تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تزریق بوتاکس چشم گربه ای

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای +‌ مزایا ، قیمت ، ماندگاری ، نتیجه تزریق بوتاکس چشم گربه ای


تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1402          تاریخ بروزرسانی : ۶ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (9 امتیاز)

تزریق بوتاکس چشم گربه ای ، به لبه بیرونی فوقانی چشم اشاره دارد که کمی به سمت بالا متمایل و کشیده شده است و مانند چشم یک گربه می باشد. این نگاه گربه ای ، شکل بادامی بیشتری برای چشم ایجاد می کند و عموما زیبایی فریبنده ای را نشان می دهد. نکته جالب در این راستا این می باشد که این نوع فرم چشم به زمان مصر باستان باز میگردد. تزریق بوتاکس چشم گربه ای می تواند حالت چشم ها را به طور موقت دراز کند و به شکل گربه ای متمایز کند. که امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود.

شما می توانید برای انجام هرگونه خدمات بوتاکس ، ژل لب روسی ، لیزر موهای زائد و … با ما با شماره ۴۴۵۰۰۸۱۱ کلینیک مهراز در تماس باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

منظور از بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

پیشنهاد می شود برای نتیجه بهتر از تزریق بوتاکس و تزریق ژل برای داشتن چشم های گربه ای استفاده کنید. در بوتاکس چشم گربه ای دو ناحیه پیشانی و پلک جانبی را مورد توجه قرار گرفته تا به نتیجه دست یابد.

معمولا از بوتاکس برای جوانسازی و از بین رفتن چین و چروک ها استفاده می شود اما در برخی موارد مانند بوتاکس چشم گربه ای برای لیفت و بالابردن ابروها استفاده می شود.

روش های مختلفی برای لیفت ابرو و چشم ها وجود دارد که شامل نخ ها ، پرکننده ها ، بوتاکس و جراحی می باشد .

هزینه بوتاکس چشم گربه ای چقدر است؟

هزینه بوتاکس چشم گربه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ میزان بوتاکس تزریق شده، تجربه پزشک، هزینه های درمانگاه و … از جمله عواملی هستند که در هزینه بوتاکس چشم گربه ای موثر هستند. برای آگاهی از هزینه بوتاکس چشم گربه ای بهتر است تا با پزشک متخصص یا مراکز درمانی مشورت گردد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در کلینیک مهراز در تهرانسر در تماس باشید.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای چطور انجام می شود؟

پس از ورود به مطب، کمی بوتاکس به شما تزریق خواهد شد تا واکنش بدن شما به این ماده سنجیده شود. در جلسه تزریق پس از مراجعه، پزشک اطراف چشم ما را ضد عفونی کرده و بی حسی (البته بعضی از انواع بوتاکس دارای ماده بی حسی نیز می باشند) را تزریق می کند. سپس به وسیله یک سوزن تزریق، ماده بوتاکس تهیه شده را تزریق می کند. تزریق به شکلی است که چشم ها به طرف بالا کشیده شده و چین و چروک ها از بین بروند.

مزایا و کاربردهای بوتاکس چشم گربه ای

نواحی تزریق بوتاکس چشم گربه ای

مزایا و کاربردهای بوتاکس چشم گربه ای :

یکی از روش های کشیدگی اجزا صورت و همچنین جوانسازی آن تزریق بوتاکس می باشد. بوتاکس را به منظور فرم دهی به شکل گربه به اطراف چشم نیز تزریق می کنند. این روش نسبت به روش های جراحی مرسوم عوارض بسیار کمتری دارد به طوری که زخم و خونریزی به همراه ندارد و در نتیجه دیگر خبری از بخیه زدن نمی باشد.

در طی تزریق بوتاکس چشم گربه ای ، از انقباض عضلات دور چشم جلوگیری می شود و نتیجه این امر چشمانی کشیده ای را به همراه دارد. همچنین با انجام بوتاکس چشم گربه ای می توان از موارد زیر جلوگیری نمود :

  • رفع افتادگی گوشه چشم ها
  • برطرف شدن افتادگی دم ابروها
  • رفع چین و چروک اطراف چشم
  • برطرف کردن افتادگی پلک
  • جذابیت چهره و افزایش اعتماد به نفس

نتایج فوری :

مراحل این تزریق با سرعت انجام می شود و بلافاصله پس از درمان، می توانید اثرات آن را روی چشم و چهره خود مشاهده کنید.

زمان ریکاوری :

زمان ریکاوری یعنی زمان بهبودی و دوران نقاهت این روش درمانی به علت کم تهاجمی بودن آن و عدم نیاز به بیهوشی و ایجاد هرگونه برش و جراحی تقریباً هیچ است. شما در واقع می توانید پس از درمان به خانه رفته و کارهای روزمره خود بازگردید.

خطر ابتلا به عفونت کمتر است :

در مقایسه با روش های جراحی چشم گربه ای، تزریق بوتاکس و فیلر چشم گربه ای عوارض جانبی و خطرات کمتری به خصوص عفونت دارد، چراکه این تزریق ها بدون هیچگونه زخم و برشی انجام می شود و بنابراین احتمال ایجاد عفونت بسایر پایین است.

دائمی نیست :

گاهی عدم ماندگاری مادامالعمر این روش درمانی را جزو معایب آن می دانند اما این عدم دوام طولانی از یک نگاه دیگر مثبت است. به این دلیل که اگر نظر خود را تغییر دادید و از نتایج راضی نباشید، می توانید 3 تا 6 ماه منتظر بمانید تا بدن شما بوتاکس را متابولیزه کند. بدین ترتیب می توانید در جلسه بعدی با پزشک خود نحوه یا محل تزریق بوتاکس را تغییر دهید و یا آن را کم و زیاد کنید.

نتیجه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

چند واحد بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای نیاز می باشد؟

اکثر انژکتورهای آرایشی موافقند ک هبا استفاده از ۴ تا ۶ واحد بوتاکس می توان به لیفت چشم گربه ای با بوتاکس موفق دست یافت. اکثر بیمارانی که لیفت چشم گربه ای و بوتاکس را با درمان نواحی دیگر ترکیب می کنند به عنوان مثال ، خطوط افقی پیشانی ، خطوط بین ابروها یا پنجه کلاغی تعداد کل واحدهای بوتاکس بیشتری نیاز دارند.هنگامی که خط بین دو ابرو یا پای کلاغی را درمان می کنیم تعداد واحدهای اضافی مورد نیاز برای لیفت ابرو یا لیفت پیشانی کم می شود و از ۲ تا ۴ واحد در هر طرف برای گرفتن نتیجه متغیر می باشد.

اقدامات قبل از تزریق بوتاکس

  • اگر برای اولین بار نسبت به تزریق بوتاکس اقدام می‌کنید، حتماً تست آلرژی نسبت به آن انجام دهید.
  • تحت هیچ شرایطی پیش از تزریق بوتاکس، از کرم و لوازم آرایشی استفاده نکنید و پوست تمیزی داشته باشید.
  • حداقل یک هفته قبل از تزریق بوتاکس، از داروهایی مثل ایبوپروفن و آسپرین استفاده نکنید.
  • یک هفته مانده به تزریق بوتاکس، از دمنوش‌ها استفاده نکنید.
  • مصرف الکل و مواد مخدر و دخانیات حداقل یک هفته پیش از تزریق بوتاکس ممنوع است.
  • انجام لیزر و سولاریوم یک ماه پیش از بوتاکس ممنوع است.
  • اگر داروهای شیمی درمانی، راکوتان و موارد این‌چنینی مصرف می‌کنید حتماً با پزشک مطرح کنید.

مراقبت بعد از بوتاکس چشم گربه ای

شما می‌توانید بلافاصله، به سرکار و بیشتر فعالیت‌های خود بازگردید؛ مگر اینکه پزشک شما ممنوع کرده‌ باشد. برای کاهش قرمزی، تورم و کبودی می‌توانید:

  • تا ۱۲ ساعت بعد از تزریق، از مالیدن و فشار آوردن به موضع درمان، خودداری کنید؛ این شامل ماساژ دادن و مالیدن لوسیون و روغن نیز می‌گردد.
  • ۳ الی ۴ ساعت، سر خود را راست نگه دارید و دراز نکشید. همچنین، شما نباید که سر خود را به پایین خم کنید؛ زیرا این کار ممکن است که عوارضی ایجاد نماید.
  • تا ۲۴ ساعت، از فعالیت‌های فیزیکی خودداری نمائید. حداقل یک روز کامل استراحت کنید و فعالیت‌های سنگین، انجام ندهید تا اینکه پزشک به شما اجازه دهد.
  • به مدت چند روز بعد از درمان، از کشیدن سیگار خودداری نمائید، زیرا این کار ممکن است که درد و ناراحتی ایجاد کند.
  • تا چند روز از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید؛ تا زمانی که پزشک بگوید که خطری ندارد.

ماندگاری و هزینه بوتاکس چشم گربه ای چقدر است؟

میزان ماندگاری اثر این روش نیز مانند سایز تزریقات بوتاکس گونه ، بوتاکس پیشانی و .. است . این بدین معناست که روشی دائمی نیست و نیاز به ترمیم مجدد دارد. عموما مدت ماندگاری این تزریق بین ۳ تا ۶ ماه است و پس از آن می بایست اقدام به تزریق دوباره نمود. هزینه این تزریق نیز مانند سایر تزریقات بوتاکس به دستمزد متخصص ، محل کلینیک ، برند بوتاکس ، میزان ماده و … بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه های بوتاکس می توانید با شماره ۴۴۵۰۰۸۱۱ کلینیک مهراز تماس بگیرید.

چه کسانی کاندیدای بوتاکس چشم گربه ای هستند؟

اگر از علائم پیری در ناحیه چشم و ابرو خود ناراحت هستید، می خواهید چشمانی زیباتر مانند گربه داشته باشید ممکن است کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس چشم گربه ای باشید. این نوع درمان برای افرادی که پوست آویزان اطراف چشم و ناحیه ابرو دارند و می توانند از لیفت عضلات اطراف چشم و ابرو بهره ببرند ایده آل است. همچنین برای افرادی که به دنبال ظاهر ابروی لیفت شده یا چشم روباهی هستند، از افتادگی پلک بالایی رنج می برند و فرم چشمشان حالت خسته و ناراحت به چهره شان می دهد؛ مناسب است.

نتیجه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

نتیجه تزریق بوتاکس چشم گربه ای :

از چند روز تا دوهفته طول می‌کشد تا تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای، نتایج نهایی خود را به طور کامل نشان دهد. قبل از اینکه بتوانید درباره نتایج نهایی قضاوت کنید، باید منتظر بمانید و به همین دلیل است که پزشک یک جلسه پیگیری بعد از درمان را برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن تزریقات، برای شما ترتیب می‌دهد.

پس از نمایان شدن نتایج کامل، شما می‌توانید به مدت ۳ تا ۶ ماه از نتایج درمان خود لذت ببرید؛ تا اینکه این نتایج به تدریج از بین بروند. مراقبت بیشتر و توجه کافی به مواردی که پزشک به شما توصیه نموده است، به شما کمک می‌کند تا از حداکثر زمان دوام بوتاکس بهره مند شوید؛  با این حال، این یک درمان موقتی است.

اما اگر شما از نتایج درمان خود راضی باشید، می‌توانید در فواصل زمانی معینی که از طرف پزشک تعیین می‌گردد، تزریق دیگری را نیز انجام دهید. این کار، دوام نتایج را تضمین می‌کند و شما دچار عوارض تزریقات بیش از حد بوتاکس نیز نخواهید شد.

عوارض تزریق بوتاکس چشم گربه ای :

در تزریق بوتاکس یک سری عوارض مانند کبودی و قرمز شدن ناحیه تزریق یا دردهای خفیف طبیعی است. در کل تزریق بوتاکس اگر توسط متخصص با تجربه انجام شود عوارض بسیار کمتری دارد ولی در عین حال به دلیل حساس بودن ناحیه تزریق در صورت داشتن علایم زیر به پزشک مراجعه کنید :

  • مشکلات تنفسی
  • ابروها یا پلک های افتاده که ظاهر صورت به مشکلمی اندازند
  • مشکلات خوردن و بلع
  • گفتار تغییر می کند

دوره نقاهت پس از تزریق بوتاکس چشم گربه ای چقدر است؟

در ۲۴ ساعت اول پس از درمان ، انتظار تحریک شدگی خفیف پلک ها با تورم جزئی ناحیه درمان را داشته باشید. احتمال بروز کبودی بسیار کم است و اکثریت بیماران نیازی به استراحت کردن و مرخصی ندارند و می توانند بلافاصله فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند.

قیمت بوتاکس چشم گربه ای چقدر است؟

هزینه بوتاکس چشم گربه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل باید به نوع و برند بوتاکس تزریقی، حجم و میزان استفاده از آن، مهارت پزشک متخصص، تعرفه های مربوط به کلینیک و… اشاره داشته باشیم.

سؤالات متداول لیفت چشم گربه ای با بوتاکس

لیفت بوتاکس چشم گربه ای چقدر دوام دارد؟

لیفت بوتاکس چشم گربه ای تا زمانی که نوروتوکسین از بین برود ادامه دارد که معمولاً 3 تا 4 ماه طول می کشد. توجه داشته باشید که بین 7 تا 10 روز بعد از اثرگذاری محصول طول می کشد تا نتایج اولیه شما ظاهر شود.

افتادگی ابرو بعد از بوتاکس چشم گربه ای چقدر شایع است؟

حدود 2 درصد از افرادی که تزریق بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای انجام می دهند ممکن است پتوز یا افتادگی ابرو را تجربه کنند، به خصوص زمانی که یک فرد آموزش ندیده این تزریق را انجام دهد و این در حالی است که هنگامی که یک پزشک ماهر و با تجربه این روش را انجام می دهد، این احتمال به 1٪ کاهش می یابد.

آیا لیفت چشم گربه ای با بوتاکس باعث ایجاد چین و چروک می شود؟

بوتاکس چشم گربه ای شبیه به تزریق نورومدولاتور استاندارد است. شما یک تزریق در ناحیه درمانی خاص دریافت خواهید کرد که عضلات زیر پوست شما را منجمد می کند و اثر این انجماد به ابرو های شما اجازه می دهد تا بالا بیایند و چین و چروک ها صاف شوند و ظاهری آرام تر را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین این نوع تزریق باعث چین و چروک نمی شود.

آیا تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای دردناک است؟

آیا تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای دردناک است؟

خیر. ناحیه تحت درمان بی‌حس می‌شود و شما در طول درمان، دردی را احساس نمی‌کنید. ممکن است که پس از درمان، درد مختصری در ناحیه تزریق، احساس کنید.

آیا نتایج بوتاکس چشم گربه‌ای دائمی است؟

خیر. بوتاکس یک ماهیت موقتی دارد و اثرات آن به مرور زمان از بین می‌رود. شما باید درمان را هر چند ماه یک بار تکرار کنید تا تاثیرات دلخواه آن از بین نرود.

آیا تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای موثر است؟

با اینکه تاثیرات آن دائمی نیست، اما واقعا در زمانی که تاثیر می‌گذارد زیبایی شما را ارتقا می‌بخشد. در واقع، شما می‌توانید ظاهر زیبای چشم گربه‌ای را با تزریق بوتاکس به دست آورید.

آیا تزریق بوتاکس می‌تواند همراه  با درمان‌های دیگر انجام شود؟

بله، می‌توان تزریق بوتاکس را با درمان‌های دیگر، از جمله فیلر‌ها و حتی جراحی‌های زیبایی، برای حصول بهترین نتایج ممکن، ترکیب کرد. پزشک، مزایا و خطرات این درمان‌های ترکیبی را با شما در میان خواهد گذاشت.

آیا بوتاکس چشم گربه ای باعث لیفت ابروها می شود؟

لیفت چشم گربه ای با بوتاکس ، برای لیفت ابروها ، بوتاکس به انتهای بیرونی ابروها تزریق می شود. لیفت شدن ابرو ، موجب بالاتر رفتن پلک بالایی شده و موجب ایجاد ظاهری جذاب تر می شود. تزریق بوتاکس یک راه حل کوتاه مدت برای درمان افتادگی پلک است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما