تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟+ 7 عامل تاثیرگذار بر میزان ماندگاری لیفت نخ


تاریخ انتشار : 28 خرداد 1401          تاریخ بروزرسانی : ۶ مهر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (7 امتیاز)

میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ ، امروزه روش های بسیار متعددی برای از بین بردن چروک ها و لیفت صورت وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و بنا به نظر پزشک معالج مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در واقع یکی از روش های بسیار مرسوم برای از بین بردن افتادگی صورت استفاده از نخ های خاص است که برای از بین بردن عوارض ناشی از افزایش سن و چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از بازده مناسبی برخوردار است.

در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک قصد داریم به بررسی میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با مهراز کلینیک همراه باشید.

لیفت صورت با نخ چیست؟

همان گونه که در مقالات گذشته نیز اذعان داشته ایم، لیفت با نخ انواع مختلفی دارد و برای انجام این کار ممکن است پزشک معالج از نخ های متفاوتی استفاده کند. به عنوان مثال کارشناسان Rejuve از Novathreads برای ارائه درمان های موثر لیفت با نخ به مشتریان خود استفاده می کنند. هنگامی که لیفت با نخ به درستی اعمال شود، می تواند پوست شما را ترمیم کند و چروک ها را از روی پوست شما از بین ببرد، هرچند مزایا و معایب لیفت با نخ مانند بقیه روش های زیبایی دیگر وجود دارو ولی ساختار پوست  را سفت کند و شما را بسیار جوان تر نشان دهد. همه این کارها بدون ایجاد هیچ جای زخم یا رفتن زیر تیغ جراحی انجام می شود. این روش به عنوان یک راهکار مناسب برای از بین بردن چروک ها در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع باید بدانید که لیفت با نخ یکی از روش‌های ساده و ارزان برای از بین بردن چین و چروک صورت به شمار می آید و با استفاده از آن می‌توان عوارض ناشی از افزایش سن را به میزان قابل توجهی کاهش داد. با افزایش سن، توانایی بدن انسان برای بازسازی پوست دچار کاهش می‌شود و چین و چروک‌های متعدد در پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن آشکار می‌شوند.

میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

ممکن است این سوال برای شما عزیزان به وجود بیاید که میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ چقدر است؟! برای پاسخ به این سوال می توان اذعان داشت که عوامل مختلفی بر میزان ماندگاری لیفت با نخ تاثیر می‌گذارند. در این میان می تواند به برند یا مارک نخی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین پزشکی که این کار را انجام می دهد نیز بسیار مهم است. مهراز کلینیک با بهره گیری از پزشکان حاذق لیفت صورت با نخ را با بهترین کیفیت و بهترین متریال برای شما در خواست کنندگان عزیز انجام می دهد.

لیفت با نخ یک روش مناسب و اما موقتی برای رهایی از چین و چروک‌های صورت محسوب می‌شود ولی با این حال، از میزان ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش ‌های موقت برخوردار است و می ‌توان از مزایای آن در طولانی مدّت نیز بهره‌مند شد. این روش در کوتاه ‌ترین حالت توانایی حفظ زیبایی صورت به مدّت ۱۲ ماه را دارا خواهد بود و در صورت برقراری شرایط ذکر شده، آثار آن به مدّت بیش از ۳ سال ماندگار خواهند بود.

در واقع نخ های PDO اثر بسیار طولانی مدتی روی پوست شما دارند. خود نخ واقعی به مدت 4-6 ماه قبل از جذب (توسط فرآیند طبیعی هیدرولیز) در محل عمل باقی خواهد ماند. به این ترتیب، پوست شما را برای تمام این دوره می کشد و سفت می کند، پس از آن پوست در جای خود باقی می ماند و کلاژن به تولید خود ادامه می دهد. به طور کلی، اکثر بیماران ماندگاری لیفت نخ خود را در مجموع حدود 12-15 ماه می بینند.

لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب متخصص در زمینه لیفت با نخ می تواند باعث مدت زمان ماندگاری این عمل شود زیرا این کار زیبایی به ظرافت و دقت خاصی نیاز دارد.رعایت مراقبت های قبل و بعد از انجام لیفت صورت که توسط پزشک به بیمار داده می شود می تواند در میزان ماندگاری نخ های لیفت تاثیر بگذارد. همچنین در دوران نقاهت خود نیز باید مراقبت های لازم را انجام دهد تا بتواند این دوران را به خوبی پشت سر گذارد.

آیا می توان نخ لیفت را دائمی کرد؟

اگر می خواهید از نخ لیفت نتایج دائمی بگیرید لازم است نکاتی را رعایت کنید که نکاتی آسان هستند. پس از ۱۲ تا ۱۸ ماه هر زمان که احساس کردید اثر لیفت کم شده است می توانید دوباره این عمل را تکرار کنید.

همچنین زمانی که لیفت با نخ را انجام دادید نباید حرکاتی که باعث فشرده شدن صورت و نواحی که عمل لیفت با نخ روی آن انجام شده است را انجام دهید.

 

ماندگاری لیفت صورت با نخ:

لیفت صورت با نخ PDO:

در مقالات گذشته درباره نخ PDO اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. لازم به ذکر است که لیفت با نخ PDO می تواند به شما کمک کند تا علائم پیری را معکوس نمایید و از ظاهری جوان تر برای پوست خود لذت ببرید. استفاده از این نخ ها در بسیاری از موارد نیز سبب کلاژن سازی پوست شده و می تواند ظاهری زیبا و بدون چروک را برای شما به ارمغان بیاورد. از جمله مزایای بسیار مهم لیفت صورت با نخ PDO به صورت زیر می باشد:

  • این نخ ها به معنای واقعی کلمه پوست را سفت می کنند
  • چین و چروک ها را از بین می برند
  • پوست شما را بسیار صاف تر نشان می دهند.
  • به عنوان یک مزیت اضافی، لیفت با نخ PDO تولید کلاژن را بیشتر می کند. این پروتئین فراوان ترین پروتئین در بدن است و مسئول استحکام و ساختار پوست شما است.
  • لیفت صورت با نخ بدون جراحی انجام می شود

بیشتر چین و چروک ها به دلیل کمبود کلاژن ایجاد می شوند، بنابراین لیفت با نخ می تواند از ایجاد چین و چروک های بیشتر جلوگیری کند و در عین حال حجم بیشتری به پوست شما اضافه کند. شما می توانید تمام این مزایا را بدون نیاز به هیچ جراحی دریافت کنید!

یک تزریق کوتاه تنها چیزی است که برای قرار دادن نخ ها در محل مناسب لازم است، اما هیچ جای زخم و عوارض جانبی ندارد. به معنای واقعی کلمه مانند لیفت صورت بدون جراحی یا زمان بهبودی طولانی بعد از آن است. این مزیت ها در کنار مدت مناسب ماندگاری لیفت با نخ، این عمل را خاص می کند.

لیفت صورت با نخ PDO:

کلاژن یک پروتئین مهم و حیاتی در بدن انسان:

همان گونه که اشاره کرده ایم، کلاژن یک پروتئین مهم در بدن انسان است که سلامت پوست و مو را تضمین می نماید. بدن انسان در دوران جوانی با تولید پروتئین‌هایی همچون کلاژن و الاستین موجب شادابی و طراوت پوست می‌شود ولی با افزایش سن میزان تولید این پروتئین‌ها به میزان قابل توجّهی کاهش می‌یابد و این مسئله منجر به از دست رفتن طراوت و زیبایی پوست می‌شود. ممکن است این سوال برای شما عزیزان به وجود بیاید که در اینجا نقش لیفت صورت با نخ چیست؟!

برای پاسخ به این سوال باید اشاره شود که لیفت با نخ در این حالت می‌تواند به شما در از بین بردن چین و چروک‌های پوست کمک نماید و عوارض ناشی از آن‌ها را کاهش دهد. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از این روش ساده و در دسترس زیبایی و طراوت را بار دیگر به پوست خود بازگردانید و از آن لذّت ببرید.

چه عواملی بر میزان ماندگاری لیفت با نخ تاثیرگذار هستند؟

لیفت با نخ یک روش کوتاه مدّت به منظور از بین بردن چین و چروک‌های صورت و افزایش زیبایی محسوب می‌شود و عوامل متعددی از جمله مراقبت های پس از انجام لیفت با نخ و … بر میزان ماندگاری آن تاثیر خواهد گذاشت. از جمله دیگر عوامل مهمی که در ماندگاری لیفت صورت به صورت زیر به آن ها اشاره می شود:

  • سن یکی از فاکتورهای مهم در میزان ماندگاری لیفت با نخ می‌باشد:

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که پوست انسان یکی از حساس‌ترین بافت‌های بدن به شمار می آید و تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد. با افزایش سن، توانایی بدن برای تولید پروتئین‌هایی همچون کلاژن و الاستین کاهش یافته و این عامل موجب کاهش طراوت و زیبایی پوست خواهد شد. هم چنین، سلول‌های پوستی به دلیل سرعت تقسیم بالاتری که نسبت به سایر سلول‌های بدن دارند، سریع‌تر از سایر سلول ‌ها دچار تحلیل می‌ شوند و این عامل موجب ایجاد چین و چروک‌هایی در پوست می گردد.

یک نکته مهم دیگری که در این خصوص وجود دارد، این است که میزان بازده و ماندگاری لیفت با نخ در افراد مسن کم‌تر از افراد جوان‌تر می باشد به دلیل آن که میزان تحلیل پوست و میزان تولید پروتئین‌های حیاتی در پوست در این افراد کم‌تر دچار کاهش شده است. به صورت معمول رابطه‌ی مستقیمی بین میزان خاصیت کشسانی و الاستیکی پوست و میزان ماندگاری لیفت با نخ وجود دارد و این ویژگی می‌تواند خود را با افزایش ماندگاری این روش در افراد جوان‌تر نشان خواهد داد.

سن یکی از فاکتورهای مهم در میزان ماندگاری لیفت با نخ می‌باشد:

  • میزان خاصیت کشسانی پوست نقش بسزایی را در میزان ماندگاری لیفت با نخ دارد:

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، میزان خاصیت کشسانی پوست رابطه‌ی مستقیمی را با میزان ماندگاری لیفت با نخ دارد و این مسئله می‌تواند میزان بازده حاصل از این روش را تحت تاثیر قرار دهد. بطور کلّی، میزان ماندگاری این روش در افرادی که پوست آن‌ها خشک‌تر و شکننده‌تر از حالت عادّی است کم‌تر می‌باشد و وجود چنین شرایطی می‌تواند میزان ماندگاری حاصل از این فرآیند را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد.

  • میزان چربی پوست افراد

هم چنین باید اشاره شود که، میزان چربی زیر پوستی افراد نیز نقش بسیار مهمی را در میزان ماندگاری لیفت با نخ ایفا می نماید و یکی از عوامل تاثیرگذار در این زمینه به شمار می آید. به صورت کلی ، بالا بودن میزان چربی زیرپوستی نشان دهنده‌ی مناسب بودن بافت مورد نظر برای انجام این روش زیبایی می‌باشد و یکی از نشانه ‌های پوست‌های جوان و دارای خاصیت الاستیکی مناسب تلقّی می ‌شود. با این حال، میزان خشک بودن پوست نقش مهم ‌تری را ایفا می‌کند و میزان چربی زیر پوستی می‌تواند نقش یک عامل کمکی را بر عهده داشته باشد.

ماندگاری لیفت با نخ به چه عوامل دیگری وابسته است؟

ماندگاری لیفت با نخ به چه عوامل دیگری وابسته است؟

علاوه بر موارد ذکر شده در فوق، عوامل دیگری نیز بر روی ماندگاری لیفت با نخ تاثیر گذار است که در زیر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • سن افراد یک عامل موثّر بر میزان ماندگاری این روش می ‌باشد.

هرچه سن افراد کمتر باشد، میزان ماندگاری لیفت با نخ بر روی پوست آن ها بسیار بیشتر خواهد بود. به دلیل آن که هرچه افراد جوان تر باشند، خاصیت کشسانی پوست آن ها بیشتر است.

  • میزان مهارت پزشک متخصص پوست و مو:

همان گونه که می دانید، لیفت با نخ یک فرآیند تخصصی محسوب می ‌شود و باید توسط افراد متخصص و در کلینیک ‌های معتبر زیبایی انجام شود. میزان توانایی‌ متخصص زیبایی یکی از عوامل مهم بر میزان بازده این فرآیند همچون سایر فرآیند‌ها می‌باشد و به همین دلیل، این روش باید تنها به وسیله افراد باتجربه و ماهر انجام شود.

  • نوع نخی که برای لیفت با نخ استفاده می‌شود:

نوع نخ نیز یکی از عوامل موثّر بر میزان ماندگاری لیفت با نخ می‌باشد و نقش موثّری را در بازده این فرآیند ایفا می‌کند. به صورت کلی، نخ ‌هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند در دو نوع ساده و خاردار وجود دارند. نخ ‌های ساده جزو اوّلین‌ نخ ‌هایی هستند که برای انجام این روش زیبایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و از بازده قابل قبولی برخوردار هستند.

نخ‌های خاردار نسل جدید نخ‌های تولید شده برای لیفت با نخ می‌باشند و در انواع مختلفی وجود دارند. این نخ‌ها توانایی تحریک بافت پوست برای تولید کلاژن و الاستیک بیشتر را دارا می‌باشند و به دلیل وجود زوائد متعدد از ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و این موارد باعث شده‌اند تا این نخ‌ها به سرعت جایگاه مناسب خود را در کلینیک‌های زیبایی بدست آورند.

عوارض لیفت صورت با نخ:

عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟

لازم به ذکر است که این روش زیبایی هیچ گونه عوارضی نداشته و تمام عوارض آن به عدم پیاده سازی صحیح آن وابسته است. در واقع عدم پیاده ‌سازی صحیح این فرآیند می ‌تواند مشکلاتی مانند موارد زیر را به همراه داشته باشد:

  • کاهش بازده
  • عدم تقارن صورت
  • کاهش میزان ماندگاری نخ ‌ها
  • جابجایی نخ‌ها و …

بنابراین، همواره خدمات زیبایی مورد نیاز خود را از کلینیک‌های معتبر دریافت نمایید تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

تعداد نخ‌های استفاده شده برای لیفت با نخ چقدر است؟

شایان به ذکر است که نخ‌ های استفاده شده برای لیفت با نخ از نوع نخ ‌های جذبی بوده و به همین دلیل، بعد از گذشت مدتی خاصیت خود را به کلی از دست می دهند. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که هر چقدر که تعداد نخ‌ های مورد استفاده بیشتر باشد، میزان ماندگاری حاصل از این روش زیبایی افزایش خواهد یافت به دلیل آن که بدن انسان به مدت زمان بیشتری برای جذب نخ‌ ها نیاز دارد.

میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

بعد از لیفت با نخ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اگر لیفت صورت با نخ به درستی انجام شود و توسط پزشک متخصص و کلینیک معتبر انجام شود هیچ عارضه جدی در پی ندارد. تورم ، کبودی ، حساسیت ، ادم خفیف و … ممکن است در ناحیه ای که کار لیفت انجام شده است ظاهر شود. همه این عوارض طی چند روز از بین می روند و در پایان عمل هیچ جای زخمی باقی نمی ماند.

دوره نقاهت خاصی نیز ندارد و بیمار می تواند به محل کار خود بازگردد اما بهتر است تا دوهفته پس از عمل لیفت از انجام کارهایی مثل دندانپزشکی ، جویدن غذاهای سفت ، خوابیدن روی شکم و … خودداری کنند.

سخن پایانی:

لیفت با نخ تقریبا برای همه مناسب است. به طور کلی، اکثر مراجعه کنندگان از مشکلات اعتماد به نفس مربوط به علائم پیری در چهره خود رنج می برند. اگر چین و چروک دارید یا پوست اطراف صورتتان خیلی شل به نظر می رسد، می توانید کاندیدای خوبی برای این عمل جراحی باشید.

با توجه به مدت مناسب ماندگاری لیفت با نخ، با این عمل می توانید چهره ی خود را شاداب تر نموده و اعتماد به نفس خود را باز یابید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مهراز کلینیک مراجعه کرده و با کارشناسان در این باره مشورت نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما