تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر کل بدن

لیزر کل بدن خانم ها و آقایان+ قیمت لیزر کل بدن ۱۴۰۳ +‌ مزایای لیزر دائمی تمام بدن


تاریخ انتشار : 3 بهمن 1399          تاریخ بروزرسانی : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (136 امتیاز)

تایید شده توسط پزشکان کلینیک مهراز

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان مهراز مشاوره بگیرید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

هزینه لیزر کل بدن در غرب تهران ۱۴۰۳ (پکیج قیمت لیزر کل بدن )

دستگاه های بسیار متفاوتی برای لیزر کردن وجود دارد که هر کدام از این دستگاه ها برای یک طیف ( رنگ ) پوست کاربرد دارد که انتخاب دستگاه مناسب برای لیزر پوست هر شخص بر عهده پزشک معالج می باشد.

باید بیان شود که در این مقاله به بررسی مزیت ها و نحوه لیزر کردن دائمی کل بدن و لیزر موهای زائد می پردازیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لیزر کل بدن چیست؟

لیزر کل بدن ، راه های بسیار متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام از این راه ها دارای مزایا و معایب خود می باشند. روشی که امروزه برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود، لیزر کل بدن می باشد که بسیار مناسب و اثر بخش است.

لیزر کل بدن شامل لیزر بخش های بالاتنه و پایین تنه می باشد که بسیار بصرفه و کارآمد است و یکی از عوامل موثر در انتخاب این روش این است که تمام بدن تحت تاثیر فرکانس دستگاه لیزر کندلا قرار میگیرد و می تواند برای افراد نتایج خوبی را در پی داشته باشد. لیزر کل بدن از نظر اقتصادی نیز کاملا به صرفه می باشد.

برخی از افراد فقط به فکر لیزر قسمتی از بدن هستند و برخی دیگر به لیزر کل بدن فکر می کنند. برای مثال، برخی از افراد فقط موهای زائد پاها برایشان آزار دهنده است. اما افرادی هستند که دوست دارند بدنی بدون مو داشته باشند و وجود موهای زائد کل بدن، برایشان آزار دهنده است. برای رفع موهای زائد کل بدن روش های قدیمی مانند موارد زیر وجود دارد :

  • اپیلاسیون
  • تیغ زدن
  • وکس
  • پودر های موبر و ….

باید بیان شود که روش های قدیمی مانند اپیلاسیون بسیار سخت و دردآور است و کم تر کسی از این روش برای حذف موهای زائد استفاده می کند، به دلیل آن که پس از مدتی باعث افتادگی پوست و شل شدن آن می شود.

بهترین راه حل برای رفع موهای زائد کل بدن استفاده از لیزر است. تکنولوژی لیزر بهترین و به صرفه ترین راه ممکن برای رهایی از مشکل پر مویی در مدت زمان طولان به حساب می آید. لازم به ذکر می باشد که لیزر کردن کل بدن علاوه بر از بین بردن موهای بدن، پوستی نرم و لطیف برای شما ایجاد می کند.

فیلم زیر را ببینید تا با محیط لیزر کل بدن با دستگاه کندلا در کلینیک مهراز آشنا شوید:

مرکز لیزر  در غرب تهران مهراز کلینیک ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر ، جوانسازی ، تناسب اندام ، prp ، RF  و … می باشد. شما می توانید برای ارائه خدمات بهتر و تعیین وقت با شماره 02144500811 و 09124940252  تماس حاصل نمایید و یا از طریق فرم زیر اقدام به تعیین وقت نمایید.

تمامی توضیحات مهم لیزر موهای زائد (تعداد جلسات، قیمت، مزایا و عوارض) :

اگر تصمیم گرفته اید چند قسمت از بدن را لیزر کنید، بهتر است همه قسمت ها را در یک جلسه انجام دهید.  چرا که انجام لیزر کل بدن در یک جلسه بسیار کار آمد تر و به صرفه تر از مشخص کردن جلسات برای ناحیه مختلف بدن می باشد. با انجام این روند به بدن خود اجازه می دهید تا به درمان لیزری عادت کند و با آن هماهنگ شود.

عملکرد لیزر کل بدن چگونه است؟

نور دستگاه لیزر هر چیزی که تیره رنگ باشد را حرارت داده و می سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول مو نیز آسیب می بیند و از بین می رود. همانطور که می دانید یک سری از موهای ما در فاز استراحت و تعداد کمی در فاز رشد هستند اگر هنگام لیزر کل بدن فولیکول مو در فاز استراحت باشد اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین علت برای از بین بردن اکثر موها نیاز به تکرار جلسات می باشد تا تعداد بیشتری از موها از بین برود.

پنل اقتصادی

۸۰۰ هزار تومان

این پنل از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و با هزینه کمتر خدمات بیشتر را دریافت می کنید

تمام بدن

۱۲۰۰ – ۹۵۰ هزارتومان

این پنل مختص لیزر موهای زائد تمام بدن می باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خدمات از شرایط مطلوبی برخوردار است

پنل کاربردی

۸۸۰ – ۷۵۰ هزار تومان

این پنل بسیار کاربردی می باشد و خدمات این پنل برای نقاط کاربردی بدن است

هزینه لیزر موهای زائد کل بدن به چه عواملی بستگی دارد؟

در گذشته قیمت لیزر را با توجه به تعداد شات های دستگاه محاسبه می کردند. امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه تحت درمان و جنسیت تعیین می شود. مثلا لیزر ناحیه کمر آقایان با خانم ها یا زیر بغل خانم ها با آقایان متفاوت است.

عوامل موثر بر هزینه لیزر به سه عامل بستگی دارد: دستگاه لیزر ، مهارت و تجربه اپراتور و ناحیه تحت درمان. دو گزینه اول قیمت پایه را تعیین می کنند و در ادامه تاثیر دستگاه لیزر هزینه نهایی را مشخص می کند.

در عصر جدید دستگاه ها و تکنولوژی های لیزر روز به روز موثرتر و پیشرفته تر از همیشه می شود در نتیجه هرچه یک کلینیک مجهز تر باشد هزینه ابزار و محصولات مصرفی بالاتر می رود و در نتیجه تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد بیشتر و هزینه لیزر بدن گران تر می شود.

  • اندازه ناحیه ای که قرار است لیزر شود و زمان مورد نیاز برای درمان
  • تعداد جلسات درمان مورد نیاز با لیزر
  • تخصص، تجربه و تبحر تکنسین لیزر مو
  • ناحیه ای از بدن که در پکیج لیزر مو کل بدن انتخاب شده است

تعداد جلسات لیزر کل بدن ( لیزر تمام بدن خانم ها ) چند جلسه است؟

تعداد جلسات لیزر کردن تمام بدن بستگی به دستگاه لیزر دارد. هر چه دستگاه لیزر جدیدتر و پیشرفته تر باشد،  با کیفیت تر می شود و شما در تعداد جلسات کمتری به هدف خود می رسید. اما در نظر داشته باشید که باید به طور معمول برای لیزر کل بدن ۶ جلسه مشخص شود و بعد از انجام ۶ جلسه ، تصمیم به ادامه درمان لیزری و یا متوقف کردن بگیرید.

البته تعداد جلسات لیزر بدن به نوع پوست و رنگ دانه های آن و هم چنین موهای زائد بدن بستگی دارد و گاهی پیش آمده که تعداد جلسات لیزر به 8 الی 10 جلسه نیز برسد.

نظر مراجعه کننده عزیزمون درباره لیزر کل بدن (فیلم زیر رو حتما ببینید)

انتحاب لیزر مناسب برای لیزر کل بدن :

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که برای لیزر کل بدن چه نوع دستگاه لیزری را انتخاب بکنم و یا کدوم یک از این دستگاه ها بهتر می باشد؟ جواب این سوال بسته به اینکه تنها می خواهید بخش کوچکی از بدن را لیزر کنید و یا کل بدن متفاوت می باشد زیرا شما برای لیزر کل بدن هزینه های زیادی را انجام می دهید اما اگر دستگاه و مرکز درستی را انتخاب نکرده باشید علاوه بر هدر رفت هزینه و زمان بعد از یک مدت دوباره موهای شما شروع به رشد می کنند.

پس مهم ترین نکته در مورد نوع و کیفیت دستگاه لیزر جایی است که قرار است برای انجام لیزر به آن مراجعه نمایید. در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد ، لیزر الکساندرایت می باشد که با کمترین جلسات درمانی و اثر بخشی بهتر و درد کمتر نسبت به سایرین توانایی از بین بردن انواع موهای زائد و حتی موهای زیر پوستی را دارد. اگر خواستید که کامل مطمئن شوید می توانید روی قسمتی از پوستتان یک تست رایگان انجام دهید تا با خیال راحت مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نتایج لیزر کل بدن

نتایج لیزر کل بدن چگونه است؟

همه ی خانم ها درگیر رویش موهای زائد خود هستند. و وجود موهای زائد اندام را یکی معضلات خود می دانند. با رور کار آمدن لیزر تقریبا می شود گفت که این مشکل و دغدغه خانم ها را حل کرده است.

لیزر بدن مزایای بسیاری دارد که همین مزایا سبب شده است که در حاصل شدن نتیجه مطلوب نسبت به سایر روش ها بهتر باشد، از جمله مزایای لیزر تمام بدن را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • با انتخاب لیزر کردن تمام بدن به سرعت از شر موهای زائد خلاص می شوید‌
  • این روش نه تنها برای از بین بردن موهای زائد مفید است، بلکه می توان از آن برای بهبود قسمت های آسیب دیده پوست استفاده کرد.
  • با انتخاب این روش هیچ گونه زخم و یا آکنه ای بر روی پوست ایجاد نخواهد شد.
  • با خیال راحت می توانید در مجالس بدون نقص و بدون مویی در پوست خود حضور پیدا کنید.
  • کنار گذاشتن روش های قدیمی برای از بین بردن موهای زائد بدن
  • با انجام مکرر لیزر، تیرگی رنگ پوست ناحیه هایی مانند زیر بغل و ناحیه بیکینی بر طرف می شود.
  • نرمی و لطافت پوست
  • از شر شیو کردن های روزانه خلاص می شوید.
  • در حین انجام لیزر کردن بدن بعد از اتمام هر جلسه، موهای زائد نسبت به جلسات قبلی کم تر، نازک تر و بی رنگ تر شوند.

نظر مراجعه کننده کلینیک مهراز در ارتباط با لیزر موهای زائد

عوارض جانبی لیزر کدام اند؟

عوارض جانبی رفع موهای زائد با لیزر می توان به مواردی که در زیر عنوان می شود اشاره داشت :

  • درد کم در نواحی لیزر شده
  • سوزش در قسمت های لیزر شده
  • قرمزی و تورم
  • آسیب اپیدرمی به صورت سوختگی سطحی
  • تغییر در رنگدانه ها که باعث تیره یا روشن تر شدن پوست قسمت لیزر شده می شود

البته باید این نکته را بیان کنیم که بیشتر عوارض لیزر موهای زائد برای کوتاه مدتی رخ می دهد و از بین می روند و در آخر بعد از گذشت چند هفته بهبود خواهند یافت. در نتیجه  عوارض لیزر موهای زائد کل بدن، خطرناک یا همیشگی نخواهند بود.

انواع لیزر موهای زائد

انواع لیزر دائمی کل بدن کدام اند؟

همانطور که پیش تر گفتیم عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیرگذار هستند که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود.

بسته به رنگ مو ، نوع پوست ، ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار میگیرد:

  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر روبی
  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر ND:YAG
  • لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

مقایسه دستگاه های الکساندرایت و دایود :

دستگاه لیزر دایود به علت طول موج بالا عمق نفوذ بیشتری دارد.تکنولوژی الکساندرایت به علت سهولت کار و بی دردی و خنک کننده های قوی امکان افزایش توان دستگاه و جواب دهی بیشتری دارد. دستگاه الکساندرایت برند کندلا به علت پرتاب یخ که باعث بی حسی و بی دردی کامل می شود نسبت به سایناشور دارای محبوبیت بیشتری است.

دستگاه لیزر موحود در کلینیک مهراز یکی از به روز ترین دستگاه های شرکت کندلا می باشد که نسبت به دیگری دارای تکنولوژی جدیدتر و سرعت بیشتر و زمان و درد کمتری می باشد. شما می توانید برای رزرو وقت با ما در تماس باشید.

لیزر موهای کل بدن

قیمت لیزر کل بدن چقدر است؟

در گذشته قیمت لیزر موهای زائد براساس تعداد شات های انجام شده محاسبه می شد. اما امروزه در بیشتر کلینیک ها بر اساس ناحیه محاسبه می شود. شات به هر بار تخلیه انرژی دستگاه لیزر گفته می شود. مسئله مهمی که وجود دارد این است که  هرگز به تبلیغات  قیمت های ارزان لیزر اعتنا نکنید.

میزان قیمت لیزر موهای زائد برای صورت و بدن از ۶۰۰ تومن تا ۱ میلیون تومن برای هر جلسه در نظر گرفته می شود. البته این قیمت گذاری به تعداد شات هایی برای نواحی مختلف استفاده می شود، بستگی خواهد داشت.

هم چنین، در صورت انتخاب هزینه لیزر بالاتر می رود. چون قیمت لیزر براساس ناحیه مورد نظر و میزان مهارت دکتر مشخص می شود. و همانطور که  که از نامش مشخص می شود و کل پوست و بدن را در بر می گیرد پس نیاز به جلسات بیشتری برای درمان لیزری خواهد داشت.

دلیل اختلاف قیمت لیزر قسمت های مختلف بدن چیست؟

همیشه برای قیمت نواحی مختلف برای لیزر موهای زائد، یک سری عوامل مانند موارد زیر دخیل می باشند :

  • رنگ پوست
  • رنگ مو
  • حساسیت
  • ضخامت و کلفتی مو
  • دستگاه لیزر، ناحیه انتخاب شده برای لیزر

پس دلیل اصلی که باعث به وجود آمدن اختلاف قیمت ها می شود، حساسیت و مساحت ناحیه مشخص شده می باشد. برای مثال، هزینه لیزر ناحیه بیکینی بیشتر از ناحیه زیر بغل می شود. چرا که هم ناحیه قسمت بیکینی بیشتر است و هم از حساسیت بیشتری برخوردار است.

لیزر کل بدن شامل چه قسمتهایی است؟

نواحی که در بدن انسان می توان لیزر کرد و در واقع در لیزر فول بادی نیز کاملا تمام این مناطق را شامل می شود به قرار زیر می باشد:

مناطق لیزر دائمی کل بدن در خانمها :

  • لیزر پاها
  • لیزر واژن
  • لیزر ران ها
  • لیزر بازوها
  • لیزر ساق پا
  • لیزر صورت
  • لیزر دست ها
  • لیزر زیر بغل
  • لیزر خط شکم
  • لیزر دور ناف
  • لیزر دور سینه
  • لیزر روی باسن
  • لیزر ناحیه بیکینی یا ناجیه تناسلی

لیزر ارزان قیمت کل بدن !

دقت داشته باشید که در بعضی از کلینیک ها به دلیل تعویض نکردن لامپ دستگاه لیزر خود، قیمت های لیزر موهای زائد را به نسبت دیگر کلینیک زیبایی کمتر اعلام می کنند. پس استفاده از این گونه دستگاه نتیجه خوبی نمی دهد. هم چنین زمانی که انرژی لامپ دستگاه رو به تمام شدن است از آن استفاده شود برای از بین بردن موها قدرت کافی ندارد.

در حالی موهای زائد به حالت خواب می برد و شما فکر می کنید که اثر خوب را گذاشته است اما بعد از مدتی با رشد کامل موها مواجه می شوید. پس در انتخاب کلینیک برای لیزر موهای زائد خود دقت فراوانی به خرج دهید و کیفیت کار کلینیک را با دقت بررسی کنید.

باید بیان شود که لیزر موهای زائد کل بدن دارای پکیج های مختلفی است که با توجه به نیاز خود می توانید پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که چند ناحیه کوچک از بدن خود را برای درمان با لیزر کندلا الکس مانند نصف بازو، نصف پا، ناحیه بیکینی و  لیزر زیر بغل را انتخاب کنید؛ هزینه آن بسیار کمتر از افزودن نواحی وسیع بدن مانند کمر، کل پا و کل بازو به پکیج است.

همچنین لازم به ذکر می باشد که پکیج لیزر موهای زائد کل بدن شامل صورت نمی شود و در صورتی که می خواهید لیزر موهای پشت لب، خط ریش، چانه، گردن و غیره را انجام دهید باید نواحی مورد نظر را به لیزر موهای زائد کل بدن اضافه کنید که در این شرایط هزینه آن معمولا افزایش پیدا می کند.

اگر هزینه انجام لیزر کل بدن برایتان زیاد می باشد و قصد انجام لیزر تمام بدن را دارید، می توانی در ابتدا قسمت هایی را لیزر کنید و پس از آن که دوره درمانی آن قسمت ها تمام شد، سپس قسمت های جدید بدن خود را لیزر کنید.

پنل اقتصادی

۸۰۰ هزار تومان

این پنل از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و با هزینه کمتر خدمات بیشتر را دریافت می کنید

تمام بدن

۱۲۵۰ – ۹۵۰ هزارتومان

این پنل مختص لیزر موهای زائد تمام بدن می باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خدمات از شرایط مطلوبی برخوردار است

پنل کاربردی

۸۸۰ – ۷۵۰ هزار تومان

این پنل بسیار کاربردی می باشد و خدمات این پنل برای نقاط کاربردی بدن است

شما خواننده گرامی می توانید از طریق فرم زیر اقدام به رزرو وقت آنلاین کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند

مزایای لیزر موهای زائد کل بدن چیست؟

  • لیزر کل بدن علاوه بر این که در زمانی که برای جلسات لیزر صرف می کنید صرفه جویی خواهد کرد.
  • هزینه جلسات لیزر مو را نیز به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد.
  • در حقیقت قیمت لیزر موهای زائد کل بدن در پکیج های متنوعی ارائه می شود که بر اساس نیازهای خودتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.
  • با لیزر موهای زائد کل بدن دیگر نیازی به شیو کردن، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر نخواهید داشت و پوست شما همواره تمیز و زیبا باقی خواهد ماند.
  • لیزر موهای زائد کل بدن  در غرب تهران با دستگاه کندلا الکس برای پوستهای روشن و با دستگاه کندلا یگ برای پوست های تیره کاملاً ایمن و موثر است.
  • لیزر موهای زائد بدون درد می باشد و دارای دستگاه خنک کننده از و هیچ دردی را احساس نمی کنید.
  • در بین دستگاه های لیزر موهای زائد عوارض دستگاه الکساندرایت کندلا بسیار کم می باشد.
  • این تکنولوژی توسط FDA برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تایید شده است.
  • در این روش تغییر رنگدانه و ایجاد زخم به ندرت اتفاق می افتد.
  • این فرآیند به سرعت انجام می شود و بسته به ناحیه لیزر ممکن است از چند دقیقه تا چند روز به طول انجامد.

تعداد جلسه لیزر کل بدن

آیا لیزر موهای زائد کل بدن ایمن است؟

این سوال بسیاری از افراد می باشد. باید بیان شود که لیزر موهای زائد روشی کاملا ایمن می باشد البته این موضوع به نوع دستگاه و هم چنین تجربه و دقت اپراتور مربوطه نیز بستگی خواهد داشت.

لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت در اکثر نواحی پوست، ایمن و موثر است. اما همه افراد نمی توانند لیزر کل بدن انجام دهند. به عنوان مثال در صورتی که موهای نواحی خاصی از بدن شما بلوند، خاکستری یا سفید باشد؛ لیزر موهای زائد روی آن ناحیه موثر نخواهد بود.

بنابراین پیش از انتخاب پکیج لیزر موهای زائد کل بدن بهتر است با متخصصین و پزشکان مربوطه مشورت نمایید تا پکیج مناسب با خصوصیات و ویژگی های پوست و موی خود را انتخاب کنید.

چه نکاتی را پیش از لیزر موهای زائد کل بدن باید رعایت نمایید؟

  • از هیچ گونه مواد شیمیایی و آرایشی روی پوست خود پیش از جلسات لیزر مو استفاده نکنید.
  • در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید حتما با متخصص لیزر مشورت نمایید.
  • پیش از شروع جلسات لیزر مو از دئودورانت، مرطوب کننده یا هر نوع کرم دیگری روی پوست خود استفاده نکنید.
  • دو تا چهار هفته قبل از لیزر فول بادی از انجام هرگونه اپیلاسیون خودداری نمایید.
  • اگر استانه درد شما پایین است بهتر است نیم ساعت قبل از لیزر کل بدن بخواهید تا از بی حسی موضعی برای شما استفاده شود.
  • قبل از لیزر موهای زائد را کاملا بتراشید.

آیا می توانم روز قبل از لیزر موهای زائد شیو کنم؟

نکات قبل از لیزر ، بهتر است یک یا دو روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد کل بدن شیو کنید. نکته بسیار مهم این است که از روش هایی مانند اپیلاسیون، وکس و موم که موها را از ریشه خارج می کند؛ خودداری کنید.

از تیغ تمیز و نو با کیفیت بالا استفاده کنید تا خراشی روی پوست شما ایجاد نشود. در صورتی که ساقه مو روی پوست شما باقی بماند؛ احتمال سوختگی پوست شما وجود خواهد داشت پس با دقت تمام نواحی بدن خود را شیو کنید.

لیزر کل بدن مردان چگونه است

بایدها و نبایدهای پیش از لیزر موهای زائد کل بدن :

  • 4 هفته پیش از لیزر مو از روش هایی مانند وکس کردن، کرم های موبر و بند انداختن استفاده نکنید. روش الکترولیز نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  • از قرار دادن پوست خود در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • اگر در طول روز باید بیرون از منزل باشید حتما از کرم های ضد آفتاب با SPF بالاتر از ۳۰ استفاده کنید.
  • یک تا دو هفته پیش از لیزر از آفتاب گرفتن یا برنزه کردن خودداری کنید.
  • استفاده از کرم های برنزه کننده و اسپری ها برای حفاظت از پوست در برابر واکنش های حساسیت زا اصلاً توصیه نمی شود.
  • ۲۴ ساعت قبل از لیزر مو، موهای زائد کل بدن خود را شیو کنید.
  • روز لیزر موهای زائد کل بدن هیچگونه لوسیون، کرم یا آرایشی روی پوست خود اعمال نکنید.
  • حتما لباس ‌های گشاد بپوشید تا وقتی تمام نواحی بدن شما تحت درمان با لیزر قرار گرفت؛ لباس های تنگ موجب نشوند؛ پوست شما بعد از جلسه لیزر حساس تر شود.
  • در صورتی که احساس درد و ناراحتی زیادی داشتید می توانید از کرم های بی حس کننده استفاده کنید.

بعد از لیزر مو کل بدن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

پس از انجام لیزر موهای زائد باید نکات مراقبتی را رعایت کنید تا برای پوست شما مشکلاتی ایجاد نشود، از جمله مراقبت هایی که پس از انجام لیزر مهم می باشد، به صورت زیر اشاره می شود :

  • از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، استفاده از کرم های برنزه کننده و برنزه کردن پوست خود به هر روشی خودداری نمایید.
  • حمام آب داغ نگیرید. از رفتن به سونا پرهیز کنید.
  • ۲ تا ۳ روز بعد از لیزر بدن از ورزش های هیجانی و پر تحرک پرهیز کنید.
  • از وکس کردن، استفاده از اپیلاتور و الکترولیز روی پوست ناحیه درمان شده خودداری نمایید.

نکات مهم درباره لیزر کردن

ریکاوری و عوارض جانبی لیزر موهای زائد :

  • یک یا دو روز بعد از لیزر کل بدن، ناحیه درمان شده پوست مانند حالتی که آفتاب سوخته شده باشد؛ به نظر می رسد. استفاده از کمپرس های خنک کننده و مرطوب کننده می تواند به تسکین پوست شما کمک کند. در صورتی که پوست صورتتان را لیزر کرده اید بهتر است روز بعد آرایش کنید؛ در غیر اینصورت احتمال تاول زدن پوست شما وجود خواهد داشت.
  • توجه داشته باشید که موهای زائد شما حدودا 2 تا 4 هفته از لیزر مو خواهد ریخت. بهتر است از کرم های ضد آفتاب یک ماه پس از لیزر مو استفاده کنید تا از تغییرات موقتی در رنگ پوست خود جلوگیری کنید.
  • مشاهده تاول پس از لیزر موهای زائد به ندرت اتفاق می‌افتد. اما در افرادی که پوست تیره ای دارند گاهی اوقات مشاهده می‌شود از عوارض جانبی دیگر لیزر بدن می توان به تورم، قرمزی و خارش اشاره کرد در صورتی که رنگ پوست شما در نواحی خاصی تغییر رنگ داد؛ نگران نباشید این عارضه موقتی است و حداکثر پس از یک ماه خود به خود از بین می رود.

هزینه لیزر کل بدن

آیا همه افراد کاندید مناسبی برای لیزر کل بدن هستند؟

طبق نظر متخصصین لیزر مو، کاندید ایده آل برای حذف موهای زائد با لیزر افرادی هستند که موهای تیره و ضخیم و پوست روشنی دارند البته این موضوع برای لیزر هایی مانند یزر الکس می باشد. در صورتی که موهای شما قرمز، بلوند، سفید و خاکستری باشد و یا بسیار نازک و پرزی باشد؛ لیزر مو روش مناسبی برای شما نخواهد بود.

دلیل اصلی موثر نبودن لیزر موهای زائد برای موهای روشن، عدم وجود پیگمنت های کافی برای جذب نور لیزر در فولیکول مو است. در صورتی که نور لیزر به اندازه کافی جذب ملانین شود؛

حرارت کمی تولید کرده و قادر به تخریب و سوزاندن فولیکول مو نخواهد بود. در نتیجه درمان با لیزر تاثیری نخواهد داشت.

نتیجه لیزر موهای زائد کل بدن برای افرادی که پوست روشن و موی تیره ای داشته باشند؛ کاملاً دائمی و ایمن است. پس از پایان جلسات لیزر مو کل بدن در حدود ۸۰ درصد است موهای زائد به طور دائم از بین خواهد رفت.

البته افرادی که پوست بسیار تیره و حتی سیاه دارند نیز نباید از درمان لیزر موهای زائد کل بدن نا امید باشند. چون با پیشرفت تکنولوژی و ابداع دستگاه های لیزر مو با طول موج‌ های بلندتر مانند دستگاه لیزرمو کندلا Nd: YAG افرادی که پوست تیره و حتی سیاه نیز داشته باشند می توانند لیزر کل بدن را انجام دهند.

قیمت لیزر موهای زائد بدن با دستگاه YAG تفاوت چندانی با دستگاه الکس ندارد و مزیت آن عدم ایجاد هایپرپیگمنتیشن در پوست های تیره به عنوان عوارض جانبی لیزر کل بدن برای افرادی با پوست تیره است.

تاثیر مهارت و تجربه اپراتور بر روند لیزر موهای زائد

تاثیر مهارت و تجربه ی کادر درمان بر قیمت لیزر کل بدن :

در لیزر موهای زائد بدن موضوعی که از دستگاه مورد استفاده نیز مهم تر می باشد ، تجربه و مهارت تیم لیزر درمانی کلینیک مد نظر می باشد. به خاطر داشته باشید شخصی که بدن شما را لیزر می کند اپراتور لیزر درمانی است نه خود دستگاه لیزر به تنهایی . هرچه اپراتور لیزر بهتر باشد اثرگذاری لیزر برای زیباجو بیشتر و عوارض لیزر موهای زائد آن کمتر می شود. کاملا قابل انتظار است که تیم درامنی حرفه ای تر دستمزد بالاتری نیز از مراجعه کننده دریافت کنند.

چه افرادی برای لیزر مناسب نیستند؟

  • افراد دارای اختلالات هورمونی
  • وجود بیماری های خاص
  • مصرف داروهای خاص
  • سابقه تبخال مکرر
  • برنزه بودن
  • افراد باردار
  • وجود تاول یا خال و کک و مک در محل لیزر
  • سابقه عفونت فعال مثل جوش های چرکی
  • سابقه بیماری هایی مثل لوپوس

سوالات متداول :

پکیج لیزر موهای زائد کل بدن شامل چه قسمت هایی از بدن می شود؟

لیزر موهای زائد کل بدن در یک پکیج انتخابی است که می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • زیر بغل
  • کمر
  • شانه
  • گردن
  • صورت
  • ناحیه بیکینی
  • پاها و نواحی دیگر بدن

آیا قیمت لیزر موهای زائد کل بدن نسبت به لیزر هرکدام از نواحی بدن به طور جداگانه ارزان تر می باشد ؟

بله . برای پاسخ به این سوال باید بیان شود که در صورتی که لیزر کل بدن را انتخاب کنید، با توجه به دستگاه های مربوطه و میزان شات هایی که برای لیزر نیاز است ، قیمت آن محاسبه می شود که معمولا کم تر از لیزر جداگانه هر کدام از نواحی بدن می شود.

آیا لیزر موهای زائد کل بدن نسبت به روش های دیگر حذف موهای زائد به صرفه تر می باشد؟

اگر هزینه ای که هر ماه بابت اپیلاسیون یا شیو کردن و بند انداختن نواحی مختلف بدن خود صرف می کنید را تا پایان عمر محاسبه کنید و آن را با هزینه‌ای که برای ۶ تا ۸ جلسه لیزر موهای زائد کل بدن پرداخت می کنید؛ مقایسه نمایید؛

متوجه می شوید که حذف موهای زائد با لیزر های مختلف مانند کندلا الکساندرایت یک روش مقرون به صرفه، دائمی و ایمن است که می تواند جایگزین مناسبی برای سایر روش های حذف موهای زائد باشد.

لیزر موهای زائد بدن توسط چه دستگاه هایی انجام می شود

لیزر موهای زائد کل بدن توسط چه دستگاه های لیزری انجام می گیرد؟

انتخاب نوع دستگاه لیزر مو بستگی به رنگ پوست شما دارد. معمولا افرادی که پوست روشنی داشته باشند از لیزر کندلا الکس و افرادی که پوست تیره داشته باشند از لیزر کندلا یک استفاده می کنند. هر دو نوع لیزر کندلا الکساندرایت و کندلا یک قابلیت استفاده برای لیزر موهای زائد کل بدن را دارند.

زمان انجام لیزر کل بدن چقدر می باشد ؟

جلسه لیزر موهای زائد برای کل بدن بین ۲ تا ۳ ساعت در هر جلسه زمان می برد. این زمان بر مبنای جنسیت، سایز و میزان موهایی که می خواهید آن ها را حذف کنید؛ متغیر است.

تعداد جلسات مورد نیاز و فاصله زمانی بین لیزر موهای زائد کل بدن چقدر است؟

متخصص لیزر بر اساس میزان رشد مو و حجم موهای شما تعداد جلسات و فاصله زمانی بین لیزر موهای زائد کل بدن را تعیین می نماید.

اما معمولاً ۶ تا ۸ جلسه لیزر با فاصله زمانی شش هفته ای برای حذف موهای زائد کل بدن توسط لیزر کندلا الکساندرایت کفایت می کند. این تعداد می تواند با توجه به نوع دستگاه و هم چنین رنگ پوست شما و ضخامت موهای زائد، بسیار متفاوت باشد.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

درد لیزر بستگی به آستانه درد هر فرد می تواند متفاوت باشد و برای بعضی ها دردناک تر است. دستگاه های مدرنی که دارای کولینگ هستند تا حد زیادی درد ناشی از لیزر مو را کاهش می دهند.

آیا لیزر باعث سرطان می شود؟

خیز . بارها در مورد سرطان زا بودن یا تاثیر لیزر در بارداری و کارکرد اندام های داخلی بدن شایعاتی شنیده شده است ولی واقعیت این است که تا کنون هیچ مقاله ای مبنی بر سرطان زا بودن لیزر تاثیر خیلی سطحی بر روی پوست می گذارد و حداکثر تا عمق ۳ میلی متر به داخل پوست نفوذ می کند امکان به وجود آوردن چنین تاثیراتی را نداشته و تاثیر آن در ناباروری و کارکرد اندام های داخلی کاملا بی اساس می باشد.


۶۵ پاسخ به “لیزر کل بدن خانم ها و آقایان+ قیمت لیزر کل بدن ۱۴۰۳ +‌ مزایای لیزر دائمی تمام بدن”

  1. مرجان بلوکات گفت:

    سابقه ی بیماری در انجام لیزر چقدر موثر می باشد؟

    • مبتلا بودن به بیماری یا سابقه ی برخی بیماری ها ممکن است در روند درمانی لیزر شما موثر باشد.
      به عنوان مثال اگر بدن شما مشکل اختلالات هورمونی داشته باشد، ممکن است نه تنها درمان لیزر جواب ندهد بلکه رویش موهای زائد شما را نیز دو برابر کنید.

  2. سارا گفت:

    ماندگاری لیزر چقدر است؟

    • ماندگاری لیزر به خود شما که چقدر به صورت منظم جلساتتان را ادامه می دهید بستگی دارد، به علاوه این موضوع به کلینیک و نوع دستگاهی که با آن لیزر می کنید نیز بستگی خواهد داشت. لیزر کندلا الکس ماندگاری بالایی دارد.

  3. صدف گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیارمون گذاشتید . ممنون میشم بگید چجوری میتونیم وقت بگیریم؟

  4. الی گفت:

    سلام خوب هستید؟
    من پوستم روشنه و موهای تیره دارم .. میخواستم لیزر کل بدن انجام بدم به نظر شما مناسب هستم برای انجام لیزر که وقت بگیرم بیام از خدماتتون استفاده کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  5. سحر گفت:

    سلام
    من چند وقتی هست که میام کلینیک مهراز برای لیزر کل بدنم و خدمات فیشیال پوست واقعا راضی بودم از تمامی خدماتتون و برخورد مناسب کارکنان و دکترهای شما…
    ممنونم که انقدر خوبید

  6. سپیده گفت:

    سلام ممونم از اطلاعات خوبتون راجب لیزر کل بدن .. من می خواستم برای لیزر کل بدنم وقت بگیرم از شما میشه راهنماییم کنید؟

  7. مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من موهای کرکی دارم روی بازوهام و روی شکمم آیا میتونم لیزر کل بدن انجام بدم یا فقط قسمت هایی که موهای ضخیم تری دارن رو میشه لیزر کرد در ضمن پوست من روشن هست مشکلی برای لیزر کل بدن به وجود نمیاد ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید….

  8. پگاه گفت:

    سلام روزتون بخیر
    ممنون بابت مطلب خوبتون … من میخواستم برای لیزر کل بدن بیام کلینیک و وقت بگیرم .. نوشتید یک یا دو روز قبل شیو انجام بدم درسته؟
    و اینکه تلفنی هم میتونم برای اینور سال وقتمو رزرو کنم؟

  9. اتوسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من برای انجام خدمات لیزر کل بدن اومدم پیش شما و خیلی راضی بودم … ممنونم از خدمات خوبتون … واقعا خیلی کادر متخصص و مجربی دارید … من شما رو به دوستانم برای لیزر کل بدن معرفی کردم …
    حتما برای خدمات دیگه هم میام پیشتون ..

  10. پریسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم من موهای بدنم بوره و کرکی میتونم لیزر انجام بدم؟ .. یا فقط برای موهای ضخیم جواب میده؟

  11. مرسده گفت:

    سلام عزیزم
    من میخوام برای لیزر کل بدن بیام پیشتون … دستگاهی که لیزر باهاش انجام میدید رو میگید از چه برندیه؟
    و برای لیزر کل بدن جواب میده یا نه؟

    • سلام عزیزم … ما از دستگاه کندلا که بهترین نوع و مارک و به روزترین مدل هست استفاده می کنیم و برای تمامی نواحی جواب میدهد به شرط آنکه فاصله بین جلسات رعایت شود.. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی بهتر با کلینیک تماس بگیرید..

  12. هلیا گفت:

    سلام
    ممنونم از اطلاعات خوبتون
    هزینه لیزر کل بدن توی سال ۱۴۰۱ تغییر کرده ؟ … من برای اطلاع از هزینه های جدید لیزر کل بدن باید با شما تماس بگیرم یا توی سایت هم زیر هزینه های جدید رو دارید؟

  13. تارا گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدون برای لیزر کل بدن ، دستگاه لیزرتون جواب میده ؟ .. یعنی من بعد یه مدت دیگه موی زائدی توی بدنم نمیمونه و کامل از بین میره ؟
    یا نه هر چند وقت یکبار باید بیام برای لیزر؟

    • سلام وقت بخیر
      کیفیت دستگاه لیزر نقش اول و توی نتیجه گیری شما داره با توجه به اینکه
      دستگاهی که توی مرکز ما استفاده میشه
      الکساندرایت کندلا کمپانی امریکایی که رتبه اول برترین کمپانی لیزر تو دنیاست ، بالاترین اثر بخشی رو توی دستگاه های لیزر داره
      لیزر کل بدن شامل قسمت هایی میشه که موهای زائد دارید
      از جلسه اول بالای ۸۰درصد از موها رویش متوقف میشه ولی برای از بین بردن موهای ضخیم باید درمان و کامل کنید
      بعد از کامل کردن دوره درمان به صورت یاداور ۶ماه یا سالانه با توجه به شرایطتون باید مراجعه کنید

  14. پگاه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    عزیزم میشه بگید هزینه لیزر کل بدنتون چقدر هست؟ و توی چند جلسه تقریبا تموم میشه؟

  15. مونا گفت:

    سلام
    تعداد جلسات لیزر برا قسمت های مختلف بدن چقده؟

  16. سیما گفت:

    سلام
    لیزر درد داره؟

    • درد لیزر بسته به آستانه درد هر فرد متفاوت است و برای بعضی دردناک¬تر است. دستگاه¬ های مدرن دارای کولینگ(خنک کننده) هستند و تا حد زیادی درد ناشی از لیزر مو را کاهش می ¬دهند.
      شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید

  17. فائزه گفت:

    سلام روز بخیر
    آیا لیزر در رفع موهای زیرپوستی هم تاثیر داره ؟

  18. نگین گفت:

    چرا باید فاصله ۴۵ روزه بین هر جلسه لیزر رعایت شه؟

    • به این علت که بعد از لیزر مو تا دو هفته موهای لیزر شده شروع به ریزش می کنند و بعد از ان تا حدود ۴۰ روز فرصت هست برای اینکه فولیکول­ هایی که در جلسه قبل از بین نرفته اند در فاز رشد قرار بگیرند و در جلسه بعدی توسط لیزر شناسایی شده و نابود گردند. درصورتی که زودتر انجام شود ممکن است فولیکول هایی که از بین نرفته اند خفته بمانند و لیزر نتواند آنها را از بین ببرد.

  19. سیندرلا گفت:

    آیا لیزر باعث سوختگی پوست می‌شود ؟

  20. سمیه گفت:

    سلام
    لیزر موهای زائد سینه باعث سرطان میشه ؟

  21. akram گفت:

    سلام خسته نباشید کسی که بیماری ویتیلیگو داره میتونه لیزر انجام بده ؟

  22. sanaz dadvar گفت:

    سلام می خواستم بدونم
    رنگ موی تیره از لیزر نتیجه می گیره ؟

    • سلام عزیزم
      موهای تیره به نسبت موهایی با طیف خاکستری، بلوند، قهوه‌ای و قرمز بهتر جواب می‌گیرند و رنگ پوست روشن نیز جواب بهتری نسبت به پوست تیره می‌گیرد. البته با تعداد جلسات بیشتر لیزر، غیرممکن نیست که افراد با موی روشن یا پوست تیره نیز جواب خوبی بگیرند

  23. hadiiis گفت:

    سلام من به تازگی سولاریوم بودم می تونم لیزر انجام بدم اثر داره ؟

    • سلام دوست عزیز
      یک تا دو ماه قبل از لیزر از انجام سولاریوم و آفتاب گرفتن خودداری کنید. لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه‌ی تیره‌ی مو کار می‌کند و هنگامی که پوست تیره باشد اشعه، تفاوت پوست و مو را نمی‌تواند از هم تشخیص دهد و احتمال جذب آن به پوست و در نتیجه سوختگی بالا می‌رود

  24. سهیل گفت:

    لیزر گوشه چشم و گونه خطر داره ؟

  25. بیتا گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    می خواستم بدونم میتونم روی خال رو هم لیزر کنم ؟

  26. 1287f گفت:

    سلام من هفته پیش لیزر انجام ادم می خواستم بدونم چرا موهام بعد از یه هفته هنوز نریخته ؟

  27. kami گفت:

    سلام بعد از لیزر می تونم برم حموم ؟

    • سلام عزیزم
      از ۲۴تا۴۸ ساعت بعد از لیزر بهتر است که از دوش گرفتن با آب گرم، رفتن به سونا و استفاده از مواد شوینده خودداری کنید. البته شستشو با آب سرد مشکلی ندارد. از لیف کشیدن ناحیه لیزر شده (مخصوصا اگر پوستی حساس دارید) نیز قطعا خودداری کنید .

  28. عطیه گفت:

    احتمال داره با انجام لیزر زگیل تناسلی و بیماری پوستی بگیریم ؟

    • سلام عزیزم
      بله در دستگاه‌هایی که مستقیم به پوست افراد مختلف برخورد دارند این امکان وجود دارد که ویروس بیماری از فردی به فرد دیگر انتقال یابد، اما دستگاه الکساندرایت کندلا با سری مخصوص هر فرد کار می‌کند (بالاترین سطح استریل) که این شخصی سازیِ سَری لیزر، بسیار به گسترش سطح بهداشت در کلینیک لیزر کمک کرده است و امکان انتقال بیماری از افراد مختلف را تقریبا از بین می‌برد.

      فرد هر جلسه سَری را همراه خود می‌آورد و در پایان هر جلسه برای هر فرد ضدعفونی نیز می‌شود.

  29. nazanin payande گفت:

    سلام روز بخیر
    آیا واقعا لیزر جواب میده و تاثیر داره ؟

    • سلام عزیزم
      رفع موی زائد دایمی نیست و در هر فرد به نسبت رنگ مو و پوست، هورمون‌ها و تراکم مو، متفاوت است. اما در کل پس از انجام ۸تا۱۲ جلسه لیزر، حدود ۷۰تا۸۰% موها از بین رفته، نازک‌تر و یا کم‌ تراکم‌تر می‌شوند. برنامه ریزی منظم برای جلسات، به گرفتن نتیجه‌ی بهتر بسیار کمک می‌کند. بعد از این جلسات با شارژ لیزر در هر ۶تا۱۲ ماه، می‌توان رشد موها را مدیریت کرد

  30. pegah گفت:

    سلام لیزر موی صورتم انجام میدین؟

  31. mobina98 گفت:

    سلام لیزر بیکینی نازایی میاره ؟

  32. mahdis گفت:

    سلام من ۴ جلسه لیزر رفتم و تقریبا راضی بود و جلسه ۵ برای اینک شات بره بالا و سریع تر جواب بده گفتم که جلسه هفتممه و اونام شاتو بردن بالا میخوام بدونم تغییر درجه و شات نا منظم تاثیری روی روند درمان داره؟

  33. فاطمه گفت:

    سلام ایا این درسته که بعد از هرجلسه لیزر که انجام میدم دماش باید بیشتر بشه

  34. سپیده گفت:

    سلام وقت بخیر .. لیزر کل بدن شامل چند جلسه می شه و روی موهای کرکی هم اثر داره؟

  35. آرزو گفت:

    سلام عزیزم
    من توی مرکز شما لیزر انجام دادم واقعا کارتون حرف نداره … من با اینکه الان دو جلسه ست که میام اما واقعا موهام خیلی کم شده و خودم دارم نتیجشو به چشم میبینم من به باقی دوستان هم لیزر کل بدن رو توصیه می کنم هم به صرفست هم نتیجه گیریش عالیه

  36. zhila گفت:

    سلام نظرتون درباره دستگاه دایود چیه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما