تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

بهترین دستگاه لیزر ۲۰۲۲

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم ؟


تاریخ انتشار : 7 خرداد 1401          تاریخ بروزرسانی : ۹ خرداد ۱۴۰۱                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (6 امتیاز)

امروزه انتخاب یک دستگاه مناسب و تاثیر گذار برای لیزر موهای زائد از اهمیت بسزایی برخوردار است. به دلیل آن که هرچه دستگاه شما بهتر و مناسب تر باشد، آن گاه تاثیر گذاری آن بر روی پوست شما و از بین رفتن موهای زائدتان بسیار بهتر خواهد بود. البته باید اشاره شود که اگر برای انجام لیزر موهای زائد خود به کلینیک های معتبر در این زمینه مراجعه کنید، پزشکان در زمینه انتخاب دستگاه و طول موج لازم، شما را یاری خواهند کرد. در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک قصد داریم تا به بررسی ” چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم ؟ ” بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه های لیزر و فاکتورهای انتخاب آن:

لازم به ذکر است که از جملهاز مهم ترین فاکتور های مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می توان به دو مورد مهم زیر اشاره داشت:

  • سرعت دستگاه
  • میزان عمق نفوذ اشعه

با توجه به پیشرفت علم پزشکی در زمینه های مختلف دستگاه های مورد استفاده در روش های زیبایی نیز دچار تغییر و تحول بسیاری شده اند. دستگاه های مورد استفاده در روش لیزر نیز اخیر بسیار پیشرفته تر شده، به طوری که نسبت به دستگاه های قدیمی معایب بسیار کمتر و مزایای بسیار بیشتری دارند. بنابراین برای انجام لیزر موهای زائد خود سعی کنید به کلینیک هایی مراجعه کنید که از دستگاه های به روز و جدید استفاده می کنند.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست من

معرفی انواع دستگاه های لیزر موهای زائد:

دستگاه های بسیار متفاوتی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد که در زیر به بررسی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت:

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت جزء آن دسته از دستگاه هایی است که سرعت تکرار پذیری و قدرت لیزری آن نسبت به دستگاهای دیگر بسیار بالاتر بوده و بنابراین تاثیر آن برای پوست های مختلف بسیار مناسب تر می باشد. هدف پرتوهای این نوع لیزر بیشتر فولیکول مو بوده و برای همین منظور قابلیت خوبی در از بین بردن موهای نازک دارد. از جمله مزایای دستگاه لیزر الکس به صورت زیر است:

  • معمولا قدرت پرتوی لیزر آن قابل کنترل بوده و در موارد مصرفی شاهد تغییر رنگ ملانین توسط این لیزر نبوده اند.
  • با توجه به قدرت پرتوی لیزری آن گفته می شود که نسبت به سه دستگاه دیگر گزینه خوبی برای از بین بردن موهای زبر می باشد.

به علاوه از مهم ترین معایب این دستگاه این است که متناوب ایجاد نکرده و در نتیجه نمی تواند موهای با رشد متفاوت را از بین ببرد.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که در واقع دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیو از تکنولوژی دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده می کند

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

دستگاه لیزر موهای زائد دایود

این دستگاه لیزر طول موج های طولانی تر و با قدرت کمتری از خود ساطع می کند. به همین علت می توان گفت مهم ترین مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه قبلی عوارض کمتر آن می باشد. از جمله نکات بسیار مهمی که درباره این دستگاه باید بدانید به صورت زیر می باشد:

  • با این که این دستگاه جزء دستگاه لیزر ایمن به شمار می رود، اما هم چنان گزینه مناسبی برای پوست های خیلی تیره نخواهد بود، به دلیل آن که ممکن است سبب ایجاد سوختگی و تورم در آن ها شود.
  • همین ویژگی قدرت کم پرتوهای لیزر این دستگاه سبب شده تا افراد نیازمند مراجعه جلسات زیادی برای لیزر باشند، به همین علت می توان گفت این مورد جزء معایب این دستگاه به شمار می رود.

دستگاه لیزر موهای زائد ان دی یاگ:

یکی دیگر از انواع دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر موهای زائد ان دی یاگ می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های این دستگاه لیزر این است که می توان با اطمینان بالا برای انواع پوست های تیره و روشن استفاده کرد. با وجود این مزیت طبق گزارشات صورت گرفته از این دستگاه داری خطر سوزش در انواع پوست ها بوده است. علت اصلی این موضوع این است که مکانیسم عمل این دستگاه در از بین بردن موهای زائد، هدف قرار دادن ملانین کروموفور اصلی می باشد. با وجود نتایج خوب و قابل قبول این دستگاه ، اما به دلیل امکان ایجاد سوختگی معمولا زیاد مورد استقبال قرار نگرفته است. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این دستگاه برای افرادی که دارای پوست برنزه هستند، یک انتخاب مناسب است.

دستگاه لیزر موهای زائد ان دیاگ

دستگاه لیزر موهای زائد روبی:

این دستگاه لیزر نسبت به باقی دستگاه ها قدیمی تر بوده و برای همین منظور زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. طبق گزارشات صورت گرفته از استفاده از این نوع لیزر، استفاده از آن برای پوست های تیره سبب ایجاد سوختگی و زخم خواهد شد بنابراین طیف پوست سفید مناسب ترین پوست برای استفاده از این دستگاه است. از دیگر نکات منفی این دستگاه تکرار پذیری کم آن نسبت به دستگاه های دیگر می باشد، که همین موضوع سبب شده تا نتایج لیزر با این دستگاه زیاد موفقیت آمیز نبوده و مورد رضایت افراد نباشد.

معرفی جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد:

انتخاب بهترین دستگاه لیزر ، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که بدانند که دستگاه های لیزری امروزه به عنوان جدید ترین دستگاه های لیزر شناخته می شود، به همین دلیل باید اشاره داشت که یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در جهان که دارای قابلیت های بالایی در لیزر موهای زائد می باشد، دستگاه لیزر اسکلیپیون مدیو استار پرو می باشد.

۴ ویژگی مهم دستگاه های لیزر

۴ ویژگی بسیار مناسب و کاربردی دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار پرو به صورت زیر است:

  1. این دستگاه با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است:

در واقع این دستگاه یکی از جدید ترین انواع دستگاه های لیزر است که با بهترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. از جمله مهم ترین نکاتی که در این زمینه باید بدانید، به شرح زیر می باشد:

  • دستگاه اسکلپیون قادر به لیزر موهای زائد در طول موج های ۷۵۵ تا ۹۴۰ نانومتر می باشد.
  • پرتوهای این لیزر در محدوده مادون قرمز بوده و به هیچ عنوان پرتوهای یونیزه کننده در آن وجود ندارد.
  • تنظیم طول موج های موجود در این دستگاه به گونه ای می باشد که علاوه بر از بین بردن موهای زائد سبب تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست نیز می شود.

از مهم ترین قابلیت های این دستگاه که بسیار مورد توجه می باشد این است که این دستگاه دارای طول موج های مختلفی بوده که از طریق آن می توان فولیکول های موجود در مراحل مختلف رشد را از بین برد، همین موضوع سبب می شود تا از بین رفتن موهای زائد به صورت موثرتری صورت گرفته و نیازی به مراجعات پی در پی نباشد.

  1. مناسب برای انواع پوست ها

انتخاب بهترین دستگاه لیزر ، همانطور که در قبل هم به آن اشاره شد. هر نوع لیزری ممکن است برای یک نوع پوست مناسب باشد و استفاده از یک نوع دستگاه لیزر می توانند در برخی پوست ها عارضه هایی چون سوختگی و سوزش ایجاد نماید. در نتیجه پیدا کردن دستگاهی که مناسب انواع پوست ها باشد، یکی از چالش های مراکز زیبایی می باشد. با توجه به اینکه دستگاه مدیو استار می تواند طول موج های مختلفی را ایجاد کند، در نتیجه با استفاده از این دستگاه می توان برای هر نوع تیپ پوستی طول موج خاص خود را استفاده کرد که همین مورد سبب کاهش عارضه های پوستی پس از لیزر نیز خواهد شد.

  1. مناسب برای انواع مو

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که موهای مختلف دارای فولیکول های مختلفی هستند که همین موضوع سبب می شود تا استفاده از یک مکانیسم برای لیزر، اثر بخشی زیادی بر روی موهای نداشته باشد. بنابراین استفاده از دستگاهی که قابلیت تنظیم شدن برای لیزر انواع موها را داشته باشد، بسیار کاربردی است. در همین راستا دستگاه مدیو استار با بهره گیری از علم روز دنیا، دارای سیستم های مجهزی در این زمینه خواهد بود.

  1. هزینه مناسب

با توجه به شرایط اقتصادی اخیر، قطعا استفاده از روش های زیبایی که در کنار اثر بخشی خوب دارای هزینه های مناسبی هم باشند، بسیار مورد توجه می باشد. یکی از مواردی که سبب ایجاد هزینه های بالا در لیزر موهای زائد می کند، مراجعات پی در پی می باشد. همان گونه که اذعان داشته ایم، دستگاه مدیو استار با دارا بودن قابلیت های بالا در از بین بردن موهای زائد، نیاز به مراجعات پی در پی را کاهش داده و در نتیجه هزینه های تمام شده آن بسیار پایین تر خواهد بود.

 دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

 دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

انتخاب بهترین دستگاه لیزر ، یکی دیگر از جدید ترین انواع دستگاه های لیزری که در کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم می باشد. این دستگاه نیز یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است و تکنولوژی ساخت آن بسیار پیشرفته می باشد، به همین دلیل امروزه می توان این دستگاه را در کلینیک های معتبر دنیا مشاهده کرد. از جمله نکات بسیار مهمی که در رابطه با این دستگاه باید بدانید به شرح زیر است:

  • این دستگاه ترکیبی از دو دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دیود می باشد.
  • در کنار اینکه در این دستگاه از تکنولوژی دو دستگاه دیگر استفاده شده است، سعی شده تا معایب موجود در آن ها رفع شود.
  • همین ویژگی ها سبب شده تا این دستگاه یکی از موثر ترین دستگاه های در از بین بردن موهای زائد باشد.

ویژگی های بسیار مهم لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به صورت زیر است:

  • وجود سیستم خنک کننده

قابل ذکر می باشد که یکی از مزایای بسیار مورد توجه این دستگاه وجود سیستم های خنک کننده پیشرفته در این دستگاه است. وجود این سیستم خاص و مهم سبب می شود تا علاوه بر راحتی فرد در حین لیزر، همچنین میزان بروز عوارضی چون سوختگی و سوزش پس از لیزر به میزان قابل توجهی کاهش یابد. از طرف دیگر همین سیستم سبب شده است تا افراد درد بسیار کمتری را به هنگام لیزر احساس کنند.

  • استفاده برای انواع پوست و مو

شرکت آلما که طراح و سازنده این دستگاه است، ادعا می کند که توانسته معایب موجود در دو دستگاه الکساندرایت و دیود را برطرف کرده است. وجود این دو تکنولوژی به صورت همزمان در یک دستگاه سبب شده تا این دستگاه مناسب برای انواع پوست ها و موها باشد.

  • سرعت لیزر موهای زائد

یکی از مزیت های بسیار مورد توجه این دستگاه سرعت و تکرار پذیری بالای آن می باشد. همین موضوع سبب شده تا قابلیت آن در از بین بردن موهای زائد بسیار افزایش یابد و نیاز به مراجعات پی در پی افراد نباشد.

  • کاهش درد ناشی از لیزر

در این دستگاه از تکنولوژی حباب LED استفاده شده است. بنابراین سرعت روشن و خاموش شدن آن بسیار سریع بوده و همین موضوع سبب می شود تا پوست زمان کافی برای استراحت و از دست دادن دما را داشته باشد، که موجب کاهش درد در این دستگاه می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب بهترین دستگاه لیزر به وب سایت مهراز کلینیک مراجعه نمایید. همچنین اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید با مشاوران در این خصوص مشورت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما