تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لاغری موضعی با دستگاه lpg

لاغری موضعی با دستگاه LPG +‌عوارض لاغری با دستگاه lpg


تاریخ انتشار : 1 اسفند 1399          تاریخ بروزرسانی : ۲۴ مهر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (5 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

لاغری موضعی با دستگاه LPG :

لاغری موضعی با دستگاه LPG ، بسیاری از بانوان و حتی آقایان از چاقی موضعی یا تجمع بافت چربی در قسمت هایی از بدن ناراضی هستند و همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن آن ها می باشند. علاوه بر این کم نیستند افرادی که با وزن طبیعی از تجمع چربی های موضعی رنج می برند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. باید بیان شود که این تجمع بافت چربی اصطلاحاً سلولیت نام گذاری می شود.

رژیم غذایی به همراه فعالیت بدنی مناسب و ورزش های هوازی برای همه افرادی که نیاز به لاغری موضعی دارند، توصیه می گردد و اگر از این دسته افراد هستید، سعی کنید که ساعتی در روز را به ورزش اختصاص دهید و از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید.

ولی تجربیات و مطالعات نشان داده اند که لاغری موضعی با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی صورت نمی گیرد. روش های مختلفی در کنار رژیم و ورزش در دنیا استفاده می گردد که LPG یا اندرمولوژی یکی از روش های جدید برای درمان سلولیت است که باعث لاغری موضعی می شود. در این مقاله به بررسی لاغری موضعی با دستگاه LPG  می پردازیم. با ما باشید.

دستگاه LPG چیست؟

LPG که به نام اندرمولوژی یا لیپوماساژ نیز شناخته می ‌شود، یک روش درمانی رایج است که توسط زنان و مردان و برای لاغری بدن، بدون هیچ گونه جراحی یا عوارض جانبی ترجیح داده می ‌شود. به نکات زیر توجه فرمایید:

  • این روش یکی از بی خطر ترین روش های موجود برای از بین بردن بافت چربی می باشد.
  • این روش درمانی غیرتهاجمی و بدون درد است
  • دستگاه LPG سلولیت ‌های بدن را می ‌شکند و رسوبات چربی را برای خلاص شدن از شر چاقی‌ های موضعی و منحنی ‌های ناخواسته در بدن از بین می‌ برد.

لازم به ذکر می باشد که با داشتن آخرین تکنولوژی سلولیت اندرمولاب و کاهش چربی، این درمان هیجان انگیز، ایمن و بدون درد اکنون می ‌تواند پیشرفت چشم گیری در لاغری باسن و ران شما ایجاد کند، همان گونه که می دانید بیشتر این سلولیت ها در قسمت ران و باسن دیده می شوند و شما می توانید با استفاده از این روش، چربی های موضعی جمع شده در این قسمت ها را از بین ببرید.

لیپوماتیک اندرمولوژی LPG در درمان سلولیت در همه مناطق، ران و باسن، کاهش افتادگی پوست و چربی موضعی بسیار مؤثر است.

لاغری موضعی با دستگاه LPG

علت چاقی موضوعی چیست؟

لازم به ذکر می باشد که داشتن کمی شکم اضافی همیشه به معنای چربی اضافی نیست. این حالت فقط می‌ تواند مربوط به افتادگی پوست باشد و در این صورت، رژیم غذایی یا ورزش هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. برای درمان مؤثر این مشکل، ارزیابی اولیه بسیار ضروری و لازم است.

حال ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که ارزیابی آن چگونه انجام می شود؟

به آرامی یک لایه از پوست خود را بین انگشتانتان بگیرید. اگر پوست بین انگشتان شما نازک باشد و چین خوردگی در آن وجود نداشته باشد، این یک مشکل پوستی است. سایر علائم مربوط به این مشکل شامل پوست چروکیده، ترک ‌های پوستی یا ناف افتاده است. ال پی جی از روش ‌های خاصی برای تحریک سلول ‌های جوان ( فیبروبلاست ) در سطح پوست استفاده می‌ کند و آن را محکم ‌تر و سفت ‌تر می نماید.

تأثیرات بسیار مثبت استفاده از روش LPG:

از تأثیرات خارق العاده این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • با از بین بردن چربی و از بین بردن مایعات اضافی، چربی را سریع ‌تر کاهش می ‌دهد
  • ظاهر شل ران و باسن ناشی از سلولیت را کاهش می‌ دهد
  • خطوط بدن را برای جذاب‌ تر شدن فرم بدن مشخص می‌کند
  • ماهیچه ‌ها و پوست نرم و شفاف، و در نتیجه ظاهر کلی صاف ‌تر می‌شود
  • تنش عضلانی را بهبود بخشیده، جریان خون و تخلیه لنفاوی را بهبود می ‌بخشید و منجر به خواب بهتر و درخشندگی پوست خواهد شد.

نحوه کار ال پی جی چگونه می باشد؟

لاغری موضعی با دستگاه LPG ، لازم به ذکر است که این فرایند با استفاده از یک ماشین که توسط سازمان FDA تأیید شده، برای درمان چربی ‌های موضعی و تعریف مجدد خطوط بدن استفاده می‌ شود. همان گونه که بیان شد، این روش غیرتهاجمی است و از غلطک ‌های مکانیکی در مناطق هدف برای ماساژ و فشرده‌ سازی سلول‌های چربی، تسریع در روند آزادسازی چربی یا لیپولیز استفاده می‌کند.

عمل ماساژ عمیق این دستگاه، گردش خون و مایعات لنفاوی را تا 200٪ افزایش خواهد داد، (ماساژ دستی 60٪ گردش خون را افزایش می‌دهد) و به بیرون راندن سموم و مایعات غیرطبیعی کمک می‌ کند. تکنیک لیپوماساژ هم چنین باعث تولید کلاژن و الاستین می ‌شود که برای داشتن پوستی صاف‌تر، محکم‌تر و جوان‌تر ضروری است.

چربی آزاد شده به عنوان منبع انرژی ماهیچه‌ ها استفاده می ‌شود. این بدان معنی است که ورزش کردن به طور منظم در حالی که تحت معالجه قرار گرفته ‌اید می‌تواند منجر به نتایج سریع‌ تری شود.

نکته بسیار مهم:

” این روند 100٪ طبیعی و بدون نیاز به دوره نقاهت، جراحی یا عوارض جانبی است. ”

دستگاه ال پی جی راهی ماندگار در کاهش وزن

در دنیای امروز که چاقی به یک معضل تبدیل شده است مردم به راه هایی برای کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام در سریع ترین زمان تمایل پیدا کرده اند که یکی از راه ها لاغری با دستگاه ال پی جی است. افرادی هستند که با وجود رژیم و ورزش های سنگین بازهم دارای چربی های انباشته شده هستند. استفاده از دستگاه ال پی جی می تواند در سریع ترین زمان چربی های انباشته شده بدن شما را از بین ببرد.

مزایا و عوارض لاغری موضعی lpg

دستگاه ال پی جی برای کدام نواحی استفاده می شود؟

برخی نقاط بدن به درمان با دستگاه ال پی جی پاسخ می دهند که شامل موارد زیر می شوند :

  • ران
  • پهلو
  • باسن
  • اطراف لگن
  • پوست شل و افتاده
  • چاقی موضعی تمام ناحیه های بدن
  • سلولیت پهلو

مزایای استفاده از دستگاه لاغری LPG چیست؟

لاغری موضعی با دستگاه LPG، استفاده از این نوع روش درمانی چندین مزیت دارد که از مهم ترین آن ‌ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • فرم دهی بدن و کاهش سایز کمر ور ان
  • کاهش سلولیت
  • بهبود تناسب اندام
  • افزایش خاصیت ارتجاعی
  • افزایش جریان خون و تخلیه لنفاوی
  • افزایش متابولیسم ناحیه مشخص شده بدن
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین به دلیل تحریک چربی پوست

چه کسانی نمی توانند از این روش لاغری استفاده کنند؟

باید بیان شود که هر روش زیبایی قطعا برای همه قابل استفاده نمی باشد و LPG نیز جزء آن دسته از روش هایی است که برای همه افراد مناسب نیست. موارد منع مصرف دقیق در مورد لاغری موضعی با ال پی جی به صورت زیر می باشد:

  • سرطان در حال پیشرفت
  • عفونت یا بثورات پوستی
  • بیماری با فوران التهاب
  • مصرف داروی ضد انعقاد خون
  • بیماری خونی
  • تبخال
  • جراحی زیبایی (درخواست گواهی پزشکی)
  • تزریق (2 هفته صبر کنید)

نکته:

  • افراد مبتلا به کم کاری تیروئید، دیابت یا تحت درمان طولانی مدت کورتیکواستروئید به این درمان کمتر پاسخ می‌دهند. در صورت عدم اطمینان، لطفاً با پزشک عمومی یا پزشک معالج خود مشورت کنید.
  • درمان لاغری موضعی با ال پی جی گردش خون را تحریک می‌کند تا آب اضافی را از بین ببرد و در عین حال یک احساس فوری و پایدار بهزیستی را فراهم کند. در طول جلسات، پاهای شما صاف‌تر شده و شکل طبیعی خود را بدست می‌آورد و کیفیت کلی پوست شما بهبود می‌ یابد.

مضرات لاغری با دستگاه ال پی جی

اگر در یک کلینیک لاغری معتبر کار استفاده از دستگاه لاغری را انتخاب کنید استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری هیچ عوارض و خطر خاصی ندارد. ممکن است بعد از استفاده از این دستگاه تنها کمی کبودی روی بدن ایجاد شود که چند ساعت از بین می رود.

احساس درد عضلانی هم کاملا طبیعی بوده و بعد از چند ساعت از بین می رود. با این حال افرادی که دچار فشار خون پایین و یا کم آبی بدن هستند ممکن است دچار سرگیجه و حالت تهوع شوند.

کارکرد دستگاه lpg

ال پی جی لاغری در تهران :

اگر شما هم به دنبال استفاده از دستگاه ال پی جی لاغری هستید حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. اگرچه این روش عوارض جدی ندارد اما این موضوع تا زمانی درست است که فرد متخصصی آن را انجام دهد . کلینیک مهراز با داشتن دکترهای متخصص و هزینه ای معقول می تواند شما را برای داشتن وزنی ایده آل یاری رساند.

سوالات متدوال شما:

چقدر طول می ‌کشد تا بتوانیم  نتایج درمان را مشاهده کنیم؟

از همان جلسات اول، پوست شما دوباره زنده می ‌شود! چهره شما بلافاصله درخشنده می‌شود، به لطف فعال شدن مجدد تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک، پوست شما تصفیه شده و براق‌تر می‌شود. نتایج پس از هر جلسه بهتر می ‌شود.

برای دستیابی سریع ‌تر به نتیجه درمان، جلسات می‌ توانند چندین بار در هفته در ابتدای درمان برنامه‌ریزی شوند (فیبروبلاست می‌تواند به طور مداوم تحریک شود). ماه اول برای شروع درمان در سطح پوست مهم است. پس از آن، یک جلسه در هر ماه کافی است. یک سبک زندگی زیبایی ضد پیری را در نظر بگیرید که باید در تمام سال به آن پایبند باشید!

آیا این درمان دردناک می باشد؟

خیر، درمان لاغری موضعی با LPG بسیار دل پذیر و خاص است. تنظیمات بسته به حساسیت پوست تنظیم می‌شوند. بعد از چند دقیقه اول می ‌توانید بیداری سلولی و تسریع گردش خون را احساس کنید. پوست مجدداً اکسیژن دریافت می‌ نماید و احساس سلامتی خواهید داشت. این یک تجربه حسی بی‌نظیر است!

LPG با سایر تکنیک‌ها چه تفاوتی دارد؟

عملکرد سطحی درمان‌های سنتی محدود است. سایر روش‌ها می‌توانند به پوست آسیب رسانده یا عوارض جانبی داشته باشند. روش ال پی جی پوست را به صورت طبیعی، بدون درد و بدون هیچ گونه خطری برای نتایج قابل مشاهده “مکانیزه” می‌کند. درمان‌های LPG به شما کمک می‌کنند تا احساس جوان‌تری داشته باشید و ظاهر طبیعی خود را حفظ کنید.

آیا می‌توانم به استفاده از محصولات آرایشی خود در طول برنامه درمان LPG ادامه دهم؟

در طول درمان، پوست شما به یک تغذیه متفاوت و مناسب نیاز خواهد داشت. راه حل آن اندرمولوژی زیبایی است. این روش با مقاومت پوست در برابر مواد فعال مبارزه می‌کند. مراقبت از پوست با ال پی جی، به لطف فرمول‌های منحصر به فرد خود، به سرعت بخشیدن به اثرات قابل مشاهده بر روی پوست در طول برنامه درمانی کمک می‌کند (+ 50٪ نتایج!).

این فرمول‌ ها پس از تشخیص ویژگی‌ های پوست مطابق با پروتکل ‌های دستگاه توصیه می ‌شوند. پزشکان LPG متخصصانی هستند که می‌دانند پوست چگونه کار می‌کند. آن‌ها یک درمان جامع و متناسب با اهداف شما را توصیه خواهند کرد!

نتایج روش LPG دائمی است؟

بهترین راه برای پاسخ به این سؤال استعاره است: آیا دو هفته ورزش در طول تعطیلات تابستانی می‌تواند شما را در تمام طول سال سالم نگه دارد؟ این مثال در مورد جلسات درمانی ال پی جی شما نیز صادق است.

در طی مراحل درمان (2 جلسه در هفته به مدت 1 ماه)، هدف این است که به اندازه کافی پیام‌هایی را به سلول‌های لاغری شما ارسال کنیم تا یک بیداری سلولی پایدار ایجاد شود. در طی چند هفته، بسته به اهداف شما، این روش چربی‌های مقاوم و سلولیت را صاف کرده و منحنی‌های تغییر شکل داده یا پوست شما را محکم‌تر می‌کند.

پس از این دوره فشرده، مهم است که به طور مرتب به تحریک این سلول‌ها ادامه دهید تا به عادت‌های قدیمی و بی‌تحرک خود برنگردند. خبر خوب این است که یک جلسه در هر ماه برای فعال سازی مجدد این حافظه سلولی و استفاده از لاغری و اثرات محکم آن کافی است. درست مثل ورزش بدنی، آندرولوژی تبدیل به یک سبک زندگی جدید می‌شود.

در طول درمان با LPG باید از رژیم و ورزش نیز استفاده شود؟

لاغری موضعی با دستگاه LPG ، همه این‌ها به وزن و اهداف زیبایی شما بستگی دارد. تقریباً هر رژیم غذایی می‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند، اما نه همیشه. پوست پرتقالی و چربی موضعی در نواحی خاصی از بدن (پهلو، باسن یا ران) از رژیم‌های غذایی و ورزش مصون هستند. برای خلاص شدن از شر آن‌ها ، روش LPG اثربخش خواهد بود. بهتر است که برنامه درمانی خود را با یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و همچنین ورزش بدنی منظم برای اثربخشی مطلوب همراه کنید.

آیا در دوران بارداری می توان از این روش استفاده نمود؟

در دوران بارداری، تنها درمان مؤثر تخلیه پاها و هم چنین درمان‌های ضد پیری صورت و دست خواهد بود. اما قبل از این که این روش را انجام دهید، با پزشک در این باره مشورت کنید.

لباس ویژه اندرموور چیست؟

لاغری موضعی با دستگاه LPG ، لباس مخصوص اندرموور لباسی است که باید در طول جلسه درمانی اندرمولوژی پوشیده شود. این لباس کاملاً برای مصرف شخصی استفاده می‌شود، بهداشت کامل را تضمین می‌کند و مناطق مات آن به حریم خصوصی شما در طول درمان احترام می‌ گذارد. ترکیب منحصر به فرد این لباس مخصوص باعث می‌شود گرفتن چین‌های پوستی راحت‌تر شود و در نتیجه درمان موثرتر خواهد بود.

آیا می توان از اندرمولوژی به عنوان یک راه حل جایگزین برای لیپوساکشن استفاده کرد؟

برخی از خانم‌ها لیپوساکشن را آخرین راه حل برای خلاص شدن از چربی‌های مقاوم خود می‌دانند. با این حال، از نظر علمی ثابت شده است که اندرمولوژی قادر است چربی موضعی و مقاوم را همراه با مزایای بیشتر برای تغییر شکل انحناهای بدن، از بین بردن سلولیت و محکم کردن پوست، به طور طبیعی از بین ببرد.

روش درمانی اندرمولوژِ، همچنین بدون درد و بدون عوارض جانبی است و به عنوان راه حل جایگزین در مواردی که لیپوساکشن توصیه نمی‌شود (اختلالات گردش خون، حجم ناکافی، و غیره) در نظر گرفته می‌شود. اما اگر لیپوساکشن انجام شود، ترکیب دو روش برای بهتر شدن نتایج توصیه می‌شود. قبل از عمل، جلساتی برای تسهیل عمل جراحی، و نرم و صاف شدن پوست انجام می‌شود.

بعد از عمل و در صورت توصیه جراح، جذب ادم و هماتوم را تسهیل می‌کنند و به طور موثری کیفیت پوست را بهبود می ‌بخشند. در هر صورت، برای تعیین بهترین روش درمانی، باید یک بررسی جامع انجام شود.

آیا می توان LPG را برای هر ناحیه که نیاز بود، استفاده کرد؟

بله. لازم به ذکر می باشد که LPG برای مبارزه اختصاصی با چربی های مقاوم و انباشته شده که در محدوده شکم، ران، لگن، باسن و بازو ها تجمع یافته اند طراحی شده است.

بافت های ضخیم و سخت که سلول های چربی را احاطه کرده اند نرم شده و به تدریج به همراه رژیم و ورزش، چربی های مقاوم انباشته شده کم می شوند. صاف شدن، بالا کشیده شدن مناطق فروافتاده باسن، هم چنین از بین رفتن چربی های در برگرفته آن ها و تراشیده شدن برجستگی پهلو و لگن از معجزات این روش است. برای لاغری و تناسب اندام خود می توانید با ما تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما