تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

هزینه لیزر پشت لب

هزینه لیزر پشت لب چقدر است؟+ ۱۰ اطلاعات کاربردی لیزر تیرگی لب


تاریخ انتشار : 27 فروردین 1401          تاریخ بروزرسانی : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (10 امتیاز)

هزینه لیزر پشت لب ، مطمئنا خانم ها با این مسئله روبرو شده اند که ناحیه پشت لب آنها، دچار رویش موهای زائد می شود. اما مسئله این است که این رویش آنقدر آزاردهنده است که آنها درصدد از بین بردن آنها هستند. این روزها همانطور که میدانید لیزر توانسته جایگاه بسیار ویژه ای در زندگی افراد ایجاد کند از همین رو لیزر پشت لب خیلی دور از ذهن و دور از دسترس به حساب نمی آید.

از همین رو برای انتخاب بهترین دستگاه باید این مسئله را در نظر بگیرید به دلیل حساسیت بالای پشت لب، دستگاه انتخابی شما کمترین آسیب و همچنین کمترین عوارض را برای شما در پی داشته باشد معمولا دستگاه الکساندرایت جزء بهترین انتخاب هایی است که میتوانید داشته باشید زیرا نتایج بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

لیزر موهای زائد بالای لب :

این روش  با پرتاب کردن نور  اشعه ی مخصوص خود بر قسمت بالای لب ، و اثر گذاری آن بر فولیکول ها و ریشه ی موی این قسمت بدن موجب سوزاندن ریشه ی موهای زائد شده و در نتیجه موها در آن قسمت قدرت رشد و رویش نخواهند داشت .

لازم به ذکر است که ابتدا بالای لب فرد از طریق ژل بی حسی موضعی میشود تا فرد تنها کمی  سوزن سوزن شدن جزئی را احساس کند ، لیزر موهای زائد بالای لب  تنها در کمتر از پنج دقیقه زمان می برد و هیچگونه سوزش پوست و یا آسیب به پوست را برای افراد به همراه ندارد . باید توجه داشت که نور لیزر تنها در  عمق محدودی از پوست می تابد بنابراین هیچگونه عوارض و آسیبی را به پوست و فرد وارد نمی کند .

آیا لیزر موی پشت لب برای از بین بردن موهای زائد تاثیرگذار است؟

لیزر موهای زائد بالای لب در صورتی که تحت نظر متخصص پوست و مو انجام شود روشی بسیار موثر و ایمن می باشد. در واقع در بین روش های از بین بردن موهای زائد لیزر یکی از سریع ترین روش هاست که هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد.کلیه تجهیزات مورد استفاده در طول جلسات درمانی لیزر تایید شده توسط FDA ایالات متحده بوده و از بالاترین استانداردهای ایمنی برخوردار است. همچنین از بین بردن موهای زائد با لیزر نتیجه ماندگارتری نسبت به روش های سنتی رفع موهای زائد دارد.

لیزر موهای زائد بالای لب

مشاوره با متخصص لیزر قبل از انجام لیزر پشت لب:

از اقدامات قبل از لیزر پشت لب در مراحل اولیه انتخاب مراکز درمانی معتبر و مناسب می باشد. حتما مراکزی را انتخاب کنید که سابقه طولانی مدت در عرصه خدمات زیبایی و لیزر داشته باشد و همچنین از دستگاه به روز الکس کندلا استفاده کند. مشاوره پیش از انجام لیزر پشت لب کمک می کند تا متخصص سابقه بیماری ازجمله مشکلات پوستی ، هورمونی و آلرژی را بررسی می کند تا بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد را به شما معرفی کند.

هزینه لیزر پشت لب بر چه اساسی تعیین می شود؟

پشت لب خانم های اکثرا دارای موهای زائد است. هزینه لیزر پشت لب به قدری اندک و ناچیز است که اکثرا آن را در کنار لیزر دیگر نواحی بدن و صورت انجام می دهند. موهای زائد جزو جدانشدنی بدن انسان هستند.همه ما به میزان مشخصی موهای زائد در بدنمان داریم.

بعضی از ما موهای تیره تر و ضخیم داریم حال آنکه شاید افرادی باشند که موهای زائد آنها به شدت ظریف و رنگی باشد.
اما در هر صورت وجود موهای زائد پشت لب صورت شما را نازیبا می نماید. روش های متداول برای از بین بردن این موهای زائد شامل بد انداختن و شیو کردن است. بند انداختن موهای زائد را از ریشه خارج می کند و زمان طولانی تر پشت لب شما را تمیز نگه می دارد.

اما از معایب این روش کشیده و افتاده شدن پوست است. شیو کردن نیز نیاز به تداوم و تمیز کردن مرتب دارد چرا که تنها دو روز پشت لب شما بدون مو خواهد بود. اما بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد پشت لب لیزر است.
هزینه لیزر پشت لب به قدری منطقی است که با بیان آن حتما ترجیح می دهید یک بار برای همیشه خود را از انجام روش های سنتی رها کنید؟

نکاتی بعد از لیزر موهای زائد چانه

دستگاه های خنک کننده ، کمپرسور های یخ و برخی کرم های مرطوب کننده عوارض لیزر چانه و پشت لب را کاهش میدهند و پوست شما را نرم و لطیف میکنند و همچنین باعث بهبود زودتر پوست شما میشوند فقط مراقب باشید که تا 24 ساعت بعد از لیزر مو زیر آب داغ قرار نگیرید تا دمای بدنتان بالا نرود.

همچنین نباید ورزش های سنگین که باعث تعرق میشوند انجام دهید و در مقابل نور مستقیم نور خورشید قرار بگیرید و بعد از 15 روز میتوانید تمامی کار ها را مثل سولاریوم و برنزه کردن را انجام دهید.

چرا لیزر بهترین روش برای از بین موهای زائد پشت لب است

چرا لیزر بهترین روش برای از بین موهای زائد پشت لب است

قبل از اینکه تصمیم به میکاپ بگیریم اولین کاری که می کنیم به موهای زائد پشت لب خود نگاه می کنیم. موهای ما  حتی اگر به اندازه نیم میلیمتر از پوست خارج شود هم پشت لب ما را تیره خواهد کرد. حال باید بین دو راهی برداشتن موها با ژیلت و یا صبر کردن برای خارج شدن موهای زائد و بند انداختن یکی راه را انتخاب نماییم.
این جاست که یک روش عالی برای از بین بردن موهای زائد پشت لب مطرح می شود. اما چرا به لیزر موهای زائد لقب بهترین داده می شود.

آیا لیزر موهای زائد دائمی می باشد؟

این روش آرزوی شما را برای از بین رفتن دائمی موهای زائد براورده می کند. تصور اینکه بدون نگرانی از رشد موهای زائد در پشت لب و دیگر قسمت های صورت به اجتماع وارد شوید بسیار دلپذیر است. هر روز بح بدون فکر کردن به موهای زائد میکاپ کردن نیز تجربه جذابی است. برای خواندن مقاله لیزر کل بدن اینجا کلیک کنید.

آیا لیزر موهای زائد بدون عوارض است؟

برخلاف روش های سنتی که باعث کشیده شدن پوست صورت می شود، لیزر موهای زائد هیچ گونه عارضه ای ندارد. این یک خبر خوشحال کننده برای ما است که بدون هیچ درد و یا عارضه برای همیشه موهای زائد پشت لب خود را از دست بدهیم.

در چه صورت میتوان بهترین نتیجه را برای لیزر موهای چانه و پشت لب دریافت کرد؟

  1. انتخاب دستگاه : اولین گام برای موفقیت در زمینه لیزر موهای زائد، انتخاب دستگاه مناسب است.
  2. رنگ پوست : رنگ پوست فرد اهمیت زیادی در این فرآیند دارد زیرا این کار را راحتتر می توان بر روی پوست سفید انجام داد.
  3. رنگ مو : هرچقدر رنگ مو روشن تر باشد، به همان اندازه لیزر راحت تر انجام می گیرد برعکس هرچه تیره تر باشد، شاید نیاز به جلسات و زمان بیشتری باشد تا دقت به کار گرفته شود.
  4. جنسیت : انجام این روش توسط زمان بسیار راحت تر است چون میزان هورمون در زنان بسیار کمتر است.

آیا لیزر موهای زائد باعث روشن شدن پوست می شود؟

آیا لیزر موهای زائد باعث روشن شدن پوست می شود؟

یکی از عوارض شیو کردن تیره شدن پوست بعد از مدتی است. اما لیزر موهای زائد نه تنها پوست را تیره نمی کند بلکه باعث روشن شدن پوست نیز خواهد شد. برای اطلاع از این کار می توانید مقاله تشخیص نوع پوست برای لیزر را مطالعه نمایید.

تاثیرات و مزایای لیزر موهای زائد بالای لب

لیزر موهای زائد بالای لب به علت داشتن نکات مثبت و ویژگی هایی منحصر به فرد، روشی برگزیده در بین سایر روش های رایج موزدائی محسوب می شود. موارد زیر، تنها بخشی از مزیت های حذف موهای زائد بالای لب به روش لیزر موهای زاید می باشد:

1- از مهم ترین ویژگی های روش لیزر موهای زائد می توان به دقت و هدفمند انجام شدن این روش اشاره کرد. طی لیزر موهای زاید بالای لب، بافت تار موی زائد آن ناحیه از صورت از بین می روند و این در حالی است که آسیبی به بافت پوست آن ناحیه وارد نخواهد شد.

2- نکته مثبت قابل توجه دیگری که لیزر موهای زائد بالای لب را به جایگاه محبوبیت می رساند، سرعت عمل بالا در این فرآیند است. انجام فرایند حذف موهای زائد در ناحیه ی بالای لب در یک دقیقه ممکن می باشد. هر پالس لیزر در کسری از ثانیه عملکرد خود را تکمیل می کند و این در حالی است که چنینی نتیجه ی سریع و پایداری را نمی توان از سایر روش های حذف موهای زائد مشاهده کرد.

3- ویژگی جالب دیگر روش لیزر موهای زاید، آن است که این پروسه با اتمام زمان جلسه ی لیزر موهای زائد به پایان نخواهد رسید و ریزش موهای زائد ناحیه ی مورد نظر تا 7 جلسه بعدی نیز ادامه دارد؛ و نقطه ی درخشان این اتفاق آن جاست که این ریزش موهای زائد پس از هر جلسه لیزر دائمی می باشد.

لیزر پشت لب برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر پشت لب برای چه افرادی مناسب است؟

تعداد زیادی از خانم ها با پرداخت هزینه لیزر پشت لب طی یک دوره باز هم شاهد رشد موهای زائد پشت لب هستند. دلیل اینکه شما بعد از یک دوره لیزر موهای زائد موهای خود را از دست نمی دهید به عوامل زیر باز می گردد.

آیا موهای پشت لب شما تیره هستند؟

لیزر موهای زائد الکساندرایت تنها موهای زائد را از بین می برد که کاملا مانند موهای صورت آقایون تیره رنگ باشد. ناامید نباید اگر موهای شما چندان تیره نیستند چرا که با صرف جلسات بیشتر می توانید آنها را از بین ببرید. دستگاه لیزر دایود اما به دلیل قدرت بیشتر قادر است موهای زائد روشنتر را نیز از بین ببرد.

آیا پوست صورت شما تیره است؟

دستگاه لیزر موهای زائد برای خانم هایی بیشترین تاثیر را دارند که پوست آنها روشن است. در صورتی که پوست شما تیره رنگ است بهتر است برای اینکار دستگاه دایود را انتخاب کنید. با اینکه هزینه لیزر پشت لب با دستگاه دایود بیشتر است اما تاثیر آن نیز بیشتر خواهد بود.

آیا موهای زائد پشت لب نازک هستند؟

اگر از جمله خانم هایی هستید که موهای زائد پشت لبتان بسیار نازک است بهتر است هزینه لیزر پشت لب را پرداخت نکنید. لیزر موهای زائد الکساندرایت قادر نیست که موهای نازک را پوشش دهد. شاید دستگاه دایود بتواند در جلسات بیشتر موهای زائد نازک شما را از بین ببرد.

حتما تعداد جلسات را تکمیل کنید

جالب است بدانید که 10 جلسه تعیین شده برای لیزر موهای زائد کالا حساب شده است. در این ماه ها موهای زائدی که در فاز استراحت قرار دارند  از ریشه خارج شده و توسط لیزر از بین می روند. این درحالی است که اگر جلسات را تکمیل نکنید در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد رشد مجدد موهای زائد خواهید بود.

در چه صورت میتوان بهترین نتیجه را برای لیزر موهای چانه و پشت لب دریافت کرد؟

در چه صورت میتوان بهترین نتیجه را برای لیزر موهای چانه و پشت لب دریافت کرد؟

انتخاب دستگاه : اولین گام برای موفقیت در زمینه لیزر موهای زائد، انتخاب دستگاه مناسب است.

رنگ پوست : رنگ پوست فرد اهمیت زیادی در این فرآیند دارد زیرا این کار را راحتتر می توان بر روی پوست سفید انجام داد.

رنگ مو : هرچقدر رنگ مو روشن تر باشد، به همان اندازه لیزر راحت تر انجام می گیرد برعکس هرچه تیره تر باشد، شاید نیاز به جلسات و زمان بیشتری باشد تا دقت به کار گرفته شود.

جنسیت : انجام این روش توسط زمان بسیار راحت تر است چون میزان هورمون در زنان بسیار کمتر است.

همه این مواردی در صورتی موثر هستند که شما برای لیزر موهای زائد خود به بهترین کلینیک های لیزر مو مراجعه کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

مزایای لیزر پشت لب چیست؟

لیزر موهای پشت لب علاوه بر کاهش رشد موهای پشت لب ، چند مزیت دیگر نیز به همراه دارد. بسیاری از افراد بعد از انجام لیزر درمانی با کاهش شدت و تعداد موهای برگشتی مواجه می شوند. همچنین لیزر موهای زائد منجر به جوانسازی نیز می گردد. حفرات پوست را حداقل نموده ، نقاط سیاه پوست و لک ها را محو کرده و آسیب دیدگی های ناشی از نور خورشید را از بین می برد.

در بین جلسات می توان از روش بندانداختن استفاده کرد؟

در بین جلسات می توان از روش بندانداختن استفاده کرد؟

حتما بارها شنیده اید که در طول لیزر موهای زائد نباید موها را از ریشه خارج کرد. این باعث می شود که موهای بیشتری در فاز استراحت قرار گیرند و با گذراندن جلسات لیزر شاهد رشد مجدد موها خواهید بود. از این رو در تمام طول انجام لیزر موهای زائد فقط بیاد از شیو کردن کمک بگیرید تا اشعه لیزر بتواند موهای زائد شما را از بین ببرد.

مشکلات هورمونی

یکی از مشکلاتی که باعث رشد بی رویه موهای زائد در پشت لب و دیگر قسمت های صورت می شود، مشکلات و بیماری های هورمونی است. اگر بدون مطالعه و بررسی مشکل لیزر موهای زائد را انتخاب کرده اید باید گفت که هزینه لیزر پشت لب را دور ریخته اید. بهتر است ابتدا دلیل رشد بی رویه و ناگهانی موهای زائد ضخیم را بررسی کنید.

در صورتی که از مشکلات هورمونی و لیزر رنج می برید. آن را درمان کرده و سپس برای از بین بردن موهای زائد به کلینیک لیزر موهای زائد مراجعه نمایید.

اقدامات پس از لیزر پشت لب :

تورم یا قرمزی خفیف بعد از از جلسه لیزر موی پشت لب طبیعی است. این عوارض جانبی مانند آفتاب سوختگی بعد از چند ساعت یا نهایتاً چند روز از بین خواهد رفت. برای حداقل کردن این آثار از نکات زیر استفاده کنید:

  • دو مرتبه در روز از پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید.
  • استفاده از سونا و انجام تمرینات ورزشی پرتحرک بلافاصله بعد از جلسه لیزر درمانی را کنار گذاشته و حمام آب داغ را تا فروکش کردن و از بین رفتن قرمزی صورت به تعویق بیندازید.
  • تا هفت روز بعد از از جلسه درمان استفاده از هر ماده ای که باعث ایجاد حساسیت پوست شود را کنار بگذارید.
  • حداقل تا دو هفته بعد از درمان لازم است که از حضور در معرض نور آفتاب خودداری کنید؛ همچنین پوستتان را در این مدت برنزه نکنید و به صورت روزانه از کرم ضد آفتاب اس پی اف ۳۰ استفاده کنید
  • در این مدت اقدامی برای کندن، بند انداختن یا تراشیدن موهایتان نکنید.

چه افرادی واجد شرایط انجام لیزر پشت لب نمی باشند؟

چه افرادی واجد شرایط انجام لیزر پشت لب نمی باشند؟

پشت لب انسان منطقه حساس است و تاثیر زیادی در زیبایی خانم ها دارد. در صورتی که برای از بین بردن موهای زائد این منطقه تصمیم جدی دارید بهتر است شرایط خود را بررسی کنید. همه خانم ها کیس های مناسبی برای لیزر موهای زائد نیستند. از رایج ترین مشکلاتی که شما را از انجام لیزر موهای زائد منع می کند شامل موارد زیر است:

افراد که تبخال زده اند

اگر در قسمت لب و یا بینی دچار تبخال هستید نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنید. تبخال بیماری ویروسی است واگر دستگاه با آن برخورد داشته باشد ممکن است تمام افراد دچار این بیماری شوند. پس تا زمانی که تبخال شما کاملا بهبود ن یافته است به کلینیک لیزر موهای زائد جهت لیزر پشت لب مراجعه نکنید.

افرادی که هایفوتراپی انجام داده اند

اگر به تازگی هایفوتراپی کرده اید بهتر است تا چند هفته از انجام لیزر موهای زائد را به تاخیر بی اندازید. هایفوتراپی برای جوانسازی پوست کاربرد دارد و در صورت استفاده از آن پزشک شما را تا چند ماه از انجام لیزر منع خواهد کرد.

در صورتی که موهای زائد شما نازک و بی رنگ هستند

اگر در پشت لب خود تنها کرک دارید بهتر است هزینه لیزر پشت لب را پرداخت نکنید. این میزان ظرافت توسط لیزر از بین نخواهد رفت. لازم به ذکر است که موهای این چنین ظریف در زمان میکاپ هم دیده نمی شود.

افرادی که دچار بیماری های هورمونی هستند

افرادی که دچار بیماری های هورمونی هستند

اگر قبلا موهای ائد تیره ای نداشته اید و به یکباری شاهد رشد این موها هستید بهتر است که دلیل آن را بررسی کنید. اگر مشکلات خورمونی برطرف نشود بعد از یک دوره لیزر باز هم موهای زائد شما رشد خواهد نمود. این است بهتر است نزد پزشک غدد رفته و مشکلات را بررسی کنید. خانم ها بعد از زایمان، در دوران بلوغ و بعد از یائسگی شاهد رشد بی رویه موهای زائد هستند. و دلیل این امر ترشح هورمون تسترون ( هورمون مردانه) بیش از اندازه در بدن است.

علت درد لیزر پشت لب چیست؟

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به لیزر پشت لب دارید باید مطمئنا این مسئله ذهن شما را به خود مشغول می کند که دلیل درد ناحیه پشت لب چیست و چرا این اتفاق رخ می دهد. از همین رو باید در جریان باشید که ناحیه پشت لب بسیار نازک بوده و تماس بسیار نزدیکی به دهان دارد همین مسئله باعث شده تا حساسیت و درد بیشتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد. خوشبختانه به دلیل اینکه این ناحیه وسعت زیادی ندارد زمان انجام آن بسیار کوتاه می باشد و پزشک مورد نظر میتواند در کوتاهترین زمان ممکن آن را به انجام برساند.

آیا کلینیک­ های لیزر موهای زائد صورت با هم تفاوت دارند؟

آیا کلینیک­ های لیزر موهای زائد صورت با هم تفاوت دارند؟

بله، کلینیک­ های مختلف با همدیگر تفاوت­ هایی دارند که این تفاوت­ ها عبارتند از:

پزشک معالج شما: مسئولیت کلینیک­ های لیزر بایستی بر عهده ­ی پزشک متخصص پوست و مو باشد. انتخاب دستگاه مناسب پوست شما، تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت و مدیریت عوارض احتمالی همگی بر عهده ­ی پزشک معالج است.

اپراتورهای انجام لیزر: به شخصی که کار لیزر درمانی را زیر نظر پزشک انجام می­دهد، اپراتور گفته می­ شود. تجربه، مهارت و تعهد اپراتور فاکتورهای مهمی در نتیجه ­ی نهایی لیزر موهای زائد صورت هستند.

دستگاه­های لیزر: همان طور که می­ دانید، دستگاه­ های مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارد که هر ساله دستگاه­ های جدیدتری نیز وارد بازار می ­شود. این دستگاه ­ها از نظر کیفیت، اثرگذاری، ایمنی و ایجاد عوارض احتمالی با هم تفاوت دارند.

کلام آخر

در واقع لیزر موهای زائد باعث کاهش چشمگیر موهای ناخواسته در یک ناحیه و ایجاد وقفه های زمانی طولانی در رویش های مجدد تارهای موی زائد خواهد شد. که البته هرچه جلسات بیشتری از لیزر موهای زائد تکمیل شود، این نتیجه موثر تر و رویش موهای جدید دیرتر و بسیار کمتر خواهد بود. توجه داشته باشید که کامل ترین نتیجه ی لیزر موهای زائد در افرادی که تار های موی تیره ای دارند مشاهده خواهد شد. بهتر است برای کسب مشاوره با کارشناسان ما در مهراز کلینیک در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما