تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

پی آر پی مو

هزینه prp مو پاییز 1402در تهران+ 5 عامل موثر بر هزینه پی آر پی مو و مشاوره + تعداد جلسات


تاریخ انتشار : 15 بهمن 1401          تاریخ بروزرسانی : ۴ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (7 امتیاز)

هزینه prp مو ، امروزه  کمتر کسی پلاسمای غنی از پلاکت را که با نام PRP  است را نمی شناسد.  پلاسما به عنوان یکی از اجزای خون و حاوی موادی خاص می باشد که کمک به رشد سلولی دارد. هدف اصلی از پی ار پی تزریق در بافت سلولی آسیب دیده بوده که  تا آن قسمت سریع تر بتواند بهبود یابد. این روش را به عنوان  روش های مناسب جهت رشد و افزایش موها می دانند.

حال در صورتی که بخواهید داشتن موهای پرپشت و متراکم را با روش پی آر پی تجربه نمایید، می بایست در این خصوص بدانید که هزینه روش PRP مو چقدر می باشد؟ آیا وابسته به هزینه ای که می کنید، نتیجه مطلوب حاصل می شود یا خیر؟ با ما همراه باشید .

قصد داریم تا در این مقاله اطلاعات جامعی در خصوص PRP به شما معرفی نموده سپس قیمت و هزینه انجام روش پی آر پی مو را با هم بررسی نماییم.

پی آر پی مو چیست؟

پی آر پی مو به عنوان روش درمانی محبوب بوده که غیرتهاجمی و به  جراحی احتیاجی ندارد  افرادی که قصد دارند ریشه‌ ی موهای خود را پس از ریزش تحریک به رویش موی مجدد نماید. در حال حاضر تحقیقات علمی ثابت کرده که PRP یک روش کاملا طبیعی می باشد که د ر مطب‌های زیبایی به عنوان تقویت مو و پوست سر صورت می گیرد.

با وجود اینکه تحقیقات حاکی از آن بوده که سرعت موفقیت پی آر پی کم می باشد و این مقالات در جوامع پزشکی منتشر شده است، ولی متخصصین زیبایی کاملا قاطع مدعی هستند که PRP در جهت  ترمیم مو یک روش انحصاری محسوب می شود.

این روش درمانی ۲۰ تا ۳۰ سی سی خون از دست شما گرفته  و بعد وارد دستگاه سانتریفیوژ می گردد. پلاکت خون شما به این صورت  جدا می شود و سپس تکنسین با سرنگ های بسیار ریز این پلاکت ها را به پوست سر شما تزریق می نماید.

وارد شدن پلاکت ها به پوست سر باعث تغذیه موها شده و این موضوع در  تقویت مو ها و جلوگیری از ریزش موی سر موثر می گردد. در این مطلب همراه ما باشید تا عوامل موثر بر هزینه پی آر پی مو و هزینه پی آر پی موی بررسی نمایید.

هزینه پی آر پی مو سر ۱۴۰۲ در کلینیک مهراز تهرانسر :

قیمت پی آر پی مو با کیت ایرانی تقریبا یک میلیون و هشتصد هزار تومان
قیمت پی آر پی کاشت مو با کیت ایرانی تقریبا هشت صد هزار تومان تا یک میلیون تومان
پی آر پی مو با کیت خارجی تقریبا یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان
پی آر پی کاشت مو با کیت خارجی تقریبا یک میلیون و سیصد هزار تومان

با توجه به نوسانات قیمت ممکن است قیمت ها تغییر کند قیمت های ذکر شده تماما حدودی می باشد و شما باید با مراجعه به پزشک کلینیک و بررسی های کامل هزینه نهایی را از ما دریافت کنید. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ و یا ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ در تماس باشید.

پی آر پی مو چیست؟

عوامل موثر بر هزینه پی آر پی مو :

هزینه پی آر پی مو همچون دیگر عمل‌های زیبایی به وسیله شرکت بیمه پرداخت نمی‌ گردد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که قبل از اقدام به انجام آن، درباره قیمت پی آر پی اطلاعات خوب و جامعی کسب نمایید. قیمت پی آر پی مو یا دیگر نقاط با توجه به عوامل متفاوتی صورت می گیرد که در ادامه بیشتر بررسی می شود.

تاثیر تعداد جلسات بر هزینه prp :

برای کسب نتیجه دلخواه خود از تزریق PRP  ، نیاز می باشد که دوره درمانی آن را کامل بگذرانید. با توجه به محتویات سایت پزشکی medicalnewstoday، شخص نیازمند به درمان باید در 2 الی 3 ماه ابتدایی تزریق‌های متعددی را با فاصله زمانی مشخصی که توسط پزشک تعیین می شود ، انجام دهد. طبیعی است که هر اندازه تعداد این جلسات افزایش یابد، هزینه پی آر پی مو نیز افزایش می یابد.

تاثیر محل تزریق بر هزینه prp مو سر :

پلاسمای غنی از پلاکت در نواحی مختلفی از سر و بدن می ‌تواند تزریق گردد. حساسیتی که تزریق در برخی از این نواحی بیشتر است ، بر رشد موثر می گردد. بنابراین، محل تزریق در قیمت پی آر پی تاثیر خواهد داشت. ضمن اینکه هر اندازه  نواحی تزریق شده وسیع ‌تر گردد، پزشک می بایست زمان و انرژی بیشتری را برای زیباجو صرف نماید.

تاثیر کلینیک انتخابی بر هزینه پی ار پی موی سر :

قیمت پی آر پی به طور معمول در کلینیک ‌های مختلف،‌ با هم یکسان نخواهد بود. چرا که قابلیت و تجهیزات کلینیک، خدماتی که ارائه می ‌دهند و تخصص و مهارت پزشک کلینیک می ‌تواند روی هزینه پی آر پی تاثیر گذار باشند.

طبیعی است که هر اندازه کلینیک انتخابی شما پیشرفته ‌تر باشد، هزینه پی ار پی آن نیز افزایش می یابد.  ولی به این صورت  موضوع هم دقت داشته باشید که این مسئله ارتباط مستقیمی با کیفیت خدمات ارائه ‌شده و نتیجه نهایی بر روی موها خواهد داشت. شما می توانید برای انجام پی آر پی با کلینیک مهراز تماس بگیرید.

مراحل انجام پی آر پی مو سر :

اگر قصد دارید که پی آر پی انجام دهید بهتر است قبل از هر چیزی آگاهی خود را از مراحل کار بالا ببرید :

۱. دریافت خون : برای تزریق پی آر پی از خون خود فرد استفاده می شود. بنابراین ابتدای کار یک متخصص مراقبت های بهداشتی نمونه ای از شما میگیرد.

۲.تغییرات خون: خون گرفته شده درون سانتریفیوژ قرار میگیرد. سانتریفیوژ دستگاهی است که با سرعت دور خود میچرخد و باعث جدا شدن اجزای خون از هم می شود. روند جداسازی اجزای خون ممکن است ۱۵ دقیقه طول بکشد.

۳. تزریق در محل مورد نظر : در نهایت یک تکنسین پلاسمای جدا شده را گرفته و آن را برای تزریق در ناحیه آسیب دیده آماده می کند. پزشکان معمولا با کمک تصویربرداری هایی مانند سونوگرافی نقاط خاصی برای تزریق انتخاب م یکنند.

هزینه پی آر پی مو سر

هزینه پی آر پی مو سر :

بیشترین هزینه در این روش  برای هزینه PRP پرداخت می شود برای صرف دستمزد پزشک و تجهیزات و امکاناتی می گردد که داخل کلینیک انتخابی شما است. در صورتی که تا به حال به دنبال انجام عمل های زیبایی رفته اید یا در خصوص هزینه انجام عمل های زیبایی پیگیر باشید، بی شک می دانید که هزینه انجام عمل های زیبایی به کیفیتی است که آن عمل وابسته خواهد بود.

با این اوصاف  برخی از کلینیک ها که از کیفیت بالای عمل، تجهیزات و امکانات کامل و همچنین سایز مواد لازم برای عمل پی آر پی را دارند، به علت نوسانات ارزی، هزینه پی آر پی را بر مبنای دلار محاسبه می شود.

به کم بودن هزینه پی آر پی مو در مراکز ارزان اعتماد نکنید!

انجام پی آر پی ‌های ارزان تنها در مراکز نامعتبر با دستگاه‌های فرسوده و یا تیم بسیار مبتدی صورت می گیرد. در این مراکز به علت عدم به کارگیری  از مواد و تجهیزات با کیفیت قابلیت بروز عوارض جانبی شدید، زیاد خواهد بود. وجود عفونت، آسیب‌های عصبی، درد در محل تزریق، آسیب‌های بافتی و… در دسته  خطراتی است که شاید شما را در نتیجه اعتماد به چنین مراکزی تهدید خواهد کرد.

تعداد جلسات نیاز به پی آر پی برای رفع ریزش مو

تمام تعداد جلسات نیاز به پی آر پی با توجه به وضعیت ریزش مو در جلسه مشاوره به وسیله پزشک به شما اطلاع خواهد داد. ولی به طور معمول یک دوره کامل پی آر پی امکان دارد ۴ تا ۶ ماه  زمان ببرد. تعداد جلسات لازم و فاصله  بین جلسه prp با توجه به تشخیص پزشک تعیین خواهد گشت.

عوارض انجام پی آر پی ارزان در مراکز نامعتبر

جهت انجام پی آر پی خون خود فرد استفاده می شود. لذا حساسیت، واکنش یا عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد . البته در صورتی که این تزریق توسط افراد غیرمتخصص و بی ‌تجربه صورت گیرد، ممکن است عوارض پی آر پی مو همچون عفونت و آسیب به رگ‌ ها و عصب ‌ها را بعد از آن تجربه نمایید.

آیا هزینه پی آر پی با هزینه ارزان و کمتر مطمئن می باشد؟

قسمت عمده هزینه پی آر پی مو دستمزد متخصص می باشد. تجهیزات کلینیک ، امکانات و کیت های مصرفی و سایر مواد لازم برای انجام درمان زیبایی مصرف می شود.

اما بهتر است بدانید در انجام خدمات زیبایی هزینه ارتباط مستقیمی با کیفیت عمل زیبایی دارد. به همین دلیل با تحقیق فراوان بهترین کلینیک و دکتر را برای انجام خدمات زیبایی خود انتخاب کنید زیرا این موارد مستقیما با جان و سلامت شما ارتباط دارند.

آیا تزریق پی آر پی PRP دردناک است؟

روش درمانی پی ار پی  با به کار گیری لیدوکائین و انسداد عصبی، نسبتاً بدون درد خواهد بود. می‌ توانید جهت دریافت آرامش بیشتر و رفع اضطراب خود از آرام ‌بخش‌های خوراکی البته قبل از تزریق استفاده نمایید. بهره مندی از این آرام ‌بخش‌ها بسیار توصیه می گردد و ضمنا در این شرایط می بایست که یک نفر بعد از درمان، فرد را به منزل برساند. قبل از تزریق PRP از بی ‌حسی موضعی با لیدوکائین برای بی ‌حس کردن پوست سر مراجعه کننده استفاده می گردد. باقی روند درمان نسبتاً بدون درد است.

پرسش و پاسخ درباره هزینه پی آر پی مو:

آیا می‌توان هزینه پی آر پی را با بیمه پرداخت کرد؟

از آن جهت که انجام پی آر پی از نظر پزشکی ضرورتی ندارد و اغلب مواقع برای افزایش رشد موها استفاده می‌شود، شرکت‌های prp هزینه را تحت پوشش خود قرار نمی‌دهند.

آیا مراکزی که هزینه پی آر پی آنها کم است، مطمئن هستند؟

معمولا قسمت عمده هزینه پی آر پی صرف دستمزد پزشک، تجهیزات، امکانات، کیت مصرفی و سایر مواد لازم برای انجام آن می‌شود. در انجام عمل‌های زیبایی، قیمت ارتباط تنگاتنگی با کیفیت آن عمل دارد. در نتیچه پیش از اینکه به مرکزی که مو سر prp هزینه ارزان انجام می‌دهند اعتماد کنید،بهتر است که از کیفیت آن مطمئن شوید.

ابتدا لازم است هزینه پرداختی کلینیک های مختلف را بررسی و مقایسه نمایید ولی  معیار انتخابتان را پایین بودن مبلغ دریافتی کلینیک قرار ندهید. وقتی نتیجه مطلوب از این عمل زیبایی را کسب نمایید که عوارض بعد از انجام پی آر پی به کمترین حد خود برسد.

آسیب دیدن رگ های خونی در پوست سر، بروز آسیب های عصبی، بروز عفونت در محل تزریق، بروز اسکار در محل تزریق یا عوارض جانبی مانند بی حسی و سردرد و درد های عضلانی عوارضی اند که جبران ناپذیر خواهد بود و تنها به مهارت و تخصص پزشکی وابسته است که در یک کلینیک معتبر فعالیت می نماید. شما همچنین می توانید برای درمان ریزش مو از مزوتراپی مو نیز استفاده کنید برای اینجام تمامی خدمات مربوط به ریزش مو می توانید با کلینیک مهراز با شماره ۴۴۵۰۰۸۱۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

دلیل کم بودن هزینه پی ار پی در برخی مراکز چیست؟

دلیل کم بودن هزینه پی ار پی در برخی مراکز چیست؟

در واقع بیشتر اوقات کم بودن قیمت پی آر پی به علت  بی‌کیفیت بودن عمل و پیشرفته نبودن تجهیزات می ‌باشد. در واقع در صورتی که  نتیجه پی ار پی برای شما مهم است  و نمی‌ خواهید درگیر عوارض بعد از آن شوید، به پی آر پی‌های ارزا ن ‌قیمت اطمینانی نداشته باشید.

عوامل موثر در هزینه پی آر پی کدام اند؟

هزینه انجام روش PRP مو با توجه به محدوده تزریق، مرکز درمانی، مهارت و تخصص پزشک، نوع و تعداد کیت مصرفی و تعداد جلسات متغیر است. دو موردی که اهمیت بالایی در عملیاتPRP   رابطه مستقیمی بر روی هزینه های این عمل زیبایی خواهد داشت، بهره مندی از کیت‌ های مرغوب و آماده ‎سازی پلاکت ها به روش صحیح می باشد تا بالاترین درجه خلوص پلاکت به دست آورده و کمترین آسیب به پلاکت‌ های درون سانتریفیوژ وارد گردد. کیت های مرغوب و آماده سازی پلاکت ها به  تجهیزات پزشکی درجه یک و امکاناتی نیازمند می باشد که تنها در کلینیک های معتبر وجود دارد.

توجه داشته باشید که لازم است تا انجام این روش توسط پزشکانی که از مهارت و تخصص برخودار باشند در کلینیک های معتبر صورت گیرد و می توان نتیجه گرفت، انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام این عمل با نتیجه نهایی عمل ارتباط مستقیمی دارد. جهت کسب نتیجه دلخواه خود لازم است تمام مراحل را کامل بگذرانید.

با توجه به گزارشات پزشکی، فردی که قصد انجام این روش را دارد می بایست  تزریق های متوالی را در فصل های معینی در دو تا سه ماه ابتدایی انجام داد. به طور کلی مشهود است که هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، قیمت هم در این عمل رو به افزایش خواهد بود.

به طور کلی یک دوره کامل پی آر پی ممکن است 4 الی 6 ماه زمان ببرد. پی آر پی اغلب مخصوص سر و برای رشد موهای سر نبوده و در محل های مختلفی از بدن تزریق می گردد. حساسیت تزریق پلاکت ها در سر نسبت به دیگر اعضای بدن بیشتر صورت می گیرد که همین موضوع باعث شده تا محل تزریق بر قیمت PRP تاثیر گذار باشد. ضمن آنکه محل تزریق مقدار وسعت محدوده تزریق نیز موردی بوده که بر هزینه پرداختی تاثیر گذار خواهد بود چرا که هر چه وسعت تزریق افزایش یابد ، پزشک می بایست وقت و انرژِی بیشتری را برای تزریق طی کند.

آیا انجام روش پی آر پی به صرفه است؟

در صورتی که در مراحل ابتدایی ریزش مو می باشید و ناحیه طاسی سر شما هنوز گسترده نیست بهتر است  به راحتی روش پی آر پی را امتحان نمایید و اطمینان داشته باشید که نتیجه دارد. ولی در صورتی که  میزان طاسی سر شما تا حد زیادی پیشرفت داشته انجام کاشت مو سر بهتر خواهد بود. همچنین برای جلوگیری از ریزش مو می توانید از هیرفیلر نیز استفاده کنید.


۴۳ پاسخ به “هزینه prp مو پاییز 1402در تهران+ 5 عامل موثر بر هزینه پی آر پی مو و مشاوره + تعداد جلسات”

  1. پگاه گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم چه جوری میتونم هزینه دقیق پی آر پی مو رو بدونم ؟ و اینکه تاثیر روی ریزش موی ارثی داره؟

    • سلام عزیزم شما باید تشریف بیارید کلینیک علت اصلی ریزش موتون معلوم بشه و پزشک بهترین روش رو بهتون پیشنهاد بده همچنین می تونید برای مشاوره و تعیین وقت با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲ تماس بگیرید.

  2. نیما گفت:

    پی آر پی مو عوارضی هم دارد؟

  3. مطهره رشیدی گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    آیا PRP مو درد داره ؟

    • سلام آنجا که درمان PRP برای ریزش مو هیچ گونه جراحی را در بر ندارد، نسبتاً بدون درد و غیرتهاجمی است. روش درمان تحت بی حسی موضعی انجام می شود و یکی از ایمن ترین راه ها برای بازیابی رشد موهای شما است

  4. آذین گفت:

    prp در چند جلسه انجام میشه ؟

    • سلام پزشک با توجه به ریزش موهای شما برای شما مشخص می‌کند که چند جلسه باید از روش پی آر پی استفاده کنیم که معمولاً بین ۶ جلسه می باشد که هر دو هفته یکبار یا یک بار در ماه و یا هر سه ماه یک بار این روش ها انجام می گیرد.
      میتونی برای تعیین وقت و مشاوره با شماره های ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ تماس بگیری تا اپراتورهامون راهنماییتون کنن

  5. keyvan گفت:

    سلام از پی آر پی برای چه قسمتهایی از بدن می توان استفاده کرد؟

  6. مهران مهدی پور گفت:

    پی آر پی مو چند درصد جواب میده؟

  7. معصومه محمدخانی گفت:

    سلام روز بخیر
    هزینه ترمیم مو PRP چقدر است؟

    • سلام دوست عزیز
      به طور معمول ، ترمیم موی PRP شامل ۳ جلسه است که بین فواصل ۵-۶ هفته و همراه با درمان های نگهداری حداقل دو بار در سال قرار می گیرد. برای سه روش درمانی اول، می توانید در همان جلسات مشاوره اولیه از پزشک خود سوال کنید تا برنامه ریزی بودجه ای دقیق تری داشته باشید. علاوه بر این، قیمت بسته به عواملی مانند: نوع روش، نوع تجهیزات و منطقه / مکان متفاوت خواهد بود.

  8. سپهر گفت:

    سلام می خواستم بدونم prp دائمیه ؟

  9. علیرضا ف گفت:

    سلام
    پسری ۲۰ ساله هستم ریزش موی ارثی در خانواده ما وجود داره
    حدود ۳ ساله متوجه شدم که ریزش مو دارم و در حال حاضر شقیقه هام حدود ۳ سانت عقب رفته یعنی این نواحی کامل تاس شده.
    آیا prp میتونه به رشد مجدد موهای ریخته ام کمک کنه؟
    هزینه این قسمت حدودا چقدر میشه؟
    آیا درمان قطعیه و در صورت رشد مجدد موهای تازه امکان ریزشش در مدت زمان آن وجود دارد؟
    آیا prp در قسمت هایی از سر که هیچوقت پیاز در آن وجود نداشته مثلا جلو تر از خط موهای طبیعی هم موثره؟

    • سلام دوست عزیز
      بله پی آر پی این قابلیت را دارد
      با توجه به نوسانات قیمت، لطفا برای اطلاع از هزینه ها با ما در تماس باشید . ممکن است تا ۴ جلسه نیاز به درمان داشته باشد
      در ۹۰ در موارد پاسخ به درمان وجود دارد. موهای قبلی و جدید در خطر ریزش قرار دارند و باید با روش مزوتراپی از آن پیشگیری نمود
      خیر پی آر پی فقط در نواحی دارای پیاز قبلی مو عمل می کند

  10. n.a گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای جای جوش عمیق prpموثرتره یاساب سیژن؟
    هزینه کدام کمتراست؟
    درمورد روش ساب سیژن توضیح میدیدیامقاله میذاریدآیااین هم مثل prpبه صورت تزریق است؟لطفابگیدهزینه آن برای کل صورت چقدراست؟

    • سلام عزیزم
      اگر هر روش به تنهایی مد نظر باشد، ساب سیژن موثر تر است
      هزینه ساب سیژن کمتر است.
      در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در وبسایت تماس حاصل فرمایید
      موفق باشید

  11. صدرا نعمتی گفت:

    سلام
    ایا روش prp از لحاظ پزشکی کاملا تائید شده ؟
    ایا هیچ گونه عوراضی مثل لختگی خون ندارد ؟

    • سلام دوست عزیز
      اثرات این روش در بسیاری از حوزه های پزشکی ثابت شده است و شما می توانید نتایج بررسی ها و مقالات مربوط به آن را با جستجو در منابع پزشکی خارجی در وب پیدا نمایید
      عوارض پی آر پی بسیار نادر و کم اهمیت است و عارضه ای که فرمودید در هیچ کجا ذکر نشده است.

  12. مجتبی محمدزاده گفت:

    سلام. من حدود ۹ ماهه که برای ریزش مو هام وکم پشت بودنشون دارو مصرف میکنم و ۴ با ر مزو تراپی انجام دادم.
    میخواستم بدونم اگر این روش رو ادامه بدم بهتر هست یا prpانجام بدم؟
    البته از این روش مقداری تاثیر دیدم ولی جاهایی از سرم تقریبا خالیه و نگرانم که این روش تاثیر محسوس نداشته باشه.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام دوست عزیز
      جلسات کامل مزوتراپی ۱۲ جلسه می باشد و اگر در ۴ جلسه متوجه تاثیرات آن شده اید، جلسات خود را کامل کنید
      پی آر پی را جهت رویش مجدد موها می توانید تا ۴ جلسه انجام دهید. البته این منوط به پاسخ حداقل ۲۰درصدی بعد از جلسه اول می باشد
      فواصل جلسات پی آر پی را ۴ ماه قرار دهید

  13. معین سحرخیز گفت:

    سلام عرض شد
    من پسری ۲۶ساله هستم قبلا جهت ریزش مو ازماینوکسیدیل وفیناستراید(بانظرپزشک) استفاده کردم ولی بعدازقطع آن باز دچارریزش موشده ام. طی انجام یک آزمایش هورمونی خون مشخص شد تستوسترون خون من ازحدمجاز بالاتراست .آیا باتوجه به تستوسترون بالای خون من بعدازانجام prpبازهم دچار ریزش مومی شوم؟

  14. maryam forouhande گفت:

    سلام خانم ۴۵ ساله هستم ویتامین e و عصاره گیاه مغربی مصرف میکنم میتوانم prp انجام بدهم؟؟؟

  15. زینب علیپور گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم پی ار پی در مورد مشکل مفصل ران تاثیر داره یانه ؟ برادر من مشکل مفصل لگن داره وگفتن در سن بالا باید تعویض مفصل بشه آیا با پی ار پی درمان میشود ؟

  16. parsa گفت:

    سلام بیمه هزینه پی ار پی رو پوشش میده ؟
    اگر میده چند درصد ؟

  17. حمیدی گفت:

    من ۳۰ سالمه موهای خیلی پری داشتم تو مدت کوتاهی موهام خیلی ریخت که پشت سرم نزدیک تاسی رسیده آیا پی ار پی جواب می ده ؟

  18. حسین گفت:

    سلام ، چند روز بعداز کاشت مو بهتر است که پی آر پی انجام بدهیم؟

  19. صبا گفت:

    سلام
    من ماینوکسیدیل ۵ درصد استفاده میکردم و بعد هم پی ار پی انجام دادم …بعد از سه ماه موهام خیلی پرپشت شده بودن و خیلی موهای جدید رشد کرده بودن …
    ولی یکدفعه بدون اینکه استفاده از ماینوکسیدیل رو قطع کنم همه موهام تو عرض ۱۵ روز ریختن یعنی اونایی که رشد کرده بودن ریختن …
    به نظرتون چرا اینجوری شد؟

  20. melika گفت:

    سلام.من تحت درمان موهام برگشته.ایا پی ارپی انجام بدم چه اتفاقی میفته؟پرپشت تر میشه یا نه؟بعد برای من چند جلسه لازم است؟ممنون

  21. سامان گفت:

    من پسری ۱۸ساله هستم و موهام شرو ب ریزش کرده و شقیقه هام عقب رفته و موهام خیلی کم شدن الان از ماینوکسیدیل استفاده میکنم میخواستم یدونم اگ پس ار پی کنم بعدش بازم باید از ماینوکسیدیل استفاده کنم یعنی اگه قطع کنم ریزش ندازه موهام ممنون

  22. M.T گفت:

    سلام هزینه PRP چقدر میشه ؟

  23. سیاوش گفت:

    باسلام .من پی ارپی انجام ود کتر برای من داروهم تجویز کرده ویک قطره هم به من داده تا استفاده کنم وجاهایی که دچار کم پشتی شده استفاده کنم آیانیازی هست از دارو استفاده کنم باتوجه به اینکه پی ارپی انجام دادم تشکر

  24. majidi گفت:

    سلام
    من ۲۵سالمه و از ۲۰ سالگی به بعد ریزش مو دارم و هر سال از حجم موهام کم میشه.میخواستم بدونم prp واسه من موثره یا نه؟ و اینکه امکان رشد مجدد موها و پر پشت شدن مو داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما