تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر فول بادی

لیزر فول بادی چیست و شامل چه قسمت هایی است؟+ قیمت لیزر فول بادی۱۴۰۳


تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1401          تاریخ بروزرسانی : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (24 امتیاز)

لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی است؟ فول بادی به چه معناست ؟ در این مقاله می خواهیم به این موارد بپردازیم. تصور کنید که هرگز مجبور به اصلاح یا اپیلاسیون قسمتی از بدن خود نشوید و به راحتی به استخر و مهمانی بروید . لیزر فول بادی از بهترین و راحت ترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. لیزر موهای زائد تمام بدن موثرترین روش حذف موهای زائد کل بدن است که نتایج طولانی مدتی را به همراه دارد. موهای بدن ریزتر و نرم تر می شوند به این معنی که کمتر دیده می شوند و رشد با هر درمان بیشتر و بیشتر کند می شود. در این مقاله از سایت کلینیک مهراز به بررسی همه چیز درباره لیزر فول بادی می پردازیم. با ما همراه باشید.

همچنین لیزر فول بادی آقایان شامل قفسه سینه یا شکم و کل کمر می باشد و بسیار موثر و کارآمد می باشد. از عوامل تاثیرگذار لیزر برای آقایان این است که تمام بدن به یک اندازه خوب عمل کند و نتیجه دراز مدت داشته باشد.

شما برای انجام لیزر فول بادی و اطلاع از هزینه های آن با دستگاه لیزر کندلا آمریکایی می توانید با مشاوران ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

لیزر فول بادی چیست؟

لیزر فول بادی به معنای لیزر کل بدن است. افرادی که به دلایل بهم ریختگی هورمون و یا وراثت دچار موهایی ضخیم و زائد هستند میتوانند از این شیوه درمانی برای درمان قطعی موهای زائد استفاده کنند. در واقع لیزر موهای زائد در چندین مرحله 6 تا 8 جلسه ای و یا بنا به تشخیص پزشک مربوطه ممکن است بیشتر به طول بیانجامد.

فرد در این دوره درمان نباید موهای خود را به هر طریقی از ریشه در آورد چون اینکار باعث کاهش موهای زائد برای مدتی خواهد شد و عمل انجام لیزر تاثیرات خود را بر ریشه مو نخواهد گذاشت. البته بهتر است قبل از انجام دوره لیزر حتما با پزشک مربوطه پوست و مو مشاوره ای داشته و زیر نظر پزشک مربوطه اقدام به انجام لیزر بدن کنید.

لیزر فول بادی هم در هزینه و هم در وقت افراد صرفه جویی می کند و در انتها نیز نتیجه دلخواه به ارمغان خواهد آورد. توجه داشته باشید که لیزر کل بدن راه حلی محبوب و موثر است که تمامی افراد اعم از خانم و آقا با هر نوع پوست و مویی می توانند از آن استفاده نمایند.

کاربرد لیزر فول بادی چیست

لیزر فول بادی شامل چه قسمتهایی است؟

نواحی که در بدن انسان می توان لیزر کرد و در واقع در لیزر فول بادی نیز کاملا تمام این مناطق را شامل می شود بقرار زیر می باشد:

مناطق لیزر فول بادی در خانمها :

  • لیزر پاها
  • لیزر واژن
  • لیزر ران ها
  • لیزر بازوها
  • لیزر ساق پا
  • لیزر صورت
  • لیزر دست ها
  • لیزر زیر بغل
  • لیزر خط شکم
  • لیزر دور ناف
  • لیزر دور سینه
  • لیزر روی باسن
  • لیزر ناحیه بیکینی یا ناجیه تناسلی

مناطق لیزر کل بدن آقایان:

  • لیزر پاها
  • لیزر شکم
  • لیزر باسن
  • لیزر سرشانه
  • لیزر دست ها
  • لیزر صورت
  • لیزر زیر بغل
  • لیزر پشت و کمر
  • لیزر ناحیه تناسلی

حال اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم لیزر فول بادی شامل قسمت های زیر در حالت کلی می باشد:

لیزر فول بادی چیست

صورت :

یکی از اصلی ترین قسمت های بدن که دارای موهای زاییی۲د می باشد صورت است. با توجه به اینکه صورت نسبت به سایر قسمت های بدن بیشتر در معرض دید می باشد شما می توانید با انجام لیزر تمامی موهای زائد صورتتان را به طور دائم حذف کنید.

بعضی از بانوان به علت وجود مشکلاتی از جمله وراثت و اختلالات هورمونی موهای زائد زیادی در صورت خود دارند. برای این افراد توصیه می شود که ابتدا علت رشد موهای زائد خود را پیدا کرده و سپس اقدام به شروع جلسات لیزر درمانی کنند.

زیر بغل :

یکی از مهم ترین قسمت های بدن که دارای موهای زائد ضخیمی نیز می باشد زیربغل است. البته یکی از عوامل موثر در افزایش موهای زائد و ضخامت آن شیو کردن مکرر می باشد. از این رو اغلب پوست این ناحیه تیره شده و احتمالا شل شده باشد.

دست ها :

یکی از نقاطی که در بدن اکثر بانوان بسیار پر مو می باشد فاصله بین آرنج تا مچ می باشد. موهای زائد این قسمت از بدن از طریق لیزر از بین می رود البته اگر دارای موهای نازک و ظریف هستید بهتر است آن را لیزر نکنید زیرا ممکن است بر اثر لیزر بدتر شود.

کمر و پشت بدن :

بعضی از افراد در قسمت کمر و پشت بدن خود دارای موهای زائد زیادی هستند لیزر درمانی قادر به حذف دائمی موهای این قسمت از بدن می باشد.

بیکینی و باسن:

بیکینی یکی از نواحی حساس بدن است که دارای موهای زائد بسیاری می باشد برای حذف موهای زائد ناحیه بیکینی ، لیزر درمانی می تواند بهترین گزینه باشد. لازم به ذکر است که به طور کلی به تعداد جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد بیکینی نیاز می باشد.

قفسه سینه :

قفسه سینه اکثر بانوان بدون مو می باشد. اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات هورمونی این قسمت نیز دارای موهای ضخیم باشند. پس ابتدا دلایل رشد موهای زائد را بررسی کرده و سپس برای استفاده از لیزر اقدام می کنیم.

شکم :

از دیگر قسمت های بدن که دارای موهای زائد هستند می توان به شکم اشاره کرد. در صورتی که شیو یا اپیلاسیون کرده باشید این موهای ضخیم و تیره خواهند شد پس برای از بین بردن آنها می توانید از لیزر استفاده کنید.

فیلم زیر را ببینید تا با محیط لیزر کل بدن با دستگاه کندلا در کلینیک مهراز آشنا شوید:

قیمت لیزر فول بادی ۱۴۰۳ چقدر است؟

به‌ طورکلی هزینه لیزر موهای زائد براساس نوع دستگاه، تعرفه کلینیک، جنسیت و ناحیه موردنظر تعیین می‌شود. هزینه لیزر موهای زائد برای هر جلسه در نظر گرفته می‌شود. هزینه لیزر به ‌صورت کلی مشخص می‌شود.

اگر قصد داشته باشید لیزر هر قسمت از بدن را به طور جداگانه انجام دهید هزینه آن بسیار بیشتر از فول‌بادی می‌شود. شاید هزینه لیزر فول بادی یک ‌سوم هزینه هر قسمت از بدن به ‌صورت جداگانه باشد. نکته قابل‌ توجه این است در صورت انتخاب فول‌ بادی می‌توانید برخی از نواحی بدن را حذف نمایید و تنها بخش‌های ضروری را لیزر کنید.

پنل اقتصادی

۸۰۰ هزار تومان

این پنل از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و با هزینه کمتر خدمات بیشتر را دریافت می کنید

تمام بدن

۱۲۰۰ – ۹۵۰ هزارتومان

این پنل مختص لیزر موهای زائد تمام بدن می باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خدمات از شرایط مطلوبی برخوردار است

پنل کاربردی

۸۸۰ – ۷۵۰ هزار تومان

این پنل بسیار کاربردی می باشد و خدمات این پنل برای نقاط کاربردی بدن است

لیزر موهای زائد کل بدن چقدر موثر است؟

مزایای لیزر فول بادی :

لیزر موهای زائد برای آقایان و خانم ها مناسب است. درمان لیزر موهای زائد ما به شما این امکان را می دهد که از پوستی صاف بهره مند شوید و از موهای رشد کرده و تحریکاتی که ممکن است با اصلاح ایجاد شود جلوگیری کنید. نتایج لیزر ماندگارتر از اپیلاسیون، شیو کردن یا استفاده از کرم‌های موبر هستند.

بر خلاف IPL ( نور پالسی شدید)، لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و مناطقی که دسترسی به آن سخت است، مناسب است. مناطق بزرگ را می توان در یک زمان هدف قرار داد. لیزر موهای زائد کاهش دائمی را ارائه می دهد و می تواند تا 90 درصد کاهش یابد.

  • خلاص شدن از دست موهای زائد: لیزر یکی از دائمی‌ترین راه‌حل‌ها برای از بین بردن یا کاهش موهای زائد بدن است؛
  • صاف‌تر و هموارتر شدن پوست: لیزر موهای زائد مشکلات پوستی ناشی از رویش موها، مانند فولیکولیت و تغییررنگ را برطرف می‌کند؛
  • کاهش زمانی که برای رفع موهای زائد صرف می‌شود: پس از لیزردرمانی لازم نیست که زمان بیشتری را برای اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون صرف کنید و
  • لیزر موهای زائد خطر موهای درون روییده را از بین می‌برد.
  • هزینه کمتر

یکی از مزایای انجام لیزر فول بادی صرف هزینه ای پایین تر نسبت به بقیه شیوه های رفع موهای زائد است. لیزر فول بادی به دلیل پایداری زیاد و صرف هزینه ای که در ظاهر زیاد است. میتواند شما را تا آخر عمر از انجام انواع روش های رفع مو با هزینه های مختلف بی نیاز کند. اگر شما هم از هزینه های زیاد و انجام روش های رفع مو با نتایج محدود و یا عوارض خسته شده اید لیزر موی زائد ایده آل ترین روش برای رفع همیشگی موهای زائد شماست.

روشی های دردناکی مانند اپیلاسیون که تا آخر عمر نتایج محدودی به همراه خواهد داشت علاوه بر هزینه زیاد ، دردناک و همچنین زمانی بسیار محدود شما را از موهای زائد بی نیاز خواهد کرد.

هزینه لیزر فول بادی چقدر است؟

  • درد کمتر

اگر شما برای رفع موی زائد روش هایی مانند وکس یا استفاده از انواع روش های اپلاسیون را تجربه کرده باشید حتما اطلاع دارید که درد ناشی از کشیده شدن مو بسیار زیاد است. یکی دیگر از مزیت های روش رفع مو با لیزر ، درد بسیار کم آن است. در طول دوره لیزر موها شما درد خواهید داشت اما با استفاده از بی حس کننده ها یا استفاده از یخ میتوانید این درد را کاهش دهید.

البته با افزایش جلسات این درد به مرور زمان کاهش خواهد یافت. به هر حال درد بسیار کمی که در هنگام انجام لیزر تجربه خواهید کرد با درد اپیلاسیون یا موکن های برقی قابل مقایسه نیست.

  • کاهش ضخامت موها

اگر شما هم پیگیر انجام لیزر و اثرات آن بوده باشید حتما اطلاع دارید که تمامی موها با لیزر رفع نخواهند شد. در واقع بعضی از موها بعد از مدتی شاید چندین سال رویش خواهند داشت.

اما مسئله ای که باید مطرح شود این است که این موها دارای ضخامتی بسیار کم هستند به صورتی که شاید اصلا دیده نشوند. در اینجا این یکی از مزیت های لیزر موهای زائد به حساب می آید چون با کاهش رشد و ضخامت موها شما دیگر نیازی به لیزر یا انجام روش های رفع مو را نخواهید داشت.

  • سرعت رشد

اگر شما از روش شیو کردن یا اپیلاسیون استفاده کرده باشید حتما میدانید که این روش ها علاوه بر ازدیاد مو و ضخامت آنها باعث افزایش رشد سرعت مو میشوند. روشی مانند استفاده از انواع تیغ و ژیلت علاوه بر سرعت رشد مو احتمال بریدگی با تیغ را نیز به همراه خواهد داشت.

همچنین اپیلاسیون نیز درمان قطعی مو نخواهد بود و مادام العمر حدود هر ماه یک الی دو بار نیاز به اپیلاسیون خواهید داشت. اما روشی مانند لیزر مو ، علاوه بر نتایج طولانی مدت و همیشگی سرعت رشد مو را برای شما کاهش خواهد داد. با انجام لیزر شما دیگر مویی نخواهید داشت یا سرعت رشد آنان به حداقل خواهد رسید.

لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی است

از لیزر فول بادی چه چیزی باید انتظار داشت؟

مشاوره لیزر موهای زائد کل بدن شما با یک پزشک است که موهای بدن شما را ارزیابی کرده و مناسب ترین شکل درمان را تعیین می کند. در طول مشاوره شما، آنها قادر خواهند بود به هر سوالی که ممکن است در مورد موهای بدن خود داشته باشید پاسخ دهند و توصیه های شخصی به شما ارائه دهند. برای تعیین اینکه کدام لیزر می تواند ایمن ترین و مؤثرترین نتایج را برای نوع پوست شما ایجاد کند، یک آزمایش پچ انجام خواهید داد.

فول بادی بانوان چیست؟

لیزر فول بادی بانوان زنان معمولا به یک عمل زیبایی اشاره دارد که شامل برداشتن موهای ناخواسته از قسمت های مختلف بدن زن ، از جمله پاها ، بازوها ، زیربغل ، ناحیه بیکینی و صورت است . لیزر موهای زائد تمام بدن به عنوان یک راه حل ماندگار برای کاهش رشد مو و بهبود ظاهر پوست در نظر گرفته می شود و آن را به گزینه ای محبوب برای بسیاری از خانم ها تبدیل می کند.

چرا هزینه لیزر فول بادی مقرون به صرفه است؟

هزینه لیزر فول بادی به صورت کلی تعیین می شود. توصیه می شود قبل از هر چیز ابتدا قیمت لیزر قسمت هایی از بدن که باید لیزر شوند را با هم جمع کنید. سپس هزینه را با هزینه لیزر فول بادی مقایسه کنید.هر گزینه که برای شما مقرون به صرفه است را انتخاب نمایید. اما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت انتخاب هزینه لیزر فول بادی می توانید قسمت هایی از بدن را حذف نموده و تنها قسمت های لازم را لیزر کنید.

لیزر فول بادی در چه شرایطی ممنوع است؟

لیزر فول بادی در چه شرایطی ممنوع است؟

در بعضی از شرایط خاص استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد مناسب نیست و در صورت وجود حساسیت یا مشکلات زمینه ای ممکن است، فرد را دچار مشکلاتی کند،

در واقع بعضی از افراد برای استفاده از لیزر درمانی نیازمند مجوز پزشک و بررسی پیش از انجام این کار هستند، گروهی که لیزر فول بادی برای آن ها ممنوع است، زنان باردار یا شیر ده، افرادی که سابقه بیماری های تشنج یا صرع دارند، افرادی که دارای عفونت در ناحیه مورد نیاز به لیزر دارند، افرادی که موهای دچار زالی و موهای سفید دارند

و همچنین افرادی که دارای موهای قرمز می باشند، افرادی که مدت کمی از برنزه کردن پوستشان می گذرد، مصرف کنندگان بعضی از داروهای خاص و همچنین افرادی که داروهای مصرفی آن ها، قرار گرفتن در معرض نور خورشید را برای آن ها ممنوع کرده است، می باشند.

رنگ پوست تیره :

افرادی که رنگ پوست تیره دارند ممکن است در معرض خطر بیشتری از عوارض جانبی لیزر موهای زائد مانند هایپرپیگمانتاسیون باشند. حتما قبل از انجام لیزر موهای زائد در مورد هرگونه موارد با پزشک مشورت کنید.

بیماری های پوستی :

برخی از بیماری های پوستی مانند اگزما ، پسوزیاریس یا زخم های باز ممکن است انجام لیزر موهای زائد را دشوار کند.

بارداری :

به زنان باردار توصیه می شود از لیزر موهای زائد خودداری کنند زیرا اثرات آن بر روی جنین به طور کامل شناخته نشده است.

اقدامات موردنیاز برای قبل از لیزر فول بادی

یک‌سری اقدامات موردنیاز را باید پیش از جلسه اول لیزر انجام دهید تا هم خود فرد احساس بهتری داشته باشد و هم تکنسین بتواند کار خود را به‌خوبی انجام دهد.

  • قبل از لیزر بین 2 تا 4 هفته از انجام هرگونه اپیلاسیون اجتناب کنید.
  • پیش از انجام لیزر کل بدن بهتر است موهای زائد ناحیه بیکینی خود را کاملاً شیو کنید.
  • پیش از انجام لیزر کل بدن به‎هیچ‌عنوان از مواد آرایشی و عطر بر روی پوست استفاده نکنید.
  • اگر تحمل درد لیزر را ندارید بهتر است 30 دقیقه پیش از شروع به لیزر کل بدن از بی‌حسی موضعی استفاده نمایید.

لیزر فول بادی چه نوع موهایی را از بین می برد؟

آیا لیزر فول بادی آقایان خطرناک است؟

تکنسینی که کار لیزر را انجام می دهد نیاز به تجربه ، تخصص و مهارت کافی دارد. در غیر اینصورت عوارض لیزر موجب ایجاد سوختگی و لکه های پوستی می شود. عوارض جانبی و آسیب های ناشی از استفاده از لیزر بسیار پایین می باشد و اغلب هنگامی دیده می شود که اینکار توسط اپراتور بی تجربه انجام می شود.

زیرا لیزر اگر درست انجام شود بدون کمترین عوارضی امکان پذیر می باشد. استفاده از لیزر نه تنها آسیبی به پوست وارد نمیکند بلکه می تواند کلاژن سازی را در لایه های زیرین پوست تحریک و موجب بهبود بافت پوست گردد.

چون موهای آقایان تیره‌تر و ضخیم‌تر است، لیزر موهای زائد برای آقایان ناراحت‌کننده‌تر از بانوان است. موهای ضخیم‌تر و تیره‌تر ملانین بیشتری دارند که انرژی نورانی را به گرمایی تبدیل می‌کند. بنابراین در پوست آقایان به‌طور متوسط گرمای بیشتری از پوست بانوان تولید می‌شود.

جلسه اول لیزر فول بادی چگونه است

تفاوت بین لیزر فول بادی و توتال بادی در چیست؟

لیزر فول بادی شامل تمام نقاط بدن است که از سر تا نوک انگشتان پا را شامل می شود . لیزر فول بادی شامل موارد زیر می باشد :

  • بالاتنه: لب بالا، چانه، گونه یا خط ریش، خط فک، صورت، گردن و شانه‌ها؛
  • بخش میانی بدن: قفسه سینه، پشت بدن، زیربغل، بازوها، دور پستان و شکم؛
  • بیکینی: خط بیکینی، ناحیه بیکینی گسترده و بخش‌های خصوصی و
  • پایین‌تنه: باسن، نیمی از پا، کل پا و پایین پاها و انگشتان.

از سویی دیگر لیزر توتال بادی شامل چند مورد از موارد بالا می باشد و به صورت انتخابی از طرف مراجعه کننده می باشد.

لیزر فول بادی چند جلسه است؟

لیزر موهای زائد تمام بدن معمولا به چندین جلسه برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز دارد. این به این دلیل است که لیزر بر روی موهایی که در فاز رشد فعال خود هستند بیشترین تاثیر را دارد. تعداد جلسات مورد نیاز بسته به الگوی رشد موی فرد و ناحیه تحت درمان متفاوت می باشد.

بهترین کلینیک لیزر فول بادی در غرب تهران :

انتخاب بهترین کلینیک لیزر برای انجام خدمات پوستی و لیزر موهای زائد امری بسیار مهم و حیاتی می باشد. که باید برای انتخاب آن چندین نکته مهم را در نظر بگیرید :

  1. مجوز : از مهم ترین مواردی که باید برای انتخاب کلینیک در نظر بگیرید وجود مجوز می باشد.
  2. تجربه و تخصص پزشکان : مهم ترین عنصر در لیزر فول بادی تجربه و تخصص پزشکان است . مطمئن شوید که پزشکان کلینیک دارای تجربه کافی در زمینه لیزر فول بادی و موارد مشابه هستند.
  3. دستگاه های پیشرفته : کلینیک باید از دستگاه های لیزر پیشرفته و با کیفیت استفاده کند. از این دستگاه ها باید با دقت استفاده شود.
  4. محل و دسترسی : مکان کلینیک نیز می تواند موثر باشد. انتخاب کلینیکی که در محل دسترسی پذیر و آسان قرار دارد به شما امکان حضور در جلسات راحت تری را می دهد.

ما در کلینیک مهراز در منطقه تهرانسر برای شما محیطی امن و آرام با بهترین خدمات و دستگاه های لیزر که دستگاه لیزر الکس کندلا می باشد را فراهم کرده ایم همچنین پزشکان و اپراتورهای تیم مهراز از مجرب ترین پزشکان می باشند. می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ و یا ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲ تماس بگیرید.

جمع بندی

لیزر فول بادی به معنای لیزر کل بدن که شامل دستها ، پاها ، صورت ، بیکینی، زیربغل، نیم تنه جلو، کمرو … میشود است. لیزر فول بادی نیز میتواند مناسب افرادی باشد که در تمام نقاط بدن دچار رشد موهای زائد هستند. در این روش شما با انجام دوره های درمانی لیزر و با صرف هزینه ای که ممکن است در نگاه اول زیاد باشد ، نتایجی پایدار و ماندگار از کاهش رشد سرعت موهای خود بگیرید.

همچنین دستگاه الکساندرایت موتوس مناسب افرادی با رنگ پوست تیره میباشد. این افراد از دستگاه موتوس بیشترین نتیجه را خواهند گرفت. البته با پیشرفت روز افزون دستگاه ها بهترین راه انتخاب دستگاه مشاوره از دکتر متخصص است. در دوره انجام لیزر مراقبت های قبل و بعد از آن را باید حتما در نظر داشته باشید و به آن عمل کنید. قبل از انجام لیزر باید حتما حداقل یک ماه از حمام آفتاب و برنزه کردن پوست جلوگیری به عمل بیاورید و تا زمانی که اثرات آنها نیز رفع نشده است اقدام به لیزر نکنید.


۲۳ پاسخ به “لیزر فول بادی چیست و شامل چه قسمت هایی است؟+ قیمت لیزر فول بادی۱۴۰۳”

  1. ونوس گفت:

    قبل لیزر فول بادی باید شیو کنیم ؟

  2. هستی ن گفت:

    سلام برای بی حسی قبل لیزر چه پمادی بزنیم ؟

  3. فرانک گفت:

    سلام لیزر زیر بغل سرطان غدد لنفاوی میاره ؟

  4. فرانک گفت:

    سلام لیزر زیر بغل سرطان غدد لنفاوی میاره ؟
    خیلی استرس دارم

  5. شیدا اعتمادی گفت:

    سلام
    هزینه لیزر فول بادی چقد میشه ؟

  6. سلیمانی گفت:

    سلام خسته نباشید
    بعد از اولین جلسه لیزر با دستگاه سوپرانو ایس پلاتینیوم کی موها میریزن ؟

  7. عارفه گفت:

    سلام
    بعد از لیزر دیگه نیازی نیس اصلاح کنیم رشد موها متوقف میشه ؟

  8. roya shabani گفت:

    سلام طول موج Nd.YAG چیه ؟

    • سلام عزیزم
      این طول‌موج لیزر متفاوت از طول‌موج الکساندرایت است. YAG عمق نفوذ بیشتری دارد و خطر سوختگی در پوست های تیره را کاهش داده است. به دلیل جذب کمتر امواج Nd.YAG در ملانین، این روش درمانی بهتر اما احتمالا طولانی‌تر برای افراد با پوست‌های تیره و سبزه می‌باشد.

  9. مهرنوش رجبی گفت:

    سلام لیزر شکم و بیکینی مشکلی برای حاملگی نداره؟ البته چند ماه قبل از حاملگی لیزر انجام بدیم

  10. khaledi گفت:

    هر یک شات چندتا مو رو میسوزونه ؟

  11. atena گفت:

    سلام
    من که لیزر میرم اصلا اپراتور سر دستگاهو نگه نمیداره وبا حرکت اروم رو پوستم میکشه این حرکت درسته یانه ؟

  12. 87d گفت:

    سلام هزینه ی لیزر فول بادی چقده ؟

  13. eli گفت:

    سلام لیزر پا به تنهایی چقدر زمان می بره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما