نخ Hurricane

نخ ها در این روش به شکل مارپیچ به کار می روند. همین سیستم باعث طویل شدن نخ داخل بافت شده و التهاب را بسیار افزایش خواهد داد. این جنس نخ در کنار نخ کاگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری عملیات لیفت صورت با نخ را با این جنس نخ ها انجام می دهند. با به کاربردن آن ها عمل خون رسانی بیشتر شده و نتیجه بسیار بهتر می شود. برای هر بخش و با توجه به عمق چروک ها ضخامت و طول نخ های مورد استفاده تغییر می کند.

  • نخ‌ های فیلامنت طلایی

یکی دیگر از نخ هایی که برای انجام لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد و از طرفداران خاص خود برخوردار است، نخ های فیلامنت طلایی هستند. این نخ ها از جنس طلای 24 عیار بوده و در کشور هایی مانند انگلستان برای لیفت صورت استفاده می شوند. لیفت صورت با این نخ های بسیار گران قیمت به پوست طلایی، نخ طلایی مشهور است.

  • نخ سیلوئت

جراحی با این نخ به لیفت نخ عروسکی نیز شناخته می شود. در این روند از طریق تعلیق بخیه با قیف‌هایی که هم در جراحی بازسازی و هم در جراحی زیبایی استفاده می‌شود، انجام می گیرد.

  • نخ ‌های تکی

نخ‌های تکی، به دسته ای از نخ ها با جنس PDO به صورت تکی ساخته می شوند، گفته می شود. جنسشان نرم است و التهاب کمتری در پوست به وجود می آورند. این روش برای چروک های سطحی تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت زیرا کشش زیادی در پوست ایجاد نخواهد کرد. نخ ها بصورت شبکه ای طبق الگویی خاص چندین بار در پوست قرار می گیرند تا کشش لازم را به وجود بیاورند. به صورت معمول با استفاده از این نخ ها کلاژن سازی صورت می گیرد اما باید بدانید که تغییر بسیار زیادی ایجاد نمی کند و در برخی موارد استفاده می شود. این روش از سفت کردن پوست صورت، برای پوست آویزان و شل شده ی گردن، خطوط پیشانی و برخی چروک های کم عمق موثر هستند. همچنین برای ایجاد گونه می توان از این نخ ها بهره برد. 10 تا 30 نخ مونو برای هر نقطه ی شخص شده مورد استفاده قرار می گیرد که این تعداد با توجه به تشخیص پزشک متغیر است. همچنین برای زیباسازی و سفت کردن پوست می توان ترکیبی از نخ های تکی و نخ های کاگ را استفاده کرد.

روش استفاده از نخ ‌های خاردار با تعلیق آزاد

روش استفاده از نخ ‌های خاردار با تعلیق آزاد:

برای این روش از طریق  یک سوزن هدایت توخالی، مانند سوزن های نخاعی، نخ های خاردار را از راه برش هایی که قبلا در پوست توسط سوزن ایجاد شده، درون پوست در قسمت مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. این نخ ها زیر پوست و در جایی که از پیش دکتر متخصص تعیین کرده است در چربی پوست خواهد رفت. قطر این شکاف ها 1 یا 2 میلی متر خواهد بود. کاگ های موجود در نخ در زیر پوست قرار می گیرند و سطح  پوست را بالا می کشند. تمامی این مراحل با بی حسی موضعی انجام می شود و شما دردی را احساس نخواهید کرد. نخ های اضافه نیز از سطح پوست برداشته می شوند تا به چشم نیایند.

از جمله نکات بسیار مهمی که در این خصوص باید بدانید، به شرح زیر می باشد:

  • تعداد نخ های لازم برای لیفت صورت با توجه به نقاط مورد نظر و عمق چروک ها متفاوت می باشند.
  • در لیفت کامل صورت 18 نخ خاردار استفاده می شود. با این حال همه ی افراد به لیفت کامل نیاز ندارند.
  • برای هر گونه 3 نخ و هر ابرو دو نخ به کار گرفته می شود.
  • برای هر خط فک دو نخ و هر سمت از گردن دو نخ استفاده می شود.

نخ های کلاژن چه نوع نخ هایی هستند؟

ممکن است نام نخ های کلاژن به گوشتان خورده باشد. در واقع یکی از بهترین نخ لیفت صورت نخ کلاژن می باشد، از این نخ ها برای لیفت صورت هایی که دارای پوستی نرم هستند بسیار مناسب است. این نوع لیفت باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود  و هم چنین به جوان سازی پوست شما بسیار کمک خواهد کرد.

چرا باید از بهترین مارک نخ لیفت صورت استفاده کنیم؟

روش لیفت صورت این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است اما توجه داشته باشید که این کار باید به دست افراد متخصص و کاربلد انجام شود. عوارض آن در صورت رعایت نکات به حداقل رسیده و خطری در پی نخواهد داشت. اگر از نخ های ارزون و غیر استاندارد استفاده کنید سبب ماندن رد روی صورت و تورم خواهد شد. به همین دلیل است که باید از بهترین نخ برای لیفت صورت استفاده شود.

بهترین مارک لیفت نخ

بهترین مارک نخ لیفت صورت:

بهترین مارک نخ لیفت صورت ، برندهای بسیار متفاوتی در کلینیک های زیبایی برای انجام لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آن ها می تواند تاثیر خاصی بر روی صورت شما داشته باشد. به طور قطع هر چه برند نخ لیفت بهتر باشد و تکنولوژی ساخت آن به روز تر باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. مهراز کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان و هم چنین بهترین متریال، لیفت صورت را با نخ های مرغوب برای شما عزیزان انجام می دهد.

  • لیفتینگ با نخ PDO به مدت 6 ماه برای لیفت کردن پوست شل یا کانتور کردن ساختار صورت مانند بینی استفاده می شود.
  • نخ PLLA با ماندگاری 12 ماهه، حجم بیشتری نسبت به اجزای گود افتاده صورت می دهد، به عنوان مثال، فردی با گونه های توخالی کاندید مناسبی برای PLLA است.

ماندگاری نخ لیفت صورت :

ممکن است این سوال برای شما عزیزان به وجود بیاید که ماندگاری نخ لیفت صورت چقدر است؟1 برای پاسخ به این سوال می توان اذعان داشت که میزان ماندگاری نخ لیفتینگ صورت به نوع و جنس نخ بستگی دارد، استفاده از برند های معتبر قطعا می تواند بهترین ماندگاری را برای شما عزیزان داشته باشد.

مزایای استفاده از نخ های لیفت :

  • بلافاصله بعد از انجام پروسیجر نتایج اولیه مشاهده میشود.
  • پروسه انجام لیفتینگ صورت با نخ کوتاه می باشد.
  • زمان ریکاوری این روش سریع است
  • یک روش حداقل تهاجمی می باشد.
  • با گذشت زمان نتایج لیفت با تحریک کلاژن سازی افزایش می یابد و همچنان بعد از جذب نخ ها ادامه دارد.

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت:

انواع مختلف نخ لیفت صورت و ویژگی هرکدام :

به طور کلی نخ های مورد استفاده در روش لیفت صورت با نخ بر اساس سه ویژگی جذب ، طول و بافت سطحی متمایز می شوند.

جذب :

یک نخ قابل جذب به مرور زمان از بین می رود و جذب بدن می شود. نخ های مختلف قابل جذب حدود شش ماه تا ۲۴ ماه قبل از حل شدن و جذب بدن باقی می مانند. همانطور که این نخ ها جذب می شوند کارایی خود را نیز از دست می دهند اما نخ های غیر قابل جذب به طور دائم صورت شما را لیفت می کنند.

بافت :

برای به دست آوردن نتایج موثر در لیفت صورت ، بافت نخ ها ، اعم از قابل جذب و غیرقابل جذب قابل توجه می باشد. برخی از بافت ها بسته به ناحیه درمان ممکن است بهتر از بقیه کار کنند که این نخ ها از لحاظ لطافت بافت به سه مدل نخ های غیرخاردار ، نخ های خاردار یک طرفه و نخ های خاردار دو طرفه تقسیم می شوند.

طول :

نخ های مورد استفاده در لیفت صورت می توانند بلند یا کوتاه باشند. بخیه های کوچک مانند لیفت بینی نیاز به نخ های کوچکتری دارند. نخ های خاردار معمولا بلندتر هستند و می توانند در سرتاسر صورت ، گردن ، سینه و حتی قسمت هایی از بدن نیز استفاده شوند.

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت:

بهترین مارک نخ لیفت صورت ، به طور قطع، قیمت نخ لیفت صورت با توجه به نوع و جنسی و مارکی که دارد متفاوت خواهد بود. هم چنین باید بدانید که هزینه نخ لیفت صورت با توجه به مقدار نخ مورد استفاده در درمان نیز بسیار متفاوت خواهد بود.  استفاده از بهترین و مرغوب ترین مارک نخ در افزایش کیفیت لیفت صورت بسیار تاثیرگذار است.

سخن پایانی:

لیفت صورت با نخ یکی از روش های بسیار مناسب برای بهبود و از بین بردن چروک های صورت و افتادگی پوست می باشد. از این رو به شما توصیه می شود که اگر به دنبال روش های غیر تهاجمی و بدون بیهوشی هستید، لیفت صورت با نخ های مرغوب یک انتخاب مناسب برای شما به شمار می آید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مهراز کلینیک مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما