تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

تزریق ژل هیالورونیک اسید برای مدل عروسکی

تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی


تاریخ انتشار : 29 مهر 1401          تاریخ بروزرسانی : ۵ فروردین ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (3 امتیاز)

داشتن لب‌هایی زیبا و خوش‌فرم تأثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. به همین دلیل این روزها اغلب زنانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند به دنبال روشی برای داشتن لب‌هایی خوش‌فرم و زیبا می‌گردند. یکی از مؤثرترین و بهترین روش‌ها تزریق ژل است. تزریق ژل لب با توجه به سلیقه و خواسته مراجعه ‌کنندگان در مدل‌ها و حجم‌ های مختلفی صورت می‌گیرد. از جمله پرطرفدارترین موارد، تزریق ژل لب مدل عروسکی است. در ادامه به تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی می پردازیم.

این روزها تزریق ژل لب بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هر روزه به طرفداران آن افزوده می‌شود. درواقع می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین روش‌های زیبایی است. بیشترین مورد تزریق ژل در زنان، مربوط به حجم دادن به لب و رفع نامتقارن بودن لب است.

استفاده از تزریق ژل لب مدل عروسکی، بیشتر مورد توجه خانم های جوان و افرادی که صورت ظریفی دارند، می‌باشد. همان‌طور که به آن اشاره شد در تزریق ژل لب مدل عروسکی، لب‌ها شبیه عروسک‌های باربی می‌شود. به همین دلیل بیشتر لب پایین تقویت‌شده و فرم گرفته و حجیم‌تر از لب بالا می‌شود. همچنین در این روش قسمت V شکل لب بالا نیز تغییر کرده و فرم می‌گیرد. در ادامه شما را بیشتر با تزریق ژل لب مدل عروسکی آشنا می‌کنیم.

روش تزریق ژل لب مدل عروسکی

برای تزریق ژل به لب‌ها هیچگونه جراحی انجام نمی‌شود و این کار را به صورت سرپایی در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند؛ بنابراین هیچگونه بی‌هوشی لازم نبوده و تنها از یک بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. پزشک در ابتدا لب را بی حس کرده و اطراف آن را توسط الکل تمیز می کنند. سپس فیلر مورد نظر به وسیله سوزنی بسیار باریک در مناطق متفاوتی از پوست لب تزریق می گردد. شما می توانید برای تزریق ژل لب از ژل نورامیس استفاده کنید.

تزریق ژل لب مدل عروسکی برای چه فرم صورتی مناسب است؟

تزریق ژل لب مدل عروسکی بیشتر برای افرادی مناسب است که از فرم لب خود رضایت ندارند و دوست دارند آن را خوش فرم تر کنند و یا به آن کمی حجم دهند. این موضوع برای بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها، تبدیل به یک دغدغه شده است اما خوشبختانه این روز ها راه های فراوانی برای تغییر فرم لب و حجم دادن به آن وجود دارد که یکی از این راه ها، تزریق ژل لب است.

در این مدل از تزریق ژل لب، لب ها مانند عروسک های باربی فرم داده می شوند اما باید توجه داشت که این فرم لب برای هر حالت صورتی مناسب نیست، پس پیش از اقدام به انجام تزریق ژل لب مدل عروسکی، حتما با پزشک خود مشورت کنید و با توجه به تجربه و پیشنهاد پزشک، تزریق ژل لب انجام دهید زیرا هر صورتی، مناسب برای فرم لب عروسکی نیست و ممکن است پس از تزریق آن چنان که باید، از کار راضی نباشید و با خود افسوس بخورید که چرا مدل دیگری را انتخاب نکردم.

بیشترین میزان درخواست ها برای تزریق ژل لب مدل عروسکی، توسط جوان تر ها است که معمولا صورتی ظریف تر دارند. در این روش ژل را بیشتر به بخش V شکل لب، تزریق می کنند و این قسمت از لب بسیار حجیم تر از سایر قسمت های لب خواهد بود.

تزریق ژل لب مدل عروسکی برای چه فرم صورتی مناسب است؟

هدف از تزریق ژل لب مدل عروسکی

فرد برای این تغییرات در لب خود به پزشک زیبایی مراجعه می‌کند:

  • اصلاح شکل لب
  • افزایش حجم لب
  • پر کردن چروک‌های لب

چه نوع ژلی برای تزریق ژل لب مدل عروسکی مناسب تر است؟

تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی ، چنانچه بهترین نوع ژل، برای تزریق به لب انتخاب گردد، لب ها را طبیعی تر نشان می دهد و هیچ عوارضی نیز به دنبال نخواهد داشت، انتخاب پزشک متخصص نیز می تواند بزرگ ترین کمک به شما در داشتن لب مدل عروسکی باشد، پزشک متخصص با تجربه می تواند تزریق ژل را به گونه ای ظریف و با دقت انجام دهد که هیچ نوع نارضایتی پس از تزریق نداشته باشید.

بهترین ژل برای حجم دادن و فرم دهی به لب، ژل حاوی هیالورونیک اسید است، با تزریق این ژل می توانید حجم لبی طبیعی با ماندگاری بالا داشته باشید. همچنین می توانید از ژل لب آلیاکسین نیز استفاده کنید.

فواید پروتز لب مدل عروسکی با ژل هیالورونیک اسید

اگر می‌خواهید لب‌های‌تان را عروسکی کنید و درباره ژل زدن هنوز شک دارید؛ بهتر است مزایای تزریق ژل هیالورونیک اسید را بدانید.

  • حل شدن ژل: ژل هیالورونیک اسید، از مواد طبیعی سازگار با محیط بدن تولید شده است و به تدریج جذب بدن می‌شود. سایر انواع فیلر به عنوان ماده مهاجم شناخته می‌شوند و سیستم ایمنی بدن به آنها حمله می‌کند. به این ترتیب عفونت‌های جدی در ناحیه لب به وجود می‌آید. پس ایمنی این ژل‌های هیالورونیک اسید، یکی از فواید عمده آنها است.
  • کنترل حجم لب: هنگامی‌که می‌خواهید لب عروسکی داشته باشید؛ باید حجم زیادی از ژل به داخل لب تزریق شود. این ماده خواص عملکردی بالایی دارد. پزشک می‌تواند تقارن حجم را در بخش‌های مختلف لب‌ به درستی کنترل کند.
  • کمترین میزان کبودی: ژل‌های هیالورنیک اسید، کبودی کمتری در مقایسه با سایر فیلرهای پوستی دارند. خصوصاً در پروتز لب مدل عروسکی، این ویژگی بسیار مهم است؛ زیرا حجم تزریق بالاست.
  • سرعت تدریجی درمان. پزشک، ابتدا تزریق اولیه ژل را انجام می‌دهد. سپس در هفته‌های بعدی که تورم کمتر شد، می‌تواند توازن بهتری را با تزریق‌های متمادی، ایجاد کند تا آن پروتز لب مدل عروسکی دلخواه ایجاد شود.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل لب

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل لب

تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی ، قبل از تزریق به پزشک مراجعه کنید و در مورد فرم دلخواه لب‌های خود صحبت کنید.

یک هفته قبل از تزریق ژل لب از مصرف داروهایی که رفع کننده خون هستند مانند آسپرین بپرهیزید. همچنین دخانیات یا الکل استفاده نکنید. دقت داشته باشید که انجام این مراقبت قبل از تزریق ژل لب بسیار مهم است.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل لب مدل عروسکی در بعضی موارد که لب‌ها دچار خونریزی می‌شوند پزشک از کمپرس سرد استفاده می‌کند که این خونریزی بسیار کم بوده و در زمان تزریق ژل لب مدل عروسکی برای فرم دهی لب‌ها توسط پزشک ماساژ داده می‌شود. البته در روزهای اول از استفاده از نوشیدنی‌های داغ بپذیرد. همچنین بعد از تزریق ژل لب استفاده از مواد آرایشی مانند رژ لب ممنوع است؛ زیرا باعث بروز عفونت می‌شود.

تزریق ژل لب مدل عروسکی با سایر مدل ها چه تفاوتی دارد؟

تزریق ژل لب مدل عروسکی با سایر مدل ها چه تفاوتی دارد؟

روش تزریق ژل لب مدل عروسکی، مانند سایر روش های تزریق فیلر است با این حال می توان گفت بزرگ ترین تفاوت آن با دیگر مدل ها همچون مدل لب روسی، چاک دار، قلوه ای و … فقط در مقدار ژل تعیین شده برای تزریق، و روش حجم دادن به لب خواهد بود.

ماندگاری ژل لب مدل عروسکی

به طور کل اثرات پرکننده‌های پوستی به روش درمان، ناحیه تحت درمان و شرایط بدنی فرد بستگی خواهد داشت؛ اما به طور معمول فیلر‌های صورت و لب‌ها بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری خواهند داشت. چند عامل بر میزان ماندگاری فیلر لب مدل عروسکی تأثیر می‌گذارند:

  • میزان متابولیسم بدن
  • میزان آب مصرفی در طول روز
  • عملکرد متخصص در تزریق ژل
  • کیفیت ژل مورد استفاده برای تزریق

عوارض تزریق ژل لب عروسکی

عوارض تزریق ژل لب عروسکی

در حالت کلی تزریق ژل لب عروسکی اگر توسط پزشک در این زمینه و در محیطی استاندارد انجام شود عوارض جانبی چندانی به همراه نخواهد داشت. با این حال مشاهده برخی موارد به دلیل وارد شدن سوزن به زیر پوست عادی و کاملاً طبیعی خواهد بود.

از جمله عوارض تزریق ژل لب باربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد التهاب و ورم
  • خونریزی در حین تزریق
  • ایجاد کبودی در بخش‌های تزریق ژل
  • احساس درد در لب‌ها و نواحی اطراف آن
  • ایجاد حالت نامتقارن در لب‌ها در نتیجه بی‌دقتی پزشک

هر یک از عوارض جانبی گفته شده در بالا با رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل سریعاً برطرف خواهند شد. همچنین با داشتن دقت بالا در انتخاب کلینیک و پزشک خود می‌توان تا حد قابل‌توجهی از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

جمع بندی:

در مقاله تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی از سایت مهراز به بررسی تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی پرداختیم و معایب و مزایای آن را نیز بررسی کردیم. شما عزیزانی که متقاضی تزریق هیالورونیک اسید برای لب خود هستید, لازم است تمامی موارد بالا را با دقت خوانده و سپس اقدام به انجام این عمل کنید. ما در کلینیک مهراز آماده انجام مشاوره رایگان و تزریق ژل لب و .. برای علاقمندان به این موضوع هستیم. با ما تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما