تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

فیلر لب چیست و چه مزایایی دارد

تکنیک تزریق فیلر لب + هزینه فیلر لب ۱۴۰۲ ،مزایا، عوارض و انواع مدلهای لب


تاریخ انتشار : 24 آبان 1400          تاریخ بروزرسانی : ۲ بهمن ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.8/5 - (68 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

تزریق فیلرلب : مزایا ، عوارض و هزینه تزریق فیلر لب پاییز 1402

تزریق فیلر لب ، یکی از مهم ترین اجزای صورت که تاثیری بسیار زیاد بر روی زیبایی افراد دارد لب هاست . بسیاری از افراد به دلایل مختلف خواهان ظاهری زیباتر برای لب های خود هستند. پس از گذر زمان لب ها فرم شاداب خود را از دست می دهند و ممکن است باریک تر شوند یا دچار افتادگی شوند.

داشتن لب های حجیم و پر اغلب نشانه سلامت، جوانی و زیبایی است. چه با لب‌های نازک طبیعی متولد شده باشید، چه یک لب بزرگ ‌تر از دیگری داشته باشید، یا متوجه شده باشید که روند طبیعی پیری باعث نازک شدن لب‌های شما می‌شود، لازم نیست به سرنوشت خود بسنده کنید. در اینجا، ما خدمات پر کردن لب را ارائه می دهیم که می تواند به شما کمک کند تا با یک روش سریع و آسان مانند تزریق فیلر لب به ظاهری طبیعی و لب های حجیم برسید.

اگر قبلا هرگز عمل زیبایی انجام نداده اید، فکر انجام تزریق ژل لب ممکن است کمی دلهره آور باشد. بنابراین ما فکر کردیم که برخی از مزایا و معایب را برای شما در اینجا قرار دهیم  همچنین در ارتباط با تزریق فیلر طبیعی و فرق فیلرلب با ژل لب نیز توضیحاتی می دهیم و به شما اجازه دهیم تصمیم خود را بگیرید که آیا پرکننده های لب برای شما مناسب هستند یا خیر.

لطفا برای انجام کارهای زیبایی حتما حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و این مقاله صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و حتما باید برای انجام خدمات زیبایی به کلینیک معتبر مراجعه نمایید.

شما می توانید برای انجام تمامی خدمات بوتاکس ، ژل لب روسی ، لیزرموهای زائد و سایر خدمات زیبایی با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید 

خدمات کلینیک مهراز شامل فیلر لب ، ژل لب و …

برای رزرو وقت 

۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱

۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۲

فیلم تزریق فیلر لب در کلینیک مهراز

فیلر لب چیست؟

بزرگ کردن لب یک عمل زیبایی است که می تواند لب های پرتر و حجیم تر به شما بدهد. این روزها پرکننده پوستی تزریقی رایج ترین روش بزرگ کردن لب است.

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد که می توان آنها را در لب ها و اطراف دهان تزریق کرد. اما رایج ترین فیلرهای امروزی محصولاتی هستند که حاوی موادی مشابه اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود. این به افزایش حجم لب های شما کمک می کند.

اسید هیالورونیک موجود در فیلرهای لب به حجیم شدن و پرشدن لب های شما کمک می کنند . معمولا از فیلرو ژل لب برای افرادی که دارای لب های نازک و باریکی هستند انتخاب مناسبی است. برخی از دختران دوست دارند که لب های حجیم تر و پرتری داشته باشند که می توانند از فیلرلب استفاده نمایند تا لب های زیبایی داشته باشند.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام ما به آدرس mehrazclinic.ir@ مراجعه نمایید.

بهبودی از ژل لب سریع است

فیلر لب مناسب چه کسانی است؟

اینکه ژل لب تزریق کنید یا نه یک تصمیم کاملا شخصی است و به این بستگی دارد که آیا شما از ظاهر خود لذت می برید یا نه اما باید مثل هر کار زیبایی دیگر نکاتی را در نظر داشته باشید.

  1. کسانی که به طور ژنتیکی لب های باریک و نازکی دارند.
  2. کسانی که نقص یا عدم تقارن در لب های خود دارند.
  3. افرادی که تبخال و یا عفونت دهان ندارند.
  4. کسانی که انتظار واقع بینانه از نتیجه تزریق دارند.
  5. در شرایط سلامت فیزیکی قرار دارند.

زمان نقاهت فیلر چقدر است؟

پس از ۱۲ تا ۲۴ ساعت ، درد شما باید از بین برود. تورم شما باید بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین برود اما ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

اگر می خواهید قبل از یک رویداد بزرگ ، مانند عروسی ، لب هایتان فیلر شود باید این عمل را حداقل دو هفته زودتر برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل بهبود یافته اید.

هزینه تزریق فیلر لب 1402 چقدر است؟

هزینه فیلر لب به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر ان می توان به تجربه و مهارت پزشک ، تکنیک تزریق و برند مورد استفاده فیلر اشاره کرد که امروزه برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند که قیمت های متفاوت و کیفیت های متفاوتی نیز دارند که می توانید بر اساس بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

نمونه کارهای بیشتر از تزریق فیلر لب در کلینیک مهراز

تزریق فیلر لب روسی به میزان ۱.۵ سی سی در کلینیک مهراز

تفاوت لب روسی با لب معمولی چیست ؟

تزریق فیلرلب کاملا نچرال و طبیعی

تا 72 ساعت پس از تزریق ژل لب

مزایای فیلر لب چیست؟

از مهم ترین مزایای فیلر لب می توان به افزایش حجم لب ها ، اثر بخشی سریع ، عوارض کم و متقارن سازی لب ها در یک جلسه اشاره کرد.

  • زمان بهبودی کوتاه و بدون دوره نقاهت
  • هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها
  • امکان ایجاد تقارن بین لب ها و رفع نواقص آن
  • عوارض بسیار کم
  • افزایش حجم لب ها به میزان دلخواه شما
  • درمانی غیرتهاجمی بدون جای زخم
  • بدون درد
  • کبودی و تورم در تزریق فیلر لب دیده می شود اما در مقایسه با سایر روش ها به میزان قابل توجهی کمتر است و در زمان کمتری بهبود می یابد.
  • در صورت هرگونه برآمدگی و ناهمواری به مرور این برآمدگی ها با حرکات لب از بین خواهند رفت. همچنین ماندگاری فیلر لب کوتاه مدت است.

تزریق فیلر لب روسی در کلینیک مهراز

تزریق فیلر لب  چگونه انجام می شود؟

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آها را نیز اصلاح می کند. انواع مختلفی از مواد جهت تزریق فیلر استفاده می شوند اما محبوب ترین آنها اسید هیالورونیک است. یکی از دلایل محبوبیت این ماده این است که اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است و در حالت عادی در بدن یافت می شود در نتیجه خطر واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد و عوارض جانبی را بسیار کمتر می کند.

پزشک در ابتدا بی حسی موضعی را روی لب های شما قرار میدهد و بعد از چند دقیقه که بی حس کننده عمل می کند و با استفاده از سوزن فیلر را به لب های شما تزریق می کند. معمولا تزریق از حاشیه لب ها شروع می شود سپس انجنای میانی لب بالا و کمان های دهانی را فرم می دهند. بعد از برجسته شدن حاشیه ، داخل لب را حجم می دهند.

این اسید آب دوست یا هیدروفیل است و در نتیجه باعث جذب آب به سمت بافت می شود. این موضوع باعث حجیم تر شدن بافتی می شود که این اسید در آن تزریق شده است.

انواع فیلرهای لب در برندهای مختلف وجود دارند که از آنها می توان به فیلر لب نورامیس ، رووفیل ، آلیاکسین و … در بازار موجود می باشد که هر کدام ویژگی های مختلفی از جمله مدت ماندگاری متفاوتی دارند اما به طور کلی عملکرد یکسانی دارند.

فیلم تزریق فیلر لب در کلینیک مهراز

انواع تزریق ژل لب کدام اند؟

تزریق ژل لب به روش های مختلفی انجام می شود که با توجه به سلیقه و حجم مورد نظر خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی مهم ترین و معروف ترین مدل های تزریق فیلر لب می پردازیم:

تزریق ژل لب روسی مدل عروسکی در کلینیک مهراز

نکات بعد از تزریق فیلرلب که باید بدانید

پس از تکمیل تزریق فیلر لب پزشک به آرامی لب های شما را ماساژ می دهد تا پرکننده بهتر جذب شود و حتی ممکن است روی لب های شما یخ قرار دهد. پزشک تا ۱۵ دقیقه لب شما را تحت نظر دارد تا مطمئن شود هیچ عارضه جانبی از جمله سرگیجه ، تهوع ، خونریزی و .. ندارید وقتی تشخیص دادند که دیگر نیازی به نظارت ندارید می توانید به خانه بروید. مصرف بی حس کننده موضعی شما را خسته یا گیج نمی کند بنابراین می توانید خودتان را به خانه برسانید.

لب های شما ممکن است متورم ، حساس و کبود شده باشد. تورم معمولا بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین می رود اما ممکن است تا یک هفته نیز طول بکشد.

  • برای کاهش التهاب ، درد و تورم از کیسه یخ تا ۱۰ دقیقه استفاده کنید.
  • حداقل به مدت ۲۴ ساعت از مصرف رژلب ، بالم لب یا هر محصول دیگری روی لب خودداری کنید.
  • مقدار زیادی آب بنوشید.
  • حداقل ۲۴ ساعت از ورزش خودداری کنید.
  • هنگام مسواک زدن دندان ها مراقب لب های خود باشید.

عوارض تزریق فیلر لب :

مانند بسیاری از چیزها در زندگی، تعدادی از معایب بالقوه پرکننده لب وجود دارد، و اگر هر دو روی سکه را در اختیار شما قرار ندهیم، نادیده گرفته می‌شویم:

  • ماهیت موقتی پرکننده های لب به این معنی است که این روش باید هر چند ماه یکبار تکرار شود تا پری لب مورد نظر شما حفظ شود.
  • احتمال ناهمواری و نامتقارن شدن لب های شما پس از عمل وجود دارد.
  • خطر واکنش آلرژیک به پرکننده
  • نتایج موقتی هستند، بنابراین باید این روش را دو یا سه بار در سال انجام دهید تا لب‌های پرتر خود را حفظ کنید، که می‌تواند پرهزینه و زمان‌بر باشد.

خطرات فیلر لب :

اگر شما از فیلر  غیر موغوب و کلینیک غیر معتبر برای تزریق فیلر لب یا خدمات زیبایی خود استفاده کنید می تواند دچار بروز خطراتی شود. خطراتی شامل :

  • بروز عفونت در محل تزریق
  • تغییر رنگ لب در بعضی نقاط
  • عدم تقارن لب ها
  • خونریزی و درد محل تزریق
  • حرکت فیلر به سمت خارج لب ها
  • ابتلا به تب سرد
  • بروز تبخال روی لب یا اطراف لب

هزینه تزریق فیلر لب 1402 چقدر است؟

هزینه فیلر لب به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر ان می توان به تجربه و مهارت پزشک ، تکنیک تزریق و برند مورد استفاده فیلر اشاره کرد که امروزه برندهای متفاوتی در بازار موجود هستند که قیمت های متفاوت و کیفیت های متفاوتی نیز دارند که می توانید بر اساس بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

تورم لب بعد از تزریق ژل :

  • برای کاهش ورم و کبودی در محل تزریق یک هفته قبل از تزریق از داروهای بدون نسخه ، رقیق کننده خون مانند آسپرین ، ناپروکسن و .. استفاده نکنید.
  • از موادی مانند سیر ، جینسنگ و ویتامین ای استفاده نکنید.
  • دو روز قبل از تزریق ، از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین ، رتینول ، رتینوئید یا هرگونه محصول ضد پیری استفاده نکنید
  • از موم ، دکلره ، برداشتن مو با موچین یا کرم موبر در ناحیه مورد نظر استفاده نکنید.
  • دو روز قبل از تزریق استفاده از آرنیکا را شروع کنید که کبودی را کاهش دهد.

علت زود جذب شدن فیلر لب

متابولیسم و سوخت و ساز بدن در جذب ژل لب موثر می باشد. به طور معمول در افرادی که سوخت و ساز بدن زیاد دارند ژل لب سریع تر دفع می شود و فرد باید دوباره فیلرلب تزریق کند. دلیل دیگری که باعث جذب زود فیلر می شود حرکت دهان است. زمانی که دهان زیاد حرکت می کند پیوندهای بین زل شکسته می شود و ژل سریع تر از حالت نرمال جذب می گردد.

منظور از حرکت دهان جویدن آدامس ، بوسیدن ، صحبت کردن و .. می باشد. این را نیز بدانید که در افراد مسن و کسانی که کلاژن سازی بدنشان پایین آمده است ماندگاری فیلر کمتر می باشد و در افراد جوان بیشتر است.

آیا تزریق فیلر لب درد دارد؟

تزریق فیلرها چون در ناحیه ی عمیق پوست انجام نمیگیرند درد آنچنانی برای شما به وجود نخواهند آورد اما برای اینکه شما درد کمتری را تجربه کنید از بی حسی استفاده می شود به همین دلیل بعد از بی حسی درد زیادی نخواهید داشت فقط کمی احساس لرزش و فشار جزئی تجربه خواهید کرد که بعد از مدتی رفع می شود. عوارض کوتاه مدتی چون کبودی و یا خونریزی که احتمال دارد بعد از تزریق به وجود آید نگران کننده نیست و بعد از ۵ الی ۷ روز از بین می رود.

تزریق فیلر لب روسی در کلینیک مهراز 

فیلر لب روسی با ژل نورامیس

موارد استفاده از پرکننده های هیالورونیک اسید:

پرکننده‌های اسید هیالورونیک می‌توانند به ظاهر لب‌های شما شکل و ساختار اضافه کند. اثرات به طور معمول حدود شش ماه طول می کشد. پس از آن تزریق های بیشتری برای حفظ حجم لب های شما مورد نیاز است.

چندین فیلر اسید هیالورونیک در بازار وجود دارد. از جمله آنها می توان به این محصولات اشاره کرد:

  • Restylane، Restylane-L، Restylane Silk
  • Juvederm Ultra، Juvederm Ultra Plus، Juvederm Volbella XC
  • تعادل بلوترو
  • HylaForm
  • الفس
  • ابریشم پریول

همه این محصولات به یک شکل تزریق می شوند و نتایج مشابهی به شما می دهند. و برخی حاوی لیدوکائین، یک بی حس کننده موضعی هستند.

تزریق ژل و بوتاکس چه تفاوتی با هم دارند؟

تزریق بوتاکس برای از بردن چین و چروک صورت مخصوصا در نواحی خط اخم پیشانی و خط خنده انجام می شود. بهترین مارک بوتاکس دیسپورت است که ماندگاری و قدرت بالایی دارد.

کاربرد بوتاکس :

تزریق بوتاکس بیشتر برای اهداف زیبایی و درمانی در ناحیه ی یک سوم فوقانی صورت به کار می رود ( خط اخم ، پیشانی ، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ) که هدف آن پیشگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط سطحی صورت می باشد. همچنین از ان می توانید برای رفع تعریق زیربغل و کف دست نیز استفاده کنید.

کاربرد تزریق ژل :

ژل یا فیلر برای شکل دهی به نواحی مختلف صورت و همچنین لیفت صورت به کار می رود. میزان فیلر مورد نیاز برای افراد به طور تقریبی به ازای هر ۱۰ سال یک ویال می باشد. از فیلر برای موارد زیر استفاده می شود:

  • حجم دهی گونه ها
  • بهبود تیرگی دور چشم
  • ریمادلینگ در زاویه ی فک
  • کاهش در عمق چروک خط خنده و یا رفع آن
  • بهبود در ظاهر خطوط ریز اطراف لب ها
  • اصلاح فرم بینی

ویژگی های ژل لب ایده آل کدام اند؟

فیلرها انواع و برندهای مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند. از مهم ترین ویژگی هایی که یک ژل لب و فیلر لب مناسب باید داشته باشد :

  • سفتی مناسب
  • گلوله نشدن ژل بعد از گذشت زمان
  • یکنواخت بودن میزان جذب ژل در ناحیه ی مورد نظر
  • چسبندگی مناسب
  • داشتن زنجیره ی متصل به هم در ساختار ژل

تزریق فیلر لب در کلینیک مهراز

تفاوت لب روسی با لب معمولی چیست ؟

تزریق فیلر لب و ژل لب

تزریق ژل لب برای چه افرادی خطرناک است؟

سئوالات متداول :

ماندگاری فیلر لب چقدر است؟

اگر در این فکر هستید و دوست دارید تغییر خوب روی صورتتان انجام دهید از فیلر لب برای حجیم و زیباتر شدن لب‌ هایتان استفاده کنید اما بدانید که به دلیل این که لب نسبت به گونه و… بیشتر حرکت می‌ کند و جذب ژل بیشتری دارد، باید هر ۴ یا ۶ ماه یک‌ بار تزریق ژل را برای لب انجام دهید.

ماندگاری و تاثیر ژل تزریقی به لب ها می تواند به نوع محصول مورد استفاده ، ناحیه مورد نظر جهت درمان و شرایط سنی و بدنی بیمار دابسته باشد.

آیا تزریق ژل و فیلر مطمئن و امن است؟

هر دو روش تزریق (تزریق ژل و تزریق فیلر) روش های خطرناکی نیستند و سلامت افراد را تهدید نخواهند کرد، اما مسأله‌ی مهم این است: آیا کسانی که این تزریق را انجام می دهند دارای مجوزها و تاییدیه‌هایی دال بر صلاحیت آنها برای انجام این عمل هستند یا خیر.

از این رو پیشنهاد ما به شما این است: مراکزی را انتخاب نمایید که با بهره گیری از متخصصان با صلاحیت، این تزریق‌ها را انجام می دهند؛ چرا که برای انجام خدمات پوست و زیبایی کلینیک ها و مراکز درمانی نیازمند تخصص و تجربه مربوط می‌باشند.

آیا در صورت ایجاد عارضه و یا عدم رضایت از فرم لب، امکان درمان وجود دارد؟

خوشبختانه جواب این پرسش بله است، البته در صورتی که از فیلر هیالورونیک اسید استاندارد استفاده شده باشد.

آیا می توان در دوران بارداری فیلر لب تزریق کرد؟

در مورد تاثیر بارداری در تزریق فیلر لب چیست باید بگوییم که هیچ مطالعه ای در مورد بی خطر بودن فیلر لب در دوران بارداری انجام نشده است. به همین دلیل FDA استفاده از پرکننده های لب در دوران بارداری را تایید نکرده است.

آیا امکان دارد ژل ها حرکت کنند و به نواحی اطراف لب پخش شوند؟

بله اگر ژل هایی که برای برجسته کردن لب استفاده می شود غیر استاندارد باشد امکان بروز این عارضه ها می باشد پس حتما در کلینیک های معتبر با تزریق برندهای استاندارد و معتبر اینکار را انجام دهید.


۲۸ پاسخ به “تکنیک تزریق فیلر لب + هزینه فیلر لب ۱۴۰۲ ،مزایا، عوارض و انواع مدلهای لب”

  1. مهسا ستاری گفت:

    سلام وقت بخیر
    ورم تزریق ژل لب روسی تا چند روز ماندگاره؟

  2. آیلار گفت:

    سلام هزینه ۱ سی سی ژل لب چقد میشه ؟

  3. مریم سلیمانی گفت:

    سلام من ۴ ماه باردارم می تونم ژل لب بزنم ؟

  4. ژیلا صداقت گفت:

    خسته نباشید
    چرا ژل لب من دوام نمیاره؟

    • از آنجا که جلوگیری از حرکت صورت غیرممکن است، به مرور زمان مواد پرکننده از بین می‌رود. از آنجا که ما بیشتر از سایر ویژگی‌های صورت از دهان خود استفاده می‌کنیم ، مواد پرکننده لب فقط سه تا شش ماه دوام می‌آورند. البته بستگی به بدن فرد هم داره و بعضی از افراد ژل رو جذب میکنن

  5. lale گفت:

    سلام
    چند روز بعد از فیلر لب میشه رژ زد؟

  6. yasna گفت:

    چند وقت بعد تزریق می تونم ظاهر نهایی کارو ببینم ؟

    • سلام عزیزم شما پس از تزریق نتایج فوری دریافت خواهید کرد، اما تا زمانی که تورم کاهش یابد ، نتایج کاملا واضح به نظر نمی‌رسند. به طور معمول حدود ۴ هفته طول می‌کشد تا ژل در جای خود ثابت شده و به ظاهر نهایی و مطلوب برسد. نتایج به طور معمول حدود ۶ ماه باقی می‌ماند.

  7. کیانا گفت:

    سلام
    من ژل لبم خیلی سریع جذب میشه چکار کنم که این اتفاق نیوفته ؟

  8. m گفت:

    سلام خسته نباشید
    من خود ایمنی دارم می تونم ژل تزریق کنم ؟

  9. لادن منصوری گفت:

    ممکنه ژل گلوله گلوله بشه ؟

    • سلام عزیزم
      خیر ژل های استاندارد و مورد تائید FDA همچین عوارض جانبی را ندارند و این ژل ها غیرقانونی و بعضا تقلبی هستند. این ژل ها ممکن است به عنوان ژل های چینی با قیمت ارزان به فروش برسند و استفاده از ان ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

  10. هانیه کمالی گفت:

    هزینه فیلر لب و لطف می کنید بگید ؟

    • سلام عزیزم
      برندهای موجود در کلینیک زیاد هستند و تماما تاییدیه وزارت بهداشت دارن و میتونید بنابر بودجه خود یکی رو انتخاب کنید قیمت فیلرها از ۲ میلیون تومان شروع میشه به بالا

  11. سوگند گفت:

    سلام
    تزریق فیلر لب خطرناک نیست؟
    شنیدم سرطان زاست

  12. سهرابی گفت:

    سلام
    تزریق ژل یا فیلر برای بدن ضرر داره؟

    • سلام دوست عزیز
      اگر تزریق در مراکز بهداشتی و معتبر و توسط پزشک مجرب انجام شود ، هیچ مشکلی برای اشخاص ایجاد نمی کند . تزریق ژل زمانی که توسط پزشک و در دوز مناسب صورت گیرد عوارضی را به همراه نمی آورد.

  13. kimiya گفت:

    اگه برند خوب انتخاب کنیم آیا مهارت پزشک در نتیجه نهایی تزریق ژل یا فیلر مهمه ؟

    • سلام عزیزم
      بله. مهارت پزشک و تجربه آن در نتیجه تزریق ژل بسیار مهم است. حتی اگر برند خوب و با کیفیت برای تزریق انتخاب کنید اما پزشکتان مهارت و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد ممکن است نتیجه تزریق فیلر برایتان چندان رضایت بخش نباشد. فراموش نکنید تزریق ژل نیازمند تکنیک و مهارت است، پزشک بایستی به آناتومی صورت آگاه بوده و تناسب اجزا صورت را با یکدیگر را به خوبی رعایت کند تا نتیجه تزریق برایتان عالی و رضایت بخش باشد

  14. zhale گفت:

    سلام فیلر می تونه دائمی باشه ؟

  15. مهاسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ممنونم بابت اطلاعات خوبتون
    میخواستم قیمت تزریق فیلر لب رو بپرسم و اینکه چه برندهایی دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما