تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

قیمت لیزر فول بادی

قیمت لیزر فول بادی بانوان و آقایان 1402 تهران+ هزینه لیزر کل بدن 1402


تاریخ انتشار : 26 فروردین 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲ بهمن ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (17 امتیاز)

قیمت لیزر فول بادی به عنوان یک متد جهت ازبین‌بردن موهای زائد محسوب می شود که طرفداران زیادی  دارد. لیزر فول بادی در برگیرنده ی قفسه سینه یا شکم و کل کمر بوده که بسیار کارآمد و مؤثر عمل می کند.

از موارد موثر در نتیجه ی  لیزر این‎ است که تمام بدن به یک اندازه خوب عمل می ‌کند و نتایج آن درازمدت خواهد بود. ازبین‌بردن طولانی‌مدت موهای زائد کل بدن بنابراین دلیل مهمی برای  تمایل بسیاری ارفاد برای لیزر فول بادی می باشد .

در حقیقت لیزر فول بادی در چندین مرحله بین 8 تا 10 جلسه‌ای و براساس تشخیص پزشک مربوطه صورت می گیرد که در این خصوص نیز تعداد جلسات لیزر و تجربه تکنسین لیزر موهای زائد در قیمت لیزر فول بادی  موثر است. برای اطلاع از قیمت لیزر فول بادی در کلینیک مهراز به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شما می توانید برای انجام لیزر در غرب با کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید و وقت خود را رزرو کنید.

لیزر فول بادی در تهران 1402 ؛ کلینیک مهراز

یکی از مقرون به صرفه ترین پیشنهادات برای از بین بردن موی زائد ، لیزر فول بادی است. هزینه لیزر فول بادی به این دلیل مقرون به صرفه است که کلینیک ها تخفیفات خوبی را ارائه می کنند. این تخفیفات گاه به قدری خوب و چشم گیر بوده که شما با توجه به اینکه همه بدنتان نیاز به لیزر ندارد ترجیح می دهید این کار را انجام دهید.
کافی است که به لیست قیمت لیزر قسمت های مختلف بدن نگاهی بی اندازید تا لیزر فول بادی را انتخاب نمایید.

پنل اقتصادی

۸۰۰ هزار تومان

این پنل از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و با هزینه کمتر خدمات بیشتر را دریافت می کنید

تمام بدن

۱۲۰۰ – ۹۵۰ هزارتومان

این پنل مختص لیزر موهای زائد تمام بدن می باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خدمات از شرایط مطلوبی برخوردار است

پنل کاربردی

۸۸۰ – ۷۵۰ هزار تومان

این پنل بسیار کاربردی می باشد و خدمات این پنل برای نقاط کاربردی بدن است



لیزر فول بادی به این معنی است که تمام بدن شما تحت لیزر قرار می گیرد. در کلینیک ها تفاوتی ندارد که کدام قسمت از بدن شما مو دارد و یا اینکه از مو تهی است. برای لیزر فول بادی به طور کلی یک هزینه در نظر گرفته می شود. ممکن است با انتخاب این پکیج دست ها و پاهای بسیار پر مویی داشته باشید و اما شکم و پشت شما مو نداشته باشد، که همچنان در قیمت نهایی باز تاثیر ندارد. بعضی از خانم ها تمام بدن آن ها از مو تشکیل شده از این رو این لیزر فول بادی برای آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کارشناسان این حوزه در روزهای ابتدایی که این روش به عنوان یکی از روش های برطرف کردن موهای زائد مطرح شد، توصیه کردند که استفاده این روش برای کسانی که دارای پوست تیره می باشند یا رنگ موهای آن ها روشن است (مانند موهای سفید، بلوند و خاکستری) توجه و حساسیت بیشتری شود تا رضایت مشتری جلب گردد. واقعیت این است که برای برخی از افراد رفع موهای زائد بوسیله لیزر روش مناسبی نیست و کارایی مناسبی نخواهد داشت.  برای لیزر در غرب کلیک کنید.
برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و رزرو وقت با ما در مهراز کلینیک با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

چرا هزینه لیزر فول بادی مقرون به صرفه است؟

هزینه لیزر فول بادی به صورت کلی تعیین می شود. توصیه می شود قبل از هر چیز ابتدا قیمت لیزر قسمت هایی از بدن که باید لیزر شوند را با هم جمع کنید. سپس هزینه را با هزینه لیزر فول بادی مقایسه کنید.هر گزینه که برای شما مقرون به صرفه است را انتخاب نمایید.
اما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت انتخاب هزینه لیزر فول بادی می توانید قسمت هایی از بدن را حذف نموده و تنها قسمت های لازم را لیزر کنید.

لیزر فول بادی چیست

تعداد جلسات لیزر موهای زائد فول بادی

ممکن است بعضی افراد بر این باور باشند که بخشی از بدن انسان به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشند.حق با شما است قسمت از بدن که موهای نازک و زیر پوستی دارند و بیکینی از جلمه قسمت هایی هستند که شاید بیشتر از 8 جلسه لیزر نیاز داشته باشند.با گذشت 8 جلسه لیزر موهای زائد فول بادی می توانید چند جلسه تنها هزینه لیزر موهای زائد بیکینی و دیگر قسمت ها به صورت جداگانه پرداخت کنید. به این صورت هزینه شما کاهش خواهد داشت.

چرا لیزر فول بادی کلینیک مهراز :

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نیاز به حذف دائمی موهای زائد در تمام بدن خود هستید لیزر فول بادی انتخاب مناسبی می باشد. زیرا علاوه بر نتایج بهتر و کارآمدتر هزینه کمتری نسبت به انجام لیزر جداگانه در هر نقطه از بدن دارد. با انتخاب لیزر فول بادی شما یک بسته کامل از خدمات را دریافت می کنید که تمام نواحی مزاحم موهای زائد را پوشش می دهد.

علاوه بر هزینه شما در زمان خود نیز صرفه جویی می کنید . به جای اینکه تعدادی جلسه مختلف برای هر ناحیه از بدن خود تنظیم کنید یک بار انجام این فرآیند کافی است. بنابراین اگر به دنبال حذف موهای زائد و بهره وری اقتصادی هستید پیشنهاد ما به شما لیزر فول بادی می باشد.

شرایط لازم برای لیزر فول بادی

شرایط لیزر فول بادی ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. اما چند اصل مهم وجود دارد :

۱. نوع پوست و رنگ مو بسیار مهم است. دستگاه های لیزر برای افراد دارای موهای تیره تر بهتر عمل می کنند.

۲. لیزر فول بادی به دقت باید توسط اپراتورهای لیزر انجام شود. افرادی که دارای سابقه حساسیت پوستی خاص یا مشکلات پزشکی هستند باید قبل از جلسات لیزر با یک پزشک مشورت کنند.

۳. برای نتیجه بهتر ، بهتر است لیزر فول بادی روی پوستی بدون بیماری های پوستی فعال انجام شود و خود شخص باید پوست سالمی داشته باشد.

قبل از لیزر فول بادی چه باید کرد

قبل از لیزر موهای زائد فول بادی چه باید کرد؟

قبل از انجام لیزر موهای زائد به صورت فول بادی باید بدانید که قبل از مراجعه چه فعالیت هایی می بایست انجام گیرد. شیو تمام قسمت های مورد نظر یک روز قبل ،
باید 2 ماه از آخرین اپیلاسون گذشته باشد. در صورتی که  حمام افتاب گرفته اید با برنزه کرده و سولاریوم رفته اید می بایست صبر کنید تا پوست به حالت عادی باز گردد. در صورتی که زخم فعال روی پوست دارید تا بهبودی کامل آن صبر کنید.
فاصله بین جلسات را رعایت کنید. در صورت وجود جوش و این چنین مشکلات قبل از لیزر به آن رسیدگی نمایید. اگر در قسمت هایی که نباید موهای زائد دارید بهتر است با مشورت پزشک آزمایشات هورمونی بدهید.
به این شکل قبل از لیزر از رشد موهای زائد خیال خود را راحت نمایید. بدانید که باید جلسات لیزر باید کامل شود تا از از بین رفتن دائمی موهای زائد آسوده شوید. در صورت داشتن بیماری خاص و یا استفاده از داروی خاص آن را با پزشک در میان بگذارید.

بعد از لیزر موهای زائد چه اقدامات و نکاتی را باید رعایت کنید؟

  • گرفتن حمام داغ و رفتن به سونا ممنوع می باشد.
  • از ورزش های پر فعالیت ۲ تا ۳ روز بعد از لیزر بپرهیزید.
  • از زدن کرم های برنزه کننده به پوست بپرهیزید.
  • وکس و اپیلاسیون روی پوست ممنوع

دلیل اختلاف هزینه لیزر فول بادی در مراکز مختلف چیست؟

قیمت لیزر فول بادی وابسته به عوامل مختلفی است. اما در کل هزینه لیزر کل بدن در کلینیک ها و مراکز درمانی مختلف تفاوت عددی زیادی دارد.

مراکز خیلی ارزان خدمات ضعیف تری دارند :

اگر که هزینه لیزر در کلینیکی بیش از حد پایین باشد به این معناست که یا مشکلی در خدمات آنها وجود دارد و یا دارد به خود ضرر می زند. معمولا مراکزی که قیمت پایینی دارند یا از دستگاه های فرسوده استفاده می کنند یا از اپراتورهای نابلد .

هزینه بالا تضمین خدمات و تاثیر بهتر نیست:

بعضی از مراکز لیزر درمانی از مراجعین هزینه های بسیار گزاف و نجومی دریافت می کنند و با تکنیک های تبلیغاتی قیمت های خود را بالا می برند. برای مثال دستگاهی را به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن معرفی می کنند و ادعا دارند در دو الی ۳ جلسه می توانند روند درمان را به اتمام برسانند.

مزیت قیمت لیزر فول بادی

مزیت قیمت لیزر فول بادی

شک نکنید که لیزر از سایر روش‌ها ارزان‌ تر می باشد. شاید در ابتدا هزینه لیزر موهای زائد بالا به نظر برسد؛ ولی گاها  با نگاهی بلند مدت به داستان حذف موهای زائد ، متوجه خواهید شد  که هزینه‌ها چندان هم بالا نیست. لیزر تنها روشی است که به شکل ایمن و بدون درد منجر به حذف دائمی موهای زائد می‌ گردد. ۴ تا ۸ جلسه‌ی درمانی که ماهی یکبار برگزار می‌ شوند، می ‌تواند به شکل موثر تا ۹۰ درصد از موهای زائد شما را از بین ببرد.

وجود  دردسرهای زیادی که در  سایر روش‌های حذف موهای زائد وجود دارد و در بلند مدت هزینه‌ی بیشتری هم دارند ، می تواند مزیت لیزر فول بادی دانست . مثلاً در صورتی که  بخواهید همیشه بدنتان را وکس کنید، در طولانی مدت باید هزینه‌های زیادی بپردازید.

آیا هزینه لیزر موهای زائد بر اساس منطقه بدن متفاوت می باشد؟

بله ، هزینه لیزر موهای زائد براساس منطقه بدن که قرار است مورد درمان قرار گیرد متفاوت می باشد مناطقی مانند صورت ، بیکینی ، زیربغل ، دست ها و پاها معمولا به عنوان مناطق محبوب برای لیزر شناخته می شوند و هزینه بالاتری نسبت به مناطق دیگر دارند.

آیا هزینه لیزر موهای زائد در خانه متفاوت می باشد؟

با وجود اینکه هزینه لیزر موهای زائد خانگی کمتر می باشد اما کیفیت مورد نظر را دریافت نخواهید کرد و این روش روشی مناسب برای از بین بردن موهای زائد نیست.

آسان بودن و تاثیر بالای لیزر، سبب شده که یکی از بهترین و بی‌ دردسرترین روش‌های حذف موهای زائد محسوب شود. شما می توانید برای اطلاع بیشتر در ارتباط با لیزر کل بدن با ما در کلینیک مهراز در تماس باشید.

بهترین کلینیک لیزر فول بادی در غرب تهران :

انتخاب بهترین کلینیک لیزر برای انجام خدمات پوستی و لیزر موهای زائد امری بسیار مهم و حیاتی می باشد. که باید برای انتخاب آن چندین نکته مهم را در نظر بگیرید :

  1. مجوز : از مهم ترین مواردی که باید برای انتخاب کلینیک در نظر بگیرید وجود مجوز می باشد.
  2. تجربه و تخصص پزشکان : مهم ترین عنصر در لیزر فول بادی تجربه و تخصص پزشکان است . مطمئن شوید که پزشکان کلینیک دارای تجربه کافی در زمینه لیزر فول بادی و موارد مشابه هستند.
  3. دستگاه های پیشرفته : کلینیک باید از دستگاه های لیزر پیشرفته و با کیفیت استفاده کند. از این دستگاه ها باید با دقت استفاده شود.
  4. محل و دسترسی : مکان کلینیک نیز می تواند موثر باشد. انتخاب کلینیکی که در محل دسترسی پذیر و آسان قرار دارد به شما امکان حضور در جلسات راحت تری را می دهد.

ما در کلینیک مهراز در منطقه تهرانسر برای شما محیطی امن و آرام با بهترین خدمات و دستگاه های لیزر که دستگاه لیزر الکس کندلا می باشد را فراهم کرده ایم همچنین پزشکان و اپراتورهای تیم مهراز از مجرب ترین پزشکان می باشند. می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ و یا ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲ تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما