تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

هایفوتراپی گردن چیست

هایفوتراپی گردن چیست؟ + مزایا و کاربردهای جوانسازی گردن با هایفوتراپی


تاریخ انتشار : 2 خرداد 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (7 امتیاز)

هایفوتراپی گردن ، خواه ناخواه با گذشت زمان و بالا رفتن سن ، پوست ما دچار تغییراتی خواهد شد و شادابی و زیبایی پوست ما را تحت تاثیر قرار می دهد . علاقه به زیبایی و زیبا ماندن جزو جدا نشدنی از هر خانمی است ، افزایش سن و به دنبال آن تغیرات ظاهر شده در پوست یکی از نگرانی خانم هاست .

هایفوتراپی گردن یک جایگزین محبوب برای جراحی لیفت صورت سنتی می باشد زیرا نیاز به عمل جراحی ندارد و زمان بهبودی سریع تراست. همچنین برای درمان انواع مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، خطوط ریز و افتادگی پوست موثر است.

ما در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی معرفی جدیدترین تکنیک جوانسازی گردن ، یعنی هایفوتراپی گردن می پردازیم و به این سوال که هایفوتراپی گردن چیست و چگونه انجام می پذیرد خواهیم پرداخت .

هایفوتراپی چیست؟

هایفو تراپی یکی از تکنولوژی هایی است که با فرکانس بالا و به روش غیر تهاجمی ” بدون نیاز به جراحی و بیهوشی ” برای جوانسازی پوست و لیفت پوست استفاده می شود . هایفوتراپی گردن و صورت یکی ازجدیدترین و  پیشرفته‌ترین روش های جوان سازی و زیباسازی پوست است که امروزه مورد توجه و استقبال بسیار ی از افراد قرار گرفته است .

نتایج مطلوب و موفق  هایفوتراپی دلیل این استقبال گسترده از این روش جوان سازی است . در هایفوتراپی تمام عواملی که موجب به وجود آمدن این تغییرات پوستی شده اند مجددا باز سازی شده و در نتیجه پوست سفت شده و لیفت پیدا می کند . طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که هایفوتراپی یک روش کاملا ایمن و مطمئن بوده و جهت رفع چین و چروک صورت چروک ، افتادگی پوست گردن ، سیاهی دور چشم و … تاثیرات بسیار شگفت انگیزی بر جایی خواهد گذاشت .

در واقع تکنولوژی که در هایفوتراپی استفاده می شود همان تکنولوژی است که در مراکز سونوگرافی برای عکس برداری داخلی مورد استفاده قرار می گیرد .‌ هر چند نحوه عملکرد دستگاه سونوگرافی و هایفوتراپی از یکدیگر متفاوت اند ، به صورتی که در هایفوتراپی به صورت متمرکز یک دسته امواج فرا صوت به یک قسمت خاص از بدن تابانده می شود .

این انرژی که از دسته متمرکز امواج عبور می کند ، رشته های کلاژن سازی پوست را مورد هدف قرار داده و آن ها را تحریک به کلاژن سازی می کند . کلاژن یکی از حیاطی ترین بخش های پوست به شمار می رود و نتیجه از بین رفتن و کمبود آن در پوست باعث چروک و افتادگی آن خواهد شد .

هر انسانی با افزایش سن با این پدیده روبه به رو خواهد شد ، پس اگر شما جزو آن دست از افرادی هستید که با پیری و چین و چروک و به طور کلی تغیرات پوست صورت میانه خوبی ندارید و می خواهید سرعت این روند را کاهش دهید ، می توانید از دستگاه هایفوتراپی استفاده کنید .

اگر قصد انجام این کار را پیدا کردید فقط از متخصصان با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و از انجام این کار در مراکز غیر معتبر و غیر مجاز خودداری کنید .

هایفوتراپی گردن چیست

هایفوتراپی گردن چیست؟

هایفوتراپی یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی و لیفت گردن می باشد . در هایفوتراپی گردن که توسط دستگاه اولترافورمر انجام می شود ، امواج اولتراسوند توسط تکنسین متخصص ، به پوست گردن و قسمت هایی که دچار افتادگی و یا چین و چروکی شده اند تابانده می شود ، این امواج علاوه بر تحریک کلاژن سازی موجب  درهم شکستن سلول‌ های چربی لایه دوم پوست ، و در نتیجه صاف شدن پوست و لیفت آن خواهد شد .

در این روش هیچ برش ، بخیه و خونریزی رخ نمی دهد و درد بسیار خفیفی دارد و حتی اکثر مراجعه کنندگان هنگام انجام هایفوتراپی هیچ دردی را حس نخواهند کرد . این روش از عوارض بسیار کم و کوتاه مدتی برخوردار است که در برابر مزایای بسیار زیادی که دارد می‌توانید عوارض آن را کاملا نادیده بگیرید .

مزایا لیفت گردن با هایفوتراپی :

از مزیت های این روش می توان به از بین بردن چین و چروک پوست گردن ، از بین بردن افتادگی پوست گردن ، رفع شل شدن و آویزان بودن پوست گردن ، از بین بردن پوست اضافه در این قسمت و همچنین از بین بردن غبغب اشاره کرد .

در قسمت گردن که امکان دارد به دلیل چاقی و یا لاغری فرد در اثر انجام رژیم های نادرست ایجاد شود و یا ممکن است در اثر افزایش سن و چین و چروک ها ایجاد شود که در هر دو صورت با هایفو تراپی گردن این مشکلات از بین خواهند رفت . همچنین هایفو گردن باعث تحریک کلاژن سازی سلول های مربوطه شده و موجب صاف شدن و به تعویق انداختن روند پیری پوست خواهد شد . به طور خلاصه شما با هایفو تراپی شادابی و زیبایی را به این ناحیه از بدن خود هدیه می دهد . برای جوانسازی پوست با هایفو به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

  • بدون درد و ناراحتی
  • بدون خطر و کاملا ایمن
  • بدون نیاز به جراحی
  • دوره نقاهت ندارد
  • فرآیند بازسازی کلاژن ۴ تا ۶ ماه پس از درمان اولیه قابل مشاهده است.

عوارض روش های هایفوتراپی گردن

عوارض روش جوانسازی هایفو گردن :

هایفو تراپی گردن از محدود روش های زیبایی است که انجام آن عوارض بسیار کمی دارد و مزایای انجام دادن آن در مقابل با عوارض آن بسیار بیشتر می باشد ، اما با توجه به افراد مختلف و حساسیت‌های پوستی که هر فرد ممکن است داشته باشد بهتر است با عوارض این روش هم به طور مختصر آشنا شویم .

از مهم ترین عوارض هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

  • قرمزی پوست
  • التهاب پوست
  • افزایش رنگدانه های پوستی و تیره شدن پوست
  • درد هنگام انجام هایفوتراپی و یا چند روز پس از آن انجام
  • تورم پوست

هایفوتراپی گردن مناسب چه کسانی است؟

هایفوتراپی بیشتر برای افرادی مناسب است که سنی بین ۳۰ تا ۷۵ سال دارند و از چین و چروک های پوست و شل شدگی های متوسط تا خفیف پوست خود ناراضی هستند و دوست دارند روند پیری پوست خود را به تاخیر انداخته و جوان تر به نظر برسند توصیه می شود.

قیمت هایفوتراپی گردن چقدر است ؟

ممنوعیت های انجام هایفو تراپی :

جدای از  مزیت های قابل توجه هایفوتراپی گردن ، انجام هایفوتراپی برای همه افراد امکان پذیر نیست . اگر یکی از شرایط و ویژگی های زیر را دارید هایفوتراپی برای شما توصیه نمی شود و ممنوع است .

  • اگر در ناحیه مورد نظر دارای زخم یا تب خال هستید .
  • اگر باردار هستید از انجام هایفو تراپی بپرهیزید .
  • افراد زیر۳۰ سال .
  • افرادی که دچار بیماری دیابت هستند .
  • کسانی که به بیماری صرع دچارند .
  • افرادی که دارای عفونت در ناحیه مورد نظر هایفوتراپی هستند .

مراقبت های بعد از هایفوتراپی گردن

  • بعد از انجام  هایفوتراپی گردن در مراکز تخصصی هایفوتراپی شما موظف به انجام و رعایت دستور العمل های ارائه شده توسط پزشک خود هستید تا به سرعت نتایج اثر بخش هایفوتراپی را روی پوست خود مشاهده کنید .
  • بهتر است به مدت یک هفته پس از انجام هایفوتراپی گردن از انجام فعالیت های سنگین ورزشی الخصوص ورزش ها و تمرینات هوازی که ناحیه گردن را درگیر می کند بپرهیزید . خشک شدن پوست یکی از عواملی است که باعث ایجاد چین و چروک برروی پوست گردن می شود .
  • لذا برای حفظ سلامت و شادابی پوست خود سعی کنید که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و در اگر در مناطق بسیار گرم و خشک زندگی می کنید که پوست شما مدام خشک می شود با استفاده از کرم های مرطوب کنننده ، پوست خود رامرطوب نگه دارید.
  • دو هفته بعد از درمان از حمما سونا استفاده نکنید.
  • از مصرف الکل ، دو هفته بعد از درمان خودداری کنید.
  • از خوردن آنتی اکسیدان ها پس از درمان خودداری کنید.

ماندگاری هایفو گردن چقدر است؟

نتایج hifu بلافاصله قابل مشاهده است اما ممکن است ۳ ماه طول بکشد تا اثرات کامل این روش نمایان شود. هایفو گردن به عنوان درمانی ایمن و موثر برای بهبود ظاهر گردن در نظر گرفته می شود.

آر اف بهتر است یا هایفو ؟

آر اف و هایفو هر دو روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی سفت کردن پوست هستند که می توانند برای بهبود ظاهر خطوط ریز ، چین و چروک و افتادگی پوست استفاده شوند. هر دو درمان از گرما برای تحریک تولید کلازن استفاده می کنند که می تواند منجر به سفت شدن و لیفت شدن پوست شود. با این حال درمان هایفو در سفت کردن پوست و تولید کلازن بهتر از آر اف عمل می کند.

قیمت هایفوتراپی گردن چقدر است ؟

فصا مناسب برای هایفوتراپی کدام است؟

بر خلاف لیزرهای تهاجمی یا غیر تهاجمی که بهتر است در فصل های سرد سال انجام شود هایفوتراپی محدودیت فصلی و محدودیت زمانی ندارد.

قیمت هایفوتراپی گردن چقدر است ؟

پس از مراجعه به پزشک برای انجام این کار ، در ابتدا شرایط پوست بیمار ارزیابی شده و سپس با توجه به میزان مشکلات و نیاز پوست شما و روش هایی که جهت جوانسازی پوست شما انجام می شود و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز ، هزینه آن تعیین می گردد . در این روش نوع کارتریج های استفاده شده برای دستیابی به نتیجه دلخواه در هر بیماری متفاوت است .

سخن پایانی

توصیه ما به شما این است برای گرفتن نتیجه مطلوب به مراکز دارای مجوز و پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید و با به مراجعه به مراکز نا معتبر که صرفا هزینه ی کمتری برای هایفوتراپی از شما دریافت می کنند سلامتی و زیبایی خود را به خطر نیندازید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما