تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تزریق ژل لب مدل باربی

تزریق ژل لب مدل باربی؛ تکنیک پرکننده لب مدل عروسک باربی ، هزینه و مزایای آن


تاریخ انتشار : 9 آبان 1401          تاریخ بروزرسانی : ۶ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (8 امتیاز)

ژل لب مدل باربی ، معیارهای زیبایی در گذر زمان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است. اما بعضی از این معیارها همچنان ثابت و استوار در میان مردم برقرار هستند. افرادی که ظاهر زیبایی دارند معمولا از اعتماد به نفس بالایی نیز برخودارد می باشند. از جمله مهمترین جز صورت که در اه اول افراد را جذب خود می کند، لب ها هستند.

در این بین تزریق ژل لب به مدل‎‌های مختلف بسیار پر طرفدار شده است. یکی از مدل‌های زیبا و پر متقاضی، ژل لب مدل باربی می‌باشد. مدت‌هاست که شخصیت عروسکی باربی به عنوان یک الگو در زیبایی ظاهری مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است.

مدل لب‌های باربی این بار به لطف ژل و فیلرهای زیبایی نیز قابل پیاده سازی روی اکثر لب‌ها می‌باشد. این مدل غالبا مورد توجه بانوان و دخترانی است که به صورت ذاتی لب‌های کشیده و کم حجمی دارند. ژل لب باربی برخلاف تصور عموم معمولا ظاهری فانتزی آنچنانی به لب‌ها نمی‌دهد و جزء مدل‌های نچرال یا طبیعی به حساب می‌آید. اگر خواهان داشتن چنین لب‌های هستید، در گام اول بهتر است یک مرکز مورد اطمینان و با سابقه که دارای کادر پزشکی مجرب و ماهر است انتخاب نمایید.

علت این امر آن است که احتمال استفاده از مواد درجه دو و سه، تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در کلینیک‌های نامعتبر و آرایشگاه‌ها بسیار زیاد است. پس انتخاب یک کلینیک مناسب باید در اولویت کار قرار بگیرد.

کمبود چه موادی باعث تزریق ژل در لب می شود؟

ساختار شیمیایی ژل ها از موادی به نام هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. این مواد در بدن هر انسانی به طور طبیعی توسط سلول های بدن ساخته می شود. این ماده سبب می شود، کلاژن ها که نقش اساسی در جوان سازی و طراوت پوست ایفا می کنند، همچنان به فعالیت خود ادامه دهند. از دیگر موادی که نقش اساسی در جوان سازی پوست دارد، الاستین می باشد.

با گذشت زمان و بالا رفتن سن در افراد از فعالیت این ماده شگفت آور کم می شود و بدن دیگر قادر به تولید این ماده نمی باشد و در نتیجه چربی های زیر لایه های پوست از بین رفته و پوست و لب ها دچار چین وچروک و افتادگی می شوند.

اما امرزوه برای حل این مشکل و رفع این معایب راه حل های بسیاری وجود دارد که رایج ترین آن تزریق ژل می باشد. ژل های استفاده شده، از مواد طبیعی که در بدن وجود دارند، مانند هیالورونیک اسید ساخته شده اند.

امروزه مدل لب های فراوانی وجود دارد و افراد زیادی تمایل دارند از این مدل ها استفاده نمایند. اما برای انتخاب مدل لب مناسب باید کاملا دقت نمایید، همه تحقیقات لازم را انجام دهید و همه جوانب آن را در نظر بگیرید.

کمبود چه موادی باعث تزریق ژل در لب می شود؟

نحوه تزریق ژل لب مدل باربی

تزریق ژل لب مدل باربی یک روش غیر تهاجمی، غیر جراحی و بسیار راحت است که جهت حجم دهی لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش برای تمامی افرادی که داوطلب انجام تزریق ژل لب مدل باربی هستند، اعم از بانوان و آقایان (به نسبت کمتر) بالای ۲۱ سال، به صورت زیر انجام می‌شود:

پزشک با استفاده از مداد و یا مارکر، نقاطی از لب را که نیازمند تزریق است مشخص می‌کند. سپس با استفاده از محلول لیدوکائین تمام نقاط لب را بی حس می‌کنند تا هنگام تزریق ژل لب مدل باربی، فرد هیچ دردی را متحمل نشود. در این روش برای پیاده سازی مدل باربی، تمام نقاط لب به ویژه ناحیه میانی لب‌ها و قسمت V شکل لب بالا باید با ژل حجم دهی شوند.

در نهایت پزشک با دقت شروع به پر کردن مناطق مشخص شده می‌نماید. مهارت پزشک برای رسیدن به ایده آل‌ترین نتیجه در این مرحله مشخص می‌شود. در ژل لب مدل باربی لازم است که لب پایین به حالت بالشتک حجیم مستطیلی دربیاید. لب بالا نیز باید حالت V شکل خود را به صورت متقارن حفظ کند. غالبا برای این مدل، لب پایین نیازمند حجم بیشتری از ژل خواهد بود. پس کمی بزرگتر از لب بالا به چشم خواهد آمد.

فاکتورهایی که بر ماندگاری ژل‌ لب باربی تاثیر مستقیم می‌گذارند

ژل‌ها چه دائمی باشند و چه موقتی، تحت تاثیر سبک زندگی، انتظارات فرد و نوع مراقبت آن‌ها قرار خواهند گرفت. اگر به خوبی مراقبت‌ها پس از تزریق انجام شوند، میزان ماندگاری ژل نیز افزایش می‌یابد. در ادامه به برخی از فاکتورهای موثر در ماندگاری ژل لب مدل باربی اشاره می‌کنیم:

  • انتظار فرد از مدل و حجمی که مد نظر خود دارد.
  • مرکز زیبایی که انجام تزریق ژل در آنجا صورت می‌پذیرد.
  • سابقه و تبحر پزشک در نحوه تزریق ژل
  • سن افراد
  • وضعیت سلامتی بدن زیباجو
  • مارک و برند ژل تزریق شده

عوارض احتمالی تزریق ژل لب مدل باربی

عوارض احتمالی تزریق ژل لب مدل باربی

انتخاب پزشک و متخصص حرفه ای در این حوزه، از مهمترین عواملی است که زیبا جویان را از مواجه شدن با عوارض شدید تزریق ژل لب مدل باربی دور کرده و ثبات بیشتری به آن می بخشد. به هر حال یک پزشک خوب با توجه به تجربه و تخصص خود به راحتی می تواند همه موارد احتمالی را پیش بینی کند. از این رو پس از آن که پزشک همه شرایط را بررسی کرده و هیچ مانعی را برای تزریق پیش روی متقاضی ملاحظه نکند، اقدام به تزریق می کند.

این در صورتی می باشد که سایر افراد مخصوصا افراد مبتدی و تازه کار در این حوزه ممکن است خیلی سطحی به این امر نگاه کنند. از این رو در چنین شرایطی مشکلات و عوارض جدی پس از تزریق بیشتر و حاد تر می شوند. همچنین، ماندگاری نتیجه حاصل از تزریق ژل نیز خیلی زودتر از آن چیزی که انتظار می رود از بین رفته و برای داشتن مدل لب باربی باید اقدام به تزریق دوباره ژل کرد.

به طور کلی مهمترین عوارض بعد از تزریق ژل به منظور ایجاد لب باربی ممکن است برخی از افراد آن را تجربه کنند شامل تورم، سوزش، خارش، کبودی و خونریزی هستند که بدون نیاز به درمان خاصی چند روز پس از تزریق؛ خود به خود از بین می روند.

مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی همان حس خوب و حس باربی بودن را به شما خانم‌های جذاب و شیک می‌دهد. با این نوع تزریق اگر مشکل دیده شدن لثه در هنگام خنده را دارید، کاملا این مشکل برطرف می‌شود و علاوه بر جنبه‌ی زیبایی، جنبه‎‌ی درمانی هم دارد. اگ لب‌های قیتونی دارید با نظر پزشک مرحله به مرحله به فرم و اندازه دلخواه خود برسید و به یکباره خواستار یک تغییر زیاد نباشید.

آیا امکان تخلیه ژل بعد از تزریق وجود دارد ؟

آیا امکان تخلیه ژل بعد از تزریق وجود دارد ؟

شاید این سوال خیلی از عزیزان باشد که آیا در صورت بروز هر نوع مشکل چون عفونت، گلوله گلوله شدن، عدم تقارن محل تزریق، یا عدم رضایت از ظاهر ایجاد شده می‌توان اقدام به تخلیه ژل بعد از تزریق نمود؟ پاسخ مثبت است. بسته به نوع ژلی که تزریق شده است می‌توان از تکنیک‌های مختلفی برای تخلیه ژل تزریق شده استفاده کرد.

در درجه اول قطعا همه می‌دانند که اثر و ماندگاری ژل تزریقی موقتی است و در صورت عدم انجام هر کاری پس از مدت چند ماه اثر ژل از بین خواهد رفت. در صورتی که زیبا‌جوی محترم بنا به هر دلیل قصد تخلیه این ماده تزریقی را داشته باشد می‌تواند در صورت کم بودن غلظت ماده با استفاده از سوزن‌های نازک اقدام به تخلیه ژل نماید.

در صورت استفاده از فیلر حاوی هیالورونیک اسید نیز می‌توان با تزریق آنزیم حل‌کننده این ترکیب یعنی هیالورونیداز به محل درمان مشکل را برطرف و اثر ژل را از بین برد. گاها از  ژل‌های سخت مثل سیلیکون برای حجیم کردن اجزای صورت استفاده می‌شود که معمولا از بین بردن و تخلیه آنها کمی دشوار است و نیاز به دقت و تبحر بالایی وجود دارد. برای تخلیه این نوع ژل‌ها ممکن است پزشک مجبور به انجام جراحی گردد.

شما عزیزان بهتر است با توجه و عمل به شعار پیشگیری بهتر از درمان است در درجه اول قبل از اقدام به تزریق ژل در انتخاب یک پزشک معتبر و باتجربه و مهارت بالا دقت لازم را به خرج دهید چرا که اکثر مشکلات ناشی از تزریق ژل لب علاوه بر عدم مراقبت‌های صحیح بیمار به دلیل خطای پزشکی رخ می‌دهد.

هزینه تزریق ژل لب مدل باربی چقدر است؟

قیمت و هزینه تزریق ژل لب مدل باربی بستگی به مرکزی که این روش را انجام می‌دهد دارد. همچنین برای این روش، برند و نوع ژل، میزان حجمی که برای رسیدن به مدل دلخواه لازم است تزریق شود و هزینه مواد مصرفی جانبی نیز محاسبه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه این روش در کلینیک تخصصی پوست مهراز کلینیک با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب مدل باربی

  • در انتخاب مدل لب دقت کنید و با پزشک مشورت کنید.
  • چند روز قبل از تزریق ژل از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شود همچنین داروهای ضد التهابی و استروئیدی خودداری کنید.
  • از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • لب هایتان تمیز باشد و آرایش نداشته باشید.
  • اگر بیمار هستید و داروی خاصی مصرف می‌کنید با پزشکتان را در جریان قرار دهید.

 مراقبت های پس از تزریق ژل  مدل باربی

 مراقبت های پس از تزریق ژل  مدل باربی

  • از کمپرس سرد برای کاهش کبودی و تورم استفاده کنید.
  • هنگام خوابیدن زیر سرتان را با کمک دو بالش بلند نگهدارید.
  • از گاز گرفتن ،ماساژ دادن و آرایش لب ها بپرهیزید.
  • تا چند روز از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید .
  • آب کافی بنوشید.
  • از مصرف غذاهای شور و تند خودداری کنید.
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما