تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

فیلر لب روسی چیست؟

تزریق فیلر لب روسی (ژل لب)+ ۵ نکته به همراه مدت ماندگاری و نحوه تزریق آن


تاریخ انتشار : 6 آذر 1400          تاریخ بروزرسانی : ۴ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.7/5 - (26 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

فیلر لب روسی در کلینیک مهراز

تزریق لب به روش روسی یکی از پرطرفدار ترین انواع فیلر ها در کلینیک های زیبایی می باشد. روس‌ها یکی از ملیت ‌هایی هستند که به واسطه زیبایی خود در جهان شناخته می‌شوند. در این روش قطعا حجم لب افزایش پیدا می‌کند اما به قدری طبیعی و گیرا است که خودتان هم عاشقش می‌شوید. در این مقاله به بررسی کامل همه چیز درباره فیلر لب روسی می پردازیم. با ما همراه باشید.

همه روزه صدها نفر تحت عمل جراحی برجسته کردن لب قرار میگیرند. در صورتی که بسیاری به دلیل عوارض این کار به تزریق ژل لب و فیلر لب روی می آورند. مدل های مختلفی برای تزریق لب وجود دارد که یکی از آنها مدل روسی می باشد که الهام گرفته از خانم های روس است. مهم است به این نکته توجه کنید که فیلر لب روسی برای افرادی که لب های بزرگ و یا چشم های کوچک دارند مناسب نیست.

لب یکی از قسمت هایی است که با افزایش سن حجم ان کم می شود ، ارتفاع لب کاهش می یابد و برجستگی آن کم می شود. به همین دلیل تزریق ژل لب توصیه می شود.

مرکز لیزر  در غرب تهران  و فیلر لب مهراز کلینیک ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر ، خوانسازی ، فیلر لب روسی ، تناسب اندام ، prp ، RF  و … می باشد. شما می توانید برای ارائه خدمات بهتر  با شماره 02144500811 و 09124940252  تماس حاصل نمایید. با از طریق فرم زیر اقدام به تعیین وقت نمایید.

فیلم نحوه تزریق فیلر لب روسی در کلینیک مهراز

تزریق فیلر لب روسی چیست؟

تمرکز تزریق ژل لب روسی، تزریق فیلر به ناحیه ی  V شکل دهان که معروف به کمان است. هدف از این نوع درمان افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست. تکنیک تزریق لب روسی ( Bow Cupid) بیشتر از اندازه لب ها بر روی کشیدگی و تیزی حاشیه ی لب ها توجه دارد.

در مدل روسی، تزریق مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب (تقلید از جایی که مردم معمولاً خط لب خود را می کشند) برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب، انجام می شود. لب روسی خط دار یکی از مدل های تزریق فیلر لب می باشد.

بعد از اینکه طرح کلی لب ها مشخص شد، مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق می شود تا حجم آنها را پرتر نشان دهد. هنگام انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت کند. در حالی که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود.

تکنیک تزریق فیلرلب روسی

تکنیک لب روسی چگونه متفاوت است؟

برخلاف پرکننده لب سنتی، انژکتوری که از تکنیک لب روسی استفاده می‌کند، محصول را به صورت عمودی از پایه لب شروع می‌کند و محصول را به سمت بیرون به سمت لبه لب می‌کشد. انژکتور به جای اینکه از لبه لب شروع کند و به سمت داخل کار کند، محصول را از داخل به بیرون کار می کند.

نمونه تزریق فیلر لب در کلینیک مهراز

تزریق ژل لب مدل روسی مناسب چه کسانی است؟

تزریق ژل لب به سبک روسی می‌تواند مناسب افرادی باشد که لب های آنها فرم خشک و معمولی دارد، و این موضوع موجب کاهش اعتماد به نفس آنها شده است. افراد می توانند با انجام تزریق ژل لب به سبک روسی زیبایی فرم لب های خود را افزایش دهند.

البته در جلسه مشاوره ای که پزشک متخصص یک سری اطلاعات در مورد استفاده از این روش در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به فرم صورت شما نمونه کارهایی که در جلسه مشاوره به شما ارائه می شود بهتر می توانید متوجه این موضوع شوید که آیا انجام تزریق ژل لب روسی می‌تواند برای زیبایی فرم لبهای شما مفید باشد یا خیر.

مزایای تزریق فیلر لب روسی چیست

مزایای لیفت لب روسی چیست؟

مهمترین مزیت لیفت لب عروسکی این است که لب ها اگر چه مورد تزریق ژل قرار می گیرند اما ظاهری بسیار طبیعی خواهند داشت. اگر دقت کرده باشید در لیفت لب به روش معمولی در پایان لب ها اگرچه زیبا و حجیم می شوند اما به هرحال تزریق ژل در لب ها مشهود است.

بنابراین اگر به دنبال روشی هستید تا لب هایی زیبا داشته باشید که ظاهری طبیعی دارند، بهترین پیشنهاد تزریق فیلر لب به روش روسی است. دیگر مزیت این روش این است که در بسیاری از موارد لب بالا ارتفاع مناسبی ندارد و کوچک تر از لب پایین دیده می شود. در نتیجه فرد ممکن است دچار لبخند لثه ای شود. در چنین حالتی بهترین روش برای فرم دهی به لب بالا این است که ابتدا ارتفاع مناسبی برای لب بالا تعیین شود. در لیفت لب به روش روسی ارتفاع لب ها متناسب با یکدیگر تعیین می شود.

در لیفت لب روسی دیگر مزیت مسطح بودن لب ها است. یعنی تزریق ژل لب به صورت عمودی انجام می شود و این امر سبب می شود تا در نهایت لب ها به جای اینکه چاق و حجیم باشند، مسطح و دارای ارتفاع مناسب باشند.

تزریق فیلر لب روسی به میزان ۱.۵ سی سی در کلینیک مهراز

تزریق لب روسی خط دار

توصیه هایی مهم برای تزریق ژل لب :

  • قبل از هرگونه تزریقی باید لب معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.
  • فرم لب بایستی به سایز اولیه لب ، ابعاد صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب شود و در حیطه طبیعی باشد.
  • تزریق دو طرف لب بدون درنظر گرفتن قسمت مرکزی لب ها صحیح نمی باشد.
  • تبحر و تکنیک پزشک در تزریق ژل لب بسیار اهمیت دارد.
  • تزریق در لب را می توان بر حسب نیاز بیمار فقط در خطوط دور لب انجام داده و یا اینکه حجم لب ها را افزایش داد.

میزان ماندگاری فیلرلب

میزان ماندگاری تزریق ژل لب روسی:

این مدل تزریق هم به اندازه مدل های دیگر ماندگار است و نوع مدل تزریق هیچ تاثیری در ماندگاری آن ندارد. البته در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب مدل روسی هم مانند مدل های دیگر یک مدت زمانی دارد، ممکن است ۶ ماه تا یکسال بسته به نوع برند و… متفاوت باشد.

اگر خواستار ماندگاری بالاتری هستید، یک برند باکیفیت و خوب ماندگاری بیشتری دارد و دوره ترمیم آن طولانی تر خواهد بود. برندهای خوب قطعا قیمت بیشتری هم دارند اما این قضیه کاملا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.

مشاوره پیش از تزریق فیلر لب روسی:

هر متخصص پیش از انجام تزریق ژل لب با بیمار برای بررسی اهداف و خواسته او صحبت می کند. هر مشاور باید در مورد شرایط خاص ، خطرات و مشکلاتی که احتمال وقوع دارد باید با مراجعه کننده صحبت کند. او باید بگوید که این مدل برای همه افراد مناسب نیست و مهم ترین هدف از تزریق لب رسیدن به لب های نچرال و متقارن می باشد. ممکن است یک تزریق برای یک نفر خوب باشد ولی برای یک نفر دیگه نتیجه وحشتناکی داشته باشد.

اقدامات قبل از تزریق ژل لب :

مشاوران ما در کلینیک مهراز ابتدا از شما در مورد هدف و سلیقه شما می پرسند و بعد از آن در مورد مصرف داروهای مختلف و سابقه بیماری های مختلف از شما سوال می شود. این سوالات بسیار اهمیت دارد تا مطمئن شوید پس از تزریق عوارض خاصی را به دنبال ندارد. همه این مشاوره ها برای داشتن یک تزریق خوب و چهره ای زیبا می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل روسی

در زمان تزریق فیلر لب روسی شما نیاز به یکسری مراقبتها دارید تا استفاده از این روش برای شما موثر باشد. طبق نظر متخصصین زیبایی پوست تا زمانی که بی‌حسی از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید زیرا لبهای شما حسی ندارد و ممکن است در هنگام غذا خوردن لب های شما دچار گازگرفتگی شده و به. لب آسیب برساند.

تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از انجام ورزش های سنگین نیز خودداری کنید، و تا مدت دو هفته از استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی نیز پرهیز نمایید.

اگر داروی خاصی را استفاده می کنید حتما این مورد را با پزشک متخصص در میان بگذارید تا در این مورد مشاوره لازم را به شما ارائه دهد. در صورت رعایت این نکات مطمئنا هیچ مشکلی برای شما بعد از تزریق ژل لب به سبک روسی اتفاق نمی‌افتد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب روسی

عوارض تزریق ژل لب مدل روسی

غیرطبیعی شدن لب یکی از عوارض معایب تزریق فیلر لب روسی می باشد.  عوارض جانبی تزریق مدل لب روسی موقتی است و باید فقط چند روز طول بکشد تا برطرف شوند. آنها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تورم و کبودی
  • خونریزی از محل های تزریق
  • قرمزی و حساسیت در محل تزریق
  • فعال سازی مجدد زخم های سرد یا تاول های تب (هرپس سیمپلکس) لب ها یا ناحیه اطراف لب ها

عوارض جانبی جدی تر یا خطرات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • عفونت
  • زخم یا سفت شدن لب ها
  • برآمدگی و بی نظمی در لب ها
  • تورم یا کبودی شدید و طولانی مدت به مدت یک هفته تا ۱۰ روز
  • واکنش آلرژیک که باعث قرمزی، تورم یا خارش در اطراف لب ها می شود
  • عدم تقارن لب (لب بالا و پایین با هم تقارن ندارند و اندازه های مختلفی دارند)

هزینه تزریق ژل لب روسی

هزینه‌ی تمام شده‌ی تزریق ژل روسی در واقع همان هزینه‌ی مقدار فیلر استفاده شده خواهد بود. اگرچه مهارت و تخصص فرد خلق کننده‌ی این زیبایی قابل قیمت گذاری نیست، اما در هر حال هزینه‌ای هم برای این کار در کلینیک‌ها در نظر گرفته می‌شود. با تزریق ژل لب روسی در مراکز زیبایی معتبر شما نسبت به استفاده از فیلرهای استاندارد آسوده خاطر خواهید بود.

تزریق ژل لب هزینه‌ی چندانی ندارد اما اگر با تعرفه‌ی موجود موافق نباشید می‌توانید از تخفیفات مراکر زیبایی استفاده کنید.

هزینه تزریق فیلر لب روسی چیست؟

نحوه تزریق ژل لب روسی

در برخی از افراد خطوط بالا و پایین لب مشخص نیست و این مسئله در افراد مسن که به علت روند پیری و بالا رفتن سن حجم و شکل طبیعی لب خود را از دست داده اند بیشتر به چشم می‌آید. جالب است بدانید برخی از بیماران اصلاً چنین خطوطی را ندارند و به پزشک مراجعه می‌‌کنند تا اقدامات لازم را برای بهبود ظاهر لب آنها انجام دهد. معمولاً تزریق ژل لب روسی در گروه اول از بیماران نسبتاً ساده است و تنها کاری که پزشک باید انجام دهد تزریق مقداری از ژل هیالورونیک اسید به‌درون لب با مدل روسی است که فوراً منجر به افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن خواهد شد. روند تزریق ژل در افرادی که اصلاً خط لب ندارند کمی دشوارتر است و ممکن است چند هفته روند تزریق ژل در افرادی که اصلاً خط لب ندارند کمی دشوارتر است و ممکن است چند جلسه طول بکشد تا نتایج مورد انتظار آن ها به وجود بیاید.

هریک از پزشکان از یک روش مختلف برای به وجود آوردن خط لب و بهبود ظاهر آن استفاده می‌‌کنند و باید قبل از شروع فرآیند درمان همه مراحل را برای بیمار توضیح بدهند. با این حال یکی از محبوبترین و استاندارد ترین روش‌های که توسط پزشک برای افزایش حجم و خط لب استفاده می‌شود تزریق ژل به درون حاشیه‌های لب و ایجاد ظاهر متناسب است تا نتیجه مطلوب به وجود بیاید.

پس از آنکه خط لب مشخص شد و بیمار از ظاهر به وجود آمده رضایت داشت پزشک از یک مقدار دیگر ژل برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن استفاده می‌‌کند. برای به وجود آوردن خط لب باید پزشک و لب بالا و پایین به طور همزمان تمرکز داشته باشد در غیر این صورت لب بالا و پایین تقارن طبیعی و مطلوب را نخواهند داشت.

در فیلر لب روسی از چه برندی استفاده میشود

در لیفت لب به روش روسی از چه نوع ژلی استفاده می شود و چه میزان ماندگاری دارد؟

در لیفت لب روسی از هیالورونیک اسید استفاده می شود. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی موجود در درم و اپیدرم پوست است. این درم را هیدراته نگه می دارد و به پوست تورگر جوان می بخشد. با افزایش سن، میزان اسید هیالورونیک موجود در پوست کاهش می یابد و در نتیجه تورگور و کشسانی پوست کاهش می یابد.

شاید برای شما سوال باشد که آیا تزریق فیلر دردناک است؟ اکثر مردم تزریق را به خوبی تحمل می کنند. قبل از تزریق، از کرم بی حس کننده قوی استفاده می شود که شامل سه ماده بیهوشی شامل لیدوکایین، بنزوکایین و تتراکایین است. علاوه بر این، از فیلرهایی استفاده می شود که حاوی لیدوکایین هستند که ناحیه تزریق پرکننده را بی حس می کنند.

ماندگاری فیلرهای اسید هیالورونیک بسته به متابولیسم فرد و منطقه تزریق، فیلر ها ماه ها تا سال ها دوام می آورند. در لب ها و خطوط لبخند، فیلر ها ماه ها تا یک سال دوام می آورند. فیلر ها در گونه ها، خط فک و چانه تا یک سال یا بیشتر و در بسیاری از بیماران چندین سال زیر چشم دوام می آورند.

عوارض تزریق فیلر لب روسی چیست؟

سئوالات متداول :

تزریق ژل لب روسی چقدر زمان می برد؟

این روش حدود 1 ساعت زمان می برد که شاید دو برابر سایر مدل های تزریق ژل لب باشد؛ دلیل این امر نیز تزریقات قطره ای در حاشیه ی لب است که نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.

بهترین کلینیک تزریق ژل به سبک روسی در تهران کجاست ؟

شما می توانید برای انجام تزریق ژل به سبک روسی به کلینیک تخصصی مهراز مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی پوست انجام دهید.

آیا تزریق ژل درد دارد؟

خیر- تزریق ژل مدل روسی بیشتر در مرزهای لب و در نقاط کوچکی انجام می شود، بنابراین کمترین میزان درد را دارد. علاوه بر این همانند سایر روش های تزریق فیلر، از مواد بی حس کننده برای این کار انجام می شود.

در صورت عدم رضایت از فرم لب چه کنیم؟

یکی از مسائلی که در تزریق ژل باید در نظر داشته باشید، این است که؛ در صورت عدم رضایت از فرم جدید لب‌ها، آیا می‌توان آن را به فرم طبیعی سابق برگرداند؟ در واقع بازگردانی شکل طبیعی لب‌ها و حذف ژل تماما به فرم انتخاب شده توسط شما بستگی دارد.

در مواردی که مرز لب‌ها تغییر داده می‌شود، برگشت به حالت طبیعی لب‌ها کمی مشکل خواهد بود. اما در تزریق ژل لب روسی به این دلیل که حالت طبیعی لب‌ها حفظ می‌شود، مشکل چندانی از این لحاظ نخواهید داشت. از سوی دیگر ماده‌ی فیلر ترکیب هیالورونیک اسید است که با تزریق یک ماده‌ی ثانویه، در مدت چند روز تجذیه می‌شود.

چرا باید تزریق‌های قبلی کاملا حذف شود؟

تزریق فیلر لب روسی نیاز به هیچ فیلری در مرز لب ندارد. بنابراین برای داشتن بهترین فرم نهایی از تزریق لازم است محلول‌های پرکننده‌ی پیشین حذف شوند.

چگونه تشخیص دهیم چه فرم لبی مناسب ‌تر است؟

تزریق فیلر لب روسی غالبا برای افرادی پیشنهاد می‌شود که تا بحال تزریق ژل به لب انجام نداده باشند. برای افرادی که پیش از این تزریق داشته‌اند، این تصمیم به این بستگی دارد که آیا می‌خواهید آن را حذف کنید یا خیر؟ زیرا حذف ژل موجود در لب حداقل 2 هفته پیش از نوبت تزریق ژل روسی اجباری است.

ژل های لب دائمی نیستند :

ژل لب های لب عموما بین ۶ تا ۸ ماه دوام دارند. در بهترین شرایط ممکن است تا یکسال هم دوام بیاورند. ماندگاری ژل لب بسته به خصوصیات هر فرد متغیر می باشد. بدن بعضی از افراد ژل را زودتر جذب می کند. عموما دوام ژل های لب نسبت به سایر نقاط مثل گونه یک مقداری کمتر می باشد.

شما می توانید تزریق را مرحله به مرحله انجام دهید

اگر به دنبال تغییرات ظریف و تدریجی لب هستید و نمی خواهید به یکباره لب های شما تغییر کند می توانید طی دوره های مشخص به میزان آن اضافه کنید.

اگر برای یک جشن و یا رویداد مهمی آماده می شوید:

اگر دوست دارید برای مراسم های مهم از جمله عروسی ، تولد یا مهمانی خاصی ، لب های خود را با تزریق ژل فرم دهی کنید بهتر است چند هفته قبل این کار را انجام دهید. این باعث می شود تا در روز جشن لب های شما بهبود یافته و کاملا زیبا و طبیعی به نظر برسد.

 

 


۹ پاسخ به “تزریق فیلر لب روسی (ژل لب)+ ۵ نکته به همراه مدت ماندگاری و نحوه تزریق آن”

  1. الهه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من چجوری میتونم وقت بگیرم برای مشاوره و انجام تزریق لب؟

  2. صدف گفت:

    سلام کلینیک مهراز
    من چند وقتیه دو دل بودم که بیام فیلر لب روسی بزنم یا ژل لب که الان با خوندن این مقاله فهمیدم که فیلر لب روسی مناسب هست برای من .. مرسی از اطلاعات و مقالات خوبتون که توی سایتتون میزارید …
    فقط من میتونم برای اینور سال وقت بگیرم از شما؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  3. هنگامه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ممنونم از اطلاعات مفیدتون راجب فیلر لب روسی … من از نزدیک اومدم و مشاوره گرفتم و کارهاتون رو دیدم خیلی عالی بود .. چقدر برخورد دکتر دریانی با مراجعه کننده ها با صبر بود با اینکه به شدت سرشون شلوغ بود .. ممنونم از تیم خوبتون
    من برای این ور سال میتونم برای فیلر لب روسی وقت بگیرم؟

  4. حدیث گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم هزینه فیلر لب روسی رو بدونم و اینکه از چه برندی استفاده می کنید برای فیلر لب روسی ؟ ماندگاری خوبی داره ؟

  5. میترا گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم شما مشاوره هم میدید؟ چون من میخوام فیلر لب روسی بزنم ولی نمیدونم بهم میاد یا نه یه سریا رو دیدم خیلی مصنوعی شده بودن البته شمارو یکی به من معرفی کرد که واقعا لباش خوب شده بود من خوشم اومد ولی نمیدونم به من میاد یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما