تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

بوتاکس زیربغل

قیمت بوتاکس زیر بغل 1402 + هزینه بوتاکس زیر بغل ، عوارض و ماندگاری


تاریخ انتشار : 15 مهر 1400          تاریخ بروزرسانی : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (16 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل ؛ موثرترین روش برای درمان تعریق شدید

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تزریق بوتاکس را برای درمان تعریق زیاد زیر بغل تایید کرده است. بوتاکس یکی از روش های بسیار کارآمد و مفید در کاهش و از بین بردن تعریق زیاد در زیر بغل می باشد. تزریق بوتاکس زیر بغل با مسدود کردن یک ماده شیمیایی در بدن که غدد عرق را فعال می کند, باعث کاهش تزریق می شود. به گفته انجمن بین المللی هایپرهیدروز ، تزریق بوتاکس زیر بغل می تواند تعریق زیر بغل را 82 تا 87 درصد کاهش دهد. در این مقاله به همه چیز درباره بوتاکس زیر بغل می پردازیم و مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت بوتاکس زیر بغل ۱۴۰۲ :

میانگین قیمت بوتاکس زیر بغل 2,000,000 میلیون تومان می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق از قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل با کارشناسان ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ تماس بگیرید. همچنین در قیمت بوتاکس زیر بغل عواملی موثر هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. شما می توانید از طریق سایت و قسمت رزرو وقت وقت فرم مربوطه را پرکرده و کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس زیر بغل :

هزینه بوتاکس زیر بغل مانند سایر خدمات زیبایی به عوامل بسیاری مرتبط می باشد این موارد شامل :

  • نوع بوتاکس مصرفی
  • میزان بوتاکس مورد استفاده
  • دستمزد پزشک
  1. نوع بوتاکس مصرفی : برندهای متفاوتی از بوتاکس ها در کلینیک های زیبایی مصرف می شوند که قیمت های متفاوتی دارند شما می توانید با توجه به بودجه خود و صلاح دید پزشک یک نوع را انتخاب و تزریق نمایید.
  2. میزان بوتاکس مورد استفاده : هر قسمت از زیر بغل نیاز به ۵۰ واحد بوتاکس دارد. پس هر دو زیر بغل میانگین به ۱۰۰ واحد بوتاکس نیازمند است که حال این میزان ممکن است براساس جثه بیمار متغیر باشد.
  3. دستمزد پزشک : هر کلینکی بسته به موقعیت مکانی و تجربه و قدمت و عوامل دیگر دستمزدی برای خود تعیین می کند به همین دلیل نرخ ها در کلینیک های مختلف متفاوت می باشند.
  4. شدت شرایط شما : هزینه بوتاکس بسته به شرایط پوست می تواند تغییر کند. برخی تعرق جزئی دارند که فقط نیاز به درمان کمی است با این حال افرادی که تعرق بیش از حد دارند نیاز به درمان بیشتری نیز دارند.
  5. جنسیت : هزینه بوتاکس معمولا در مردان بیشتر از بانوان می باشد زیرا آقایان عضلات بزرگتری دارند که نیاز به تزریق بوتاکس بیشتری است.
  6. تعداد نواحی تحت درمان : هزینه تزریق بوتاکس بر اساس اندازه نواحی تحت درمان نیز تغییر می کند. هزچه این ناحیه وسیع تر باشد ، بوتاکس بیشتری نیاز است پس هزینه بیشتر می شود.

بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. بوتاکس یک نوروتوکسین است که از میکروب های ایجاد کننده بوتولیسم (نوعی مسمومیت غذایی) ساخته شده است. اما نگران نباشید، اگر بوتاکس به طور مناسب توسط یک متخصص پزشکی استفاده شود، بسیار ایمن و مفید است.

بوتاکس شروع به درمان  و زیبایی کرد. با فلج کردن موقت ماهیچه ها ، چین و چروک صورت را صاف می کند. پزشکان همچنین از بوتاکس برای درمان بیماریهای عصبی و عضلانی مانند بوتاکس میگرن ، اسپاسم عضلات و هایپرهیدروز استفاده می کنند.

هایپرهیدروز اصطلاح پزشکی برای تعریق زیاد است. این اصطلاح به هر گونه تعریق غیرطبیعی مانند تعریق در زمانی که هوا گرم نیست اشاره دارد. افرادی که بیش از حد عرق می کنند غالباً از طریق لباس خود خیس می شوند یا عرق می چکانند. داروهای ضد عرق معمولی برای افرادی که دارای این بیماری هستند خیلی خوب عمل نمی کند.

تزریق بوتاکس یک گزینه درمانی جدید برای افراد مبتلا به هایپرهیدروز است. اگر تعریق شما با استفاده از داروهای ضد عرق تجویز نشود ، ممکن است کاندید بوتاکس باشید. بوتاکس برای افرادی که بیش از حد از زیر بغل عرق می کنند تأیید شده است. همچنین ممکن است برای کاهش تعریق در نواحی دیگر مانند دست ، پا و صورت نیز استفاده شود.

بوتاکس زیر بغل چیست؟

آیا تزریق بوتاکس می تواند تعریق را کاهش دهد؟

تزریق بوتاکس برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند، نوعی درمان است که می تواند تعریق آن ها را کاهش دهد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده، تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد را تایید کرده است. در بدن همه ما نوعی ماده شیمیایی وجود دارد، که غدد عرق را تحریک می کند. بوتاکس از طریق مسدودکردن این ماده شیمیایی مانع فعال شدن غدد عرق می شود و بدین طریق تعریق را کاهش می دهد.

تعریق بیش از حد، که با نام علمی هایپرهیدوزیس شناخته می شود، از طریق تزریق بوتاکس تا ۸۰ درصد کاهش میابد. اثربخشی تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق، به مدت ۴ تا ۱۲ ماه است و باید در طول سال تمدید شود. اثرات تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بدن، طی مدت ۲ هفته قابل مشاهده است.
تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق، در نواحی مختلفی همچون زیر بغل، پیشانی، دست ها و پاها استفاده می شود. این روش یک جراحی غیرتهاجمی است که نیاز به بیهوشی ندارد، فقط قبل از انجام تزریق، پزشک از بی حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می کند. اصلی ترین کاربرد تزریق بوتاکس برای درمان هایپرهیدوزیس است که در ادامه به آن می پردازیم.

هایپرهیدروزیس چیست ؟

هایپر هیدروزیس یک اصطلاح پزشکی است که به تعریق شدید و غیر طبیعی گفته می شود. این تعریق ناشی از فعالیت زیاد غدد عرق است، که باعث تعریق شدید در برخی نواحی بدن می شود. متدوال ترین مناطقی که تحت تاثیر این بیماری قرار می گیرند عبارتند از: دست ها، پاها، کشاله ران، پیشانی و زیر بغل. این بیماری در دو نوع اولیه و ثانویه است.

  • هایپرهیدروزیس اولیه، معمولا به دلایل نامعلومی بروز می کند و شروع آن در کودکی و نوجوانی است. با وجود نامعلوم بودن علت، اضطراب و هیجان می تواند این نوع تعریق تشدید کند. این تعریق ممکن است در نواحی مختلفی از بدن مانند دست ها و پاها و زیر بغل رخ دهد.
  • هایپرهیدروز ثانویه، تعریق ناشی از بیماری یا عوارض جانبی ناشی از مصرف برخی داروهاست. استرس هیجانی و بیماری هایی مانند پرکاری تیروئید، از دلایل این بیماری هستند. این نوع تعریق بصورت متقارن در برخی نقط بدن اتفاق می افتد و ممکن است هم در خواب و هم در بیداری رخ دهد. برای مثال فرد مبتلا به هایسپرهیدروزیس ثانویه ممکن است تعریق شدید در کف دست ها و پاها را تجربه کند.

افرادی که دچار هایپرهیدورزیس ثانویه هستند، باید برای پیدا کردن علت به پزشک مراجعه کنند. درمان بیماری اصلی، یک از راه های کاهش تعریق شدید است. تزریق بوتاکس یکی از اصلی ترین درمان ها برای کنترل تعریق غیر طبیعی بدن است. هایپرهیدورزیس اولیه و ثانیه از طریق تزریق سم بوتولینیوم قابل کنترل هستند. بنابراین لازم است بیمارانی که تعریق غیرطبیعی را تجربه می کنند، برای درمان، با تشخیص پزشک اقدام به تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بدن کنند.
با تزریق بوتاکس زیر بغل از شر عرق زیاد خلاص شوید

تزریق بوتاکس چگونه است ؟

بوتاکس با مسدود کردن اعصاب مسئول فعال شدن غدد عرق شما عمل می کند. به طور معمول ، با افزایش دمای بدن ، سیستم عصبی غدد عرق را فعال می کند. به این ترتیب بدن شما به طور خودکار خود را خنک می کند. در افراد مبتلا به هایپرهیدروز ، اعصابی که به غدد عرق علامت می دهند بیش فعال هستند.

وقتی تزریق بوتاکس را مستقیماً در ناحیه ای از بدن که معمولاً عرق می کند دریافت می کنید ، اعصاب بیش فعال شما اساساً فلج می شوند. وقتی اعصاب شما نمی توانند به غدد عرق شما علامت دهند ، شما عرق نمی کنید. با این حال ، بوتاکس فقط از تعریق در ناحیه خاصی که تزریق می شود جلوگیری می کند.

تزریق بوتاکس زمانی بهترین اثر را دارد که توسط یک پزشک مجرب انجام شود. تزریق زیاد طول نمی کشد و می تواند در طول بازدید از دفتر تکمیل شود. پزشک داروی بوتاکس را دقیقاً در زیر سطح پوست با استفاده از یک سوزن ظریف تزریق می کند. شما می توانید به محض اتمام تزریق بوتاکس به کار و زندگی عادی خود بازگردید.

بوتاکس زیر بغل برای کاهش تعریق افراد:

بوتاکس زیربغل برای کاهش تعریق از روش کنترل سیستم عصبی و تاثیر روی آن استفاده می کند. این فرآیند باعث می شود تا انتقال دهنده های عصبی دستخوش تغییر عملکرد شوند و همین امر باعث می شود تا فرد دیگر مثل قبل دچار تعریق نشود.

در اصل بوتاکس قابل تزریق ، حاوی ماده ای به نام بوتولینیوم است که خود توسط یک نوع باکتری تولید می شود. روش تزریق بوتاکس زیربغل روی عملکرد انتقال دهنده های عصبی تاثیر می گذارد و در نهایت باعث می شود تا غدد تعریق نسبت به دستورهای مغز به گونه ای متفاوت عمل کند که همین امر روی روند عرق کردن و ترشحات ناحیه ی مذکور تاثیر می گذارد و باعث نتیجه ای مطلوب در زمینه کنترل غدد تعریق می شود.

بوتاکس کجا استفاده می شود؟

در حال حاضر ، بوتاکس فقط برای درمان تعریق زیر بغل تایید شده است. در مطالعات انجام شده ، بوتاکس در درمان تعریق زیر بغل بسیار موثر بود.

مطالعات نشان داده اند که بوتاکس در 80 تا 90 درصد موارد با موفقیت عرق کف دست را درمان می کند. با این حال ، درمانها به اندازه درمانهای زیر بغل دوام نمی آورند. مطالعات همچنین نشان می دهد که بوتاکس برای درمان عرق پیشانی مفید است. این می تواند تعریق را تا حدود پنج ماه تا 75 درصد کاهش دهد.

محققان معتقدند که بوتاکس می تواند به تعریق کف پا کمک کند ، اما مطالعات کمی انجام شده است. نکته قابل توجه این است که تزریق در پا به طور قابل توجهی بیشتر از سایر نواحی دردناک است.

مزایا و خطرات بوتاکس زیربغل

چگونه می توانم برای بوتاکس زیربغل آماده شوم؟

تزریق بوتاکس یک روش ساده و سریع است که درست در مطب پزشک انجام می شود. در مورد هرگونه دارویی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید و مصرف هیچ دارویی را متوقف نکنید مگر اینکه پزشک شما به شما دستور دهد.

روش تزریق بوتاکس زیر بغل :

نقاط تزریق بوتاکس زیربغل و نواحی دیگر به منظور کنترل تعریق بیش از اندازه ممکن است متفاوت باشد. روش تزریق بوتاکس می تواند در ناحیه کف دست ، پا ، کشاله ران ، سینه ، صورت و غیره قابل استفاده باشد که هرکدام از آنها عوارض و فوایدی دارد.

البته تزریق در نواحی دست و پا درد دارد و پزشک بسته به شرایط موجود افراد اقدام به انتخاب نقاط تزریق بوتاکس زیربغل یا دست و پای افراد می کند.

قیمت و هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟

بطور معمول برای تعریق در ناحیه زیربغل، به هر طرف ۵۰ واحد از ماده بوتاکس تزریق می شود و جمعا ۱۰۰ واحد بوتاکس برای هر دو زیربغل استفاده می شود. تزریق بوتاکس برای تعریق در کف دست ها و پاها و نقاط دیگر بدن، بسته به تشخیص پزشک متفاوت است.

همچنین هزینه تزریق بوتاکس بسته به شرایط شما و محل زندگی شما بسیار متفاوت است. شما می توانید از قسمت تماس با ما, با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و از آخرین قیمت ها و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

در ادامه به عوامل مختلف تغییرات قیمت در تزریق بوتاکس اشاره می کنیم:

  1. برند بوتاکس : امروزه برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که برحسب میزان استاندارد و کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند.
  2. میزان بوتاکس مصرفی: اینکه چقدر بوتاکس باید برای ناحیه مورد نظر شما مصرف شود بسته به نیاز شما و صلاحدید پزشک می باشد که همین امر قیمت را متغییر می کند.
  3. میزان دستمزد پزشک معالج: اگر پزشکی که به آن مراجعه می کنید ماهر و متخصص باشد در قیمت تزریق بوتاکس زیربغل تاثیر گذار است.
  4. وسعت ناحیه تزریق: اگر وسعت بیشتری را بخواهید که تزریق انجام دهید به بوتاکس بیشتری نیاز دارید که این هم هزینه بوتاکس و دستمزد پزشک را بیشتر می کند.

آیا تزریق بوتاکس زیربغل را باید تمدید کرد؟

بعد از تزریق بوتاکس ، بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد تا تعریق در ناحیه تحت درمان متوقف شود و خشک شدن آن ناحیه ۲ هفته زمان می برد. اثرات بوتاکس موقتی است به همین علت فرآیند تزریق باید دوباره تکرار شود. برای تعریق زیربغل خشکی می تواند از ۲ ماه تا ۶ ماه زمان ببرد و ماندگاری تزریق بوتاکس زیر بغل می تواند به عوامل مختلفی مرتبط باشد. و ممکن است شما دوباره نیاز به تزریق بوتاکس داشته باشید.

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

آماده سازی برای تزریق بوتاکس زیربغل :

  • یک لباس بدون آستین تیره بپوشید که لباس شما دچار لک نشود.
  • در صورت امکان موهای زیربغل خود را شیو کنید تا کار تزریق ساده تر شود.
  • اگر قرار است از کرم بی حسی موضعی استفاده کنید باید یک ساعت قبل از شروع تزریق در مطب حاضر شوید.

آیا بوتاکس خطرات و عوارض جانبی دارد؟

مطالعات زیادی برای ارزیابی ایمنی بوتاکس انجام شده است. اکثر مردم آن را به خوبی تحمل می کنند. عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

  • درد یا کبودی در محل تزریق
  • سردرد
  • علائم شبیه آنفولانزا
  • افتادگی پلک (برای تزریق صورت)
  • خشکی یا پارگی چشم (برای تزریق صورت)

عوارض جانبی جدی تزریق بوتاکس بسیار نادر است. عوارض جانبی جدی زمانی رخ می دهد که بوتاکس بر کل بدن شما تأثیر می گذارد. این می تواند ساعت ها ، روزها یا هفته ها پس از تزریق شما اتفاق بیفتد. عوارض جانبی نادر اما جدی عبارتند از:

  • ضعف عضلانی در کل بدن
  • مشکل در دیدن
  • مشکل در تنفس
  • از دست دادن کنترل مثانه

تزریق بوتاکس زیر بغل و خلاص شدن از شر عرق زیاد

بعد از درمان چه انتظاری باید داشت ؟

بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. بین دو تا هفت روز طول می کشد تا بوتاکس تاثیر خود را روی عرق در ناحیه تحت نشان دهد.

اثرات بوتاکس موقتی است ، به این معنی که در آینده به تزریق بیشتری نیاز خواهید داشت. برای تعریق زیر بغل ، خشکی می تواند بین چهار تا چهارده ماه طول بکشد. نتایج ممکن است برای دست ها و پاها چندان دوام نیاورد و ممکن است لازم باشد درمان خود را در حدود شش ماه دیگر تکرار کنید.

حدود دو هفته پس از درمان ، هنگامی که اثرات کامل بوتاکس را مشاهده کردید ، باید برای ملاقات بعدی به پزشک خود مراجعه کنید.

اپیلاسیون و موم انداختن زیر بغل، لیزر موهای زائد زیر بغل، انجام فعالیت های ورزشی سنگین و استحمام با آب داغ به مدت ۲۴ ساعت بعد از انجام فرآیند ممنوع می باشد. شما همچنین می توانید جهت کاهش سریع تورم و التهاب زیر بغل از کمپرس یخ استفاده کنید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس زیر بغل می باشند؟

برای این روش باید حداقل سن شما ۱۸ سال باشد.بوتاکس زیر بغل فقط در موارد شدید هایپرهیدروزیس پیشنهاد می شود. بهتر است قبل از انجام این روش قرص، لباس و رول های ضد تعریق را تست کنید.

افرادی که دچار بیماری خاص می باشند، یا داروی خاصی را مصرف می کنند نمی توانند برای درمان هایپرهیدروزیس از روش تزریق بوتاکس استفاده نمایند. بهتر است برای درمان به دنبال روش دیگری باشند.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس :

قبل و بعد از تزریق بوتاکس، پزشک توصیه های مراقبتی به بیمار ارائه می دهد. این توصیه ها می تواند احتمال بروز عوارض را کاهش داده و اثربخشی بوتاکس را تضمین کند. برخی از این توصیه ها شامل موارد زیر هستند.

قبل از تزریق بوتاکس :

  • قبل از تزریق بوتاکس، حتما با پزشک خود در مورد نحوه تزریق و مواردی که باید رعایت کنید مشورت بگیرید. درصورت داشتن هرگونه بیماری زمینه ای یا مصرف داروهای خاص، پزشک خود را مطلع کنید. دستورالعمل های پزشک در این زمینه، می تواند به کاهش عوارض جانبی کمک کند.
  • قبل از تزریق بوتاکس، زیر بغل خود را اصلاح نکنید. بیمارانی که می خواهند برای کنترل تعریق، بوتاکس تزریق کنند ۲ تا ۴ روز قبل از درمان نباید زیر بغل خود را اصلاح کنند.
  • قبل از جراحی از مصرف الکل و داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید. این می تواند به کاهش کبودی و تورم کمک کند.

چه کسانی نباید بوتاکس انجام دهند

بعد از تزریق بوتاکس :

بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس، می توانید به خانه بروید و زندگی عادی خود را از سر بگیرید اما ؛

  • بعد از انجام این جراحی، باید از انجام هرگونه فعالیت سنگین و ورزش پرهیز کنید.
  • تا چند ساعت بعد از تزریق، از حمام گرم اجتناب کنید.

مزایا و معایب تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل:

بوتاکس مانند همه روش های درمانی برای تعریق زیاد موافقان و مخالفان مختلفی دارد که در زیر موارد مثبت و منفی آن را بیان می کنیم

مزایای بوتاکس زیربغل:

  • تاثیرگذار
  • نسبتا طولانی مدت
  • نسبتا بدون درد
  • هزینه کمتر از عمل جراحی

معایب بوتاکس زیربغل:

  • گران بودن آن
  • دائمی نبودن بوتاکس زیربغل
  • برای تمامی نقاط بدن مناسب نیست
  • عوارض جانبی بالقوه
  • داشتن عوارض جانبی احتمالی که در بالا ذکر شد

بوتاکس زیر بغل چقدر ماندگاری دارد؟

بوتاکس زیر بغل چقدر ماندگاری دارد؟

افراد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می توانند فعالیت های طبیعی خود را از سر گیرند. توقف تعریق نواحی درمان شده ۲ تا ۷ روز زمان خواهد برد.

خشکی کامل ناحیه درمان شده می تواند تا ۲ هفته به طول انجامد. اثرات بوتاکس موقتی بوده و فرد جهت حفظ آن ها به انجام دوباره فرایند نیاز خواهد داشت. خشکی ناحیه زیر بغل ۴ تا ۶ ماه دوام خواهد داشت.

نتایج بوتاکس زیر بغل به اندازه بوتاکس دست و پا ماندگاری نداشته و امکان دارد پس از ۶ ماه نیاز به انجام مجدد فرایند باشد.

فرد باید پس از مشاهده نتایج کامل بوتاکس (۲ هفته پس از فرایند) جهت معاینه ناحیه درمان شده به پزشک مراجعه کند. در این ملاقات پزشک تزریق بوتاکس را در نواحی انجام می دهد که درمان نشده یا به درمان بیشتر نیاز دارند.

قیمت بوتاکس زیر بغل

این روش می تواند برای درمان تعریق کف دست، کف پا و زیر بغل استفاده شود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت بوتاکس زیر بغل با  شماره های درج شده در سایت تماس بگیرد و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی کامل همه موارد مورد نیاز شما در دانستن بوتاکس زیربغل پرداختیم. شما می توانید هم اکنون برای اطلاع از عوارض بوتاکس و نکات تزریق بوتاکس به مقالات مربوطه مراجعه نمایید و برای تعیین وقت برای تزریق بوتاکس زیربغل با مشاوران ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر افدام به تعیین وقت نمایید. از همراهی شما ممنونیم.

سوالات متداول:

آیا قبل از تزریق بوتاکس زیر بغل به آزمایشات خاصی نیاز می باشد؟

تزریق بوتاکس به زیربغل و کف دست و پا به منظور کاهش تعریق آنها به آزمایشات خاصی نیاز ندارد.

آیا تزریق بوتاکس دردناک است؟

مقداری درد و خونریزی هنگام تزریق بوتاکس طبیعی است اما با توجه به استانه درد هر فرد این میزان درد متغیر می باشد که پزشک می تواند از داروهای بی حسی نیز استفاده کند.

آیا هزینه بوتاکس برای هایپرهیدروزیس توسط بیمه پوشش داده می شود؟

بیمه معمولا هزینه های درمان تعریف زیربغل با بوتاکس را پرداخت نمی کند. اکثر متخصصان با تجربه برای تعریق بیش از حد ، تخفیف حجمی را پیشنهاد می کنند تا هزینه های تزریق منصفانه باشد.

آیا بعد از تزریق بوتاکس می توان حمام کرد؟

اگر بدن و صورت بعد از تزریق بوتاکس در معرض آب داغ قرار بگیرد احتمال بروز کبودی افزایش می یابد. علاوه بر عدم استفاده از وان آب داغ ، سونا و موارد مشابه دیگر حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس نباید از حمام آب داغ استفاده کنید.

نتیجه نهایی تزریق بوتاکس زیربغل  بعد از چند روز قابل مشاهده می باشد؟

نتایج تزریق بین ۱۰ تا ۱۴ روز بعد از تزریق به طور کامل نمایان می شود همچنین اگر نیاز به ترمیم باشد بعد از دو هفته تشخیص داده می شود.

آیا تزریق بیش از حد تزریق زیربغل مفید است؟

تزریق بوتاکس در زیربغل باعث می شود که تعریق این ناحیه متوقف شده و یا تا حد بسیاری کاهش یابد. این موضوع معمولا در بازه دو هفته ای بعد از درمان مشخص می شود و بین ۶ تا ۷ ماه نیز باقی می ماند. اگر بار اول این درمان برای شما اثرگذار بود باید آن را تکرار کنید تا از مزایای آن بیشتر بهره مند شوید.

آیا بعد از تزریق بوتاکس  زیربغل می توانم از دئودورانت استفاده کنم؟

حداقل تا دوازده ساعت بعد از تزریق بوتاکس نباید از دئودورانت استفاده کنید. بعلاوه انجام تمرینات ورزشی سنگین در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق نیز ممنوع می باشد. برای دستیابی به بهترین نتایج ، زیربغلتان را با صابون ملایم بشویید.

بعد از تزریق چه مراقبت هایی نیاز است؟

بعد از تزریق بوتاکس بهتر است مجموعه ای از کارهای مراقبتی را انجام دهید. که بعد از تزریق به طور کامل به شما توضیح داده می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما