تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

ژل لب کره ای

ژل لب کره ای


تاریخ انتشار : 10 آذر 1401          تاریخ بروزرسانی : ۲۲ آذر ۱۴۰۱                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (1 امتیاز)

لب های یکی از اجزای مهم در زیبایی چهره می باشد که قطعاً داشتن لب های بر جسته و خوش فرم از جمله ژل لب کره ای زیبایی و جذابیت چهره را چندین برابر افزایش می دهد. متاسفانه برخی افراد به دلیل عوامل مادرزادی یا افزایش سن لب های باریک و کوچک دارند و باعث شده که اعتماد به نفس آن ها کاهش یابد .

منظور از ژل لب کره‌ای چیست؟

منظور از ژل لب کره‌ای چیست؟

کشور کره جنوبی یکی از پیشرو ترین و موفق ترین در حوزه تولیدات محصولات زیبایی است. بنابراین ژل کره ای را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع ژل در بین متقاضیان معرفی کرد. ژل فیلر کره ای انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربرد آن ها در قسمت های مختلف صورت دسته بندی می شود. از میان این انواع می توان به ژل کره ای برای لب، گونه و خط خنده اشاره نمود. لازم به ذکر است که هیالورونیک اسید یکی از اصلی ترین مواد در ترکیبات این ژل می باشد.

بنابراین این ژل کره ای حاوی هیالورونیک اسید، در هر نقطه از بدن که تزریق شود، جذب آب را در آن ناحیه افزایش داده و موجب حجیم شدن، کشش و مرطوب ماندن پوست می شود. از مدل های ژل لب کره ای می توان نورامیس و رووفیل را نام برد.

ژل لب مدل کره ای

ژل لب مدل کره ای

کم شدن تولید کلاژن در بدن نیز یکی از دلایل مهم تحلیل رفتن فرم لب ها خواهد شد و زمانی که به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار گیرید به تدریج این مشکل ایجاد می شود که سبب نا رضایتی از فرم لب ها خواهد شد.  تزریق ژل لب یکی از روش های پرطرفدار برای حجم دهی و برجسته سازی آن ها خواهد بود .

این روش جزء روش های بی خطر است که نتایجی بسیار عالی به همراه دارد . همه کسانی که از حجم و فرم لب های خود ناراضی هستند می توانند با  انجام این تکنیک زیبایی در کوتاه ‌ترین زمان فرم لب های خود را به شکل مطلوبی تغییر دهند . اگر شما به تصاویر مختلف تزریق مدل ژل به لب نگاه کنید شاهد فرم های متنوعی خواهید بود.

یکی از مدل های لب ، مدل لب های کره ای است که انگار آبنبات یا آلبالو را مکیده و آثار باقی مانده آن در بخش میانی لب باقی مانده است. قطعاً این مدل لب جذابیت خاصی دارد و امروزه جزء پرطرفدار ترین مدل های لب معرفی می شود .

این که چه مدل لبی برای شما مناسب تر است به سلیقه شما و نظر پزشک و فرم صورت بستگی دارد متخصصین بر اساس فرم چهره و بخش های دیگر  صورت فرم مناسب را برای شما ارائه می دهند.‌ اگر شما دوست دارید با این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا شوید و اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تزریق ژل لب چیست ؟

تفاوت تزریق ژل لب چاکدار با مدل روسی چه می باشد؟

استفاده از ژل لب با هدف بهبود یافتن فرم لب ها و افزایش حجم آن ها مورد استفاده قرار می گیرد که میزان تزریق ژل و عمق آن بر اساس نوع ماده، فرم لب ها و سلیقه افراد تعیین خواهد شد .

برای تزریق ژل به لب از فیلر های مختلفی استفاده می شود که به نواحی اطراف لب تزریق می شود مدل هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد حاوی ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد. این ماده در بدن انسان به طور طبیعی تولید می شود که با افزایش سن تولید آن در بدن کاهش می یابد و پس از پایان دوران جوانی و کاهش هیالورونیک اسید شاهد تحلیل رفتن لب ها و افتادگی پوست خواهید بود.

تزریق ژل به لب یکی از روش‌ های پر طرفدار است که امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. نکته مهم این است که می‌ تواند با  ایجاد تناسب بین لب بالا و پایین نتایجی ایده آل به دنبال داشته باشد .

همان طور که می دانید فرم چهره همه افراد با یکدیگر متفاوت است و مختص خود فرد می باشد . پس نباید که پس از تزریق ژل لب مدل لب های خود را با دیگران مقایسه کنید.  متخصصین بر اساس آناتومی لب ها و اجزای مختلف به صورت فرم تزریق ژل را مشخص می کند .

تزریق ژل با استفاده از سرنگ های ظریف به ناحیه لب تزریق خواهد شد و شما با حداقل عوارض و بدون احساس درد می توانید نتایجی عالی حاصل کنید.

فرم های مختلف تزریق ژل لب :

فرم های مختلف تزریق ژل لب :

مدل لب ها بر اساس نحوه تزریق ، محل تزریق و ژلی  که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت خواهد بود که این موضوع به نظر پزشک شما بستگی دارد .

برخی افراد دوست دارند که لب های بالایی خود را کمی حجیم تر از لب پایین کنند و یا بر عکس برخی دیگر قصد دارند که برای تناسب بین لب ها اندازه ی آن ها برابر باشد پس متخصصین این تکنیکِ زیبایی را با مدل های مختلفی انجام می دهند که عبارتند از :

در این مدل لب که امروزه بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است از داخل لب به سمت بیرون و حاشیه لب ها به طور عمودی تزریق ژل انجام می شود و برای کسانی که لب هایی کم حجم و باریک دارند نتایج عالی و مورد قبولی به دنبال دارد.

مدل عروسکی به مقدار دوز بیشتری در لب پایین نیاز دارد بنابراین حجم لب پایین بالا کشیده می شود  و فرمی عروسکی و باربی به  لب ها می‌ دهد.

  • مدل طبیعی

این مدل برای کسانی که قصد دارند لب های نچرال و طبیعی تری داشته باشد انجام می شود که به صورت نا محسوس و کاملاً طبیعی انجام می شود.

مدل قلبی لب ها برای کسانی پیشنهاد می شود که صورتی بیضی شکل دارند در این روش بین دو طرفه قسمت بالای لب و حاشیه ها فاصله ایجاد می شود و به اصطلاح فرم ظاهری لب به شکل قلب می باشد.

تزریق ژل لب مناسب چه کسانی است ؟؟

مهم ترین علائم عفونت لب بعد از تزریق ژل

تزریق ژل به لب ها تصمیمی سلیقه ‌ای است و کسانی که از فرم لب های خود رضایت کافی ندارد می خواهند  لب های بزرگ تر و حجیم تر داشته باشند انجام می شود .

در هر صورت هر فردی قبل از تزریق ژل باید نسبت به نتایج درمان نتایجی منطقی و واقع بینانه ای داشته باشند. باید به این نکته توجه کنید که در شرایط زیر از تزریق ژل به لب ها خودداری کنید.

  • احتمال بروز هرگونه عفونت فعال دهانی مانند تبخال
  • ابتلا به برخی از بیماری های خاص از قبیل لوپوس
  • ابتلا به بیماری های دیابت یا خود ایمنی
  • بیماری های مربوط به سیستم انعقاد خون

کسانی که به بیماری های سرماخوردگی یا ویروسی مبتلا شده اند  یا کسانی که به مواد بی حسی حساسیت دارند حتماً این موضوع را با پزشک قبل از تزریق ژل در میان بگذارند.

عوامل مختلفی مانند افزایش سرعت کاهش حجم لب ها، افتادگی گوشه لب، فاصله زیاد بین بینی تا لب،  نداشتن وقت کافی برای آرایش لب باعث می شود که افراد به تزریق ژل به لب ها رو بیاورند.‌

در کلینیک زیبایی الهیه تهران قبل از انتخاب مدل لب متخصصین به ساختار چهره و فرم آن دقت می کنند تا مدلی را پیشنهاد کنند که با اعضای صورت شما مطابقت بیشتری داشته باشد.

مزایا و کاربرد های تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب جزء  روش های سر پایی است و با بی حسی موضعی انجام می شود و فرم دهی به لب ها در کوتاهترین زمان و بر اساس سلیقه افراد انجام خواهد شد.

تزریق این ژل ها تقریبا ماندگاری طولانی مدتی دارد و عوارض چندانی را تجربه نخواهید کرد .

تزریق ژل یکی از روش های مقرون به صرفه برای زیبایی چهره می باشد و می توان پس از تزریق بلافاصله تاثیرات درمان را مشاهده کرد .‌

در صورت عدم رضایت از نتایج تزریق می توان با کمک آنزیم های مختلف ژل را از لب ها استخراج کرد تا فرم لب به حالت قبل باز می گردد.

ژل هایی که برای تزریق به لب مورد استفاده قرار می گیرد حاوی ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید است.  این ماده با بدن انسان سازگاری دارد. بنابراین احتمال بروز حساسیت به ندرت اتفاق می افتد.

نتایج حاصل از این تزریق طبیعی است و فرم لب بر حسب سلیقه فرد تغییر می کند.

از جمله کاربرد های تزریق ژل لب شامل موارد زیر می باشد.

  • برجستگی و فرم دهی به لب ها
  • تغییر فرم لب به شکل دلخواه
  • ایجاد تقارن در دو طرفه لب
  • رفع نواقص لب ها
  • درمان افتادگی گوشه لب
  • برطرف کردن چین و چروک های اطراف لب
  • کاهش فاصل لب تا به
  • آب رسانی به لب ها
  • جذابیت چهره و افزایش اعتماد به نفس

عوارض و معایب تزریق ژل لب چیست ؟

اولین علائم عفونت لب بعد از تزریق ژل چه چیزهایی هستند؟

لب ها سرشار از عروق خونی هستند و ممکن است در حین تزریق ژل دچار خونریزی در این ناحیه شوید.  کبودی و تورم از عوارض رایج این فرایند زیبایی می باشد که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

برخی افراد نیز نسبت به ترکیب ژل ها دچار حساسیت می شوند نمی توانند نتایجی طبیعی پس از تزریق ژل حاصل کنند. اگر تزریق ژل توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام شود احتمال بروز عوارض به حداقل می رسد . در غیر این صورت و مراجعه به مکان های غیر تخصصی شاهد از عوارضی از قبیل

  • عفونت
  • جمع شدن ژل در زیر پوست
  • خونریزی شدید
  • التهاب و کبودی گسترده
  • درد شدید
  • نتایج نا مطلوب
  • خون مردگی می باشد. در این صورت بهتر است برای استخراج ژل با آنزیم های مخصوص اقدام کنید تا فرم لب ها را به شکل قبل باز گردانید. در برخی افراد پس از تزریق ژل ژل حالت گلوله گلوله پیدا می کند که در هفته اول این مورد کاملاً طبیعی است و در صورت ادامه دار شدن این عارضه باید حتما به پزشک اطلاع دهید . برای پیشگیری از بروز این عارضه متخصصین توصیه می کنند تا چند روز پس از تزریق ژل به لب ها ،از فشار دادن و دستکاری کردن لب ها خودداری کنید.

در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق ژل به لب یا اجزاء مختلف صورت و بدن با استفاده از برند های مرغوب و با کیفیت انجام می شود تا زیبا جویان عزیز با حداقل عوارض بتوانند نتایج عالی حاصل کنند.

مراحل تزریق ژل لب

پس از انتخاب مکان های تخصصی و حضور در جلسات مشاوره ابتدا شرایط جسمانی شما مورد بررسی قرار می گیرد. متخصصین فرم لب ها را بر اساس نظر شما و اجزاء صورت انتخاب می کنند.

همچنین میزان تزریق ژل به خواسته شما و فرم لب ها بستگی دارد . برای برخی افراد یک سی سی ژل تزریق می شود البته اگر بخواهید فرم نچرال و طبیعی لب های خود را حفظ کنید. با این دوز از تزریق می توان لب ها را کمی برجسته کرد و حالتی خوش فرم  و طبیعی در لب ها ایجاد کرد .

متخصصین پیشنهاد می‌ کنند که برای دفعات اول یک سی سی ژل تزریق شود و در جلسات ترمیمی پس از دو هفته به کلینیک مراجعه کنند با این شرایط آسیب دیدگی لب ها کاهش می یابد و ظاهری طبیعی ایجاد می کند .

برخی افراد نیز به دو سی سی ژل نیاز دارند. اگر بخواهند لب های خود را خیلی برجسته کنید دوز تزریق بیشتر از این مقدار خواهد بود. پس از تعیین فرم لب و میزان دوز تزریق مرحله بی حسی موضعی انجام می شود و ژل ها بر اساس مدل لب تزریق خواهد شد.  مدت زمان تزریق به مدل انتخابی و مهارت پزشک بستگی دارد.

تزریق ژل روشی تخصصی است و پزشک باید در این زمینه مهارت و تخصص بالایی داشته باشد تا از آسیب دیدگی به عروق و رگ های خونی جلوگیری شود . تزریق ژل به لب ها باید با برند های مرغوب و استاندارد انجام شود تا شما عزیزان بتوانید نتایج عالی حاصل کنید در ادامه مطلب شما را با برند های معتبر آشنا خواهیم کرد.

بهترین برند های ژل لب

عواملی از قبیل سن افراد،  اهداف و نتایج مورد نظر پس از تزریق ژل به لب و فرم لب در تعیین برند و مارک ژل اهمیت زیادی دارد. زیرا،  در کنار برند انتخابی چگونگی تزریق ژل اهمیت زیادی دارد . در این بخش از مطلب ما می خواهیم به بررسی بهترین برند های ژل ها بپردازیم.

  • ژل رستیلن

این ژل دارای غلظت بالای هیالورونیک اسید می باشد و تقریباً هزینه آن نسبت به ژل های دیگر  بیشتر خواهد بود.  این برند معتبر و مرغوب مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا و اروپا قرار گرفته و در حدود ۶ ماه ماندگاری دارد.

  • ژل تئوسیال

این برند ساخت کشور سوئیس است که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است و منشاء غیر حیوانی دارد. تاثیرات این ژل تقریباً تا یک سال دوام دارد و مدت ماندگاری آن به عواملی از قبیل سبک زندگی و نوع پوست هر فرد وابسته خواهد بود.

  • ژل لب استایلج

این نوع ژل برند فرانسوی است که همانند ژل های معرفی شده دارای هیالورونیک اسید و ماده بی حسی لیدوکائین می باشد و فرمی طبیعی و زیبا به لب ها خواهد بخشید.  مدت ماندگاری این ژل ۶ تا ۲۴ ماه می باشد . این فیلر جزء مرغوب  است  و توصیه می شود که تا ۲۴ ساعت هیچ فشاری به لب ها وارد نشود.

  • ژل بلوترو

این برند در کشور آلمان تولید می شود و حاوی هیالورونیک اسید است . همچنین به مقدار کافی لیدوکائین دارد تا بتواند در حین تزریق  درد را کاهش دهد . این برند مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است و ماندگاری آن بین ۶ تا ۱۲ ماه خواهد بود.

  • ژل پرفکتا

پرفکتا ژل فرانسوی است و نوعی حجم دهنده تاثیر گذار برای لب ها خواهد بود . پس از تزریق این برند بلافاصله می توانید شاهد تاثیرات آن باشید و عوارض خاصی به دنبال ندارد.

  • ژل رووفیل

این ژل  تولید کشور  کره ای است که به دلیل هیالورونیک اسید موجود در آن،  ماندگاری و دوام بالایی دارد و تاثیرات آن تقریباً تا ۱۲ ماه ماندگار است.

البته،  مدت ماندگاری به جذب ژل در پوست،  نحوه تزریق و میزان حجم لب ها بستگی خواهد داشت . ژل رووفیل می تواند به شکل مطلوبی سایز لب ها را افزایش دهد  و لب های باریک را به سمت بالا کشیده و سبب زیبایی و فرم دهی خاصی خواهد شد.

ژل های حاوی هیالورونیک اسید تقریبا از ساختاری مشابه دارد.  اما از نظر غلظت و دوام با یکدیگر تفاوت دارند. قطعاً ژل های مختلف می تواند فرم های متفاوتی در لب ها ایجاد کند. البته ، باید ژل لب را به گونه ای انتخاب کرد که بر اساس ناحیه تزریق و اهداف این فرآیند نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.

مثلاً،  ژل های رقیق می تواند لایه های سطحی پوست را حجیم تر کند همچنین باید این نکته را ذکر کنیم که استفاده از نوع ژل به حجم لب مرتبط نمی باشد فرم دهی و مشخص کردن مرز های لب نقش مهمی در زیبایی خود خواهد داشت عواملی که در انتخاب برند ژل اهمیت دارد به شرح زیر می باشد.

  • سن افراد
  • فرم کنونی لب ها
  • هدف از تزریق ژل
  • شکل هندسی و انحنای لب ها

مقایسه ژل ژوویدرم و ژل لب کره ای

هر چقدر ژل تزریقی به بدن، تاثیر سریع تر، کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتری داشته باشد، به سرعت جای خود را در دل متقاضیان باز می کند و محبوب می شود. با در نظر گرفتن این معیارها می توان ژل ژوویدرم و ژل لب کره ای را بهترین برند ژل فیلر دانست. از طرفی قیمت مناسب این محصولات، آن ها را به پر فروش ترین های بازار تبدیل نموده است. اما در این مقایسه تنگاتنگ بین ژوویدرم و ژل کره ای، نمی توان ساده از کنار کیفیت و اثربخشی بی همتای ژوویدرم گذشت.

این محصول فرانسوی جزء محبوب ترین ژل های تزریقی در سراسر جهان است که توسط افراد معروف نیز به کرات معرفی و توصیه شده است. بسیاری از پزشکان زیبایی برای از بین بردن جوش و لک، افتادگی و ترک پوست از ژل های ژوویدرم استفاده می نمایند. بنابراین اگر تا به حال نمی توانستید بین این دو برند ژل، یکی را انتخاب و استفاده نمایید، حالا با آگاهی از این که ژل ژوویدرم بهترین در نوع خود شناخته می شود می توانید تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

سخن آخر

در این مقاله ما سعی داشتیم که شناخت خوبی در رابطه با ژل لب کره ای به شما داوطلبین زیبایی بدهیم و  از مزایا، عوارض، قیمت و هزینه، ماندگاری، مراقبت های قبل و بعد و افرادی که کاندیدای خوبی برای تزریق ژل لب کره ای صحبت کنیم.اگر شما هنوز با خواندن این مطلب با ابهامات و سوالاتی روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.همچنین در صورتی که قبلا تجربه تزریق ژل لب کره ای را داشتید، خوشحال می شویم از تجربیات خودتون برای ما بنویسید.

دریافت مشاوره یا رزرو وقت مهراز کلینیک

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما