تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

رفع لک صورت با پلکسر

رفع انواع لک صورت با پلکسر ( پلاسما جت)


تاریخ انتشار : 25 دی 1400          تاریخ بروزرسانی : ۳ بهمن ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.6/5 - (7 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

پلاسما جت برای لک صورت

رفع انواع لک صورت با پلکسر ( پلاسما جت) فیبروبلاست درمانی پلاسما جت یا همان پلکسر یک روش زیبایی شناختی است که برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند به عنوان جایگزینی برای لیزر ، تزریق و یا روش های جراحی برای سفت و بهبود ظاهر پوست ارائه دهند.

راه های مختلفی برای از بین بردن این تغییرات و زیبایی وجود دارد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این تغییرات و اثرات منفی روی پوست را می توان به راحتی با کمترین عارضه های جانبی از بین برد.

پلاسما جت هم یکی از راه حل هایی است که امروزه پیشرفت زیادی داشته و تبدیل به معتبر ترین و تاثیر گذار ترین راه حل های زیبا سازی و ترمیم پوست شده است. استفاده از پلاسما جت دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به ان ها اشاره خواهیم کرد.

شما می توانید برای انجام هرگونه خدمات پلکسر برای لک صورت و افتادگی صورت و پلک با ما در کلینیک مهراز همراه باشید و با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید و وقت خود را رزرو کنید.

رفع انواع لک صورت با پلکسر ( پلاسما جت)

رفع لک صورت با پلکسر ، پلکسر یا دستگاه پلاسما جت تجهیزاتی با فناوری نوآورانه است که برای درمان نواحی عروقی و فوق حساس بدون ایجاد اسکار یا آسیب های دیگر بسیار مفید است.پلکسر دستگاه جدیدی است که می تواند پوست اضافی را که باعث افتادگی پوست یا ایرادات ساده پوست می شود، بدون اسکالپل کنترل کند. برای مثال شما می‌توانید به کمک پلکسر, لیفت صورت پلک‌های بالایی را انجام دهید، چین و چروک‌های بیانی را کاهش دهید، اسکارهای آکنه را پاک کنید، لکه‌های قهوه‌ای و حتی تتوها را پاک کنید. در این مقاله به بررسی نکات مهم در زمینه رفع انواع لک صورت با پلاسما جت یا پلکسر می پردازیم. همراه کلینیک مهراز باشید.

بطور کلی از بین بردن جای اسکار و جوش با روش های مختلف نظیر مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ برای جای جوش و… طی چند جلسه درمان از بین می رود ولی لک صورت به این سادگی ها از بین نمی رود و در بهترین حالت ممکن است قدری کم رنگ شود و معمولا افرادی که دارای لک و کک و مک پوست صورت می باشند.

همیشه مجبور به استفاده از کرم پودرهای قوی و سنگین می باشند. روش کار پلاسماجت بر اساس انتقال حرارت و گرما و تبخیر می باشد.

رفع لک صورت با پلاسما جت

پلکسر چیست؟

این یک روش سریع و بی خطر است که با ادم یا التهاب گذرا همراه است و پوسته های کوچک نیم میلی متری در عرض 5 تا 7 روز می ریزند. اگر بیمار در سه ماه پس از درمان بدون محافظت از آفتاب در معرض نور خورشید قرار گیرد، ممکن است خطر هیپرپیگمانتاسیون وجود داشته باشد، بنابراین باید از کرم هایی با سطح فاکتور محافظت از آفتاب بالا استفاده کنید.

پلکسر لک صورت چیست؟

پلسکر برای لک صورت یکی از روش های درمانی ایمنی و مطمئن و تایید شده است که میتواند لکه های سطحی یا عمقی را کاملا از بین ببرد. با این تکنولوژی عبور جریان الکتریکی؛ رادیوفرکانس و آسیب حرارتی وجود ندارد. برای مثال در موارد جوانسازی ناحیه  دورچشم ، با عملکرد بسیار دقیق و متمرکز و همچنین عدم نشت جریان الکتریکی و امواج رادیویی ، آسیب به عصب چشم وسایر بافت های اطراف رخ نمی دهد .

پلکسر صورت یک روش غیر تهاجمی است زیرا بدون هیچ تهاجم ، خونریزی و جراحی انجام میشود و عاری از هرگونه خطری برای بیمار و پزشک است. پلکسر پوست را گرم می کند که همین گرم کردن باعث تحریک جوان سازی سلول ها و تولید کلاژن می شود و همین ار باعث درخشندگی پوست میشود و جایگزین مناسبی برای روش های جراحی زیبایی میباشد

پلکسر لک صورت یک ابزار جراحی مدرن است که خدمات زیبایی را بدون هیچگونه جراحی و خونریزی انجام میدهد و برای قسمت های مختلف صورت مثل اطراف چشم و بینی و … کاربرد دارد.

مزایا انجام خدمات پلاسما جت

  • این تکنیک برای هر نوع پوست قابلیت استفاده دارد.
  • پلاسما جت روشی راحت ،سریع و بدون عارضه است.
  • درمان با تکنیک پلاسما جت دوام و ماندگاری خوبی دارد .
  • برای روش های جراحی زیبایی پلک جایگزین مناسبی می باشد.
  • پلاسما جت بر درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی تاثیر گذار است.
  • این روش درمانی نیاز به استفاده از بی حسی مگر در مواردی خاص، ندارد .
  • پلاسما جت کلاژن سازی را تحریک کرده و موجب جوانسازی پوست می شود.
  • گرمای ناشی از پلاسما جت به عمق پوست نفوذ می کند و به سطح پوست آسیب نمی زند.
  • از پلاسما جت برای درمان نواحی کوچک که با سایر روشهای درمانی امکان پذیر نیست، می توان بهره برد.

فیلم پلاسماجت لک صورت در کلینک مهراز

پلاسما جت برای درمان لک و تیرگی پوست :

لک های روی صورت به دلایل مختلفی از قبیل نور آفتاب، زمینه ژنتیکی و هورمونی، جای زخم جوش و یا اسکار و یا ممکن است به دلایل ویروسی روی پوست صورت شما  ایجاد شوند، که یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای از بین بردن آنها تزریق پلاسما به پوست است که لک های صورت را به طور کامل از بین می برد.

به طور خلاصه پلاسما جت راه حلی غیر تهاجمی است یعنی اینکه بدون عمل جراحی تمامی لک و کک و مک های روی صورت را از بین می برد و همچنین علاوه بر این از این روش برای رفع افتادگی قسمت های مختلف صورت مانند بینی یا پلک نیز قابل استفاده است که کاربرد و نتیجه خوبی به همراه دارد.

دستگاه پلاسما جت از پلاسمای فیوژن استفاده می کند و گاز های یونیزه شده که در هوا موجود هستند را با قوس الکتریکی کوچک و همراه با نور کم به پوست صورت اعمال می کند. این پروسه می تواند برای نواحی درمال و اپیدرمال که مشکلات زیبایی دارند، انجام شود.

به طور کلی تزریق پلاسما به صورت یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که به راحتی و بدون درد و عوارض خطرناک تمامی جاهای جوش و آکنه و اسکار و حتی زخم را از بین می برد. اما گاهی ممکن است برخی از لک ها و زخم ها بسیار عمیق باشند و پلاسما جت تنها توانایی کمرنگ کردن انها راداشته باشد. پزشک متخصص برای جوانسازی و ترمیم پوست می تواند مشاوره های لازم را بدهد و  شما می توانید در صورت نیاز و تمایل از پلاسما جت استفاده نمایید.

لک بعد از پلاسما جت :

پلاسماجت یا همان پلکسر یک روش زیبایی جدید است که به عنوان جایگزینی برای لیزر و برخی دیگر از روش های زیبایی شناخته شده است که موجب زیبایی و بهبود پوست می شود و همانند ارایشی بر صورت می باشد. بعد انجام پلاسما جت پوسته های قهوه ای را به هیچ عنوان با ناخن نکنید و تا ۲ هفته ترمیم کننده استفاده کنید. همچنین از کرم مخصوص برای درمان لک بعد از پلاسماجت استفاده کنید.

مزایای پلاسما جت کجاست

چگونه از ایجاد لک جلوگیری کنیم؟

  • استفاده منظم و مکرر از ضد آفتاب

یکی از مهم ترین علت های ایجاد لک صورت نور آفتاب است که نه تنها باعث تیرگی پوست، بلکه منجر به پیری و چین و چروک زودرس پوست نیز می شود. با توجه به اینکه مهم ترین عامل ایجاد لک، نورآفتاب است، کاملا واضح است که استفاده منظم و مکرر از یک ضد آفتاب خوب و متناسب با پوستتان چقدر می تواند از بروز لک جلوگیری کند.

  • انتخاب روش صحیح برای از بین بردن موهای زائد

برداشتن مو ها با استفاده ازموچین، وکس، اپیلاسیون، بند و… باعث ایجاد التهاب پوستی می شود و در دراز مدت ایجاد لک می کند. در این روش ها معمولا مو درست کنده نمی شود و هنگام جدا شدن مو، یک نقطه کوچک در محل خونریزی زیر پوستی ایجاد میشود. اپیلاسیون و روشهای مشابه دیگر معمولا باعث کنده شدن ناقص موها می شوند، این روش ها علاوه بر ایجاد لک، باعث موهای زیر پوستی نیز میشوند. موهای زیر پوستی خودشان نیز باعث ایجاد لک می شوند.

  • دستکاری نکردن جوش ها

کندن جوش سبب می شود که جای جوش بماند و تبدیل به لک و اسکار ناشی از جوش شود. با دستکاری نکردن جوش ها از به وجود امدن لک پوستی جلوگیری می کنید.

  • انجام آزمایش با درخواست پزشک

اگر لکه های روی پوست شما زیاد شده است به پزشک مراجعه کنید و اگر پزشک دستور برای انجام آزمایش داد حتما این کار را انجام دهید.

  • تغذیه مناسب و خواب کافی

تغذیه مناسب مثلا خوردن خوراکی های سالم و نخوردن خوراکی های چرب و ناسالم و همچنین خوابیدن حداقل 7 ساعت موجب جوان ماندن پوست شما می شود. به طور کلی اگر روی پوست صورتتان لک ایجاد شده است در اولین قدم باید دلیل را پیدا کنید و بعد از آن برای از بین بردن آنها از پلاسماجت صورت استفاده کنید.

اقدامات احتیاطی قبل و بعد از درمان

اقدامات احتیاطی قبل و بعد از درمان

  • بیمار نباید یک هفته قبل و سه ماه بعد از درمان «آفتاب بگیرد».
  • بیمار باید حداقل سه ماه پس از درمان از ضد آفتاب فاکتور 50 استفاده کند.
  • نواحی تحت درمان را با آب و صابون خنثی دو بار در روز بشویید تا زمانی که پوسته ها کاملاً از بین بروند.
  • استفاده از ضد عفونی کننده برای 5 روز اول پس از درمان توصیه می شود.
  • پس از افتادن پوسته ها، ناحیه را هیدراته نگه دارید.
  • پلکسر کبودی، اسکار یا آسیبی به بافت های اطراف یا زیرین نمی گذارد.

کاربرد های پلکسر چیست؟

درمان‌های ستاره‌ای بلفاروپلاستی غیرجراحی است که باعث جمع شدن پوست اضافی در پلک‌ها می‌شود. همچنین رفع هرگونه ضایعه در پلک مانند زانتلاسما، زگیل، فیبروم و … و جوانسازی ناحیه پری باکال (بارکد) و پری اوربیتال.

  1. درمـان جوش
  2. کم کردن لکه های پیری و خال های رنگی
  3. کاهش نقاط قرمز ایجاد شده روی پوست
  4. از بین بردن چروک های صورت و گردن
  5. درمان افتـادگی پلـک ها
  6. درمان چین و چروک و خطوط کنار چشم یا پنجه کلاغی
  7. درمان چین و چروک و خطوط دور دهان
  8. درمان چین و چروک و خطوط نواحی جلوی گوش

Plexr برای موارد زیر استفاده می شود:

  • برای درمان لکه ها، چین و چروک های بیان، ترک های پوستی، اصلاح اسکار و کلوئید.
  • فیبروم، کراتوز، زگیل و آنژیوم را در هر مکانی از بین ببرید.
  • آکنه فعال، پس از آکنه و اسکارهای بعد از واریسلا را از بین ببرید.
  • بدون توجه به رنگ، خالکوبی را حذف کنید.

کاربرد پلاسما جت درکجاست

چگونگی انجام خدمات پلاسما جت پوست :

رفع لک صورت با پلکسر ، همانطور که میدانید مواد به حالت های جامد ، مایع و گاز وجود دارند و پلاسما هم ماده ای است بیشتر شبیه گاز که با حرارت زیادی همراه است اما با برخورد با سایر مواد سریعا سرد میشود و به همین علت در زمینه پزشکی و زیبایی کاربرد دارد.

این پلاسما توسط دستگاهی وارد پوست نواحی بدن می شود و در نتیجه لکه ها را از بین می برد و این کار باعث تبخیر قسمت هایی از لایه های عمیق پوست می شود و پوست را جمع می کند. این روش با اینکه باعث سوختگی می شود اما هیچ عارضه خظرناک و جای از خود به جای نمی گذارد.

در این روش به کمک توازن اتمی و به دلیل داشتن انرژی و دمای بالا تحریک سلول‌ های پوستی  صورت گرفته و موجب جوانسازی و بهبود ناحیه تحت درمان می شود. روشی کاملا  موثر که اثرات آن با سایر روش ها از قبیل لیزر درمانی، داروهای شیمیایی و یا طب سوزنی قابل مقایسه نخواهد بود.

توصیه های بعد از انجام پلاسما جت پوست :

  1. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  2. به صورت مرتب و طبق دستور پزشک از دارو ها و کرم های تجویز شده استفاده نماید.
  3. از دست کاری موضع خودداری کنید.
  4. در صورتی که از پلاسما جت در ناحیه چشم استفاده کرده اید، به مدت ۲۴ ساعت از رانندگی کردن خودداری کنید.
  5. حداقل به مدت ۱ هفته بعد از استفاده از تکنیک پلاسما جت از سیگار کشیدن خودداری کنید.
  6. به مدت ۷ روز با مشورت پزشک داروهای رقیق‌کننده‌ های خون مصرف نکنید.
  7. به دستورالعمل ها و توصیه های پزشک معالج بسیار توجه کنید.

پلاسما جت صورت :

پلاسما جت صورت به طور کلی است و برای تمامی قسمت های پوست صورت قابل استفاده  است که به چند منظور به موارد زیر تقسیم می شود :

  • لیفت صورت
  • درمان روزنه های باز پوست
  • درمان لک
  • درمان اسکار آکنه
  • درمان چروک های ریز
  • زمان بهبود یک هفته
  • درمان معمولا سه جلسه با فاصله یک تا دو ماه

پلاسما جت پلک چشم :

امروزه استفاده از خدمات پلاسما جت برای درمان پلک چشم تبدیل به شایع ترین موارد در این زمینه شده است که افراد برای زیبایی ظاهری به این راه حل روی اورده اند.

این روش همانند سایر راه حل های ذکر شده، سوختگی بسیار سطحی در لایه های پوستی را ایجاد می کند که باعث تحریک لایه های دیگر پوست می شوند و پس از مدتی اگر لکی باشد از بین میرود و همچنین افتادگی پلک چشم را به طور کامل درمان و از بین می برد. این روش به شرطی اثر گذار است که توسط افراد کار بلد و در کلینیکی معتبر و همراه تجهیزات پیشرفه صورت گردد. در این صورت شما شاهد نتیجه مطلوب در کمتر از 2 هفته خواهید بود.

پلاسما جت غبغب :

استفاده از پلاسما جت برای غبغب توسط دستگاه های مخصوص و پیشرفته به صورت نقطه ای سوزانده  انجام می شود. این روش باعث تحت تاثیر قرار گرفتن لایه های عمیق پوست می شود و بعد یک هفته سوختگی ها ترمیم و از بین می روند.

پلاسما جت برای خط اخم :

خطوط اخم روی پیشانی برای افرادی است که زیاد اخم می کنند که در سنین بالا بیشتر خود را نشان می دهد. روش هایی مانند بوتاکس ابرو هم هستند که برای برطرف کردن این مشکل مناسب می باشند اما پلاسما جت روشی نوین و بروز تر است که در این چند ساله طرفداران و علاقه مندان زیادی هم پیدا کرده است. در این روش خط خنده سوزانده شده و به مرور زمان با جمع شدن پوست آن نواحی؛ افراد می توانند در کمترین زمان ممکن شاهد پوستی جوان و البته شاداب باشند.

پلاسماجت برای خط خنده :

رفع لک صورت با پلکسر ، همانطور که گفتیم با گذشت زمان تمامی نقاط بدن دچار تغییراتی می شود که این تغییرات اثرات منفی ظاهری به دنبال دارد. یکی از این تغییرات منفی در پوست مشاهده می شوند که خط خنده رایج ترین است. البته این مشکل تنها شامل سنین بالا نمی باشد و افراد جوانی نیز هستند که برای رفع خط خنده به پزشک متخصص روی می اورند و با مشورت و پرسش و پاسخ به پلاسما جت مراجعه می کنند.

قابل توجه است که پلاسما جت برای رفع خط خنده روشی حساس بوده و پیشنهاد می شود برای انجام این کار به یک متخصص و کلینیک معتبر مراجعه کنید تا با خیالی راحت پوست خود را زیبا و جوان کنید. متخصصین در کلینیک مهرزاد آماده مشاوره تخصصی در این خصوص می باشند.

پلاسما جت برای بینی :

در پلاسما جت برای بینی هم با دستگاه های مخصوص پوست به صورت نقطه ای سوزانده می شود و به دلیل سوختگی عمیق تر از ظاهر، بعد از بازسازی مجدد پوست موجب لیفت و یک درجه جمع شدن پوست بینی می شود. همراهی این روش با تزریق هیالاز و فیلر اسید هیالورونیک یا هیدروکسی نتایج بهتری به دنبال دارد.
این کار به فاصله یک ماه چندین مرتبه انجام می شود. این کار برای افردای مناسب است که بینی گوشتی دارند و برای افرادی که بینی استخوانی دارند نتیجه خوبی نخواهد داشت.

جلسات ونتایج درمان :

 برای برخی از مشکلات یک جلسه کافی ست. ولی برای برخی دو یا سه جلسه. مثلا برای افتادگی پلک خفیف یک جلسه و برای افتادگی متوسط یا شدید دو یا سه جلسه. نتایج درمان معمولا خوب و قابل قبول هستند. معمولا پایدار یا طولانی مدت هم می باشند پس از انجام کار زخم سطحی ایجاد شده که بین ۱ تا۲ دوهفته بهبود یافته ولی قرمزی مختصری تا مدت طولانی تری باقی میماند.

لک و قرمزی بعد از پلاسما پلک چگونه ایجاد می‌شود؟

درمان لک و قرمزی بعد از پلاسما پلک: در اثر ترمیم زخم، لک زخم یا اسکار ایجاد خواهندشد. آسیب دیدن لایه عمیق پوستی که درم نامیده می‌شود، باعث ایجاد لک زخم خواهد شد. در صورتی که آسیب به لایه سطحی پوست یعنی اپیدرم، اغلب باعث به وجود آمدن لک نمی‌شود. اسکار منجر به تغییر ساختار در لایه‌های عمیق پوست که نتیجه نهایی آن، تغییر شکل یا رنگ در لایه سطحی پوست است، می‌شود.

هزینه پلاسما جت چقدر است

چه کسانی میتوانند پلاسماجت انجام دهند؟

  1. افرادی که به دنبال روش کم عارضه هستند .
  2. اشخاصی که قبلا جراحی پلک انجام داده اند اما نتیجه مطلوبی نداشته اند.
  3. افرادی که کمی افتادگی پلک و قصد ترمیم آن را دارند.
  4. کسانی که نتیجه مطلوب در کوتاه ترین زمان می خواهند.
  5. افرادی که از بیهوشی و عمل های جراحی ، عمل زیبایی ترس دارند.

چه کسانی نمیتوانند پلاسما جت انجام دهند؟

  1. کسانی که بیماریهای عفونی باکتریایی و ویروسی پوست دارند.
  2. اشخاصی که بیماری دیابت کنترل نشده دارند.
  3. افرادی که مبتلا به سرطان و بیماری های خود ایمنی هستند.
  4. کسانی که بیماری غددی دارند.
  5. بانوانی که باردار هستند.
  6. افرادی که به بیماری صرع مبتلا هستند.

سایر روش های از بین بردن لک های پوستی

لایه برداری پوست

لایه بردار نیز یکی از روش های مناسب و موثر برای ترمیم سلول های مرده که موجب جوان شدن پوست نیز می شود. همچنین برای لک های صورت موثر بوده است.

مزوتراپی

مزوتراپی هم علاوه بر اینکه میتواند تمامی لک های روی پوست صورت را از بین ببرد، همچنین به طور چشمگیری کیفیت پوست و جلوگیری از پیر شدن پوست می شود.

لیزر فوتونا

لیزر فوتونا برای جوانسازی و از بین بردن انواع لک های پوستی مثل جوش، خال و دیگر مشکلاتی پوستی است.

بوتاکس

بوتاکس هم از خدماتی زیبایی است که میتوان با تزریق آن به پوست مورد نظر تمام خطوط و لک های روی صورت را از بین برد.

دارو درمانی

پس از مشاوره با پزشک ممکن است یک سری داروهای لایه بردار، روشن کننده یا ضد لک پیشنهاد شود که متناسب با سن شما، جنس پوستتان و نوع لک متفاوت باشد.

پلاسماجت لک صورت مناسب چه افرادی است؟

با توجه به موارد ذکر شده انجام پلاسماجت برای از بین بردن لک صورت برای افرادی مناسب است که تمامی روش ها برای رفع لک صورت را امتحان کرده و به نتیجه نرسیده اند و همینطور به دلایل مختلف نمی توانند زمان زیادی برای دوره درمان داشته باشند، برای مثال افراد شاغل و یا دانشجویان که نمیتوانند برای مدت زمان طولانی از منزل خارج نشوند.

عوارض انجام پلاسماجت پوست

طبق مطالعات انجام شده و آگاهی از کاربرانی که از این خدمات استفاده کرده اند، هیچ مشکل و عوارضی خطرناکی یافت نشده ولی هر گونه خدمات زیبایی دارای عوارضی هستند که با گذر زمان از بین می روند که این عوارض عبارتند از :

خارش، تورم، قرمزی و التهاب در ناحیه  تحت درمان با پلاسما جت؛ که بعد از چند ساعت تا چند روز رفع می شوند. مقدار و شدت این عوارض بستگی به ناحیه درمان شده و شرایط بیمار دارد.

قرمزی پوست :

با توجه به اینکه پلاسماجت گازی با درجه حرارت بالا دارد اغلب محل درمان بعد از اتمام عمل قرمز می شود. این قرمزی گاها از محل درمان نیز فراتر می رود و به بخش‌های دیگر چهره فرد هم سرایت داشته باشد. ولی وجود آن کاملا طبیعی می باشد و نگران‌ کننده نخواهد بود. قرمزی پوست از عوارض شایع و بی‌خطر بیشتر راه ‌های زیبایی پوست بوده که در نهایت ظرف یک هفته به صورت کامل رفع خواهد شد.

احساس گرما و گرگرفتگی :

گرمای پلاسما منجر به ایجاد گرما و گرگرفتگی در محل درمان خواهد شد. دقت داشته که استفاده از کمپرس سرد در محل درمان با پلاسماجت ممنوع است. البته این گرگرفتگی و گرما آن‌قدر آزاردهنده نیست که نتوان آن را تحمل کرد. به‌علاوه اثرات آن نهایتا یکی دو روز پس از عمل برطرف خواهد شد.

تورم در ناحیه درمان :

عوارض شایع پلاسماجت  اغلب با تورم در ناحیه درمان و نواحی قابل مشاهده است. این تورم اغلب جزئی بوده و به راحتی قابل تشخیص نیست. ولی در بعضی موارد ممکن است کمی شدیدتر دیده شود. تورم ناحیه درمان با درد همراه نمی باشد و به این خاطر تغییرات جزئی و موقتی که در ظاهر فرد به وجود آورد که خطر دیگری به همراه ندارد.

هزینه پلاسماجت :

رفع لک صورت با پلکسر ، هر گونه خدمات زیبایی قیمت ثابت و مشخصی ندارند. چون وابسته به مواردی هستند و هزینه قبل از عمل با مشاوره ها مشخص می شوند. قیمت پلاسماجت بستگی به مواردی مانند مقدار و نوع پلاسما مورد نیاز ، مقدار لک ها و عمق و نوع لک ها دارد که روی قیمت تاثیر میگذارند.

عملکرد پلاسما جت برای کک ومک :

فرایند پلاسما جت جهت رفع لک صورت با حرارت، گرما، تبخیر، کلاژن ‌سازی و ترمیم صورت گیرد. در این متد با انتقال حرارت و گرما به بافت‌ های زیرین پوست باعث تخریب و تبخیر سلول‌ های مرده خواهد شد. در این صورت از تخریب سلول ‌های مرده پوست، فعالیت کلاژن‌ سازی تحریک شده و پوست بازسازی می شود. پلاسما جت ضمن حذف لکه‌ های پوستی، باعث لیفت پوست و رفع افتادگی و چروک روی پوست خواهد شد.

ماندگاری پلاسما جت برای لک پوست :

رفع لک صورت با پلکسر ، پلاسما جت با هدف ‌های مختلفی صورتت می گیرد و از بین بردن لک پلاسما جت از جمله مواردی بوده که به وسیله  این روش صورت می‌ گیرد. درست زمانی  ‌که لک‌های صورت بعد از پلاسما جت رفع گردد، امکان بازگشت این لکه‌ ها بسیار کاهش می یابد. هرچند بروز لکه‌های جدید امکان‌پذیر بوده و پلاسما جت تضمینی برای بروز لکه ‌های جدید نخواهد بود.

ماندگاری پلاسما جت نسبت به روش‌های غیرتهاجمی بیشتر می باشد. در صورت رعایت توصیه‌‎‎‎‎‎‎های پزشک و تغییر سبک زندگی خود تأثیرات پلاسما جت را می‎تواند تا سال‌ها ماندگار باشد. شایان ذکر است عدم رعایت در رژیم سالم غذایی و مصارف سیگار، الکل و قلیان باعث کاهش ماندگاری خواهد شد.

جمع بندی و نتیجه پلکسر :

رفع لک صورت با پلکسر ، نتایج طبیعی و پیشرونده است و در بیشتر موارد اولین جلسه کافی است، اگرچه در برخی موارد بیش از یک جلسه مورد نیاز است. جلسه به جلسه نتایج نسبت به پیری پوستی معمولی با گذشت سالها دائمی تر است. انقباضات در هر ناحیه به عوامل متعددی بستگی دارد، اما غالب ترین آن شلی پوست خواهد بود، بنابراین می گوییم دو یا سه جلسه معمول است.

پلاسما جت چند جلسه نیاز دارد؟

تعداد جلسات پلاسماجت کاملا بستگی به مقدار افتادگی و نوع پوست و سن بیمار دارد. معمولاً بین ۳- ۱ جلسه درمانی لازم است. در بعضی اشخاص با یک جلسه نتایج رضایت بخش اند در بعضی احتیاج به ۲- ۳ مرتبه تکرار پلاسماست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما