تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

معرفی بهترین مارک ژل لب

معرفی 8 نوع از مارک های معروف ژل لب + چرا انتخاب بهترین مارک ژل لب مهم است؟


تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400          تاریخ بروزرسانی : ۵ فروردین ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (14 امتیاز)

همه ما دوست داریم که لب هایی خوش فرم و زیبا داشته باشیم. امروزه انواع فیلرها و ژل های هیالورونیک اسیدی به طور شایع در حجم دهی به لب ها و زیباسازی صورت به کار می روند. تزریق ژل لب به دلیل ایجاد لب‌هایی خوش فرم و زیبا این روزها توانسته توجه بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند را به خود جلب کند. در این مقاله از کلینیک مهراز به معرفی مارک های معروف ژل لب می پردازیم. همراه ما باشید و از این مقاله استفاده کنید. از همراهی شما ممنونیم.

بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. فیلر های اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند.

هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلر ها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد.

چرا انتخاب بهترین مارک ژل لب مهم است؟

چرا انتخاب بهترین مارک ژل لب مهم است؟

انتخاب بهترین مارک های ژل لب از این جهت دارای اهمیت بالایی است که در صورت تزریق ژل لب بی کیفیت ممکن است فرد عوارض جبران ناپذیری را تجربه کند و این مسئله تا همیشه بر روی زیبایی صورت وی تاثیر بگذارد.

در حقیقت زمانی که شما بهترین کلینیک تزریق فیلر لب روسی را بر می گزینید، می توانید مطمئن باشید که در این مرکز از بهترین و مرغوب ترین برندهای ژل لب استفاده می شود.

در این مطلب می خواهیم انواع مختلف ژل حجم دهنده لب را معرفی و همه ویژگی های آن ها را بررسی کنیم.

آشنائی با تکنیک تزریق ژل لب  Lip injection:

مارک های معروف ژل لب ، فیلر و یا تزریق ژل تکنیکی برای رسیدن به فرم دلخواه لب هاست. عموماً سعی می شود در تولید ژل های مورد استفاده در این تکنیک، از موادی استفاده شود که عوارض کمتری داشته و ضمن سازگاری با بافت لب، واکنش ناخوشایندی را ایجاد نکند. اما این تکنیک با روش های مختلفی قابل اجراست.

از استفاده از ژل های موقت گرفته، تا ژل نیمه دائم و دائم، از جمله روش هایی است که می توان برای حجیم نمودن لب ها انتخاب نمود. در این میان ژل های موقت معمولاً دارای ماندگاری کمتری بوده و به دلیل تجزیه به وسیله آنزیم های بدن، اثر خود را در زمان نسبتاً کوتاهی از دست خواهد داد و به همین دلیل حفظ آن مستلزم تزریق های مداوم است.

آشنائی با تکنیک تزریق ژل لب  Lip injection:

معرفی مارک های معروف ژل لب:

ژل های نیمه دائم نیز روند کندی در تجزیه داشته و غالباً ماندگاری بیشتری نسبت به ژل های موقت دارد. و اما دسته سوم، ژل های دائم هستند که تجزیه نشده و اثر آن ها دائمیست. اما یکی از رایج ترین ژل های مورد استفاده طی سال های اخیر، ژل هایی بر پایه اسید هیالورونیک است.

در ادامه، برخی از انواع بهترین برند ژل برای تزریق به لب‌ را معرفی خواهیم کرد:

  1. Restylane Classic:

یکی از ژل‌های لب است که در بازار وجود دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است. این فیلر باعث افزایش حجم لب‌ها می‌شود و غلظت بالایی از اسید هیالورونیک را دارد.

این فیلر به مدت ۶ ماه ماندگاری دارد و عوارض جانبی آن قرمزی و تورم به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل است.

Restylane Classic

  1. Revolax:

نوعی ژل پوستی است که دوام بسیار بالایی دارد. این ژل تقریبا به مدت ۱۲ الی ۱۸ ماه بر محل تزریق ماندگار است. ویسکوالاستیسیته موجود در این ژل موجب افزایش ماندگاری و دوام آن می‌شود.

از دیگر مزایای بسیار خوب این برند در مقابل سایر برند‌های موجود می‌ توان به عدم حرکت و جابجایی این ژل پس از تزریق اشاره نمود. همین امر باعث می‌شود تا ظاهر بوجود آمده پس از درمان دچار تغییر نشود.

  1. Teosyal Kiss:

این ژل خاصیت درمانی نیز به همراه دارد و با توجه به اینکه کمترین عوارض جانبی را پس از تزریق دارد، به همین جهت با استقبال زیادی مواجه شده است.

 

  1. ژل نورامیس :

تزریق ژل در قسمت‌های مختلف بدن همچون لب‌ها، گونه‌ها، بینی، شقیقه و دست‌ها به عنوان شایع ترین راه های  جوان‌سازی پوست و غلبه بر چین و چروک یا افتادگی آن محسوب می شود.در صورتی که به دنبال یک راهکار ایمن، فوری، بدون درد، ماندگار و مقرون‌به‌صرفه جهت  از بین بردن افتادگی، خطوط و چین‌ و چروک‌های متوسط تا عمیق پوست صورت و گردن خود می باشید یا علاقمند به این هستید که کمی به گونه‌ ها و لب‌ های خود حجم ببخشید، پیشنهاد ما به شما تزریق ژل نورامیس (Neuramis)  بوده که می بایست زیر نظر  پزشک متخصص تزریق شود.

ژل نورامیس یک فیلر یا پرکننده دوفازی بر پایه هیالورونیک اسید می باشد که به وسیله  شرکت معتبر مدیتوکس کره جنوبی تولید و عرضه می گردد. این شرکت با تکیه بر تولید نوعی سم بوتولینوم نوع A به نام سم نورانوکس محبوبیت زیادی را کسب کرده است. زیرای برای  ساخت محصولات خود از تکنولوژی شِیپ (SHAPE) بهره برداری نموده و به این خاطر  خلوص ترکیبات و نوع پیوندهای متقاطع استفاده شده در آن متفاوت و خاص می باشد.

  1. Restylane Lips:

این ژل، نسخه‌ جدید‌تر مورد قبلی است اما ماندگاری بیشتری دارد و دوام آن به مدت ۹ ماه می‌باشد. این ماده از غلظت‌های بالاتری از اسید هیالورونیک برخوردار است و به همین جهت قیمت بیشتری نیز دارد.

  1. Rejeunesse:

برندی است که علاوه بر دوام ۱۲ ماهه، دارای قیمت مناسبی است و به عنوان یکی از برند‌های ارزان موجود در بازار شناخته می‌شود. این ژل از نوع اسید هیالورونیک نیست اما دارای نتایجی قابل رقابت با برند‌های حاوی این اسید می‌باشد.

با استفاده از  Rejeunesse ، ژل تزریق شده حرکت نکرده و نتایج شگفت‌انگیزی را به وجود خواهد آورد. ژل استفاده شده توسط این برند نیز اگر چه به لایه‌های عمیق پوست تزریق می‌شود اما نتایج حاصله کاملا طبیعی خواهد بود.

  1. Juvéderm Ultra:

یک فیلر بسیار خوب است که در بین همه‌ ژل‌های موجود، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

این ژل ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به دو مورد قبلی دارد و عوارض جانبی پس از تزریق آن بسیار کمتر است و تنها در مواردی، تورم خفیف ایجاد می‌کند.

  1. Dermalax:

بسیاری از افرادی که از این برند استفاده می‌کنند، شاهد نتایج کاملا طبیعی پس از تزریق خواهند بود. افرادی که در گذشته تجربه ناموفق داشتند، می‌توانند برای ترمیم درمان خود و ایجاد ظاهری طبیعی از این برند استفاده نمایند.

  1. Zishel:

این برند برای از بین بردن خطوط با عمق کم تا زیاد موثر است و برای حجیم کردن لب‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. متقاضیان عمل  زیبایی می‌توانند از این برند برای تحقق هر گونه خواسته در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست خود بهره ببرند. این برند در دسته فیلرهای لوکس قرار دارد.

نکته مهم:

علاوه بر مارک های معروف ژل لب، متد و تکنیک تزریق لب آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که شما بهترین برند فیلر لب را هم انتخاب کرده باشید ولی برای تزریق آن به یک دکتر خوب مراجعه نکنید، ممکن است باز هم عوارضی را تجربه نمایید.

نکات مهم مراقبتی پس از تزریق ژل لب:

بروز مقداری کبودی و تورم پس از تزریق اولیه ژل کاملاً طبیعی است و عموماً پس از چند روز فروکش خواهد کرد. با این حال ترفندهایی برای کاهش میزان تورم و یا کبودی ایجاد شده در ناحیه تزریق وجود دارد که در ادامه به برخی از این ترفندها اشاره خواهیم نمود:

  • طی دو هفته اول از خوابیدن بر روی صورت خودداری کنید.
  • استفاده از ژل آلوئه ورا می تواند به کاهش التهاب لب های شما کمک نماید.
  • حدأقل تا ۶ ساعت پس از انجام تزریق، از لمس محل تزریق خودداری نمایید.
  • حدأقل به مدت یک هفته از گرفتن آفتاب و یا قرار گرفتن در سرمای شدید اجتناب کنید.
  • از نوشیدن الکل در ۴۸ ساعت اولیه خودداری نمایید زیرا سبب تشدید تورم ناحیه تزریق خواهد شد.
  • پس از انجام تزریق لب طی ۴۸ ساعت اولیه، به مقدار فراوان آب بنوشید و سعی کنید سطح قند خون خود را بالا نگه دارید.
  • جهت کاهش تورم از کمپرس آب گرم استفاده کنید. پارچه ای تمیز را با آب گرم خیس کرده و پس از گرفتن آب اضافی، آن را بر روی لب های خود قرار دهید. این عمل را در طول روز به صورت هر دو ساعت یکبار تکرار نمائید.

نکات مهم مراقبتی پس از تزریق ژل لب

آیا استفاده از بهترین مارک ژل لب دوام بیشتری نسبت به سایر ژل های معمولی خواهد داشت؟

سوال اغلب مراجعین این است که آیا انتخاب بهترین مارک فیلر برای تزریق ژل به لب‌ ها در میزان ماندگاری آن تاثیر‌گذار خواهد بود یا خیر؟

در پاسخ باید بگوییم در صورتی که شما بهترین برند ژل را برای تزریق ژل به لب انتخاب نمایید مطمئنا این امر در افزایش ماندگاری ژل پس از تزریق موثر خواهد بود. همچنین باید این موضوع را در نظر بگیرید که مراقبت‌های شما پس از تزریق ژل به لب‌ها و عمل به توصیه‌های پزشک معالج، در میزان ماندگاری نتیجه کار بسیار تاثیرگذار خواهد بود و شما می‌توانید به مدت طولانی‌تری از داشتن لب‌هایی حجیم بهره‌مند شوید. می توانید برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

اولین نکته برای انتخاب متخصص جهت تزریق ژل به لب، بررسی دارا بودن مجوز هیئت مدیره پزشک متخصص می‌باشد. همچنین تجربه وی نیز می‌تواند تاثیر زیادی در نتایج و ماندگاری آن‌ها داشته باشد.

زمانی که در بین تعداد زیادی از متخصصان تزریق ژل، فردی را برای انجام این درمان انتخاب نمودید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • درباره زمان بهبودی اطلاعاتی کسب نمایید
  • درباره هزینه‌های ناشی از تزریق ژل سوال کنید.
  • درباره سابقه پزشکی خود به متخصص توضیح دهید.
  • قبل از تزریق ژل یک جلسه مشاوره با پزشک خود خواهید داشت.
  • از پزشک متخصص خود درباره نوع برند پیشنهادی ژل لب و تجربه او از تزریقات انجام شده سوال نمایید.
  • از دکتر بخواهید تا عکس‌هایی از تزریقات انجام داده در گذشته به شما نشان دهد تا تصور کلی از نحوه عملکرد متخصص داشته باشید.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در ماندگاری تزریق ژل می‌توان به مهارت و تجربه‌ پزشک معالج اشاره کرد. در واقع این مورد عامل بسیار مهمی در نتیجه‌ نهایی تزریق ژل به لب‌ها است و سبب می‌شود که در هزینه‌های شما صرفه جویی شود.

در صورتی که پزشک از مهارت‌های لازم در زمینه تزریق ژل برخوردار نباشد ممکن است که پس از تزریق، فیلر شروع به حرکت کند و ظاهری نامناسب برای شما ایجاد نماید.

برای برجسته شدن لب از چه ژل‌هایی استفاده کنیم؟

سئوالات متداول :

آیا تزریق ژل درد دارد؟

معمولا، هیچ درمانی بدون درد نیست. اما، تمام پزشکان تلاش می‌کنند تا اینکار را با حداقل درد ممکن انجام دهند. در بیشتر کلینیک‌ها برای حفظ سلامت افراد از داروهای بیهوشی استفاده نمی‌شود، عمل تزریق ژل تنها با استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در این حالت افراد دردی را تحمل خواهند کرد که ممکن است در آینده دیگر تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. تجربه نشان داده است که تزریق ژل به لب بیشترین درد را نسبت به سایر اعضای صورت دارد.

برای برجسته شدن لب از چه ژل‌هایی استفاده کنیم؟

مارک های معروف ژل لب ، بهترین نوع ژل برای برجسته کردن لب‌ها استفاده از ژل‌هایی است که ماندگاری متوسط دارند. ساختار این نوع ژل‌ها از هیدروکسی آپاتیت یا پلیکاپرولاکتون است که به طور طبیعی در بدن یافت می‌شوند.

بهترین نوع آن نیز مدل‌های برند الانسه هستند که تا ۲ سال ماندگاری دارند. ویژگی این ژل‌ها این است که پس از پشیمانی به راحتی از بین می‌روند. تنها کافیست توسط پزشک کمی آنزیم تزریق شود که اینکار هیچ عوارضی هم ندارد.

آیا تزریق ژل عوارض دارد؟

خب پاسخ به این سوال بسیار روشن است چراکه هیچ عملی بدون عارضه نیست. حتی مصرف آنتی‌بیوتیک نیز عوارض دارد چه برسد به عمل‌های جراحی! اما، میزان عوارض مهم است.

باید بگوییم که اگر تزریق ژل توسط پزشکان باتجربه انجام شود عارضه کمی داشته و در مواردی حتی هیچ عوارضی را به همراه نخواهد داشت. این امر بستگی به انتخاب نوع ژل بسته به جنس پوست و میزان چین و چروک صورت شما دارد.

آیا پس از تزریق ژل تبخال می‌زنیم؟

افرادی که سابقه تبخال دارند حتی با تزریق بهترین نوع ژل نیز ممکن است تبخال بزنند. معمولا تزریق ژل به این افراد توصیه نشده و اگر هم این کار انجام شود باید با تشخیص پزشک باشد.

بهتر است قبل از انجام اینکار، پزشک خود را در جریان سابقه تبخال خود بگذارید و با مصرف قرص‌های تجویزی اقدام به درمان آن کنید. معمولا، تبخال قابل درمان است به شرطی که طبق توصیه‌های پزشک پیش برویم.

آیا بزرگ کردن لب با ژل ماندگار اقدام درستی است؟

ژل‌های ماندگار حاوی ترکیبات پلی‌آکریل بوده و ماندگاری طولانی مدتی دارند. اما، استفاده از آن هرگز توصیه نمی‌شود. چراکه این روش دارای عوارض شدیدی بوده و لب‌ها را دچار عفونت و حرکت می‌کند.

همچنین، هرگز قابلیت جذب ندارند و در صورت بروز ناراحتی باید به سرعت تخلیه شوند. پس از تخلیه نیز ممکن است فرم لب‌ها دیگر مثل سابق نشوند که این امر می‌توانند ضربه شدیدی بر روحیه افراد بزند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما