تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

بلفاروپلاستی پلک با پلکسر

بلفاروپلاستی پلک با دستگاه پلکسر + مزایا و معایب بلفاروپلاستی ، دوره نقاهت و ماندگاری


تاریخ انتشار : 5 بهمن 1401          تاریخ بروزرسانی : ۲۶ مهر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (4 امتیاز)

بلفاروپلاستی پلک با پلکسر ، افتادگی پلک شما ممکن است در اثر افزایش سن و یا عوامل ژنتیکی به وجود آید و از جذابیت و زیبایی چشمان شما بکاهد. حتی این موضوع می تواند به مرور زمان باعث تاری دید شما شود. شاید شما شنیده باشید که می توانید از کرم های موضعی استفاده کنید اما این کرم ها فقط جنبه پیشگیری دارند و در درمان به شما کمکی نمیکنند. پس شما باید برای درمان این افتادگی پلک خود روشی مانند بلفاروپلاستی و یا پلکسر را انتخاب کنید.

شما می توانید برای انجام بلفاروپلاستی پلک با پلکسر با ما در مهراز کلینیک با شماره ۴۴۵۰۰۸۱۱-۰۲۱  تماس بگیرید و وقت خود را رزرو کنید . ما در کلینیک زیبایی مهراز تمام خدمات زیبایی را برای شما گرد هم آورده ایم خدماتی از جمله لیزر کل بدن ، جوانسازی پوست ، مزوتراپی ، هیرفیلر و … پس با ما در ارتباط باشید.

بلفاروپلاستی پلک بدون جراحی با دستگاه پلکسر :

پلکسر نوعی درمان غیر جراحی می باشد که جایگزین بسیار خوبی برای روش های جراحی پلک ، لیفت صورت ، گردن و جای زخم می باشد. بلفاروپلاستی پلک با پلکسر در فرآیندی که ۲-۴ هفته زمان می برد ، پلاسما را برای انقباض سریع و سفت شدن پوست تحریک می کند. در این روش از یک دستگاه موضعی به جای تیغ و جراحی و لیزر استفاده می شود و صحبتی از بخیه زدن نیست. در ادامه ما به توضیح کامل بلفاروپلاستی پلک با پلکسر ، مزایا و معایب آن و حتی چگونگی انجام آن می پردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

بلفاروپلاستی با پلکسر چگونه انجام می شود

پلکسر پلاس فرکشنال چیست؟

این دستگاه در اصل گازهای موجود در هوا را یونیزه کرده و پلاسما ایجاد می کند که موجب جوانسازی ، لیفت و سفت شدن پوست بدون هیچ برش و آسیبی به اطراف بافت می شود. این دستگاه دارای سه قدرت زیاد ، متوسط و کم می باشد که هر کدام از آنها به صورت کنترل شده و دقیق پلاسما تولید می کند. که براثر آن کار لیفت و جوانسازی انجام می شود.

بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر چگونه انجام می شود؟

پروسه بلفاروپلاستی پلک با پلکسر بدون جراحی با پلکسر تقریبا ۳۰ دقیقه طول می کشد و شما بعد از آنجام آن می توانید به فعالیت روزانه خود بپردازید. اگر بعد از انجام پلکسر کمی قرمزی و تورم دور چشم مشاهده کردید نگران نباشید این عوارض کاملا طبیعی بوده وبعد از مدت کوتاهی از بین می رود. انجام این روش نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. انجام این روش برای تغییرات سلول های سطحی پوست بدون خونریزی یا آسیب به بافت اطراف انجام می شود.

مزایای بلفاروپلاستی چیست؟

در کنار معایب و عوارضی که در بالا به آن اشاره کردیم بلفاروپلاستی فوایدی را در پی دارد:

  • طبیعی شدن چهره فرد بعد از عمل
  • بهبود زاویه دید متقاضی
  • جوان تر شدن فرد و افزایش اعتماد به نفش وی
  • سرپایی بودن بلفاروپلاستی و عدم نیاز به بیهوشی و بستری

مراقبت ها و بهبودی بعد از انجام بلفارو با پلکسر

جراحی پلک چقدر زمان می برد؟

اینکه جراحی پلک چند ساعت طول میکشد بستگی به مهارت جراح و تیم جراحی دارد. اگر نیاز باشد هر دو پلک بالا و پایین و هردو چشم عمل شوند اغلب ۲ ساعت طول میکشد.

ابتدا عمل روی پلک های بالایی انجام می شود . با ایجاد برش و برداشتن بافت زیرین با بخیه های کوچک برش را ترمیم می کند. بخیه های پلک بالا باید ۳ تا ۶ روز باقی بماند.

مزایای لیفت پلک با دستگاه پلکسر :

انجام روش بلفاروپلاستی پلک با پلکسر یک درمان موثر برای افرادی است که در پلک بالا و پایین ، خطوط ریز و پوست آسیب دیده در بدن دارند. در این روش نیازی به برش پوست و بخیه نیست که منجر به تسریع زمان بهبودی می شود. از مزایای لیفت با پلکسر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیر چشمی
  • چین و چروک
  • استریا و زخم
  • جای جوش
  • افتادگی غبغب

برای درمان افتادگی پلک بلفاروپلاستی بهتر است یا پلکسر ؟

جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی پلک با پلکسر شامل از بین بردن بافت های اضافی پوست پلک می باشد که با جراحی انجام می شود و به همین منظور پزشک معالج باید تبحر کافی در این زمینه داشته باشد و این درمان طی بیهوشی و جراحی انجام می شود که به طبع عوارض خود را دارد. همچنین انجام این کار به وسیله جراحی امکان خونریزی و تورم داشته و روند بهبودی را کند می کند.

اما انجام لیفت پلک به وسیله پلکسر روشی غیر تهاجمی است و در ان جراحی ، خونریزی ، بخیه و تورم بیش از حد وجود ندارد. دوره نقاهت ندارد و فرد می تواند بلافاصله پس از انجام آن به کارهای روزمره خود برسد. تمامی مراحل تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به مصرف داروهای مسکن برای التیام نیست. همچنین عوارض ناشی از انجام این روش تقریبا نزدیک به صفر می باشد.

بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر چه کاربردهایی دارد؟

  • رفع افتادگی پلک ، پف زیر چشم و برداشتن پوست اضافی پلک
  • برطرف کردن چین و چروک چشم ها و صورت
  • بهبود جای زخم و اسکار باقی مانده از جوش ها
  • رفع خالکوبی
  • لیفت صورت و گردن
  • برطرف کردن ضایعات پوستی مانند زگیل ، لک ها و جوش های پوست

مزایای بلفاروپلاستی پلک با پلکسر چیست

خطرات جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

  • عفونت و خونریزی
  • خشکی و برانگیختگی چشم ها
  • جای زخم
  • آسیب به عضله چشم
  • بی رنگ شدن پوست

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی با پلکسر :

در محل هر نقطه ایجاد شده بر روی پلک پوسته کربنی وجود دارد که تا ۷ روز پس از ایجاد نباید لمس شوند. شما باید حداقل ۳۰ روز ناحیه تحت درمان را تمیز ، خشک و دور از معرض آفتای و یا منابع مستقیم گرما قرار دهید. همچنین پزشک مختصص پس از انجام و پایان بلفاروپلاستی پلک با پلکسرکرم هایی را تجویز می کند که به روند بهبود شما کمک شایانی نماید.

همچنین خراش دادن زخم ها بر روی پوست بسیار وسوسه انگیز است که باید از انجام آن خودداری کنید و اجازه دهید که زخم ها به خودی خود ترمیم شوند و این مورد را بدانید که کندن زخم ها منجر به عفونت و زخم بیشتر می شود و نتایج حاصل از پلکسر بلفاروپلاستی را به طور کامل از بین میبرد.

  • به مدت یک هفته از ورزش کردن و انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید
  • دخانیات مصرف نکنید
  • چشم های خود را نمالید
  • در هنگام باد و آفتاب از عینک آفتابی تیره استفاده کنید
  • دست آلوده را به زخم و بخیه ها نمالید

ریکاوری و دوره نقاهت بعد از عمل جراحی پلک چقدر طول می کشد؟

عمل بلفارو پلک یک عمل کوتاه مدت است و دوره نقاهت زیادی ندارد. کبودی و تورم اطراف چشم ها معمولا تا ۲ الی ۳ روز بعد از عمل از بین می رود که می توانید با گذاشتن کمپرس سرد این زمان را کوتاه کنید.

بخیه ها بعد از یک هفته برداشته می شوند. بعضی از پزشکان از بخ بخیه جذبی استفاده می کنند که بعد از مدتی از بین می رود. در نتیجه بعد از یک هفته تا ۱۰ روز اغلب افراد می توانند به فعالیت های روزانه خود برگردند و بعد از دو هفته زخم ها و کبودی ها کاملا بهبود می یابند.

نتیجه گیری :

شما پس از انجام پلکسر متوجه می شوید که پوستی زیبا و جوان جایگزین افتادگی و چین و چروک های قبلی شده است. شما زیباجویان عزیز اگر قصد انجام بلفاروپلاستی با پلکسر را دارید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و وقت خود را رزرو کنید تا برای عید چهره ای جوان تر داشته باشید.

هزینه بلفاروپلاستی چقدر است؟

متاسفانه برای این عمل جراحی بیمه پوشش دهی ندارد و متقاضی باید تمام مبالغ بلفاروپلاستی و مراقبت های آن را خودش بپردازد.قیمتی که برای انجام این عمل زیبایی در نظر گرفته می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل به هزینه ای که جراح بسته به تخصص خود درخواست می کند و انجام آزمایش های پیش از عمل و مصرف داروهای تجویز شده بستگی دارد.

سوالات متداول :

انجام پلکسر برای چه کسانی مناسب است؟

می توان گفت همه افرادی که تمایل به انجام جراحی ندارند ، با دوران نقاهت بعد از ان و بخیه و عوارض دیگر آن مشکل دارند می توانند از روش های غیرتهاجمی مانند پلکسر استفاده کنند. همچنین افرادی که افتادگی خفیف تا متوسط پلک و چین و چروک های شدید در پوست اطراف چشم دارند گزینه مناسبی برای این روش می باشند.

ماندگاری درمان افتادگی پلک با پلکسر چیست؟

تغییرات ایجاد شده به وسیله پلکسر ماندگاری طولانی مدت دارد و سال ها طول میکشد تا فرآیند پیری پوست باعث شلی و افتادگی پوست شود.

آیا درمان افتادگی پلک با پلکسر درد دارد؟

درمان با دستگاه پلکسر با بی حسی موضعی انجام می شود و مراجعه کننده تنها کمی حرارت یا ناراحتی احساس میکند اما تمامی اینها خفیف بوده و بلافاصله پس از اتمام کار از بین می رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما