تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر بیکینی

قیمت لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت ۱۴۰۲ +‌ تعداد جلسات +‌لیست قیمت لیزر واژن


تاریخ انتشار : 21 فروردین 1402          تاریخ بروزرسانی : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (5 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

قیمت لیزر بیکینی 1402 چقدر است؟

یکی از راه های مطمئن که امروزه محبوبیت بالایی کسب کرده است ،لیزر موهای زائد می باشد. این روش راهی مطمئن، موثر و مقرون به صرفه برای حذف دائمی موهای زائد بدن خواهد بود.  قیمت لیزر موهای زائد از جمله مواردی است که همواره برای متقاضیان اهمیت دارد.  ناحیه بیکینی یا همان ناحیه تناسلی بانوان مهمترین نواحی که متقاضیان زیادی جهت انجام لیزر آن اقدام می نمایند. به علت حساسیت بالایی که این ناحیه دارد قیمت لیزر بیکینی و تعداد جلسات ان به نسبت سایر نواحی بدن بیشتر است.

دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های لیزر در عصر جدید روز به روز موثرتر و پیشرفته ‌تر از همیشه عمل می کنند. هر اندازه که یک کلینیک از تجهیزات و دستگاه‌های نوین ‌تر و پیشرفته ‌تری برخوردار باشد، هزینه‌ ی ابزار و محصولات مصرفی آن نیز افزایش می یابد و در نهایت تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد نیز افزایش یافته و در مقابل نیز هزینه لیزر بدن گران ‌تر می گردد.

قیمت لیزر بیکینی در واقع همان لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی است. ناحیه شرمگاهی زنان همانطور که گفتیم از موهای زائد پوشانده شده بهتر است که برای بهداشت و سلامت زنان، موهای این بخش از بین بروند. انتخاب راه از بین بردن موهای زائد بدن به انتخاب خود فرد است.در این میان دستگاه لیزر از دو تکنولوژی برخوردار بوده که با اختلاف زیادی نسبت به سایر آن ها برتر می باشد. بنابراین با هر رنگ پوستی می توانید بهترین و موثرترین خدمات لیزر را دریافت نمایید.

برای انجام خدمات لیزر با دستگاه الکس کندلا آمریکا با اثربخشی ۹۰٪ در جلسه اول می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ کلینیک مهراز تماس بگیرید و وقت خود را رزرو کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی :

لیزر موهای زائد بیکینی به سرعت می تواند نظر شما خانم ها را در مورد تمیز نگه داشتن خطوط بیکینی از موی زائد به نسبت راه حل های قدیمی مانند وکس یا اصلاح کردن تغییر دهد. این راه حلی دائمی و بدون دردسر می باشد تا برای همیشه از مشکل موی زائد بیکینی خلاص شوید.

لیزر موهای زائد بیکینی با هدف قرار دادن رنگدانه یا رنگ موها به کار می رود. پس از جذب لیزر ، فولیکول مو از بین می رود و دیگر رشد نمی کند. این امر به طور کامل موهای زائد اطراف خط بیکینی شما را از بین می برد. همچنین لیزر مو باعث صاف و یکدست شدن پوست آن ناحیه نیز می شود.

قیمت لیزر بیکینی بستگی به دستگاه استفاده شده در هر کلینیک دارد اما می توان رنج قیمتی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ تومان را برای آن در نظر گرفت . باز هم به دلیل نوسانات قیمت لطفا با مجموعه کلینیک مهراز در تماس باشید.

آیا لیزر روی جوش خطر دارد

دلیل رشد مجدد مو بعد از لیزر :

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی محبوب می باشد که از انرژی نور متمرکز برای هدف قرار دادن و از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کند و در نتیجه باعث کاهش طولانی مدت مو می شوند. با این حال در برخی موارد بیماران ممکن است پس از لیزر درمانی اولیه متوجه رشد مجدد مو شوند.

دلایل متعددی وجود دارد که یکی از آنها این است که در زمان لیزر تمام فولیکول های مو در ناحیه تحت درمان هدف قرار نگرفته اند. این مورد زمانی اتفاق می افتد که موها خیلی ریز یا رنگشان خیلی روشن باشد زیرا لیزر روی موهای نیزه و درشت موثر تر است.

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده ؟ در برخی موارد تغییرات هورمونی یا دارو نیز می توانند باعث رشد مجدد مو پس از لیزر شوند. هورمون هایی مانند تستوسترون می توانند مو را تحریک کنند در حالی که برخی داروها می توانند با اثر بخشی لیزر تداخل داشته باشند. همچنین ژنتیک نیز می تواند در رشد مجدد مو پس از لیزر نقش داشته باشد.

ناحیه بیکینی و خط بیکینی چیست؟

خط بیکینی کمی بالاتر از خط لباس زیر قرار دارد ، هدف از لیزر این ناحیه این است که دیگر در لباس شنا مویی دیده نمی شود. برای اطمینان از این موضوع ما چند اینچ فراتر از خط بیکینی را لیزر می کنیم تا منطقه بیشتری را پوشش دهد. ناحیه بیکینی به ناحیه ای اطلاق می شود که توسط لباس زیر پوشیده می شود.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

  • حداقل اثرات جانبی
  • هزینه مقرون بصرفه
  • بدون موی فرو رفته
  • دقت بالا
  • سرعت بالا
  • تاثیر گذاری فوق العاده
  • بدون درد و سوزش یا حساسیت

هزینه لیزر بیکینی

۱- حداقل اثرات جانبی :

به طور معمول تنها بعضی از افراد تجربه عوارض جانبی جزئی لیزر مو را داشته که البته تنها با گذشت چند روز از بین می رود.

۲- هزینه لیزر موهای زائد ارزان :

وقتی در نهایت تصمیم خود را برای انجام لیزر موهای زائد آغاز می کنید، دیگر به مجبور به پرداخت هزینه های  منظم و گران با کرم های موبر، تیغ یا سایر روش های از بین بردن مو نخواهید بود.

۳- بدون موی فرو رفته :

بر خلاف اپیلاسیون، نخ کشیدن و اپیلاسیون، در این روش درمانی متوجه درد و حالات ناخوشایند نخواهید شد. ضمن اینکه  مجبور به تحمل سوختگی یا تحریک ناشی از تیغ نخواهید شد. لیزر موهای زائد حتی می تواند موهای روییده شده را نیز بهبود بخشد.

۴- منتظر رشد مو نیست :

در درمان لیزر موهای زائد به موهای سطحی احتیاجی نخواهید داشت . در این خصوص لازم است تا موهای خود را قبل از جلسه خود بتراشید تا از سوزاندن موهای سطح جلوگیری کند. در این روش برخلاف روش های دیگر لازم است قبل از انجام آن بدون فاز باقی بمانید.

۵- دقت بسیار بالا :

لیزر مو به طور خاص موهای سمت راست در فولیکول را هدف قرار می دهد. این یک مزیت خاص در مورد حذف شدید مو با نور پالس (IPL) است زیرا استفاده از لیزر آن را برای درمان افراد با رنگ پوست تیره مناسب تر می کند.

۶- سرعت لیزر و اثر بخشی :

قیمت لیزر بیکینی ، درصد بالایی از بیماران در طی ۳ و ۷ جلسه به ریزش دائمی مو دست پیدا می کنند لذا لیزر موهای زائد بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. برای انجام لیزر در غرب با کلینیک مهراز تماس بگیرید.

آیا نتیجه لیزر بیکینی دائمی می باشد؟

لیزر موهای زائد کاهش رشد دائمی مو است و نه حذف دائمی موهای زائد. لیزر فولیکولهای موی فعلی شما را هدف قرار داده و از بین می برد اما به دلیل تغییرات هورمونی یا تغییر وزن می تواند فولیکولهای جدید ایجاد شود. بیشتر مراجعه کنندگان بهتر است سالانه یکبار برای حفظ یکدستی و شارژ به متخصص مراجعه کنند و برای دائمی بودن درمان این مورد بسیار مهم می باشد.

شارژ هر ساله برای گرفتن بهترین نتیجه درمان است. با تکرار این عمل هر یکسال یا یکسال و نیم شما برای همیشه پوست یکدست ، صاف و بدون مو خواهید داشت.

خطرات لیزر بیکینی

چه عواملی بر هزینه لیزر بیکینی موثرند؟

قیمت لیزر بیکینی ، همانطور که گفته شد در گذشته روش محاسبه هزینه لیزر با توجه به تعداد شات‌های دستگاه صورت می گرفت. امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه‌ی تحت درمان و جنسیت محاسبه می گردد. مثلاً هزینه لیزر موهای زیر بغل خانم‌ها با هزینه لیزر موهای زیر بغل آقایان تفاوت قیمت دارد.

سه عامل کلی  در هزینه لیزر موثر خواهد بود. دستگاه لیزر، مهارت و تجربه ‌ی کادر درمانی و همچنین ناحیه‌ ی تحت درمان این سه مورد مهم و تاثیر گذار در هزینه لیزر است . دو مورد اول منجر به  تعیین قیمت پایه ‌ای برای لیزر هر ناحیه  می شود.

چه کسانی نمی توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

قبل از انجام لیزر لازم است تا  با اپراتور یک جلسه مشاوره انجام نمایید  تا از سلامت جسمی بدن اطمینان حاصل کنید. در این جلسه در صورتی که از مشکل پوستی یا هر نوع عارضه دیگری رنج می برید  با اپراتور آن را در میان بگذارید. اغلب به چند دلیل ممکن است اپراتور شما را از انجام لیزر بدن منع کند، ازجمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت بارداری یا اقدام برای باردار شدن
  • در صورت شیردهی به نوزاد
  • در صورت استفاده از داروهای هورمونی
  • افرادی که داروهای خاص استفاده می‌کنند
  • افرادی که در اثر استفاده از لیزر موهای زائد، پوستشان سوخته و تیره رنگ شده است.
  • در صورت استفاده از روش هورمون درمانی برای درمان تیروئید و ناباروری بدن

خطرات لیزر بیکینی :

لیزر بیکینی  نیز مانند استفاده از هر روش درمانی اغلب  عوارضی نیز خواهد داشت که این موضوع در  اغلب روش های درمان نیز صدق می کند. ولی موردی که در این خصوص اهمیت دارد این بوده که در صورتی که اصولی و به صورت صحصح انجام شود  خطراتی به همراه نخواهد داشت. لیزر بیکینی نیز یکی از روش­ هایی است که در صورت استفاده ناصحیح از آن باید منتظر مشاهده خطرات بود.

استفاده از تیغ می ‌تواند منجر به  ایجاد بریدگی، افزایش عفونت‌های پوستی ،حساسیت ، قرمزی، زخم،  بروز تبخال و  زگیل تناسلی شود. تیغ ضمن اینکه عوارض زیادی دارد  موجب به ایجاد جوش و موی زیر پوستی نیز خواهد شد. اما لیزر چنین مشکلاتی را به همراه ندارد. این مسئله نشان می­دهد که استفاده از لیزر چندان هم روش پرخطری نخواهد بود.

به دلیل اینکه لیزر روی فولیکول­ های پوست تاثیر دارد و آن­ها را با تغییراتی همراه می کتد ، استفاده از لیزر بیکینی در برخی افراد منجر به عوارضی مانند قرمزی پوست می نماید. گاها در مواردی نیز باعث سوختگی نیز خواهد شد که البته بیشتر به ظریف بودن پوست یا ماهر نبود پزشک بستگی دارد.

افرادی که از لیزر بیکینی استفاده می­ کنند اغلب نگران  استفاده از لیزر موهای زائد به خاطر نفوذ به اندام های داخلی و ساختار سلولی بدن بتواند منجر به ایجاد ناباروری شود. البته تحقیقات مختلف حاکی از آن بوده که پرتوهایی که در جریان این روش زیبایی انتشار می یابند، به هیچ یک از اعضای داخلی بدن نمی توانند نفوذ کنند و در نهایت به آن آسیب وارد کند.

راه های جلوگیری از جوش زدن بعد از لیزر

عوارض لیزر بیکینی :

لازم به ذکر است که این روش نیز مانند هر روش دیگری عوارض کوتاه مدت به همراه خواهد داشت. البته اگر درمان به روش درست و اصولی و توسط تکنسین مجرب انجام شود خطر و عارضه ی آن به حداقل خواهد رسید. لیزر بیکینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما بعد از اولین جلسه ی لیزر به خصوص در مناطق حساس مثل ناحیه ی بیکینی شاهد تغییرات زیر هستید:

  • قرمزی و التهاب پوست
  • خارش
  • التهاب و تورم فولیکول مو
  • سوختگی ملایم

این عوارض کاملا طبیعی هستند و معمولا تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از انجام از بین می روند. رفته رفته طی دوره ی درمانی موهای شما نازک تر و ظریف تر می شوند و این علائم نیز بعد از هر جلسه کم رنگ تر می شود.

کارهایی که قبل از لیزر موهای زائد بیکینی باید انجام دهید؟

۱. اصلاح :

برای اطمینان از گرفتن بهترین نتیجه لیزر موهای بیکینی مهم است که ۱۲ تا ۲۴ ساعت قبل از لیزر واژن این ناحیه را با ژیلت اصلاح کنید.

۲. دوش گرفتن :

مهم است که قبل از معالجه خود دوش بگیرید تا متخصص لیزر شما بتواند به راحتی لیزر موهای زائد را انجام دهد. دوش گرفتن برای بهداشت شما و کلینیک مهم است.

۳. از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید:

این توصیه بیشتر برای قسمت هایی از بدن است که معمولا در معرض آفتاب قرار میگیرند. در هر صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا برنزه کردن قبل از لیزر موهای زائد می تواند سبب عدم تاثیر لیزر و آسیب پوست شود.

۴. لباس راحت بپوشید :

برای جلوگیری از هرگونه فشار قبل از درمان ، از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید و لباس راحت و مناسب استفاده نمایید. زیرا پوشیدن لباس تنگ در واقع می تواند ناحیه را قبل از درمان تحریک کند و باعث ناراحتی بعد از لیزر شود.

لیزر بیکینی و قیمت آن

چه عواملی می تواند بر لیزر موهای زائد بیکینی تاثیر بگذارد؟

قیمت لیزر بیکینی ، ناحیه بیکینی بخش هورمونی بدن می باشد . از آنجایی که رشد مو بیشتر توسط هورمون ها تحریک می شود ممکن است به جلسات بیشتری نسبت به ناحیه غیر هورمونی نیاز داشته باشید.

نوع و ضخامت آن نیز ممکن است در درمان لیزر اختلال ایجاد کند و مدت آن را طولانی تر کند. ژنتیک و همچنین دارویی که در حال حاضر مصرف میکنید نیز باید در نظر گرفته شود.

اگر چه لیزر بر روی تمام رنگ های پوست و رنگ مو کار می کند اما هنوز هم هدف قرار دادن موهای تیره و موهای روشن در پوست های روشن کمی دشوارتر است و ممکن است این افراد به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند.

عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی :

قیمت لیزر بیکینی ، حتما شایعات زیادی به گوش شما در مورد عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی رسیده است که این شایعات توسط افراد غیر متخصص ساخته شده اند اما باید بگوییم که هیچ کدام از آنها پایه و اساس علمی ندارد و اشعه لیزر به قدری قوی نیست که بتواند روی اندام های بدن شما تاثیر بگذارد و باعث نازایی ، سرطان و … شود.

تعداد جلسات لازم برای انجام لیزر بیکینی؟

به طور کلی حدودا ۸ جلسه ، ۸۰٪ رشد مو کاهش خواهد داشت. تعداد جلسات لیزر موهای زائد بستگی به ناحیه ای که می خواهید لیزر کنید دارد. مثلا ، لیزر موهای زائد پا معمولاً به ۸ جلسه نیاز دارد در حالی که لیزر موهای زائد صورت به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد ولی نتیجه  از جلسه اول ظاهر شده و به مرور کامل می شود.

بیکینی  یکی از آسان ترین و سریعترین مناطق برای لیزر موهای زائد است که در بیشتر افراد بین ۶ تا ۸ جلسه انجام می شود. هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد. فاصله جلسات نیز یک ماهه می باشد.

قیمت لیزر بیکینی ۱۴۰۲ :

خدمات لیزر موهای زائد در هر کلینیک متفاوت می باشد شما به طور معمول بین ۵ تا ۸ جلسه به درمان نیاز دارید که هر کدام بسته به رنگ و نوع پوست قطر موها و عوامل هورمونی با فاصله زمانی ۶ تا ۸ هفته از یکدیگر انجام می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد واژن با اپراتورهای ما با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ تماس بگیرید.

نکات و توصیه های قبل از لیزر موهای زائد

سوالات متداول لیزر بیکینی :

لیزر بیکینی چقدر طول می کشد؟

نواحی بیکینی یک از آسان ترین و سریع ترین مناطق انجام لیزر است که در کمتر از یک ساعت انجام می شود.

چند جلسه برای لیزر موهای زائد بیکینی با دستگاه الکساندرایت لازم است؟

به صورت عمومی ۶ تا ۸ جلسه اما برخی از افراد فورا نتایج را تجربه می کنند در حالی که برخی دیگر به جلسات اضافی برای متوقف کردن کامل رشد مو در ناحیه بیکینی نیاز دارند.

سخن پایانی :

وقتی تراکم مو در ناحیه ی بیکینی بالا باشد نظافت و عفونت ناشی از عوامل باکتریایی می تواند مشکل ساز باشد. همین موضوع باعث شده تا همواره افراد بیشتری به این روش درمانی روی بیاورند.به دلیل وجود قیمت های رقابتی انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد  بسیار سخت خواهد بود بنابراین لازم است تا کلینیک های زیبایی و لیزر مو را بشناسید تا قیمت لیزر کل بدن ، بیکینی ، لیزر موهای زائد زیر بغل ، لیزر موی صورت ، بازوها و لیزر موهای زائد را به دست آورید . هر کلینیکی با توجه به نوع خدمات و یا دستگاهی که برای مشتریان خود استفاده می کند ، هزینه لیزر موهای زائد را تعیین می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما