تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

هیر فیلر چیست

هیرفیلر چیست ؟ { تاثیر آن بر رشد و تقویت مو ، دوره درمان ، مزایاو عوارض هیرفیلر مو }


تاریخ انتشار : 19 اسفند 1400          تاریخ بروزرسانی : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (17 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

هیرفیلر چیست ؟ تاثیرات تزریق هیر فیلر مو بر شد و تقویت مو بانوان

هیرفیلر چیست : همه افراد به دنبال داشتن موهایی زیبا و پرپشت هستند. در واقع موی سر پر و سالم نشانه جوانی، نشاط و جذابیت است. و موهایی کم پشت می تواند اعتماد به نفس افراد را زیر سوال ببرد. در واقع ریزش مو در زنان و مردان اغلب تأثیر عمده ای در عزت نفس و اعتماد به نفس آن ‌ها می گذارد.

آیا شکنندگی مو دارید و از ریزش موی های خود خسته شدید؟ یا هر راهی را امتحان کردید و به نتیجه ای نرسیده اید؟ راه کار درمان ریزش موی شما هیرفیلر است که با فرمولی قوی تر از مزوتراپی موهای شما را در ۴ جلسه درمان می کند.

هیر فیلر اولین آمپول پرکننده مو است که برای درمان آسیب ها و مشکلات مو همچون ریزش مو به کار می رود، همچنین هیر فیلر سبب بهبود ضخامت مو و تقویت آن می شود. با احیای سلول های پوست سر گردش خون بهبود می‌یابد.

بهبود گردش خون مواد لازم برای تغذیه فولیکول ها را تامین می کند. در نتیجه فولیکول ها تحریک شده و سرعت رشد آن ها افزایش می یابد و از ریزش مو جلوگیری می کند.

در حقیقت، کم پشتی مو در زنان و طاسی در مردان می تواند احساس شرم و خجالت را ایجاد کرده و بر زندگی اجتماعی فرد مورد نظر تاثیرات منفی داشته باشد. به همین دلیل است که روش های متعددی وجود دارد که می‌تواند موهایی زیبا و سالم را برای شما به ارمغان بیاورد.

یکی از این روش ها استفاده از فیلر مو و مزوتراپی مو  می باشد. در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک قصد داریم تا به بررسی فیلر مو بپردازیم و در این باره اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه هیرفیلر مو و هزینه مزوتراپی مو و هزینه پی آر پی مو  با ما همراه باشید.

شما می توانید برای انجام تزریق هیر فیلر مو با بهترین مواد با ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲در تماس باشید 

فیلر مو (هیر فیلر )چیست؟

هیر فیلر مو یک ماده ژل مانند حاوی تمام مواد مغذی شامل ۷ نوع پپتید است که باعث رشد مجدد موهای شما می شود به خصوص آنهایی که ریزش موهای زنانه و مردانه دارند و مایند موهای پرپشت تری داشته باشند.

در این روش با تکنیک میکرو تزریق زیر پوست سر شما قرار میگیرد و دارای تکنولوژی انتشار پایدار است که در طول ۲۴ ساعت در روز برای تامین مواد مغذی مورد نیاز موهای شما کار میکند و پس از یکبار تزریق به مدت دو هفته دوام می آورد و پایدار است.

پس از تزریق مواد سازنده آن آزاد شده و از مرگ سلولی جلوگیری می کند و به وسیله آن از ریزش غیرطبیعی مو جلوگیری کرده و سلامت و شادابی بیشتر موها را به ارمغان می آورد. آمپول هیر فیلر مو داخل خود جعبه تعبیه شده است.

  • فیلر مو می تواند به کاهش ریزش مو کمک کرده و در درمان رشد مجدد مو موثر باشد.
  • این روش درمانی با پپتید-هیالورونیک اسید در بسیاری از موارد روند معکوس شدن ریزش مو را تضمین می کند
  • این درمان همزمان پوست سر و فولیکول های مو را احیا می کند تا رشد مجدد مو تحریک شود.
  • فرمول پپتیدهای ثبت شده و اسید هیالورونیک باعث تقویت موهای موجود در فولیکول های مو می شود و طبق تحقیقات بالینی منجر به ایجاد موهای ضخیم می گردد.

بر اساس آنکه هرکس چه مشکلی دارد که باعث ریزش مو می شود ابتدا باید آن را درمان کند و سپس به درمان کم پشتی موهای خود بپردازد. مشکلاتی از قبیل :

  • کم خونی
  • کم کاری یا پرکاری تیروئید
  • کیست تخمدان
  • کمبود ویتامین های ضروری مثل ویتامین دی
  • بی خوابی ، استرس و افسردگی
  • بالابودن تستوسترون و …

فیلر موی سر چیست

بهترین برند فیلر مو کدام اند؟

فیلر موی دکتر سی وای جی (Dr. CYJ)، یکی از فیلرهای معتبر برای درمان ریزش مو است. این فیلر که حاوی چندین ماده فعال است در پوست سر تزریق می شود، به ریشه مو نفوذ می کند، رشد مجدد مو را تقویت می کند و فعالیت فولیکول های مو را تحریک می کند.

فیلر موی دکتر سی وای جی حاوی مجموعه ای از پپتیدهای بیومیمتیک و هیالورونیک اسید است که به عنوان موادی فعال، گردش خون در زیر پوست سر را تقویت کرده و فولیکول های مو را تغذیه میکند.

علاوه بر این، فرمولاسیون این فیلر حاوی آنزیم ها، فاکتورهای رشد، مواد معدنی و ویتامین های متعددی است که عملکرد همگی این فاکتورها کنار هم، موجب افزایش رشد مو و توقف روند ریزش مو میشود.

مزایای درمان توسط فیلر مو:

باید اشاره شود که فیلر مو یک روش درمانی مناسب به شمار می آید در بسیاری از موارد برای معکوس کردن روند ریزش مو مطلوب است و در عین حال باعث احیای پوست سر و فولیکول های مو می شود تا رشد مو را تحریک کند. از جمله مزایای بسیار مهم درمان به وسیله فیلر مو می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • فیلر مو باعث احیا و بازسازی قوی بر روی فولیکول های مو و پوست سر می شود
  • جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش سرعت رشد مو
  • فولیکول های غیر فعال را فعال می کند
  • سبب نشاط و تقویت موهای نازک و شکننده می شود
  • می تواند موهایی سالم و براق را به شما هدیه دهد

هزینه تزریق هیر فیلر مو چقدر است؟

هزینه کلی این روش درمانی بسته به شدت ریزش موی فرد متفاوت می باشد. هرچه ناحیه ی تحت درمان بزرگتر باشد در نتیجه به فیلر بیشتری هم نیاز خواهد بود. این درمان توسط پزشگان یا پرستاران بسیار ماهر انجام می شود تا از بروز هر نوع عوارض جانبی جلوگیری شود.

با توجه به شرایط بیمار و پروسه درمانی که پزشک در نظر میگیرد هزینه تزریق هیرفیلر برای بیماران مختلف متفاوت می باشد. بنابراین بهتر است به صورت حضوری به مراکز معتبر مراجعه نمایید و پس از مشاوره نزد پزشک متخصص پوست و مو هزینه دقیق درمان را مطلع شوید.

فیلر مو چیست

چرا از فیلر مو استفاده کنیم؟

فیلر مو می تواند در سه فاز کلی مشکلات موها را حل کند با برطرف شدن این مشکشلات اعتماد به نفس افراد بالاتر می رود و زیبایی چهره آنها دو چندان خواهد شد.

تقویت ریشه موها و مراقبت از آن :

ممکن است به دلایلی همچون افزایش سن یا تغییرات هورمونی بافت مو کمرنگ شود و موها نازک‌تر از چیزی که هست به نظر برسند. استفاده از فیلر مو به دلیل وجود ترکیبات مغذی فراوان به بازسازی موهای شما کمک کرده و آن‌ها را از داخل تقویت می‌کند.

رشد مجدد موها :

استفاده از فیلر مو باعث می‌شود که نواحی خالی شده دوباره پر شوند؛ درواقع مواد مغذی موجود در آن ریشه موهای این قسمت‌ها را کاملا تقویت می‌کند تا موهای تازه دوباره رخ نشان دهند. این موضوع باعث طبیعی شدن دوبارهخط رویش موخواهد شد و اجازه نمی‌دهد که موهای قسمت‌های مختلف سر به‌صورت غیریکنواخت و نامتقارن رشد کنند.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل لب روسی در کلینیک مهراز 

ویژگی کدام یک بهتر است

ویژگی های فیلر مو کدام است؟

فیلر مو ویژگی های بسیار خاصی دارد که همین ویژگی ها سبب شده است تا پزشکان به استفاده از آن توصیه کرده و به افراد دارای ریزش مو تا کید کنند که از این روش بهره ببرند. از جمله ویژگی های بسیار مهم فیلر مو می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

  • تحریک رشد مو:

کمپلکس فیلرمو می تواند با تقویت عملکرد بتا-کاتنین و فعال سازی سلول های بنیادی آن که دوباره رشد مو را در مرحله رشد مو یا آناژن تضمین می کند، رشد مو را تحریک کرده و موهایی زیبا و پر پشت را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

  • مهار آلوپسی:

کمپلکس فیلرمو می تواند از عوامل اصلی ریزش مو، در برابر آلوپسی محافظت نماید.

  • آنتی اکسیدان:

کمپلکس فیلر مو می تواند با کنترل ROS، ناشی از اشعه UV یا فرا بنفش، استرس و سایر عوامل خارجی، آلوپسی را مهار کرده و موهایی سالم را برای شما به ارمغان بیاورد

  • تحریک آنژیوژنز:

کمپلکس فیلرمو می تواند با تأمین تغذیه ریشه مو از طریق محرک آنژیوژنز، در کنار تحریک خون رسانی و ساخت عروق خونی جدید به تولید فولیکول های موی سالم کمک شایانی نماید.

بهترین نتیجه از هیرفیلر استفاده از آن در چهارجلسه می باشد

4 عملکرد اصلی مجموعه فیلرمو چیست؟

تحریک رشد مو: کمپلکس فیلرمو می تواند با تقویت عملکرد بتا-کاتنین و فعال سازی سلول های بنیادی آن که دوباره رشد مو را در مرحله رشد مو یا آناژن تضمین می کند، رشد مو را تحریک کند.
مهار آلوپسی: کمپلکس فیلرمو می تواند با مهار BMP4 و DKK-1، ازعوامل اصلی ریزش مو، در برابر آلوپسی محافظت کند.
آنتی اکسیدان: کمپلکس فیلرمو می تواند با کنترل ROS، ناشی از اشعه ماورا UV بنفش، استرس و سایرعوامل خارجی، آلوپسی را مهار کند.
تحریک آنژیوژنز: کمپلکس فیلرمو می تواند با تأمین تغذیه ریشه مو از طریق محرک آنژیوژنز، در کنار تحریک خونرسانی و ساخت عروق خونی جدید به تولید فولیکول های موی سالم کمک کند.

تعداد جلسات درمان با فیلر مو:‌

اگر بخواهیم درباره تعداد جلسات درمان با فیلر مو را شرح دهیم، باید اشاره کنیم که به صورت طبیعی مشکل موهای هر فرد کاملا منحصر به فرد بوده و با یک دیگر متفاوت باشد. بنابراین افراد ممکن است به این روش درمانی پاسخ های بسیار متفاوتی بدهد و تعیین تعداد جلسات درمان شما به پزشک معالجتان بستگی دارد و ایشان باید تعداد جلسات مناسب برای شما را تشخیص دهد.

هیرفیلر چیست اما به طور معمول درمان توسط فیلر مو بصورت میانگین دو ماه در فواصل درمانی هر دو هفته یکبار طول می کشد. معمولا تزریق فیلر مو استاندارد به مدت ۱ تزریق در هر ۲ هفته ، به مدت ۸ هفته (در کل ۴ جلسه) به طول می انجامد.

به علاوه لازم به ذکر است که به صورت معمول تاثیر درمان فبلر مو برای هر بیمار متفاوت بوده و معمولا تا یک سال ماندگاری دارد و در صورت نیاز به تمدید، می توان جلسات را تکرار کرد.

تزریق فیلر مو چگونه انجام می شود

تزریق فیلر مو چگونه انجام می شود؟

هیرفیلر چیست قبل از آن که به بررسی نحوه انجام فیلر مو بپردازیم، باید اشاره کنیم که به منظور رشد مجدد مو، تنظیم بین عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که برای رشد مو ضروری هستند و هم چنین تنظیم میان عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که در ریزش مو نقش دارند، بسیار مهم و ضروری می باشد.

فیلرمو باعث گردش خون در پوست سر می شود و به فولیکول ها کمک می کند تا احیا شوند و باعث رشد مجدد موها گردند. این فن آوری با انتشار و نفوذ مداوم و تنظیم این مواد فعال در پوست، قابل رویت می باشد.

لازم به ذکر است که فیلر مو به وسیله سوزن های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می ‌شود. برخی از بیماران تزریقات را در بعضی از نقاط پوست سر حساس تر تجربه می کنند. در واقع تزریق فیلر مو نیازی به بیهوشی ندارد اما در صورت تمایل می توان با مشورت پزشک از ژل های بی حسی و موضعی استفاده کرد. زمانی بی حسی نباید بیشتر از نیم ساعت باشد و پزشک با ماساژ ملایم می تواند باعث کاهش درد احتمالی شود.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که به جهت ایمنی و رفاه حال بیمار، باید قبل از درمان از مشاوره استفاده شود. در طول مشاوره قبل از درمان، بیمار سوابق پزشکی فعلی و گذشته و همچنین داروهایی که مصرف می کند و در کل وضعیت سلامتی خود را به پزشک اطلاع می دهد و پزشک با توجه به شرایط بیمار و متناسب با آن جلسات درمانی را آغاز می کند. هیرفیلر چیست.

تزریق فیلر به پوست سر برای چه کسانی مناسب می باشد؟

هیرفیلر چیست ؟ ، ریزش مو در مردان بیشتر از زنان است. دیر یا زود، بیش از 70 درصد مردان و 40 درصد زنان باید با کم پشتی مو، آلوپسی یا طاسی مقابله کنند. با افزایش سن، موهای ما شروع به از دست دادن تراکم و قدرت خود می کنند. ریزش مو همچنین می تواند پس از بارداری، یائسگی یا در نتیجه استرس رخ دهد. درمان پر کننده مو شما را قادر می سازد تا به طور فعال با ریزش مو (زودرس) مبارزه کنید. صرف نظر از اینکه شما از نوع خفیف یا شدید ریزش مو رنج می برید، این روش درمانی نوآورانه واقعاً راه حل انتخابی مناسبی است.

  • افرادی که دارای جنس موی نازک و ضعیف هستند
  • برای تقویت و رشد موها
  • افزایش حجم و پرپشتی موها
  • کسانی که کاشت مو انجام داده اند
  • افزایش اثرگذاری عمل کاشت مو
  • یک درمان مکمل برای ریزش مو
  • جلوگیری از پیشرفت طاسی در مردان و زنان

استفاده از هیرفیلر برای جلوگیری از ریزش مو

بیشتر بخوانید : تزریق فیلر لب در کلینیک مهراز

استفاده از فیلر مو برای چه کسانی مناسب نمی باشد؟!

هیرفیلر چیست استفاده از فیلر مو برای همه افراد مناسب نیست و بهتر است که برخی از افراد از این روش استفاده نکنند و هم چنین برای بهره گیری از این روش با پزشک معالج خود مشورت نمایند. از جمله افرادی که گزینه مناسب برای فیلر مو نیستند، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • زنان و مردان با حساسیت بالا به اسید هیالورونیک
  • زنای که باردار یا شیرده
  • زنان و مردانی که از داروهای ضد انعقاد خون یا مواد رقیق کننده خون استفاده می کنند.
  • مردان و زنانی که در سیستم ایمنی بدن خود یا سیستم ایمنی درمانی دچار مشکل هستند.
  • زنان و مردان مبتلا به التهاب پوست سر
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند
  • افرادی که به رماتیسم،آنژین، آندوکاردیت و آسیب های مفصلی حاد مبتلا هستند
  • افرادی که مبتلا به التهاب پوست سر هستند
  • کودکان و خردسالان
  • افرادی که دارای زخم باز و عفونی در ناحیه سر هستند.

به علاوه افراد ذکر شده در زیر گزینه مناسبی برای استفاده از این روش می باشند:

  • زنان و مردانی که از هر نوع آلوپسی بدون جای زخم رنج می برند.
  • مردان و زنان در هر سنی که در کل موهای کم پشت و ضعیف تری دارند.
  • زنان و مردانی که از ریزش بیش از اندازه مو رنج می برند.
  • بیماران آلوپسی که می خواهند در ترکیب با سایر روش های درمانی مو اثرات بیشتری ایجاد کنند.

اثر درمان پرکننده مو چه مدت قابل مشاهده است؟

تأثیر درمان فیلر مو برای هر بیمار متفاوت است، اما می تواند برای حدود یک سال قابل مشاهده باشد. دربین وبعد ازاین دوره، درمان فیلرمومی تواند تکرار شود.
علاوه بر این توصیه می شود که برای بهبود اثر طولانی مدت، از محلول های احیا کننده مو یا تونیک های مو بر حسب نظر پزشک پس از درمان با Hair filler ادامه دهید.

آیا درمان هیر فیلرمو دردناک است؟

آمپول های هیرفیلر مو درد بیشتری نسبت به سایر تزریق های فیلر ندارند. بعضی از بیماران تزریقات را در بعضی از نقاط پوست سر به عنوان چیزی حساس تر تجربه می کنند. در اصل درمان نیازی به بیهوشی ندارد. در صورت تمایل می توان با مشورت بیمار و پزشک از یک ژل موضعی بی حسی موضعی استفاده کرد.

در طول درمان، پزشک همچنین می تواند ماساژ آرام و فشرده ای را روی تکه های تزریق شده انجام دهد تا درد را کاهش دهد. استفاده از ویبراتور برای کاهش درد در برخی بیماران بسیار حساس توصیه میشود. در کل این درمان تقریبا بدون درد محسوب میشود و براحتی قابل کنترل است. با ما در ادامه با هیرفیلر چیست همراه باشید.

فیلر مو از چه موادی تشکیل شده است

فیلر مو از چه موادی تشکیل شده است؟!

هیرفیلر چیست ، بسیاری از افراد این سوال را از پزشکان مهراز کلینیک می پرسند. به همین دلیل سعی کرده ایم که در این بخش به صورت کلی به بررسی این موضوع بپردازیم. لازم به ذکر می باشد که هیالورونیک اسید همراه با آمینو اسیدها سبب ترمیم و آب رسانی پوست سر می شوند. در طراحی و تولید این نوع فیلر از مواد گوناگونی استفاده شده است که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم:

  • دکا پپتید-18 (DecaPeptide-18): این ماده باعث تحریک پوست سر برای ساخت سلول های فولیکولی مو خواهد شد. این ماده پوست سر را برای تولید سلول‌های فولیکولی تحریک می‌کند. این موضوع باعث افزایش ضخامت موهای نازک شده خواهد شد و دلیلی بر رشد موهای جدید در نواحی خالی شده هم هست.
  • الیگا پپتید-54 (Oligopeptide-54): این ماده موثر می تواند ریزش مو را متوقف نماید و فاز آناژنیکی رشد مو را طولانی تر خواهد کرد.
  • دکاپپتید-10 (Deca peptide-10): به فولیکول ها مواد مغذی را می رساند و ساقه مو را ضخیم می کند.
  • اکتاپپتید-2 (Octa peptide-2): سلول موها را در برابر استرس، اشعه مضر UV و سایر فاکتورهای خطرناک محافظت می نماید.
  • الیگوپپتید-71 ( Oligo peptide-71): از ظاهر شدن موهای خاکستری رنگ جلوگیری می کند.این ماده از رنگ‌دانه‌های مو محافظت می‌کند و مانع از سفید شدن زودرس آن‌ها خواهد شد. به همین دلیل هم هست که استفاده از فیلرهای مو می‌توان جوانی را به شما هدیه دهد. البته این ماده در کنار الیگو پپتید ۵۴ از ریزش موها هم جلوگیری می‌کند.
  • دکا پپتید-28 (DecaPeptide-28): باعث شروع رشد مو می شود.

هیرفیلر چیست اکثر موادی که در درمان با فیلر مو یا هیر فیلر استفاده می شود از اجزای طبیعی و پپتیدهای سنتز شده با پایداری زیاد تشکیل شده اند. فیلر مو تست های حساسیت و آلرژی را پشت سر گذاشته است و استفاده از آن بی خطر می باشد. این محصول در زمانی که هنوز فولیکول های مو زنده هستند اثر بخشی خود را دارد و مو نمی تواند در ناحیه ای که از قبل دچار طاسی شده است رشد کند.

عوارض فیلر مو

عوارض فیلر مو:

هیر فیلر چیست ؟ ، به طور قطع هر روش درمانی که استفاده می کنید، علاوه بر مزایای فراوانی که دارد، دچار معایبی نیز می باشد. فیلر مو از این قاعده مستثنی نبوده و عوارضی دارد. از جمله عوارض احتمالی فیلر مو می توان به موارد زیر اشاره داشت:‌

  • درد کوتاه مدت گذرا ممکن است به دنبال تزریق در پوست سر رخ بدهد.
  • قرمزی، تورم، خارش و درد جزئی در ناحیه تزریق که می تواند پس از درمان ایجاد شود و به طور کلی در کمتر از 72 ساعت فروکش خواهد کرد.
  • ممکن است برخی از افراد به هر یک از مواد تشکیل فیلر مو واکنش نشان دهند.

شایان به ذکر می باشد که خطر بالقوه این عوارض باید توسط پزشک برای بیمار توضیح داده شود. تمام عوارض جانبی غیر از مواردی که در بالا توضیح داده شده یا بیش از یک هفته ادامه دار بودن هر ناراحتی باید به پزشک گزارش شود.

پس از درمان با فیلر مو:‌

هیرفیلر چیست پس از آن که اولین جلسه درمان با فیلر مو خود را به دایان رساندید، بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که از میزان ریزش مو شما به شدت کم شده است. و باید اشاره شود که جلسات متعدد گردش خون را تحریک می کند و فولیکول های مو را احیا می کند و در نتیجه روند رشد مجدد موهای ضخیم ترو حیاتی را تسریع خواهد کرد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که تحقیقات بالینی انجام شده نشان داده است که پس از 8 هفته تراکم مو نسبت به قبل افزایش چشم گیری خواهد داشت.

ممکن است پزشک معالج شما علاوه بر درمان فیلرمو، از محلول های احیا کننده مو یا داروهای ویتامینی و مکمل خوراکی و تزریقی هم برای بازیابی فولیکول های مو و پوست سر در خانه به صورت روزانه توصیه نماید. تونیک ها باید یک یا دو بار در روز (صبح و عصر) بر روی پوست سر ماساژ داده شود و اجازه دهید حداقل 3 تا ۶ ساعت روی سر باقی بمانند.

هیرفیلر بهتر است یا مزوتراپی

هیر فیلر یا مزوتراپی؟

هیرفیلر چیست این سوال نیز از آن دسته از پرسش هایی می باشد که بسیاری از مراجعه کنندگان از متخصصان مهراز کلینیک می پرسند. باید اشاره شود که با توجه به پیشرفت علم در سال های اخیر، نوآوری های بسیار زیادی در زمینه ترمیم مو صورت گرفته است. امروزه بسیاری از درمان های ریزش مو در دسترس هستند و معروف ترین آن ها مزوتراپی و PRP هستند که جدیدا هیر فیلر هم مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

این روش های درمانی، دنیای درمان های ریزش مو را کاملاً اصلاح کرده اند. اگرچه این دو روش درمانی اثبات شده اند، اما مردم اغلب در انتخاب یکی سردرگم می شوند. هر درمانی مزایا و معایب خود را دارد اما برخی از نتایج نشان داه اند که فیلرهای مو نسبت به مزوتراپی مو ممکن است کمی بهتر عمل نمایند.

از جمله شباهت هایی که میان این دو روش وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • درمان هر دو روش در طی چند جلسه انجام خواهد شد.
  • هر دو درمان ویتامین های مورد نیاز موهای فرد را تامین خواهند کرد.
  • هر دو درمان محصولات تزریقی می باشند.

از جمله تفاوت های بین هیر فیلر و مزوتراپی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • در فیلر مو ماندگاری بالاتر است اضافه کردن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ها و اسیدآمینه های لازم برای رشد مو باعث افزایش ماندگاری و تاثیرگذاری فیلر مو نسبت به مزوتراپی شده است.
  • این دو روش از لحاظ قیمتی با یک دیگر متفاوت هستند
  • سرعت بالای نتیجه گیری در فیلرمو بسیار بیشتر است به گونه ای که پس از تزریق قابل مشاهده می باشد.

شباهت ها و تفاوت های هیرفیلر و مزوتراپی

بعد از تزریق فیلر مو به چه حالتی باید خوابید؟

هیرفیلر چیست ؟ ، بعد از تزریق فیلر مو، خوابیدن به پشت، بهترین و ایمن ترین حالت خوابیدن است. در شب اول پس از تزریق فیلر مو، برای اینکه تورم کاهش یابد و فیلر تزریق شده جابجا نشود، باید بالشی اضافی در زیر سر خود قرار دهید تا سرتان در موقعیت بالاتری قرار بگیرد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مهراز کلینیک مراجعه فرمایید.


یک پاسخ به “هیرفیلر چیست ؟ { تاثیر آن بر رشد و تقویت مو ، دوره درمان ، مزایاو عوارض هیرفیلر مو }”

  1. سوگند گفت:

    سلام وقت بخیر
    من چند وقت پیش اومدم برای ریزش موهام و شما به من هیرفیلر رو پیشنهاد دادید.. با اینکه تازه یکبار زدم اما ریزش موهام خیلی بهتر شده و خیلی خیلی راضیم .. خواستم نظرمو اینجا اعلام کنم شاید کسی هنوز دو دل توی استفادش بدونه واقعا خوبه و جواب میده
    ممنونم از شما..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما