تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

معرفی ژل نورامیس

معرفی ژل نورامیس + انواع ژل نورامیس قیمت هرسی سی ژل نورامیس و مزایای آن


تاریخ انتشار : 9 اسفند 1401          تاریخ بروزرسانی : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (6 امتیاز)

ژل نورامیس ، تزریق ژل در قسمت‌های مختلف بدن همچون لب‌ها، گونه‌ها، بینی، شقیقه و دست‌ها به عنوان شایع ترین راه های  جوان‌سازی پوست و غلبه بر چین و چروک یا افتادگی آن محسوب می شود.

در صورتی که به دنبال یک راهکار ایمن، فوری، بدون درد، ماندگار و مقرون‌به‌صرفه جهت از بین بردن افتادگی، خطوط و چین‌ و چروک‌های متوسط تا عمیق پوست صورت و گردن خود می باشید یا علاقمند به این هستید که کمی به گونه‌ ها و لب‌ های خود حجم ببخشید، پیشنهاد ما به شما تزریق ژل نورامیس (Neuramis)  بوده که می بایست زیر نظر  پزشک متخصص تزریق شود.

ژل نورامیس یک فیلر یا پرکننده دوفازی بر پایه هیالورونیک اسید می باشد که به وسیله  شرکت معتبر مدیتوکس کره جنوبی تولید و عرضه می گردد.

این شرکت با تکیه بر تولید نوعی سم بوتولینوم نوع A به نام سم نورانوکس محبوبیت زیادی را کسب کرده است. زیرای برای  ساخت محصولات خود از تکنولوژی شِیپ (SHAPE) بهره برداری نموده و به این خاطر  خلوص ترکیبات و نوع پیوندهای متقاطع استفاده شده در آن متفاوت و خاص می باشد.

لازم به ذکر بوده که  این ژل جهت برطرف کردن خطوط ریز در قسمت‌های مختلف صورت کاربردی می باشد. این فیلر به علت خاصیت آب ‌پذیری خود می ‌تواند به خوبی حجم از دست رفته در یک قسمت از بدن را جبران کند. به علاوه می‌تواند پوست را همواره مرطوب نگه داشته و از خشک شدن آن جلوگیری کند.

به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای افرادی با پوست‌های خشک و حساس یا کسانی است که پوستشان شل شده و حالت افتادگی پیدا کرده است. ژل نورامیس از ۶ نوع برخوردار بوده  و همگی از نظر پزشکان، به عنوان برترین برندهای فیلر پوست در جهان شناخته شده و ضمن بر قدرت اثرگذاری فوری و ماندگاری بالا، عوارض جانبی بسیار ناچیزی خواهد داشت. چندین سال است که این محصول از تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا و کره جنوبی و سازمان کیفیت داروی اروپا بهره‌ مند شده است. استفاده از نورامیس و ژل خط خنده و ژل نورامیس برای لب و .. استفاده می شود.

شما می توانید تزریق ژل لب ، گونه ، فیلر خط خنده ، خط اخم و … را در کلینیک مهراز با بهترین برندهای ژل تزریق کنید برای رزرو وقت با شماره 02144500811 تماس بگیرید.

مکانیسم عمل و کاربردهای مختلف ژل نورامیس :

هیالورونیک اسید ترکیبی بوده که به شکل طبیعی در بافت پوست پیدا می‌شود و به آبرسانی، حفظ رطوبت پوست و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک خواهد کرد. متاسفانه عواملی همچون افزایش سن و تماس مداوم با نور خورشید در کاهش این ماده تاثیر خواهند داشت.

بنابراین با شروع دهه سوم زندگی می بایست به فکر راهکارهایی همچون جراحی، تزریق بوتاکس و فیلر یا هایفوتراپی جهت جوانسازی صورت و کاهش خطوط ناخواسته مانند خطوط پرانتزی اطراف بینی و دهان روی صورت خود باشید.

بی شکبا وجود راه های فراوان ، کمترین دردسر و بهترین نتایج تزریق یک فیلر باکیفیت مثل ژل نورامیس می باشد. به طور کلی تزریق آن با وارد کردن غلظت بالایی از هیالورونیک اسید در لایه میانی پوست و بخش‌های عمیق ‌تر کمک خواهد کرد تا ساختار داخلی پوست به وضعیت سابق خود برگشت کند.

با توجه به اینکه هیالورونیک اسید قابلیت پیوند با آب را دارد، جهت حجم‌دهی و زاویه ‌سازی نواحی خاصی از صورت کاربرد دارد . به طور کلی از کاربردهای رایج ژل نورامیس می‌ توان پر کردن چین‌وچروک، خطوط ریز و عمیق مانند خطوط دور لب و بینی و خطوط اخم،  بهبود سایر عیوب پوست مانند جای زخم، حجیم کردن لب‌های نازک یا چروکیده، پر کردن گونه‌ها و کانتور کردن خط فک و سایر نواحی صورت  اشاره کرد.

مکانیسم عمل ژل نورامیس

مزایای ژل نورامیس در مقایسه با سایر انواع فیلر پوست :

نتایج جوانسازی که به وسیله  تزریق ژل نورامیس اغلب در کوتاه‌ ترین زمان (یک تا دو هفته) قابل مشاهده خواهد بود و مقدار ماندگاری آن‌ ها معمولا به ۱۲ تا ۲۴ ماه خواهد بود. چرا که  برای تهیه این نوع فیلر از اتصالات متقاطع که دوام بالا و پایدارتری در مقایسه با هیالورونیک اسید دارد، استفاده شده است. البته لازم به ذکر است بدانید که علت خون‌رسانی بیشتر در ناحیه لب، اغلب پس از گذشت ۶ تا ۹ ماه می بایست برای تزریق مجدد اقدام کنید.

مطالعات بالینی اخیر حاکی از آن بوده  که این محصول در مقایسه با ژل‌های ژوویدرم و رستیلان نتایج مطلوب و ماندگار تری دارد. زیرا سرنگ‌های کوچک و ظریف (۲۷ جی و ۳۰ جی)  در بسته ‌بندی آن جهت  تزریق استفاده شده است و در فرمولاسیون آن حداقل به میزان ۳ درصد ماده بی‌ حس‌ کننده موضعی لیدوکائین وجود دارد. این دو موضوع در کاهش درد، التهاب و خونریزی در زمان تزریق و پس از آن بسیار موثر خواهد بود.

از جهتی هیالورونیک اسید موجود در ژل نورامیس خلوص، اتصالات متقاطع و وزن مولکولی مناسبی دارد و در آن اثری از ترکیبات جانوری استفاده نشده است. چرا که به‌ واسطه تخمیر میکروبی تهیه شده است. این مسئله در کاهش عوارض جانبی ژل نورامیس و افزایش اثربخشی آن تاثیر به سزایی دارد. شایان ذکر است در صورتی که هیالورونیک اسید فرآوری نشده به زیر پوست تزریق گردد، به سرعت جذب شده و قدرت پرکنندگی نواحی آسیب‌ دیده را نخواهد داشت. وجود اتصالات متقاطع کمک می ‌کند تا این مشکل رفع گردد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل نورامیس :

  • برای کاهش ورم و کبودی بعد از تزریق ، افراد می توانند از کمپرس یخ استفاده کنند و در بیشتر مواقع این عوارض دو الی سه روزه برطرف می شود.
  • توصیه می شود برای اطمینان بیشتر در روز اول تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • پس از تزریق ژل هرگز ناحیه مورد نظر را ماساژ یا فشار ندهید.
  • تا یک روز بعد از تزریق از ورزش کردن و انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید.
  • بهتر است تا قبل از بهبودی کامل از رفتن به استخد ، جکوزی ، سونا و قرار گرفتن در معرض آب داغ و گرمای نور خورشید اجتناب کنید.

آشنایی با انواع ژل نورامیس

با انواع ژل نورامیس بیشتر آشنا شوید :

همانطور که می دانید این نوع ژل ۶ نوع دسته بندی دارد، بی شک پیش از تزریق می بایست از ویژگی ‌های هرکدام اطلاعات کاملی را کسب کنید.

نورامیس مزو (Neuramis Meso)

با توجه به اینکه  ترکیب این نوع ژل نورامیس از هیالورونیک اسید با اتصالات متقاطع اندک به همراه قند مانیتول ۹/۰ درصد استفاده شده است، بی شک نمی ‌توان آن را  یک فیلر دانست. در واقع  بیشتر خاصیت جوانسازی و ترمیم داخلی بافت پوست را داشته و یکی از بهترین گزینه ‌ها جهت مزوتراپی به شمار می رود. اغلب به میزان ۱ میلی ‌لیتر در زیر لایه درم نواحی صورت و گردن تزریق آن صورت می گیرد.

نورامیس لایت (Neuramis Light)

این نوع فیلر به علت برخورداری از ذراتی همچون هیالورونیک اسید با سایز بسیار کوچک که با اتصالات متقاطع دوفازی به هم متصل شده‌اند، جهت ترمیم و اصلاح چین ‌و چروک‌های سطحی و خفیف (به‌خصوص در اطراف چشم ‎ها و لب ‌ها) گزینه مناسبی خواهد بود. اغلب جهت جوانسازی و آبرسانی، در نواحی سطحی پوست توسط پزشک تزریق آن صورت می گیرد.

نورامیس دیپ (Neuramis Deep)

در این نوع فیلر از برند نورامیس، از هیالورونیک اسید با غلظت بالا (۲۰ میلی‌گرم بر میلی‌لیتر) و از ذراتی با سایز متوسط برخوردار بوده که کاربردی است و به این خاطر انتخاب خوبی جهت رفع خطوط متوسط تا عمیق پیشانی، اطرف بینی و دهان و حجم ‌دهی به لب‌ها و گونه می باشد. اغلب تزریق این ژل توسط پزشک در ناحیه میانی پوست انجام می گیرد.

نورامیس حاوی لیدوکائین (Neuramis Lidocaine)

با وجود اینکه این محصول نیز همچون نورامیس لایت جهت از بین بردن چین‌ و چروک ‌های ظریف و سطحی کارایی لازم را دارد ولی به خاطر برخورداری از میزان اندکی از ترکیب لیدوکائین برای کاهش درد، گزینه بهتری برای تزریق خواهند بود.

نورامیس دیپ حاوی لیدوکائین (Neuramis Deep Lidocaine)

ویژگی‌ها و کاربرد این محصول دقیقا همچون نورامیس دیپ می باشد، تنها با این تفاوت که در فرمولاسیون آن برای کاهش درد و ناراحتی در زمان تزریق ژل از ماده لیدوکائین استفاده می شود.

نورامیس والیوم حاوی لیدوکائین (Neuramis Volume Lidocaine)

با وجود اینکه اندازه ذرات هیالورونیک اسید موجود در این محصول در مقایسه با سایر انواع ژل نورامیس کمی بزرگ تر می باشد ولی بهترین گزینه جهت رفع چین ‌و ‌چروک‌ های عمیق و قدیمی است. شرکت تولیدکننده ژل نورامیس نیز این محصول خود را در جهت جوانسازی عمیق صورت و کانتورینگ نواحی گونه، چانه و حتی لب‌ ها پیشنهاد می گردد. معمولا مراجعه‌ کنندگان مسن از اثرات طبیعی، سریع و بدون عوارض آن اعلام رضایت دارند.

اغلب هزینه نهایی با توجه به محل تزریق، نوع ژل نورامیس و میزان ماده مورد استفاده و تبحر پزشک متخصص متفاوت خواهد بود . پیشنهاد  می‌کنیم قبل از تزریق، در جلسه مشاوره اولیه در این مورد با پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی خود صحبت کنید.

ویژگی های اصلی ژل نورامیس چیست

ویژگی‌های اصلی ژل نورامیس

ویژگی مولکولی دو فازی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ژل نورامیس است. این خاصیت باعث شده که ذرات این ژل به خوبی با سلول‌های پوستی پیوند پیدا کرده و آن‌ها را تحریک به تولید کلاژن کنند. به همین علت میزان ماندگاری این محصول بسیار بالا می باشد. ضمن اینکه  بافت نرم و سبک این منجر به آن شده تا با استفاده از سوزن‌ های مخصوص به راحتی تزریق شود و هیچ‌ گونه درد یا ناراحتی را برای افراد ایجاد نکند.

بررسی ماندگاری ژل نورامیس :

ژل نورامیس از فیلرهای معتبری است که به دلیل استفاده از تکنولوژی shape در تهیه آن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. این ژل به طور معمول در بیشتر مواقع بین ۶ تا ۱۲ ماه در ناحیه تزریق شده ماندگار است. اثرگذاری ژل نورامیس در سال اول تزریق بیشتر بوده و به مرور زمان تاثیرات آن کم رنگ خواهد شد.

نکات و توصیه های قبل از تزریق ژل نورامیس

نکات و توصیه‌های قبل از تزریق ژل نورامیس

جهت دستیابی به  نتایج مطلوب و کاهش عوارض ناشی از تزریق نورامیس می بایست تا افراد قبل از تزریق این ژل به نکات مهم زیر توجه نمایند:

  • از سلامت جسمانی خود قبل از تزریق ژل نورامیس اطمینان یابید و تمامی سوابق بیماری خود همچون سابقه آلرژی را با پزشک در میان بگذارید.
  • اگر  تجربه ابتلا به بیماری ویروسی تب‌خال را دارید، حتماً این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا با توجه به شرایط شما داروی ضدویروسی مناسب تجویز گردد.
  • بهتر است یک ماه قبل از تزریق ژل، از نظر سلامت دندان‌ های خود اطمینان خاطر شوید.
  • دو الی سه روز قبل از تزریق، از انجام  اپیلاسیون خودداری نمایید وبه هیچ وجه مواد آلرژی‌زا مصرف نکنید.
  • قبل از تزریق ژل ورزش نکنید؛ این کار در بیشتر مواقع منجر به افزایش کبودی و ورم بعد از پروسه تزریق خواهد شد.
  • خودداری از مصرف مواد الکلی، سیگار، مواد ویتامینی، مکمل، داروها و مواد رقیق‌کننده خون
  • بهتر است زمان عادت ماهانه تزریق صورت نگیرد.
  • در بیشتر مواقع تزریق ژل نورامیس به کمک سوزن‌های بسیار ظریف انجام می‌شود؛ لذا پوست فرد هنگام تزریق ژل باید عاری از هرگونه مواد آرایشی باشد.

در کدام نواحی می توان از ژل نورامیس استفاده کرد؟

برند نورامیس هم مانند دیگر فیلرها دارای انواع مختلفی است که هرکدام کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند. اما به طورکلی پزشگان از این ژل حاوی هیالورونیک اسید برای از بین بردن خطوط متوسط تا عمیق پوست ، زطوبت و نرمی صورت  ، ترمیم کلاژن و الاستین پوست ، کانتورینگ صورت در قسمت چانه ، گونه ، فک و خط خنده ، لیفت ابرو ، شقیقه و بینی و فرم دهی لب استفاده می کنند.

قیمت و هزینه تزریق ژل نورامیس :

قیمت زل نورامیس بر اساس میزان ٓل مصرفی و محل تزریق متفاوت است. به عنوان مثال برای تزریق این ژل در لب ها معمولا حدودا ۱ سی سی ژل کافی است. در صورتی که میزان ژل مصرفی برای زاویه دار کردن فک حدود ۴ سی سی خواهد بود. بدون پیدا کردن یک کلینیک معتبر اقدام به انجام تزریق فیلر نکنید.

چه عواملی بر روی قیمت این ژل تاثیر می گذارد؟

برای کاهش چین و چروک ها و افزایش حجم در برخی نقاط مختلف صورت انواع ژل ها و فیلرها استفاده می شود که هرکدام با ویژگی های خاصی تولید شده اند.

ژل نورامیس یکی از محصولات تاثیرگذار بر روی چین و چروک و افزایش حجم در صورت است که عوامل مختلفی بر روی قیمت ژل نورامیس تاثیر می گذارد :

میزان مورد استفاده از این ژل و عمق چین و چروک ها می تواند بر روی قیمت زل تاثیربگذارد.هر چقدر چین و چروک ها بیشتر و عمیق تر باشد ژل بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد که در نتیجه باعث افزایش قیمت می شود اما اگر چین و چروک ها کم باشد مقدار ژل کمتری مورد استفاده قرار میگیرد.

شما می توانید برای استعلام قیمت ژل  خط خنده نورامیس و تزریق آن در کلینیک مهراز با کارشناسان ما در تماس باشید.


۲ پاسخ به “معرفی ژل نورامیس + انواع ژل نورامیس قیمت هرسی سی ژل نورامیس و مزایای آن”

  1. سحر گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون … این ژل لب ماندگاری خوبی داره ؟ و اینکه بدون درده ؟ هزینه تزریق ژل لب نورامیس رو هم میتونم بدونم؟

    • سلام عزیزم … بله ماندگاری خوبی داره .. این ژل دارای لیدوکائینه و به خاطر همین بدون درد تزریق می شه … هزینه ژل نورامیس به دلیل تغییر قیمت ها مشخص نیست .. برای اطلاع از قیمت و تزریق ژل لب با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما