تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تزریق بوتاکس در آقایان

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی در آقایان و نکات مهم آن


تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲۷ شهریور ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (1 امتیاز)

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی در آقایان ، برای شروع این مقاله بهتر است ابتدا اطلاعات جامعی راجب بوتاکس و منافع و مضرات آن کسب کنیم .ترکیب بوتاکس از سمی به نام بوتولینوم ساخته شده است،ممکن است با شنیدن اسم سم کمی ترسیده باشید اما اصلا جای نگرانی نیست اگر در مقدار و دزهای مشخصی استفاده شود کاملا مفید و بی خطر است .

زمانی که تزریق بوتاکس در زیر پوست انجام می شود موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه و در نتیجه باعث از بین رفتن چین و چروک پوست و جوان و شاداب شدن آن برای مدتی خواهد شد . تزریق بوتاکس بیشتر در ناحیه پنجه کلاغی دور چشم ، چروک های بین دو ابرو و پیشانی و همچنین در زیر بغل ، زمانی که بوتاکس به غدد عرق تزریق می شود میتواند تا ماه ها عرق کردن و بوی بد آن را متوقف کند .

امروزه نه تنها بانوان که میل به زیبایی و زیبا تر شدن در ذات آن هاست ، تزریق بوتاکس در آقایان هم برای رفع چین و چروک پوستی افزایش پیدا کرده است.تزریق بوتاکس صورت آقایان برای از بین بردن نواقص و چین و چروک های ریز و درشت همچنین برای برطرف ساختن مشکلاتی همچون سردرد ، تنبلی چشم و اسپاسم استفاده کرد .در این مقاله به تزریق بوتاکس در آقایان و نکات مهم آن خواهیم پرداخت.

آیا آقایان می توانند بوتاکس تزریق کنند؟

تاثیر تزریق بوتاکس برای بانوان و آقایان برابر است ، تنها سبک زندگی افراد در نتیجه تاثیر گذار خواهد بود بنابراین آقایان هم برای رفع نقایص صورت خود بوتاکس تزریق کنند که این عمل  موجب جوانی ، شادابی ، و همچنین افزایش اعتماد به نفس در آنان می گردد.

آیا آقایان می توانند بوتاکس تزریق کنند؟

تفاوت تزریق بوتاکس آقایان و بانوان

افزایش سن ، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و مراقبت نکردن از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید باعث ایجاد تغییرات عمقی در پوست انسان می شود.ترمیم همه ی این خطوط غیر ممکن است ولی با تزریق بوتاکس میتوان میزان این خطوط را کاهش داد .نوع تزریق بوتاکس در آقایان و بانوان متفاوت است.میزان بوتاکس تزریق شده به صورت آقایان به علت ساختار محکم و عضلانی به خصوص در بین ابرو ها و پیشانی بیشتر از بانوان است .

مدل ابرو ها یکی از ویژگی های مهم برای طبیعی نشان دادن بوتاکس است و رسیدن به نتیجه ایده آل به دلیل معمولی بودن ابروی مردان سخت تر است . به طور کلی تزریق بوتاکس برای آقایان با حفظ خصوصیات مردانه و غیر طبیعی نشدن صورت آن ها نسبت به بانوان سخت تر است .

تزریق بوتاکس چه فوایدی برای آقایان دارد؟

– افزایش اعتماد به نفس

تزریق  بوتاکس نشانه های افزایش سن را از بین برده و موجب افزایش اعتماد به نفس و در نتیجه به بهبود کیفیت زندگی آقایان کمک می کند .

– روشی مطمئن و تایید شده از سازمان جهانی دارو

تایید شده و دارای تاییدیه رسمی می باشد .ADA این روش از سازمان

– جوانسازی پوست به بهترین شکل

تزریق بوتاکس علاوه بر رفع چین و چروک می تواند از ایجاد چین و چروک هم جلوگیری کند و موجب شادابی و جوانسازی پوست گردد.

– بوتاکس اقایان دوره نقاهت ندارد

بعد از انجام بوتاکس نیازی به استراحت نیست و می توانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید امکان کبودی و تورم به صورت خفیف وجود خواهد داشت ولی مشکلی برای شما ایجاد نمی کند .

تزریق بوتاکس چه فوایدی برای آقایان دارد؟ |‌تزریق بوتاکس در آقایان

نواحی تزریق بوتاکس برای آقایان

  • خطوط پیشانی
  • خطوط زیر لب
  • خطوط کنار بینی
  • خطوط لب سیگاری
  • خطوط پایانی چشم
  • خطوط بین ابرویی

آیا تزریق بوتاکس صورت مردان دائمی است؟

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی در آقایان ، نمیتوان گفت که بوتاکس روشی دائمی است زیرا برای دست دستیابی به نتیجه بهتر لازم است 2 بار در سال تزریق بوتاکس انجام گیرد تا مواد تمدید شود.مقدار دوز تزریق شده بوتاکس صورت آقایان بسیار مهم است و نقش بسیار مهمی در افزایش ماندگاری آن دارد ، البته تزریق بیش از حد بوتاکس می تواند خطرناک باشد و موجب فلج شدن عضلات صورت گردد.

عوارض پس از تزریق بوتاکس برای آقایان

تزریق بوتاکس در آقایان بسیار حساس می باشد بنابر این می تواند با عوارضی نیز همراه باشد بهتر است  برای جلوگیری از وقوع عوارض احتمالی،برای تزریق بوتاکس به مراکز معتبر مراجعه کنید.در ادامه به تعدادی از عوارض احتمالی تزریق بوتاکس در آقایان می پردازیم :

  • جاری شدن بیش از حد اشک از چشم ها
  • سردرد شدید
  • تورم و کبودی در ناحیه تزریق
  • خشک شدن چشم
  • افتادگی پلک به صورت موقت
  • از دست دادن کنترل عضلات به صورت موقت
  • ایجاد مشکل در صحبت کردن
  • علائمی مشابه آنفولانزا
  • ایجاد مشکلات بینایی و از دست دادن کنترل ادرار

محدویت سنی برای تزریق بوتاکس به صورت مردان :

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی در آقایان ، تمام آقایان بین ۲۰ تا ۶۵ سال قادر هستند از تزریق بوتاکس به صورت مردان استفاده کنند و می توان گفت این روش هیچ مشکلی برای سلامت عمومی ندارد. از آنجایی که بوتاکس مردان نیاز به دقت خاصی دارد تا تاثیر درستی بر ماهیچه ها گذاشته و باعث ایجاد ظاهری زنانه در مردان نشود توجه به انتخاب پزشک بسیار مهم تلقی می شود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک مهراز و با مشورت با متخصصین و پزشکان متخصص این کلینیک از هزینه بوتاکس پیشانی و صورت خود مطلع شوید و جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ و یا ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ در تماس باشید.

تزریق بوتاکس مناسب چه آقایانی نیست؟ |‌تزریق بوتاکس در آقایان

تزریق بوتاکس مناسب چه آقایانی نیست؟

  • در صورت داشتن بیماری خاص و مصرف دارو بهتر است با پزشک خود مشورت کنید .
  • در صورت داشتن مشکلات پوستی حاد .
  • در صورت داشتن زخم باز از تزریق بوتاکس خودداری کنید .
  • آقایان در سن زیر 21 سال مجاز به تزریق بوتاکس نیستند .
  • آقایانی که بدنشان به مواد بی حسی و تزریق بوتاکس واکنش نشان می دهد .
  • افرادی که به بیماری دیستروفی و یا بیماری میاستنی لامبرت – ایتون مبتلا هستند و دارای ضعف عضلانی می‌باشند .

از تزریق خودسرانه بوتاکس خودداری کرده و حتما قبل از تزریق با پزشک خود مشورت کنید شاید شما گزینه مناسبی برای تزریق بوتاکس نباشید .

نکات مهم بعد از تزریق بوتاکس به صورت آقایان

بعد از تزریق بوتاکس برای دستیابی به نتیجه بهتر لازم است مراقبت هایی را انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر خود برسید :

  • از ماساژدادن و ایجاد فشار بر ناحیه تزریق خودداری کنید .
  • چند ساعت بعد از تزریق سر خو را بالا نگه داشته و سعی کنید به صورت نشسته استراحت کنید .
  • پس از 24 ساعت می توانید به حمام بروید ولی سعی کنید به صورت مستقیم زیر آب گرم قرار نگیرید چرا که بخار آب موجود در حمام می تواند روی بوتاکس آقایان تاثیر منفی بگذارد .
  •  و نوشیدن چای سبز در هفته اول تزریق بوتاکس خودداری کنید .
  • همچنین توصیه می شود  قبل از تزریق بوتاکس برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل از مصرف الکل ، دخانیات و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید .

تزریق بوتاکس پیشانی آقایان برای مردان متفاوت می باشد !!

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی در آقایان ، جالب است بدانید که مردان پوست های بسیار متفاوتی نسبت به خانم ها دارند و پوست آقایان خیلی سریع تر نسبت به درمان های موضعی و سطحی تر پاسخ می دهد. تزریق بوتاکس معمولا توسط مردان انتخاب می شود زیرا علاوه بر اینکه یک روش سریع و ایمن است نتایج فوری و ماندگاری را به همراه دارد. ایمنی یک جنبه بسیار مهم می باشد.

نشانه های نیاز به تزریق بوتاکس در آقایان :

تزریق بوتاکس پیشانی آقایان برای مردانی که دارای چین و چروک های خفیف یا سایر خطوط بیانی روی صورت می باشند توصیه می شود. در حالت ایده آل این کار باید از سن ۳۰ سالگی انجام شود اما اگر در حال حاضر نقاط مشخصی در عضلات خود دارید و هنوز به آن سن نرسیده اید می توانید درمان را شروع کنید.

تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک های پیشانی ، فضای بین ابروها ، خط اخم ، چین و چروک های کنار بینی و گردن توصیه می شود.

نکات مهم جهت جلوگیری از برگشت چین و چروک بعد از تزریق بوتاکس آقایان | تزریق بوتاکس در آقایان

نکات مهم جهت جلوگیری از برگشت چین و چروک بعد از تزریق بوتاکس آقایان

1-خوردن آب کافی باعث جلوگیری از بازگشت چین و چروک ها و همچنین به تنظیم حرارت بدن ، کمک به هضم غذا و سالم و مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک می کند .

2-برای کاهش تعداد دفعات تزریق بوتاکس از کشیدن سیگار خودداری کنید . دود سیگار به کلاژن پوست آسیب و موجب کاهش قابلیت ارتجاعی پوست می شود همچنین از رسیدن مواد مغذی و ویتامین ها به پوست شما جلوگیری می کند علاوه بر این ایجاد چین و چروک و بی اثر شدن تزریق بوتاکس از عوارض مصرف سیگار است .

3-استفاده از مرطوب کننده ها بعد از تزریق بوتاکس به ماندگاری آن کمک خواهد کرد . عدم استفاده از مرطوب کننده ها پوست شما را مستعد چروک می کند ، از مرطوب کننده های حاوی هیالورونیک بعد از تزریق بوتاکس استفاده کنید.

بوتاکس پیشانی مردان برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • آقایانی که زیر ۲۱ سال سن دارند؛ مجاز به انجام بوتاکس نمی‌باشند.
  • افرادی که بدنشان به ماده بوتاکس یا بی حسی واکنش نشان می‌دهد.
  • افرادی که پوستشان خونی بوده یا زخم‌های باز دارند.
  • آقایانی که در قسمت تزریق خود دچار عفونت می‌باشند؛ زیرا موجب ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می شود.
  • آقایانی که دچار مشکلات پوستی حاد هستند.
  • افرادی که بیماری خاص دارند؛ و دارو مصرف می‌کنند، باید قبل از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت کنند.

ویژگی های تزریق بوتاکس به صورت مردان :

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی در آقایان ، مهم تریم ویژگی تزریق بوتاکس برای صورت مردان اثرگذاری بر روی حالات عاطفی چهره می باشد. استفاده از بوتاکس در مردان مانند زنان رایج نیست زیرا مردان در چشم و اطراف آن چین و چروک زیادی ندارند.

تزریق بوتاکس به صورت مردان باید ظرافت داشته باشد و چهره ی آنها را خشک و مصنوعی نکند. به همین دلیل تزریق بوتاکس مردان باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود.

هزینه تزریق بوتاکس برای آقایان

هزینه تزریق بوتاکس در آقایان به عوامل مختلفی بستگی دارد ، مقدار دوز تزریق شده ، مواد بوتاکس و برند آن و مهارت پزشک از جمله مواردی است که هزینه تزریق بوتاکس را تعیین می کند .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک مهراز و با مشورت با متخصصین و پزشکان متخصص این کلینیک از هزینه بوتاکس پیشانی و صورت خود مطلع شوید و جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ و یا ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما