تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیفت بینی گوشتی چگونه است؟

لیفت بینی گوشتی چگونه است؟ + معرفی انواع روش های لیفت بینی گوشتی


تاریخ انتشار : 4 دی 1401          تاریخ بروزرسانی : ۶ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (1 امتیاز)

لیفت کردن بینی یکی از روش‌های مدرن و امروزی در عمل بینی است که باعث پیشرفت‌های  به سزا و چشم‌گیری در این زمینه شده است. این تکنیک مدرن و امروزی  اگرچه برای تمامی افراد مناسب نیست، اما در بعضی موارد نتایج بهتری از روش‌های دیگر خواهد داشت. روش‌های مختلف و گوناگونی برای لیفت وجود دارد مانند لیفت ابرو با نخ وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لیفت بینی با نخ، لیفت بینی با ژل، لیفت بینی با عمل و لیفت بینی با فیلر اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم لیفت بینی را بررسی کنیم و ببینیم برای چه کسانی به‌کار می‌آید و از چه روش‌هایی امکان‌پذیر است. اما لیفت بینی گوشتی چگونه است؟ آیا لیفت بینی تاثیرگذار است؟ لیفت بینی چه هزینه ای دارد؟ این ها سوالاتی هستند که ذهن مخاطبین کلینیک مهراز را درگیر کرده است که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت

بینی گوشتی کدام نوع بینی است؟

بینی گوشتی کدام نوع بینی است؟

بینی گوشتی به آن دسته از بینی هایی گفته می شود که میزان گوشت در این بینی ها بیشتر از میزان استخوان است. این نوع بینی معمولا با پوست ضخیم و کلفت روی بینی و نوک پهن بینی همراه است. لازم است بدانید عمل جراحی بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی دشوار تر است. همچنین در بینی های گوشتی اغلب بعد از جراحی امکان بازگشت فرم بینی وجود دارد. همین عوامل و علت ها باعث شده است تا عمل جراحی بینی گوشتی یک عمل ریسک پذیر باشد. اما با استفاده از روش های دیگری مانند لیفت بینی گوشتی می توان به فرم دلخواه بینی رسید که این ریسک کمتری نیز به همراه دارد.

لیفت بینی گوشتی با لیزر

لیفت بینی گوشتی با لیزر

یکی دیگر از روش های متعدد لیفت بینی گوشتی ، لیفت کردن با استفاده از لیزر است. همان طور که می دانید استفاده از لیزر در زمینه های مختلف بسیار رایج است. در لیفت با لیزر، دستگاه لیزر تنها می تواند روی پوست ضخیم بینی تاثیر گذار باشد و بینی را رو به بالا لیفت کند. لیزر روی بافت های گوشتی زیر پوست هیچ تاثیری ندارد و انجام آن بی فایده خواهد بود. از این روش برای از بین بردن جای زخم روی بینی نیز استفاده می شود.

لیفت بینی گوشتی با پلاسما جت

یکی دیگر از روش های لیفت بینی گوشتی که تاثیر مناسبی برای فرم دلخواه بینی دارد، استفاده از دستگاه پلاسما جت است. دستگاه پلاسما جت، دستگاهی است که می تواند با استفاده از روش های مخصوص پوست و بافت سطحی بینی را جمع کند. در نتیجه ی این کار بینی کوچک و جمع تر می شود.

دستگاه پلاسما جت به شکلی است که برای درمان هر نوع عارضه باید به صورت خاصی تنظیم شود و پارامترهای فعال در آن برای رفع نواقص مختلف در صورت یکسان نیست. مهمترین نتیجه ای که پلاسما جت بینی گوشتی دارد لیفت کردن بینی و فرمدهی عالی بدون نیاز به جراحی و خونریزی میباشد. درواقع جت های پلاسما در این دستگاه میتواند با تبخیر آب و چربی بین بافت غضروفی بینی و پوست آن، اندازه بینی را کوچک کند. به همین دلیل این دستگاه برای کوچک کردن بینیهای گوشتی بسیار مناسب و کارآمد است. مزایای پلاسما جت برای سایر نواحی صورت در کنار تمام مزایای پلاسما جت بینی گوشتی که در قسمتهای قبلی توضیح دادیم، بد نیست سایر مزایای این دستگاه برای تمامی نواحی پوست را نیز بشناسید.

مزایا دستگاه پلاسما جت

این مزایا عبارتاند از: تحریک کردن پوست برای تولید کلاژن بیشتر کلاژن نوعی پروتئین در پوست است که عامل اصلی لیفت و سفت بودن پوست میباشد این دستگاه برای هر نوع پوستی قابل استفاده است و از این نظر محدودیت ندارد. استفاده از این دستگاه برای کوچک کردن بینی و درمان عوارض پوستی بسیار راحت، بدون درد، سریع و بدون عوارض جانبی است. یک جایگزین عالی برای روشهای پرخطر جراحی بخصوص جراحی پلک محسوب میشود. گرمای جت های دستگاه پلاسما جت طوری است که به لایه های زیرین پوست نفوذ میکند و به سطح پوست مانند برخی از درمانهای لیزری آسیب نمیزند. این دستگاه دقت بالایی دارد و میتوان از آن حتی برای مناطق کوچکی که با روشهای دیگر قابل درمان نیست نیز استفاده نمود. استفاده از این روش به جز در موارد بسیار خاص نیازی به بیهوشی ندارد. انجام پلاسما جت میتواند همزمان چندین عارضه پوستی را با هزینه کمتر نسبت به روشهای مجزا برای رفع هرکدام از آنها، درمان کند. هزینه پلاسما جت بینی گوشتی و یا پلاسما جت برای مواردی مانند رفع افتادگی پلک بسیار پایین تر از جراحی خواهد بود. زمان انجام و نقاهت این عمل نسبت به عملهای جراحی بسیار کوتاهتر است. اگر این کار نزد متخصصین زیبایی یا پوست حرفهای انجام شده و دستورالعمل های پزشکی مو به مو پیاده شوند، عوارض جانبی آن در حد صفر است. به همین دلیل روشی ایمن و بدون خطر میباشد

لیفت بینی گوشتی با دستگاه پلکسر

لیفت بینی گوشتی با دستگاه پلکسر

یکی از مهم ترین کاربرد های دستگاه پلکسر اصلاح فرم و لیفت بینی است. این دستگاه برای لیفت کردن بینی های گوشتی بسیار موثر و کاربردی است. در واقع با این دستگاه با استفاده از روش های مخصوص پوست و بافت سطحی بینی تحت تاثیر قرار می گیرند. سپس پوست و بافت بینی جمع می شود. در نتیجه این روش موجب کوچک شدن بینی می شود.

لیفتینگ بینی گوشتی با ژل

لیفتینگ بینی گوشتی با ژل

یکی دیگر از روش های شایع و پرطرفدار برای اصلاح فرم بینی، لیفت بینی با استفاده از ژل است. این روش امروزه بسیار کاربرد دارد. در واقع در این روش با استفاده از یک فیلر مخصوص به نام هیالورونیک اسید فرم دلخواه بینی به دست می آید. در این روش ابتدا پزشک متخصص بینی را با استفاده از بی حسی موضعی برای تزریق فیلر آماده می کند. سپس با توجه به فرم دلخواه فرد، فیلر در نقاط مختلف مورد نیاز تزریق می شود. ماده ی فیلر کاملا سازگار با بدن است و بعد از تزریق نیز جذب بدن می شود. همین امر سبب شده است که این روش امروزه بسیار کاربردی و مقرون به صرفه باشد.

هزینه لیفت بینی گوشتی

هزینه لیفت بینی گوشتی

اولین نکته ای که لازم است بدانید این است که لیفت بینی گوشتی نسبت به جراحی آن هزینه بسیار مناسبی دارد. در واقع هزینه لیفت کردن بینی به پارامتر های زیادی بستگی دارد که به شرح زیر می باشند:

  • روش انتخابی برای لیفت بینی
  • مهارت و تخصص پزشک مورد نظر
  • میزان گوشتی بودن بینی
  • میزان ضخیم بودن پوست پره های بینی
  • موقعیت جغرافیایی مطب یا کلینیک مورد نظر

در واقع نمی توانیم یک هزینه ی کلی را برای این عمل بیان کنیم. همان طور که گفتیم هزینه لیفت بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. لازم است بدانید اگر بینی شما گوشتی است اما فرم نسبتا خوبی دارد بهتر است به جای جراحی از روش های لیفت کردن بینی استفاده نمایید. این روش ها مقرون به صرفه تر از جراحی بینی گوشتی هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما