تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

پلکسر در غرب تهران چگونه انجام می شود

پلکسر در غرب تهران+ انجام خدمات پلکسر با به روزترین دستگاه در غرب


تاریخ انتشار : 20 آذر 1400          تاریخ بروزرسانی : ۲۰ آذر ۱۴۰۰                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

3.9/5 - (8 امتیاز)

پلکسر در غرب تهران

پلکسر یک روش درمانی غیر جراحی است که به بلند کردن پلک ها و مبارزه با چین و چروک کمک می کند. جراحان زیبایی می توانند از آن به عنوان جایگزینی برای روش های جراحی مانند بلفاروپلاستی استفاده کنند. رویه های پلکسر بر اجرای قوس پلاسما تمرکز دارد که منجر به سفت شدن پوست در طی چند هفته می شود. برای انجام بهترین جراحی پلکسر می توانید به بهترین مرکز پلکسر در غرب تهران مراجعه کنید. کلینیک مهراز آماده ارائه تمامی خدمات از صفر تا صد به همه شما عزیزان می باشد.

در این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر معرفی و بررسی کلینیک مهراز , به بررسی نکاتی درمورد جراحی پلکسر بپردازیم.

Plexr یا پلکسرتوسط شرکت ایتالیایی GMV ساخته شده است تا جایگزینی دائمی برای جراحی بلفاروپلاستی در اختیار بیماران قرار دهد. بلفاروپلاستی جایی است که پلک بالایی با چاقوی جراحی بریده می شود و بافت چربی و پوست برداشته می شود. سپس برش دوباره با هم کاشته می شود و پوست پف کرده یا افتاده برای همیشه از بین می رود. این جراحی پیچیده است و خطرات مرتبط با بیهوشی عمومی را به همراه دارد.

کلینیک مهراز در غرب آماده ارائه تمامی خدمات در زمینه پلکسر به همه شما عزیزان می باشد.

پلکسر در غرب تهران

پلکسر چیست و چگونه کار می‌کند؟

افتادگی پلک‌ها و وجود کیست‌های چشمی چه خفیف و چه شدید، می‌تواند منجر به اختلال در بینایی شود. بلفاروپلاستی یک روش درمانی است که برای از بین بردن افتادگی پلک بالا و پایین و تنظیم پوست برای بهبود زیبایی ظاهری و افزایش دامنه بینایی، مورداستفاده قرار می‌گیرد اما ممکن است با خطرات و عوارضی همراه باشد.

خوشبختانه با پیشرفت فناوری درزمینۀ درمان‌های زیبایی یک روش درمانی بدون نیاز به جراحی با عنوان پلکسر (Plexr) ارائه شده است که شما می توانید در بهترین مرکز پلکسر در غرب تهران این جراحی را به راحتی و با اطمینان پشت سر بگذارید و از چمان خود لذت ببرید.

درمان غیرتهاجمی پلکسر جایگزین درمان‌های جراحی است و برای سفت شدن و لیفت کردن پلک‌ها، سفت شدن پوست زیر و اطراف چشم و همچنین سایر عارضه‌های پوستی به کار می‌رود. این نوآوری جدید می‌تواند بدون نیاز به بیهوشی، هزینه زیاد و زمان بهبودی، به نتایج مطلوب برسد و نتایج اولیه بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده است.

درمان غیرتهاجمی پلکسر جایگزین درمان‌های جراحی است و برای سفت شدن و لیفت کردن پلک‌ها، سفت شدن پوست، پاک کردن جای زخم، خال و منگوله‌های پوستی و همچنین سایر عارضه‌های پوستی به کار می‌رود.

در این روش از انرژی پلاسما برای از بین بردن لکه‌های ریز پوست در امتداد چین‌های اضافی آن استفاده می‌شود بنابراین به ‌طور ناگهانی پوست را منقبض و شکل آن را بهبود می‌بخشد. دستگاه پلکسر گازهای موجود در هوا را یونیزه کرده و یک جرقه کوچک الکتریکی شبیه یک رعدوبرق کوچک ایجاد می‌کند که در لحظه تکه‌های کوچکی از پوست را می‌سوزاند.

در این روش درمانی از یک دستگاه بی‌سیم قلمی شکل با یک شاخک کوچک فلزی استفاده می‌شود که به نظر می‌رسد با پیچ و مهره‌های مینیاتوری پوست را فشرده می‌کند. با هر ضربه‌ای که توسط نوک سوزنی دستگاه وارد می‌شود سوختگی کوچکی روی پوست ایجاد شده که باعث سفت شدن فوری پوست می‌شود.

درواقع پزشک با استفاده از دستگاه، الگویی از علامت‌های کوچک در راستای چین‌خوردگی پوست ایجاد می‌کند، همان چیزی که باعث منقبض شدن فوری پوست می‌شود. علائم سوختگی ایجاد شده در ناحیه درمان بعد از چند روز، شروع به پوسته‌پوسته شدن می‌کنند. بعد از گذشت یک هفته یا کمی بیشتر زخم‌ها از بین رفته و پوست جدیدی زیر آن ایجاد می‌شود که باید در برابر نور UV به‌خوبی از آن محافظت شود.

پلکسر چیست و چگونه کار می کند

رفع چین و چروک زیر چشم با پلکسر چگونه انجام می‌شود؟

برای برداشتن پوست اضافی اطراف چشم با استفاده از پلکسر به چاقوی جراحی یا لیزر نیاز نیست. بنابراین این روش خطرات ذاتی روش‌های جراحی سنتی را از بین برده است. ۳۰ دقیقه قبل از شروع درمان از کرم بی‌حس کننده موضعی برای کاهش ناراحتی بیمار استفاده می‌شود.

در طول درمان از بیمار خواسته می‌شود چشم‌های خود را باز و بسته کند. این امر به هدایت بهتر پزشک و درمان دقیق ناحیه مورد نظر کمک می‌کند. به این ترتیب بیمار بهترین نتیجه را کسب می‌کند.

پلکسر در نواحی زیر قابل استفاده است:

  • چانه
  • پلک بالایی
  • پلک پایینی
  • لیفت ابرو
  • چروک گردن
  • چروک بالای لب
  • خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم

شما می توانید در بهترین مرکز پلکسر تهران , کلینیک مهراز, با خیال راحت یک عمل بسیار موفق داشته باشید.

عوارض جانبی پلکسر چیست

عوارض جانبی پلکسر چیست؟

ازآن‌جایی‌ که پلکسر یک روش درمانی غیرتهاجمی است و به بیهوشی یا بخیه نیاز ندارد در مقایسه با جراحی خطرات بسیار کمی دارد. جدا از تورم، قرمزی و پوسته ‌پوسته شدن که بخشی از روند بهبودی است این روش با عوارض جدی همراه نخواهد بود. البته ازآن ‌جایی که پلکسر اساساً پوست را می‌سوزاند احتمال زخم شدن هر نقطه‌ای که تحت جریان دستگاه قرار می‌گیرد وجود دارد که برای جلوگیری از عفونت باید تمیز و خشک نگه داشته شود.

برخلاف بسیاری از روش‌های درمانی دیگر پلکسر بروی طیف وسیعی از انواع پوست کار می‌کند اما استفاده از آن روی پوست‌های تیره توصیه نمی‌شود زیرا هرچه مقدار ملانین در پوست بیشتر باشد احتمال بروز مشکلات رنگدانه در پوست مانند هیپوپیگمانتاسیون یا هیپرپیگمانتاسیون بیشتر می‌شود.

رعایت توصیه‌های مراقبتی برای جلوگیری از چنین عوارضی ضروری است.

مزایای پلکسر چیست؟

  • بهبودی نسبتا سریع
  • عدم ایجاد اسکار و نیاز به بخیه
  • ماندگاری طولانی (حداقل 10-5 سال)
  • عدم نیاز به بیهوشی یا بی حسی موضعی تزریقی
  • پاسخ مناسب درمانی (رفع چین و چروک و متعاقب آن کلاژن سازی و جوانسازی)

مزایا و معایب پلکسر پلک

مدت زمان درمان با پلکسر چقدر است؟

اینکه درمان با پلکسر پلاس فرکشنال چقدر زمان می‌برد بستگی به منطقه درمان دارد که معمولاً ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. درمان با استفاده از یک کرم بی‌حسی شروع می‌شود تا روند کاملاً بدون درد انجام شود. بعد از درمان ممکن است کمی احساس گرما یا سوزن سوزن شدن روی پوست داشته باشید.

همچنین ناحیه تحت درمان قرمز خواهد شد که ممکن است تا چندین هفته باقی بماند. درمان در مناطق حساس به ‌ویژه چشم ممکن است تا یک هفته تورم ایجاد کند. بهتر است ناحیه‌ای که تحت درمان قرار گرفته است را تا ۷ روز لمس نکنید. معمولاً زخم‌های سطحی ایجادشده بعد از ۱ تا ۲ هفته بهبود می‌یابند.

اکثر کلینیک‌ها برای رسیدن به نتیجه پایدار و طولانی‌ مدت یک دوره سه مرحله‌ای در فواصل ۶ تا ۸ هفته را پیشنهاد می‌کنند. اثرات درمان پلکسر معمولاً چندین سال ماندگار است.

جمع بندی :

شما می توانید بهترین خدمات و مرکز پلکسر در غرب تهران را در کلینیک مهراز بیابید. در این مقاله شما را با نحوه پلکسر و بررسی مزایا و معایب آن آشنا کردیم. از همراهی شما ممنونیم. همچنین شما می توانید سئوالات خود را در قسمت کامنت با ما مطرح کنید و یا برای تایین نوبت جهت پلکسر , از قسمت تماس با ما با کارشناسان مهراز ارتباط برقرار کنید.

هزینه پلکسر در غرب تهران

سئوالات متداول :

چه مدت طول می کشد تا از Plexr نتیجه بگیرید؟

برخی از نتایج را بلافاصله پس از ویزیت خود مشاهده خواهید کرد و نتایج نهایی را سه تا شش ماه پس از درمان مشاهده خواهید کرد.

برای رفع چین و چروک زیر چشم باید چند جلسه پلکسر انجام داد؟

پلکسر یک درمان تدریجی برای رفع چین و چروک زیر چشم است و به چند جلسه درمان نیاز دارد. برای کسب بهترین نتیجه حداقل ۳ جلسه درمان به فاصله ۶ هفته پیشنهاد می شود. معمولا هر جلسه پلکسر بیشتر از ۳۰ دقیقه طول نمی کشد.

Plexr  چیست؟

پلکسر پلاس پیشروترین دستگاه پلاسمای پزشکی در جهان است که جایگزینی غیرجراحی برای روش های جراحی مانند بلفاروپلاستی (اصلاح پلک)، لیفت صورت و گردن ارائه می دهد. همچنین برای رفع ضایعات پوستی به خصوص در ضایعات صاف بسیار مفید است. نیازی به برش یا بخیه نیست.

پلاسما جت برای کدام قسمت های بدن مورد استفاده قرار می گیرد؟

پلاسما جت اثر مثبتی بر روی هر قسمت بدن به خصوص پوست صورت و گردن دارد. پلاسما جت روش درمانی مناسبی برای انواع پوست می باشد.

دوش پلکسر چیست؟

پلکسر یک قوس پلاسما به پوست ایجاد می کند که با تصعید و تولید کلاژن باعث سفت تر شدن پوست می شود. پلکسر می تواند پوست شل و افتاده اطراف پلک ها را سفت کند یا لطافت و بافت و چین و چروک های عمیق را نرم و بهبود بخشد. ما دو گزینه مختلف برای درمان پلکسر ارائه می دهیم: دوش پلکسر و دوش پلکسر.

لیفت چشم پلکسر چیست؟

لیفت چشم پلکسر با استفاده از یک قلم کوچک کار می کند که یک قوس یونیزه شده از پلاسما ایجاد می کند. هنگامی که قلم در تماس نزدیک با سطح پوست است، یک ریزنقطه کوچک ایجاد می کند، که فوراً پوست ناخواسته را تبخیر می کند، بلافاصله ناحیه اطراف را سفت می کند، پوست و خطوط ناخواسته را از بین می برد.

آیا لیفت چشم پلاسما درد دارد؟

درد مرتبط با درمان سفت کردن پوست با قلم پلاسما حداقل است. با استفاده از بی حس کننده های موضعی درجه یک پزشک، احساس ناراحتی کمی خواهید داشت. پلک ها ناحیه درمانی بالقوه حساس تری هستند و مشتریان ما متوجه می شوند که می توانند در طول این عمل آرام و استراحت کنند

آیا می توانم بعد از قلم پلاسما صورتم را بشوییم؟

بهتر است هیچ محصولی را از روی صورت خود نشویید. درعوض، با مالیدن ملایم محصول بر روی پوست خود، به سادگی از مومیایی رنگی در صورت نیاز دوباره استفاده کنید. در طول فرآیند بهبودی، پوست فقط باید با استفاده از تونیک پاکسازی شود. هر روز آن را تمیز کنید تا لخته ها/نقاط ریز خون از روی پوست بیفتند.


۲ پاسخ به “پلکسر در غرب تهران+ انجام خدمات پلکسر با به روزترین دستگاه در غرب”

  1. جانقربان گفت:

    هزینه پلکستر برای چشمها چقدر است و اینکه اگر کسی آب مرواریر فیکو همراه باگلوکوم عملکرده باشد و در چشمهایش لنز داخلی باشد میتواند پلک بالایی را پلکستر کند؟

    • سلام دوست عزیز
      بهتره شما برای مشاوره به کلینیک ما مراجعه کنید و از پزشک متخصص مشورت بگیرید و بعد اقدام به انجام پلکسر نماییدو برای اطلاع از هزینه های پلکسر میتونید با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما