تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

فیشیال پوست چیست؟

فیشیال تخصصی پوست چیست؟ +مراحل انجام و ۸ فایده فیشیال تخصصی صورت


تاریخ انتشار : 9 مرداد 1400          تاریخ بروزرسانی : ۹ اسفند ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.7/5 - (6 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

فیشیال پوست چیست؟

همان گونه که می دانید، راه ها و روش های بسیار متفاوتی برای مراقبت از پوست صورت وجود دارد. لازم به ذکر است کنه فیشیال پوست یکی از روش‌های جدید آرایشی برای مراقبت از پوست می باشد. در واقع فیشیال پوست باعث روشن‌تر شدن پوست و حفظ جوانی و زیبایی آن می‌شود.

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان می باشد. فیشیال پوست معمولا بین ۱ الی ۲ ساعت بسته به پوست افراد زمان می برد و پس از آن شما پوستی درخشان و سالم خواهید داشت. شما می توانید در این یک جلسه درمانی از شر جوشهای سرسیاه خود خلاص شوید به همین دلیل پیشنهاد می شود که یک جلسه از این خدمات استفاده کنید.

کلینیک زیبایی مهراز با استفاده از بهترین برندهای پوستی و ماسک و استفاده از دستگاه های مورد نیاز پوست شما بهترین خدمات فیشیال و پاکسازی پوست را برای شما به ارمغان می آورد شما می توانید برای تعیین وقت با ما با شماره ۴۴۵۰۰۸۱۱-۰۲۱ در تماس باشید.

می توان اذعان داشت که فیشیال پوست مجموعه ‌ای از شیوه‌ های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می گیرد و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی می باشد. هدف نهایی فیشیال پوست، بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش و نرمی و لطافت آن است. فیشیال پوست یکی از خدمات رایج درمانی و زیبایی می باشد که البته امروزه طرفداران خاص خود را دارد.

در واقع هر فرایند فیشیال پوست با توجه به نوع پوست شما و ویژگی‌های خاص پوست صورت‌تان، ممکن است متغیر باشد و پزشک معالج برای درمان تصمیم نهایی را می گیرد. در واقع برای اجرای فرایندهای درمانی مختلف، همه این عوامل در نظر گرفته می‌شود و بعد، درمان‌های گوناگون و محصولات مختلف مورد استفاده در فرایند، انتخاب می ‌شود.

به عنوان مثال برای افرادی که پوست‌ های حساسی دارند، لایه برداری پوست صورت با ماسک های طبیعی انجام می شود. برای بیشتر افراد، فیشیال پوست به معنای تمیز کردن عمقی آن از آلودگی ‌ها است ولی برخی از فرایندهای فیشیال، چیزی فراتر از تمیز کردن عمقی پوست است و مراحل مختلفی دارد.

در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک قصد داریم تا به بررسی فیشیال بپردازیم و نکات بسیار مهمی را در اختیار شما قرار دهیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فیشیال صورت چیست؟

هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۲ چقدر است؟

شما نمیتوانیم به این سوال به صورت دقیق پاسخ دهیم.زیرا که همه قیمت فیشیال صورت به عواملی مانند نوع فیشیال ، نوع درمان ، مواد و دستگاه مورد استفاده و … بستگی دارد. هزینه فیشیال صورت بسته به پکیج مناسب پوست شما ممکن است بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید از ما مشاوره حضوری رایگان بگیرید.

چرا انجام فیشیال پوست توصیه شده است؟

لازم به ذکر می باشد که تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست را بهبود ببخشد که هم نتیجه کوتاه‌ مدت عالی داشته باشد و هم چنین در دراز مدت باعث بهتر شدن اوضاع پوست شود. مزایای فیشیال پوست از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. ولی در مجموع فیشیال پوست باعث ریلکس شدن پوست و بدن و ذهن می‌شود و البته هدف اصلی آن، بهبود شرایط و ظاهر پوست است. یعنی انجام فیشیال پوست می تواند فواید زیر را به ارمغان بیاورد:

  • چهره را روشن‌تر می ‌کند،
  • کدری پوست را برطرف می ‌کند،
  • پوست ‌های خشک را آب‌ رسانی می ‌کند
  • روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد
  • با ایجاد پوست سالم و ظاهری زیبا، اعتماد به نفس بیشتری به فرد می‌دهد.

افراد به دلایل مختلفی فیشیال پوست انجام می ‌دهند. برخی م ی‌خواهند جوش ‌های سرسیاه را از بین ببرند، برخی می‌ خواهند از خواص ضد پیری آن بهره‌مند شوند. اگر تا به حال اسم فیشیال را شنیده باشید حتما سوال‌های متعددی در مورد آن دارید، به شما پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما باشید و اطلاعات کاملی درباره فیشیال پوست انجام دهید.

نکات مراقبتی در مورد فیشیال صورت:

برای آن که فیشیال پوست را انجام دهید، بهتر است به نکاتی که در زیر اشاره می شود، توجه فرمایید:

  • پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوست ‌تان تست کنید تا متوجه شوید نسبت به محصولاتی که قرار است روی پوست ‌تان به کار برده شود حساسیت دارید یا خیر
  • به یک مرکز معتبر و تخصصی برای فیشیال مراجعه کنید. آن‌ ها نوع پوست ‌تان را به درستی تشخیص می‌ دهند و می‌ توانند توصیه کنند دقیقا به چه اقدامی نیاز دارید. هیچ گاه برای کار‌های ساده‌ لایه برداری هم به یک سالن غیرحرفه‌ای مراجعه نکنید.
  • اگر می‌دانید که به محصول یا ماده‌ی خاصی آلرژی دارید حتما این موضوع را به درمانگرتان بگویید. اگر داروی خوراکی یا موضعی خاصی مصرف می ‌کنید باز هم باید درمانگرتان را در جریان قرار دهید.
  • اگر باردار هستید و یا ماده‌ خاصی برای ‌تان مناسب نیست، همان اول درمانگرتان را مطلع کنید.
  • بعد از فیشیال پوست زیر نور آفتاب قرار نگیرید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، کلاه لبه پهن سرتان بگذارید و دست کم تا یک هفته بعد از فیشیال از چتر استفاده کنید.
  • اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید.
  • دست کم تا دو روز بعد از فیشیال پوست از صابون و دیگر مواد شوینده قلیایی برای صورت خود استفاده نکنید.

شایان به ذکر می باشد که افراد زیادی از فعالیت های فیشیال صورت برای ازبین بردن جوش های سر سیاه، جوان سازی پوست و یا ریلکس کردن پوست صورت خود استفاده می کنند. همه ی این ها دلایلی بر مفید بودن فیشیال صورت می باشد. شما می توانید برای داشتن پوستی زیبا و شفاف از این روش درمانی مناسب بهره ببرید.

مراحل فیشیال صورت کدام اند

فیشیال تخصصی

یکی از قسمت های مهم بدن ما پوست است و مراقبت از آن اهمیت زیادی دارد . فشیال VIP یکی از خدمات لوکس در کلینیک‌های زیبایی به شمار می رود که به مراجعه کنندگان این امکان را می‌ دهد تا از پوست صورت خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند .

مزایای فیشیال  VIP

تجربه لوکس و آرامش : فیشیال VIP در محیطی آرام و راحت انجام می گیرد و به مراجعه کنندگان این امکان را می‌ دهد تا در آن لحظات آرامش و لذت را تجربه کنند .

استفاده از محصولات لوکس : در فیشیال تخصصی از محصولات با کیفیت و لوکسی استفاده می‌ کنند که در بهبود پوست موثر است .

نتایج قابل مشاهده : معمولا مشتریان پس از انجام فیشیال VIP نتایج قابل مشاهده‌ای همچون پوست تازه ‌تر و درخشان‌ تر و روشن تر ، کاهش چین و چروک و بهبود ظاهر پوست به صورتی که در یک جلسه قابل مشاهده باشد را تجربه می‌ کنند .

مراقبت مخصوص : فیشیال VIP به مراقبت مخصوص پوست مشتریان پرداخته و تجربه‌ای خوب به شخص ارائه می ‌دهد .

مراحل فیشیال تخصصی کدامند؟

مراحل فیشیال vip عبارتنداز :

  1. کلینزر
  2. اسکراب و پاکسازی تخصصی پوست
  3. تخلیه جوش‌های سرسیاه و زیر پوستی با درما اف
  4. آبرسانی و کنترل چربی با اولتراسوند هایبر کوئنسی
  5. لیفتینگ و جوان‌سازی و تحریک کلاژن سازی با آر اف سرد و گرم
  6. کربوکسی تراپی یا اسید تراپی بسته به نیاز پوست
  7. کربن تراپی
  8. طلا تراپی
  9. نور درمانی و ماسک مناسب پوست
  10. ماساژ لیفتینگ و ضدآفتاب

مراحل فیشیال صورت:

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، یکی از بهترین روش ها برای مراقبت از پوست، انجام فیشیال صورت است. در واقع فیشیال صورت یک روش درمانی چند مرحله ای می باشد که شامل چندین درمان مراقبت پوستی در یک درمان خواهد شد. گرچه این درمان های چند مرحله ای در نگاه اول بسیار ساده و آسان به نظر می رسند، اما اگر با استفاده از بهترین مواد و به بهترین شکل اجرا شوند، نتیجه غیر قابل تصوری به همراه خواهند داشت. ار جمله مراحل انجام فیشال صورت می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تمیز کردن پوست صورت

فیشیال با تمیز کردن صورت با پاک کننده ملایم شروع می شود تا همه کثیفی ها، عرق ها و چربی ها از روی صورت به طور کامل پاک شود. در این مرحله کلیه موادی که باعث بسته و خفه شدن منافذ پوست شده اند، به طور کامل از لایه سطحی پوست، پاک می شوند. گاهی اوقات این مرحله دو بار تکرار می‌شود تا کاملا از تمیز شدن سطح پوست، اطمینان حاصل شود. سپس با انداختن نور روی پوست و با استفاده از ذره‌بین، متخصص مربوطه نوع پوست شما را به دقت آنالیز می‌کند تا متوجه شود که نوع پوست شما چیست و آیا پوست حساسی دارید یا خیر.

  • بخار دادن به پوست صورت:

مرحله بعدی بخار دادن به پوست صورت می باشد که به مرطوب شدن و شل شدن پوست شما کمک می کند و منافذ پوست برای پاکسازی بهتر را باز می کند. اگر پوست خیلی حساسی داشته باشید ممکن است این مرحله انجام نشود.

  • لایه برداری و از بین بردن موهای صورت:

در این مرحله با کمک تیغ مخصوص، پوست‌های مرده و موهای اصلاح نشده از روی پوست برداشته می‌شوند. این کار باعث می‌شود که پوست شما فورا روشن‌تر شود. سپس لایه برداری با یک اسکراب برای از بین بردن چربی و جوشهای سرسیاه و و سرسفید شروع می شود.

  • ماساژ صورت:

لازم به ذکر می باشد که مرحله بعدی ماساژ صورت است. معمولاً در این مرحله از یک کرم مخصوص استفاده می شود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت فیشیال صورت است. در این مرحله تا حدی لیفت پوست صورت انجام شده و باعث میشود که پوست از درون آبرسانی شود.

  • استفاده از ماسک صورت:

باید بیان شود که در این مرحله از یک ماسک مخصوص به مدت 15 الی 20 دقیقه استفاده می شود. از این ماسک برای آبرسانی و هیدارته کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از ماسک، ممکن است از محصولات تقویتی دیگری مثل سرم، مرطوب‌کننده یا ضدآفتاب هم استفاده شود.

  • استفاده از تونر مخصوص:

سپس نوبت به استفاده از تونر میرسد. تونر باعث میشود که پوست شما عمیقا تمیز شده و pH آن تنظیم گردد. می توان اشاره داشت که در آخر از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده می شود. این کرم باعث میشود که رطوبت به صورت عمقی وارد پوست شما شده و آن را آبرسانی کند.

  • مراقبت از پوست در خانه :

در آخرین مرحله نیز فرد متخصص در خصوص بهترین شیوه مراقبت از پوست و محصولات مورد نیاز توضیحاتی را ارائه می کند. فراموش نکنید که توصیه بهترین و مناسب ترین محصولات ، بخشی از وظایف فرد حرفه ای است که فیشیال صورت شما را انجام می دهد. از این توصیه ها نهایت استفاده را ببرید.

فیشیال صورت راهی راهی برای جلوگیری از پیری

فیشیال راهکاری مناسب برای پیشگیری از پیری پوست:

همان گونه که اشاره کرده ایم، فیشیال یکی از روش‌های موثر برای پیشگیری از پیری پوست می باشد. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، در بسیاری مراحل فرقی با فیشیال عادی ندارد اما در مراحل آخر از سرم ‌ها و ماسک ‌های مخصوص و تخصصی استفاده می‌شود. این مواد در نواحی مخصوصی که مورد نظر مشتری است، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وقتی سن افراد بالا می‌ رود، پوست بدن الاستین و کلاژن کمتری تولید می‌ کند. این فرایند باعث می ‌شود که پوست به مرور زمان شل‌تر شده و ظاهری نامناسب به خود بگیرد. هم چنین با افزایش سن، سلول ‌های جدید به سختی به سطح پوست راه پیدا می‌ کنند. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، با تکنیک‌ های خاص کلاژن سازی در مراحل آخر انجام می ‌شود. گاهی این کار را با برداشتن یک لایه میکروسکوپی از روی پوست انجام می ‌دهند تا سرعت رشد یک لایه جدید را بیشتر کنند. در برخی تکنیک‌ ها، جراحات بسیار ریزی روی پوست ایجاد می‌شود که ساخت کلاژن را تحریک می نماید.

انواع و اقسام فیشیال صورت و پوست:

برای انجام فیشیال پوست، راه های بسیار متفاوت و هم چنین تجهیزات بسیار متفاوتی وجود دارد که باعث می شود انواع و اقسام فیشیال پوست را به وجود بیاورد. از انواع فیشیال پوست، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • فیشیال ساده:

فیشیال ساده شامل ویژگی های زیر می باشد:

  1. پوست توسط آنزیم ها و اسکراب های ملایم پاکسازی و لایه برداری شده و طی ماساژهای ریلکسی منافذ تمیز می شوند سپس با تجربه ی ماسک مخصوص پایان می پذیرد.
  2. این سرویس مناسب افرادی است که زندگی شغلی و زمانی پر ترافیکی داشته و در فرصت کمی که دارند بیشترین بهره را از فیشیال می برند و به دلیل سطحی بودن لایه برداری مذکور، هر هفته قابل تکرار است.
  • فیشیال کامل (Full Facial) :

فیششیال کامل یکی از انواع فیشیال است که ویژگی های زیر را دارد:

  1. علاوه بر فیشیال ساده، در فیشیال کامل، پاکسازی کامل منافذ باز و دانه های سرسیاه و سرسفید (Deep Extraction) و ماساژهای تخصصی سر و گردن و سرشانه نیز انجام خواهد شد.
  2. انجام این سرویس برای همه گروه های سنی و هر نوع پوست مناسب بوده و به نسبت شرایط پوست، هر ماه یا دو ماه یکبار قابل انجام بوده و برای پوست های چرب، مستعد جوش و منافذ باز، معجزه گر است.
  • اکسیژن تراپی پوست (Oxy Facial) :

یکی دیگر از انواع فیشیال پوست، استفاده از اکسیژن تراپی نیز می باشد که ویژگی های زیر را دارد:

  1. پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به اکسیژن رسانی عمقی پوست و بالا بردن نفوذ سرم های مغذی کلاژن و الاستین شده و با تجربه ی ماسک ویتامین C همراه با حباب اکسیژن پایان می پذیرد.
  2. این فیشیال مناسب همه سنین و به خصوص خانم های جوان است که رنگ طبیعی و شفاف پوست را به آرایش های پوشاننده ترجیح می دهند و به فاصله ی هفته ای یک نوبت قابل انجام است.

نکته بسیار مهم:

لازم به ذکر است پکیج های اکسیژن، از جمله فیشیال های محبوب عروس خانم ها است که در قالب پکیج های ویژه ی “عروس” از یکماه قبل از روز مراسم قابل برنامه ریزی است.

  • گالوانیک فیشیال کامل(Galvanic Spa Facial) :

این نوع فیشیال شامل موارد زیر است:

  1. پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک با ژل های مخصوص صورت و گردن می شود.
  2. این فیشیال مناسب افرادی است که نگران افتادگی ها و شلی های صورت و گردن خود هستند و طی جلسات منظم، سفت شدن عضلات و پوست را تجربه خواهند کرد.
  3. گالوانیک اسپا طی 5 الی 10 جلسه و هر هفته یک تا دو بار (بسته به میزان افتادگی پوست) قابل انجام است.
  • گالوانیک گردن (Neck Galvanic Spa):

از جمله ویژگی های این فیشیال می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک گردن توسط ژل مخصوص گردن می شود.
  2. این فیشیال مناسب افرادی است که نگران افتادگی ها و شلی های گردن و نیمه پایین صورت خود هستند و طی جلسات منظم، سفت شدن عضلات و پوست و کاهش حجم غبغب را تجربه خواهند کرد.
  3. گالوانیک گردن طی 5 الی 10 جلسه و هر هفته یک تا دو بار (بسته به میزان افتادگی پوست گردن) قابل انجام است.
  • رولر ماساژ غبغب و گردن (Neck Roller Massage):

از جمله ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای اندرمولوژیک گردن می شود که با افزایش خون رسانی، افزایش درناژ لنفاوی و تحریک فیبروبلاست ها باعث کاهش حجم غبغب و همچنین سفتی پوست گردن و نیمه پایین صورت می شود.
  2. همه سنین می توانند هفته ای یک یا دو نوبت از این روش بهره ببرند.
  • اولتراسوند فیشیال US Facial

این فیشیال دارای ویژگی های زیر است:

  1. پس از انجام فیشیال ساده ( و در صورت نیاز فیشیال کامل) با دستگاه اولتراسوند با تنظیمات مورد نظر، اقدام به پاکسازی عمقی، خون رسانی قوی به پوست و افزایش درناژ لنفاوی و دفع سموم سلولی می شود.
  2. استفاده ی همزمان از سرم های کلاژن به جذب سریعتر مواد مغذی توسط پوست کمک شایانی کرده و نتیجتاً درخشندگی و شفافیت بیشتری به ارمغان می آورد. این فیشیال هر ده روز یکبار قابل انجام بوده و با انجام جلسات بیشتر، نتایح پیشرونده دارد.

فیشیال صورت و شفافی پوست

  • میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion Facial )

میکرودرم ابریژن نیز یکی از انواع فیشیال است، که دارای ویژگی نهای زیر می باشد:

  1. پس از انجام فیشیال ساده، اقدام به لایه برداری مکانیکی پوست صورت و گردن می شود و در نهایت منافذ باز و تمیز پوست توسط ماسک اکسیژن به حالت طبیعی برگشته و درخشندگی پوست چندین برابر می شود.
  2. دستگاه میکرودرم ابریژن با تحریک فیبروبلاست ها موجب ازدیاد تولید کلاژن و الاستین می شود. برای افرادی که از جای جوش و کدری و تیرگی پوست خود رنج می برند این تکنیک غیر تهاجمی لایه برداری در فواصل بین فیشیال های روتین بسیار ضروری است و تعداد دفعات و فواصل انجام آن طی ارزیابی پوست مخاطب تعیین می شود.
  • لایت تراپی (Light Rejuvenation Facial)

ویژگی های این فیشیال به شرح زیر است:

  1. پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به جوان سازی عمقی صورت و گردن با پالس های منظم نور فیلتر شده می شود و این تکنیک طی چندین جلسه منجر به سفت شدن پوست و عضلات زیر پوست به خصوص در نواحی پایین صورت شده و طبق گزارشات تا حدی کاهش خطوط ظریف صورت می شود.
  2. از این تکنیک غیر تهاجمی می توان یک بار در هفته استفاده کرد و طی 5 الی 10 جلسه از فواید لایت تراپی بهره برد.
  • مایکروکارنت کامل (Microcurrent Full Facial)

لازم به ذکر می باشد که:

  1. پس از انجام فیشیال ساده (و در صورت نیاز فیشیال کامل) اقدام به ماساژهای تخصصی عضلات صورت و گردن توسط امواج مایکروکارنت می شود.
  2. این امواج در عمق پوست و عضله نفوذ کرده و باعث ریلکسی عضلات پر تحرک چون پیشانی و اطراف چشم و هم چنین افزایش قدرت عضلات ضعیف نیمه پایین صورت و گردن می شود.
  3. این فیشیال کاملا غیرتهاجمی و لذت بخش، مناسب افراد بالای 30 سال بوده که علاقه ای به انجام جراحی برای بهبود شرایط صورتشان ندارند و ترجیح می دهند به مرور زمان و با انجام جلسات منظم به لیفتینگ خفیف صورت و گردن خود برسند.

نکته بسیار مهم:

توصیه می شود برای بیشترین بهره برداری از تکنیک مایکروکارنت، 10 جلسه با فواصل زمانی منظم طبق صلاحدید فیشیالیست برنامه ریزی شود.

  • مایکروکارنت ساده (Microcurrent Mini Facial)

شایان به ذکر می باشد ه تفاوت این فیشیال یا مایکروکارنت کامل، در زمان بندی آن است و مناسب افرادی است که می خواهند از فواید امواج مایکروکارنت بهره ببرند و در عین حال افتادگی فعلی صورت زیاد نیست.

مدت زمان تکرار فیشیال پوست:

زمان تکرار فیشیال پوست می تواند برای هر فردی متفاوت باشد. در حالت ایده آل، بهتر است که هر چند ماه انجام شود. یک ماه، زمانی است که پوست برای احیا به زمان نیاز دارد. سعی کنید هر سه ماه، یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل، فیشیال صورت را انجام دهید تا از پوستی زیبا برخوردار شوید. اگر دنبال از بین بردن جای جوش و آکنه هستید، این کار را باید با تکرار بیشتری انجام دهید.

مدت زمان تکرار فیشیال صورت

دستگاه فیشیال چیست؟

دستگاه های فیشیال بسیار متنوع بوده و دارای عملکردهای متفاوتی می باشند که می توانند به تحریک کلاژن سازی ، پاکسازی عمیق و نرم شدن پوست کمک کنند. در اصل این دستگاه ها در شفافیت و جوانسازی پوست نقش مهمی دارندو تاثیر خوبی بر روی پوست شما بر جای می گذارند.

فیشیال صورت برای چه افرادی مناسب است؟

قبل از آن که به بررسی این موضوع بپردازیم، در ابتدا به مشکلا آکنه و جای جوش خواهیم پرداخت. باید اشاره شود که به طور کلی اکثر مشکلات پوستی، شامل جوش و آکنه از دوران نوجوانی آغاز می شوند. اما بر اساس مطالعات انجام شده، بهتر است که فیشیال صورت از سن 20 سالگی به بعد انجام شود. تا آن زمان، بهتر است که از روش های درمان خانگی برای پاکسازی پوست استفاده نمایید. به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر بین 18-25 سال سن دارید، می توانید برای حفظ خاصیت درخشان و جوانی صورت، برای مناسبت های خاص یا دو ماه یک بار، از این درمان استفاده کنید.
  • اما اگر بیش از 20 سال سن دارید و علائمی همچون پیری زودرس، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و … دارید، فیشیال را به عنوان یک درمان روتین در برنامه داشته باشید. از آنجا که این درمان شامل ماساژ و موادی جهت از بین بردن لکه های پوستی است، انجام آن هر 1 ماه یا 3 هفته 1 بار، قطعا نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

تعداد دفعات فیشیال صورت چیست

فیشیال برای پیشگیری از پیری پوست :

فیشیال یکی از روش های موثر برای پیشگیری از پیری و چروک پوست می باشد. روش مخصوص پیشگیری از پیری پوست ، در بسیاری مراحل فرقی با روش عادی ندارد ولی در مراحل آخر از سرم ها و ماسک های مخصوص و تخصصی استفاده می شود. این مواد در نواحی مخصوصی که مورد نظر مشتری می باشد بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

زمانی که سن افراد بالا می رود پوست بدن الاستین و کلاژن کمتری تولید می کند به همین دلیل فرآیند پیری پوست شروع می شود و پوست به مرور زمان شل می شود. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست با تکنیک های خاص کلازن سازی در مراحل آخر انجام می شود. گاهی این کار را با برداشتن یک لایه بسیار بسیار نازک از روی پوست شروع می شود تا سرعت رشد یک لایه جدید را بیشتر کنند.

۱۰مزایای فیشیال کدامند؟

فیشیال مزایای بسیاری دارد، به همین دلیل است که بیشتر پزشکان این روش را برای افرادی که می خواهند از پوستی زیبا و صاف برخوردار باشند، توصیه می کنند. از جمله مزایای فیشیال می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت :

  • با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
  • ماساژ صورتی که در فیشیال انجام می شود، موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می گردد.
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
  • رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • شفاف شدن صورت و پر شدن قسمت های فرو رفته در پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، قطعا به این نتیجه رسیده اید که فیشیال پوست را انجام دهید. باید بیان شود که برای انجام این کار بهتر است به کلینیک های معتبر مراجعه فرمایید. مهراز کلینیک با انجام خدمات ویژه زیبایی، در خدمت شما عزیزان است.

انواع پکیج فیشیال بر اساس نوع پوست 

انواع پکیج فیشیال عبارتنداز :

پکیج ضد لک : این پکیج شامل پاکسازی عمیق پوست ، ضد عفونی کردن صورت با دستگاه ، آبرسانی عمیق پوست با دستگاه ، لیفت پوست با دستگاه ، ماسک مخصوص ضد لک  می باشد .

پکیج پوست خشک : این پکیج شامل پاکسازی عمیق پوست ، ضد عفونی کردن صورت با دستگاه ، آبرسانی عمیق پوست با دستگاه ، ماساژ خونرسانی پوست با دستگاه همراه با لیفت پوست ، آبرسانی با هیالورونیک اسید ، ماسک مخصوص فیشیال پوست خشک می باشد .

پکیج پوست چرب : این پکیج شامل پاکسازی عمیق پوست ، ضد عفونی کردن صورت با دستگاه ، غیر فعال کردن جوش های فعال با دستگاه ، خونرسانی و لیفت صورت با دستگاه ، آبرسانی عمیق پوست با دستگاه، ماسک مخصوص پوست چرب و فیشیال پوست جوش دار می باشد .

پکیج VIP: این پکیج شامل پاکسازی عمیق پوست ، ضد عفونی کردن صورت با دستگاه ، (در صورت نیاز غیر فعال کردن جوش های فعال با دستگاه) ، آبرسانی عمیق پوست با دستگاه ، ماساژ صورت با دست ، استفاده از ماسک مخصوص نوع پوست می باشد .

پکیج ویژه عروس : تمامی موارد پکیج VIP به همراه مشاوره رایگان و خدمات اضافی ویژه عروس از ویژگی های این پکیج می باشد .

نکات مراقبتی فیشیال صورت

مزایای تخصصی فیشیال چیست؟

علاوه بر مزایای عمومی فیشیال، این روش دارای مزایای تخصصی می باشد که رد زیر به آن اشاره می شود:

  • فیشیال صورت برای کمک به سم زدایی پوست ساخته شده است

پوست شما نیاز دارد تا از ضایعات و سمومی که روی آن تجمع می‌کنند رها و پاکسازی شود و اگر این کار به درستی انجام نشود منجر به جوش‌های پوستی خواهد شد. به همین دلیل، سم زدایی پوست لازم است. شما علاوه بر اینکه پوست صورت خود را هر روز پاکسازی و تمیز می‌کنید، باید آن را سم زدایی نیز بکنید. درمانگر و کارشناس فیشیال از موادی مانند موارد زیر، برای تمیز کردن و ردخشان کردن پوست استفاده می کنند:

  1. کرم ‌های آنتی اکسیدان
  2. نمک دریا
  3. عصاره‌ های گیاهی
  4. روغن‌ های مختلف که برای پوست مفید اند
  • فیشیال راهی مناسب برای درمان آکنه و جای آکنه

وقتی شما جوشی را تخلیه می‌ کنید، احتمال اینکه رد آن به جا بماند خیلی زیاد می ‌شود. جای آکنه می ‌تواند مقاوم باشد، اما فیشیال کمک می ‌کند آن را برطرف کنید. متخصصین زیبایی اغلب از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید برای درمان آکنه استفاده می‌ کنند. مطالعه‌ای نشان می ‌دهد لایه برداری با سالیسیلیک اسید به کاهش جوش و آکنه و آثار به جا مانده از آن کمک می‌ کند.

  • فیشیال پوست برای رفع جوش ‌های سرسفید و سرسیاه و بستن منافذ پوست:

می توان اذعان داشت که تخلیه جوش بخش مهمی از فیشیال پوست است. یک کارشناس متبحر با استفاده از ابزار تخلیه‌ی مناسب جوش می ‌تواند تمام جوش ‌های سرسیاه و سرسفید را بدون این که به پوست آسیب بزند تخلیه نماید. انجام این کار در خانه امکان پذیر نیست. جوش‌ های سرسفید و سرسیاه، منافذ پوست را مسدود کرده و پوست را مات و تیره می ‌کنند.

  • فیشیال پوست برای باز کردن تمام منافذ پوستی و تخلیه چربی های آن

شما نمی‌توانید از تمام آلاینده ‌ها و آسیب ‌های محیطی به پوست‌تان جلوگیری کنید. پوست شما بیشتر اوقات در معرض پرتو‌های مضر خورشید و سایر مواد سمی قرار می ‌گیرد و این مواد مضر که روی سطح پوست تجمع پیدا می‌کنند سبب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند. طی فیشیال پوست درمانگر از بخار برای باز کردن منافذ پوست استفاده کرده و تمام سلول‌های مرده را از روی آن می‌زداید؛ بنابراین با فیشیال پوست، از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می‌شود.

  • فیشیال صورت بهترین راه برای لایه برداری پوست

لازم به ذکر می باشد که لایه برداری پوست پروسه ‌ای است که طی آن، سلول‌ های مرده پوست به آرامی از روی سطح پوست برداشته می ‌شوند. سلول ‌های مرده پوست روی آن تجمع می ‌کنند و اگر برداشته نشوند، پوست را خشک و زبر می‌ کنند. هر چند شما خودتان در خانه نیز می ‌توانید پوست ‌تان را لایه برداری کنید، اما اگر می ‌خواهید لایه برداری پوست ‌تان به درستی انجام شود باید به یک حرفه ‌ای مراجعه فرمایید. لایه برداری حرفه ‌ای پوست با استفاده از مواد شیمیایی به خصوص انجام شده و سطح پوست کاملا پاکسازی خواهد شد و نتیجه‌ آن ظاهر شدن لایه‌ای شفاف و سالم از پوست خواهد بود.

مراقبت از پوست با فیشیال

  • فیشیال صورت برای سفت کردن پوست

پوست شما با افزایش سن شُل شده و استحکام خود را از دست می ‌دهد، به دلیل آن که کلاژن کمتری تولید می‌ شود. طی درمان فیشیال، درمانگر از لایه بردار‌های شیمیایی، ماسک و لوسیون صورت و انواع کرم‌های غنی شده با عصاره بوتانیکال که تولید کلاژن را تحریک می‌کنند استفاده خواهد کرد که همه‌ی این‌ها علائم پیری پوست را کاهش می‌دهند.

  • فیشیال پوست برای رفع حلقه‌ های تیره پای چشم

پوست اطراف چشم به دلیل نازک‌تر و حساس‌تر بودن نسبت به پوست سایر قسمت‌های صورت، نیاز به مراقبت خاصی دارد؛ و زمانی که شما توجه کافی نسبت به پوست اطراف چشم‌تان نشان نمی‌دهید دچار پف پای چشم و حلقه‌های تیره‌ی پای چشم و پنجه کلاغی می‌ شوید. کارشناسان پوست و زیبایی می ‌دانند چگونه با پوست حساس پای چشم رفتار کنند. کرم ‌های زیر چشم که توسط این افراد به کار برده می‌ شود، مخصوص پوست حساس اطراف چشم بوده و دارای عوامل ضد پیری پوست است.

  • فیشیال صورت، پوست را نرم و درخشان می‌ کند

کارشناس فیشیال پوست، ماسکی برای ‌تان تهیه می ‌کند که مخصوص نوع پوست شماست. از جمله ویژگی های این ماسک می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. این ماسک پوست ‌تان را آبرسانی کرده و منافذ پوست را باز می ‌کند.
  2. ضمنا این ماسک حاوی عواملی برای رفع تیره‌گی‌های پوست بوده و به آن استحکام نیز می‌ بخشد.
  • فیشیال پوست سبب افزایش قدرت جذب پوست می ‌شود

این هم یکی دیگر از فواید فیشیال منظم پوست می باشد. فیشیال صورت، توانایی پوست برای جذب موثر سایر محصولاتی که استفاده می ‌کنید را افزایش می ‌دهد. شاید شما هزینه‌ زیادی بابت محصولات مراقبت از پوست پرداخت کنید، اما متوجه شوید این مواد آن گونه که باید جذب پوست‌تان نمی‌شوند. به دلیل آن که سطح پوست ‌تان آنقدر زبر شده که مواد نمی ‌توانند به خوبی در آن نفوذ کنند. اما با فیشیال منظم صورت، پوست‌تان نرم و آماده‌ جذب محصولات مراقبت از پوست خواهد شد.

  • فیشیال صورت، رنگ پوست ‌تان را یکدست می ‌کند.

اگر نگران لکه ‌های تیره روی پوست‌تان هستید، این لکه‌ های چیزی نیستند جز ملانین ‌هایی که به پوست و موی ‌تان رنگ می ‌دهند. افزایش سن، زیاد قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی می‌ توانند سبب تولید زیاد ملانین شوند و در نتیجه لکه ‌های تیره روی پوست ایجاد کنند. اما فیشیال صورت می ‌تواند این لکه ‌های تیره را برطرف نماید و رنگ پوست ‌تان را روشن و یکدست کند.

  • انواع فیشیال صورت

در جهان برای هر نوع پوست، مناسبت و گروه سنی یک میلیون نوع از فیشیال صورت وجود دارد. در حال حاضر استفاده از LED، نمک کریستالی و … رایج ترین شیوه های انجام فیشیال هستند. در حالت پایه و معمول، از موادی به عنوان آبرسان، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده میشود. در حالی که در برخی موارد خاص، بسته به نوع و مشکلات پوستی، از دیگر درمان ها چون پارافین تراپی هم استفاده می شود.  به عنوان مثال:

  1. اگر از مشکلاتی چون آکنه و جوش صورت استفاده میکنید، میتوانید از درمانگر خود بخواهید که از مواد مخصوصی در حین درمان برای تسکین پوست استفاده کند.
  2. به طور مشابه ، فیشیال صورت ضد پیری به شما کمک می کند علائم پیری قابل مانند چین و چروک، خطوط ریز، لکه، افتادگی و تیرگی را تا حد زیادی از بین ببرید.
  3. علاوه بر این، برای مناسبت های خاص، می توانید از ورق های مخصوص که باعث درخشش چند برابری پوست می شوند، استفاده کنید.

نتیجه فیشیال صورت چه می باشد؟

قبل از انجام هرگونه درمان زیبایی، باید از نتیجه ای که عایدتان می شود، مطلع باشید. به دلیل آن که در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که از هزینه و زمانی که صرف آن کرده اید، رضایت نداشته باشید. به نکات زیر توجه فرمایید:

  • فیشیال صورت بسیاری از مشکلات پوستی را از بین میبرد. اما نتیجه ای که بدون شک در تمام مراجعه کنندگان مشترک خواهد بود، صافی و نرمی پوست بعد از انجام آن خواهد بود. علاوه بر این، پوست شما بعد از انجام این درمان، به مقدار قابل توجهی درخشان خواهد شد.
  • در صورتی که این درمان به صورت منظم انجام شود، علائم پیری و خستگی پوست به دلیل ماساژی که حین درمان دریافت میکنید، تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. برای مشاهده نتایج شگفت انگیز این درمان، بهتر است 2 الی 3 روز صبر کنید.

مزایای فیشیال صورت

توصیه های بعد از فیشیال تخصصی پوست (فیشیال vip):

توصیه های بعد از فیشیال هر فرد بسته به نوع پوست او متفاوت می باشد همچنین مراقبت های پس از پاکسازی پوست بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا پوست شما دچار تحولاتی شده که باید فرصت جبران آن به پوست داده شود.

۱. نباید بعد از فیشیال پوست خود را دستکاری کنید : پس از فیشیال اگر روی پوست خود هنوز جوشی دارید به آن دست نزنید زیرا آنها امکان تخلیه ندارند و ممکن است به پوست شما آسیب برسانند و جای آنها روی پوست شما باقی بماند.

۲. آرایش بعد از فیشیال ممنوع : لایه برداری و پاکسازی پوست ، قرمزی پوست را به همراه دارد برای پوشش این قرمزی ها اصلا از کرم پودر استفاده نکنیدکه این کار اشتباهه و اجازه دهید تا پوستتان خود به خود به حالت اولیه برگرده.

۳. نور خورشید به شدت مضر می باشد : تا چند روز بعد از فیشیال صورت نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید. زیرا پوست در این دوران آسیب پذیرتر می باشد پس از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و همواره از ضد آفتاب استفاده کنید.

۴. اپیلاسیون صورت ممنوع : تا یک هفته بعد از فیشیال نباید صورتتان را وکس و اپیلاسیون با شمع و لیزر کنید. چون باعث پوسته پوسته شدن و تحریک و التهاب صورت می شود.

فیشیال کلاسیک چیست؟

فیشیال کلاسیک یکی از انواع خدمات پاکسازی است که بدون استفاده از هیچ تکنولوژی پیشرفته و برقی عملیات پاکسازی را انجام می دهد . در این روش از فیشیال ابتدا پوست شما از هر نوع آلودگی پاک می شود که معمولا توسط میسلار واتر انجام می شود. سپس پوست را با شوینده بشویید و بعد از آن با کمک انواع ماسک مناسب برای پوستتان به تقویت و بهبود پوست کمک می کنیم.

سوالات متداول در مورد فیشال:

مدت زمان لازم برای انجام فیشیال چقدر می باشد؟!

این موضوع بسته به نوع فیشیالی که دریافت می کنید می تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلی، برای این درمان حداکثر به 1 ساعت زمان نیاز است.

برای از بین بردن چین و چروک، این روش را پیشنهاد می دهید؟

به طور کلی هیچ درمان قطعی برای از بین بردن چین و چروک های صورت به طور کامل وجود ندارد. اما در صورتی که فیشیال صورت از همان 20 سالگی به صورت منظم انجام شود، از پیری زودرس پوست جلوگیری به عمل آمده و این فرآیند تا حد زیادی به تعویق می افتد.

تعداد جلسات فیشیال پوست چند جلسه است؟

تعداد جلسات فیشیال پوست برای هر شخص و با توجه به نوع پوست و نوع فیشیال متفاوت می باشد . این درمان بهتر است هر چند ماه یک بار انجام شود ، به ویژه زمانی که فصل تغییر می کند و بهتر است کسانی که جوش های سر سیاه یا آکنه دارند ، تعداد جلسات بیشتری برای انجام فیشیال بگذرانند تا نتایج بهتری کسب کنند .

از چه برندهایی برای فیشال استفاده می شود؟

  • گینو (guinot)
  • مورد (murad)
  • دکتر اسپیلر (dr spiller)
  • فریمن (freeman)
  • سیگل (segull)
  • سینره (cinere)
  • رویتاکر (revitacare)
  • استیمکس (estemex)
  • محصولات پوستی تگودر اسپانیا (tegoder)
  • محصولات یانسن آلمان (janssen)

آیا فیشیال صورت برای آقایان نیز انجام می شود؟

فیشیال آقایان بسیار شبیه خانم هاست . اینروزها آقایان هم به سلامت پوست خود اهمیت می دهند. فرمول های به کار رفته در فیشیال آقایان کمی متفاوت تر از خانم ها می باشد. به عنوان مثال آقایان بیشتر با مشکلاتی از قبیل سوزش پوست به دلیل استفاده از ژیلت ، حساسیت پوستی و … رو به رو می باشند به همین جهت تمرکز بیشتری برای درمان این نوع عارضه وجود دارد.


۲ پاسخ به “فیشیال تخصصی پوست چیست؟ +مراحل انجام و ۸ فایده فیشیال تخصصی صورت”

  1. faeze گفت:

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما